Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Ludovit Reis (HSV), zijn club promoveerde weer niet plus goede vervanger voor Midtsjo, nog steeds maar 21.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Oke, niet haalbaar maar voor zo'n Openda zou ik als club financieel ver gaan; de ontbrekende schakel in de aanval. Bewijst het iedere keer in de grote wedstrijd, bijna niet te verdedigen. Transfermarkt zal er wel flink langs liggen met hun 5,5M
Diepgang, scorend vermogen, spits en op beide flanken staat hij zijn mannetje. Bloed irritant, zeker niet de ideale schoonzoon waarvan we er in onze selectie teveel rond hebben lopen. Zet daar dan nog op 10 een Odgaard achter en je doet gewoon 100% weer mee voor de prijzen.... zucht
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 26 mei 2022, 22:36 Oke, niet haalbaar maar voor zo'n Openda zou ik als club financieel ver gaan; de ontbrekende schakel in de aanval. Bewijst het iedere keer in de grote wedstrijd, bijna niet te verdedigen. Transfermarkt zal er wel flink langs liggen met hun 5,5M
Diepgang, scorend vermogen, spits en op beide flanken staat hij zijn mannetje. Bloed irritant, zeker niet de ideale schoonzoon waarvan we er in onze selectie teveel rond hebben lopen. Zet daar dan nog op 10 een Odgaard achter en je doet gewoon 100% weer mee voor de prijzen.... zucht
Openda heeft in de Belgische media aangegeven dat zijn vervolgstap buiten Nederland en België ligt. Hij denkt zelf aan Frankrijk of Duitsland.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

kuifje schreef: 27 mei 2022, 05:44 Openda heeft in de Belgische media aangegeven dat zijn vervolgstap buiten Nederland en België ligt. Hij denkt zelf aan Frankrijk of Duitsland.
Begrijpelijk hij heeft de kwaliteiten, zie hem eerder in Frankrijk slagen dan Boadu.
Maar die diepgang en irritante spel, dat missen wij volkomen.
Steeds maar weer de dominante partij, maar zo moeilijk om echt voorin iets te forceren.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ook in het binnenland ziet Flemming mogelijkheden. De media linken hem de voorbije periode aan een stap naar Feyenoord. "Het lijkt me gaaf om onderdeel te zijn van een team dat zo goed en attractief voetbalt. De rol die Guus Til nu heeft, past mij ook", stelt de middenvelder, die desondanks nog niets heeft gehoord vanuit Rotterdam. "Een club als AZ is ook interessant. ajax en PSV zullen zich vast niet voor me melden, die zijn echt op Champions League-niveau gericht. Maar alles onder die twee clubs durf ik sowieso aan."

Ik zou niet op AZ wachten Zian. Die hebben liever een slechte voetballer op 10.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 27 mei 2022, 07:40 Ik zou niet op AZ wachten Zian. Die hebben liever een slechte voetballer op 10.
Mocht AZ geen Europees spelen, dan is een speler als Flemming waarschijnlijk ook niet geinteresseerd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Olij of Wellenreuther zijn voor (bijna) nop op te halen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 27 mei 2022, 09:35 Olij of Wellenreuther zijn voor (bijna) nop op te halen.
Kunnen die ook op 10 spelen?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 27 mei 2022, 10:06 Kunnen die ook op 10 spelen?
Als Hatzidiakos op rechtshalf mag spelen, Sugawara rechtsbuiten, DeWit als controleur, Oosting als linksback en Beukema als spits. Dan mag Nick Olij ook met nummer 10 spelen.

Als anderen een ijsje mogen, mag Olij ook n ijsje. Toch Pascal?
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Langedijk schreef: 27 mei 2022, 10:06 Kunnen die ook op 10 spelen?
Heb liever Olij op 10 dan De Wit.
Cetero censeo birrum bibendum esse
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Lijstje met gewenste versterkingen:

Openda
Odgaard
Sam Lammers
van de Ven
Ludovits Reis
De La Torre (Heracles)


Zij mogen van mij zo komen. Meer breedte in de selectie, zonder de jeugd uit het oog te verliezen, en dus onderlinge concurrentie is nodig het komende jaar.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

kuifje schreef: 27 mei 2022, 05:44 Openda heeft in de Belgische media aangegeven dat zijn vervolgstap buiten Nederland en België ligt. Hij denkt zelf aan Frankrijk of Duitsland.
Schijnbaar heeft hij na afloop van Vitesse-AZ aangegeven juist open te staan voor een langer verblijf in de eredivisie en een stap omhoog in Nederland prima voor zijn carrière te zien. PSV is een vd clubs die mogelijk geïnteresseerd zou zijn, Ook Jansen gaf na afloop, graag zo'n speler bij de selectie te willen hebben.
De laatste keer dat Jansen zei dat een speler interessant voor AZ zou zijn werd in de persoon van Mees de Wit nog al eens snel vast gelegd. In dit geval zou ik daar niet rouwig om zijn :D
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 27 mei 2022, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De Rode Baron schreef: 27 mei 2022, 15:20 De laatste keer dat Jansen zei dat een speler interessant voor AZ zou zijn werd daarna nog eens snel vast gelegd :wink:
AZ is op het moment geen stap omhoog in de Eredivisie.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ferry schreef: 27 mei 2022, 15:22 AZ is op het moment geen stap omhoog in de Eredivisie.
Niet zo negatief. AZ heeft 7 seizoenen nagenoeg in de top 4 gezeten. We gaan er wel vanuit dat het goed komt en AZ is gewoon de dikke concurrent van feyenoord, daar doet echt dit seizoen niets aan af.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Feyenoord licht Sandler-optie niet

Philippe Sandler is volgend seizoen geen speler van Feyenoord meer. De Rotterdammers hebben besloten om niet door te gaan met de huurling. Sandler is daardoor binnenkort transfervrij, omdat zijn contract bij Manchester City afloopt.

Misschien toch interessant voor AZ. Speelde weinig bij Feyenoord door blessure. Huiberts aast toch altijd op koopjes :lol:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

RoycosoepieAZ schreef: 27 mei 2022, 16:57 Feyenoord licht Sandler-optie niet

Philippe Sandler is volgend seizoen geen speler van Feyenoord meer. De Rotterdammers hebben besloten om niet door te gaan met de huurling. Sandler is daardoor binnenkort transfervrij, omdat zijn contract bij Manchester City afloopt.

Misschien toch interessant voor AZ. Speelde weinig bij Feyenoord door blessure. Huiberts aast toch altijd op koopjes :lol:
Huiberts zat al eerder achter Sandler aan. Zou mij niets verbazen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Hopen dat ADO wint (blijft een gunfactor o.a. de geboden stadionhulp) en dan blijft Dallinga hopelijk wat goedkoper 8)

Update: Dallinga mist weer een penalty, zwakke knieën syndroom? Ideale AZ speler.
Laatst gewijzigd door MB80 op 29 mei 2022, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 27 mei 2022, 17:52 Huiberts zat al eerder achter Sandler aan. Zou mij niets verbazen.
Zo blij dat dat in 2018 niet rondkwam, dat is echt een parodie op een verdediger. Dan nog veel liever Panta houden met zijn inzet, het moeilijkste is om echte versterkingen te halen want het is niet moeilijk om een zelfde niveau als Hatzidiakos is niet lastig maar de stap daarna wel, Sandler moet echt niet naar AZ komen. Overigens is Sandler een rechtspoot wat ook niet helpt, dan beter Mickey van der Ven als backup/concurrent van BMI.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Bazoer als opvolger van Midtsjo, waarom niet? :)
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

MB80 schreef: 29 mei 2022, 15:08 Zo blij dat dat in 2018 niet rondkwam, dat is echt een parodie op een verdediger. Dan nog veel liever Panta houden met zijn inzet, het moeilijkste is om echte versterkingen te halen want het is niet moeilijk om een zelfde niveau als Hatzidiakos is niet lastig maar de stap daarna wel, Sandler moet echt niet naar AZ komen. Overigens is Sandler een rechtspoot wat ook niet helpt, dan beter Mickey van der Ven als backup/concurrent van BMI.
Eens, maar heeft Antwerp geen oogje op vd Ven nu Bommel daar trainer is?
Plaats reactie