Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 16 mei 2022, 12:49 Precies. Dat zal meer realistisch zijn. Ze zullen Clasie ook zeker niet veruit de best betaalde speler maken, terwijl hij op dat moment nog nauwelijks zijn stempel had gedrukt. Bovendien wilden ze ook Veerman nog halen.
Anderzijds moet je niet vergeten dat we Clasie bij Southampton hebben opgepikt met een of andere deal waardoor we hem transfervrij mochten hebben.
Dus helemaal goedkoop zal hij niet zijn.
Gezien de recente fouten bij het technische beleid kan het nog best zo zijn dat Clasie en BMI voor ietwat hoge bedragen op de loonlijst staan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Wellenreuther is gedegradeerd
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

sister of mercy schreef: 16 mei 2022, 16:23 Wellenreuther is gedegradeerd
Hij is van Anderlecht, niet van Willem II
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ok. Dat wist ik niet. Even een belletje naar Anderlecht?
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

sister of mercy schreef: 16 mei 2022, 18:34 Ok. Dat wist ik niet. Even een belletje naar Anderlecht?
Kan je dan niet beter Olij ophalen voor 500.000-700.000 in Breda? Die is naar mijn gevoel niet minder dan Wellenreuter, komt uit de regio en kent de club.
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Bazoer gaat transfervrij weg bij Vitesse... Lijkt me ook wel wat...
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Olij heeft bij AZ niks gepresteerd. Leuk jaar op een lager niveau maar het geïnteresseerde Sparta vind ik een logischer stap voor hem.

Jamie Jacobs is ook transfervrij op te halen. Als we het toch over oud-spelers hebben.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 17 mei 2022, 12:01 Olij heeft bij AZ niks gepresteerd. Leuk jaar op een lager niveau maar het geïnteresseerde Sparta vind ik een logischer stap voor hem.

Jamie Jacobs is ook transfervrij op te halen. Als we het toch over oud-spelers hebben.
Dan heb jij Olij niet gevolgd. Die heeft zich bij Top Oss en later NAC Breda echt uitstekend ontwikkeld. Dat is niet zomaar een 'leuk jaar'. Daar zit echt ontwikkeling in. Zo'n Noppert die wordt gehyped op basis van nog geen 15 wedstrijden en nu ineens gehaald door Heerenveen. Dat wordt een flop. Olij heb ik wel vertrouwen in, al blijf ik wel twijfel houden over zijn lengte.

Heeft Jamie Jacobs na de winter uberhaupt nog gevoetbald? Mees Hoedemakers van Cambuur vind ik dan een meer logische optie.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik zou Olij ook halen, laat het meerdere seizoenen zien in de KKD. Zou moeten passen in het budget.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 17 mei 2022, 12:09 Dan heb jij Olij niet gevolgd. Die heeft zich bij Top Oss en later NAC Breda echt uitstekend ontwikkeld. Dat is niet zomaar een 'leuk jaar'. Daar zit echt ontwikkeling in. Zo'n Noppert die wordt gehyped op basis van nog geen 15 wedstrijden en nu ineens gehaald door Heerenveen. Dat wordt een flop. Olij heb ik wel vertrouwen in, al blijf ik wel twijfel houden over zijn lengte.

Heeft Jamie Jacobs na de winter uberhaupt nog gevoetbald? Mees Hoedemakers van Cambuur vind ik dan een meer logische optie.
En Hoedemakers voldoet aan dezelfde criteria :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life noemde Danilo als optie in de spits bij AZ:
https://www.nu.nl/voetbal/6201377/ajax- ... maken.html
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Zijn allemaal niet van het niveau dat we moeten willen nastreven
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Feit is dat er een hele rits goeie en ervaren transfervrije spelers beschikbaar zijn. Daarmee kun je sowieso in de breedte al versterken. Viergever was een interessante optie maar alweer weg. Danilo gaat nu naar Feyenoord en spelers als Bazour en Dasa zijn ook helemaal niet verkeerd voor AZ.
Maar het zijn ook allemaal spelers die naar andere clubs kunnen. En als AZ geen Europees voetbal speelt kunnen we heel hard roepen dat we echt willen investeren in spelers maar willen spelers misschien wel niet investeren in AZ. En zijn spelers van het niveau dat wij willen nastreven, wat dat ook betekent, helemaal niet haalbaar.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Wildcat schreef: 17 mei 2022, 21:03 Zijn allemaal niet van het niveau dat we moeten willen nastreven
Ik vraag me wel niveau dan wel? Om je heen worden allerlei spelers aangetrokken. Danilo was transfervrij. AZ komt met Sowah afgelopen winter. Zo'n hoog niveau heeft AZ momenteel niet. Gegevens uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. We hebben een paar goede seizoenen achter de rug maar zijn nu weer gezakt uit de top 4. Dan is zo'n Danilo niet slecht voor AZ. Ik vind dat het nog steeds angstvallig stil is met nieuws over eventuele nieuwe spelers :oops:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

RoycosoepieAZ schreef: 18 mei 2022, 07:20 Ik vind dat het nog steeds angstvallig stil is met nieuws over eventuele nieuwe spelers :oops:
Ergens in september sluit de transfermarkt
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 17 mei 2022, 12:09 Olij heb ik wel vertrouwen in, al blijf ik wel twijfel houden over zijn lengte.
Hij is 1.88. Toch?

Ter vergelijking (o.a):

Navas: 1.85
Bijlow: 1.88
Cillessen: 1.85
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 18 mei 2022, 07:34 Ergens in september sluit de transfermarkt
Niet dit weer :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 18 mei 2022, 08:18 Hij is 1.88. Toch?

Ter vergelijking (o.a):

Navas: 1.85
Bijlow: 1.88
Cillessen: 1.85
Die lengte klopt niet. Ik ben 1.90, heb een aantal keer naast hem gestaan en hij is echt wel een stukje kleiner. Denk eerder dat hij ergens tussen de 1.80-1.83 is.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 18 mei 2022, 08:20 Die lengte klopt niet. Ik ben 1.90, heb een aantal keer naast hem gestaan en hij is echt wel een stukje kleiner. Denk eerder dat hij ergens tussen de 1.80-1.83 is.
Het gaat niet om het ego he, om de fysieke lengte ;-)
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 18 mei 2022, 08:22 Het gaat niet om het ego he, om de fysieke lengte ;-)
:lol: :lol: :lol:
Plaats reactie