Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Boy Waterman was er pas nog bij toen zijn club Ofi Kreta tegen AZ speelde. Misschien heeft Max hem alvast gepolst om Bizot op te volgen :twisted:
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Vandaag viel Manhoef mij wel positief op bij Vitesse. Vond het wel een geinig spelertje. Was vaak hoog op het veld te vinden. Heb vorig seizoen niet echt op backs gelet aangezien we daar wel behoorlijk bezet waren. Hij is ook pas 19 dus er zit potentieel ook nog een boel groei in.
Cetero censeo birrum bibendum esse
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Ben geen kenner, maar van de Scandinavische keepers lijken Tim Rönning en met name Sondre Rossbach mij wel interessante namen...
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Die keeper van Feyenoord. Bylow of zoiets. Zag er aardig uit. Optie? :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

DiepeMast schreef: 05 aug 2021, 21:20 Die keeper van Feyenoord. Bylow of zoiets. Zag er aardig uit. Optie? :lol:
Ik bedenk me net dat die tijdens de persconferentie voor de heenwedstrijd tegen Drita al zei dat 010 voor hem de enige club in Nederland is. Jammer voor hem.

Romero schijnt onderweg te zijn naar Granada. Die had destijds trouwens geen behoefte om afscheid te nemen van de fans, dus had al niet de illusie dat die graag zou terugkeren.

Mark Flecken is misschien nog een optie.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

hihacorner schreef: 05 aug 2021, 21:18 Ben geen kenner, maar van de Scandinavische keepers lijken Tim Rönning en met name Sondre Rossbach mij wel interessante namen...
Rossbach is een keeper die te veel dalen kent en daarbij nauwelijks pieken, heeft ook genoeg seizoenen gespeeld om daar zoiets dergelijks over te kunnen zeggen.
Rönning is dan een veel beter suggestie in die zin dat in de pak 'm beet anderhalf seizoen dat hij nu onder de lat heeft gestaan in totaal een duidelijk stijgende lijn qua prestaties kan tonen, overigens ook jeugd international geweest. Of dat vervolgens volstaat is een tweede.

Een naar mijn mening best stabiele keeper die misschien een poging waard is, is Alexander Schlager van LASK Linz. 25 jaar, speelt af en toe interlands voor Oostenrijk en een betrouwbare doelman bij een ploeg die thans Europees van ons niveau is gebleken en ook al eens onze meerdere gebleken is op voetballend gebied. gezien de uitgaande transfers van LASK moet hij nog best betaalbaar zijn ook. Wat dat betreft zou Oostenrijk overigens mogelijk nog best een interessant scoutingsgebied kunnen zijn. Je ziet toch met regelmaat hele stevige spelers in Duitsland en Frankrijk die uit die competitie afkomstig zijn en die helemaal niet zoveel gekost hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

DeZuivelDuivel schreef: 05 aug 2021, 21:46 Rossbach is een keeper die te veel dalen kent en daarbij nauwelijks pieken, heeft ook genoeg seizoenen gespeeld om daar zoiets dergelijks over te kunnen zeggen.
Rönning is dan een veel beter suggestie in die zin dat in de pak 'm beet anderhalf seizoen dat hij nu onder de lat heeft gestaan in totaal een duidelijk stijgende lijn qua prestaties kan tonen, overigens ook jeugd international geweest. Of dat vervolgens volstaat is een tweede.

Een naar mijn mening best stabiele keeper die misschien een poging waard is, is Alexander Schlager van LASK Linz. 25 jaar, speelt af en toe interlands voor Oostenrijk en een betrouwbare doelman bij een ploeg die thans Europees van ons niveau is gebleken en ook al eens onze meerdere gebleken is op voetballend gebied. gezien de uitgaande transfers van LASK moet hij nog best betaalbaar zijn ook.
Ben bang dat Rönning inderdaad de meer getalenteerde is, maar waarschijnlijk nog net te onervaren voor een keeper om de stap te maken.

Ja die Schlager kwam ik ook tegen, is ook wel interessant.

Had ik de naam Egil Selvik hier niet al eens gezien?
DeZuivelDuivel schreef: 05 aug 2021, 21:46 Wat dat betreft zou Oostenrijk overigens mogelijk nog best een interessant scoutingsgebied kunnen zijn. Je ziet toch met regelmaat hele stevige spelers in Duitsland en Frankrijk die uit die competitie afkomstig zijn en die helemaal niet zoveel gekost hebben.
Zeker, en daar wordt volgens mij ook wel redelijk intensief gescout hoor.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik vind het lang duren voor er iets begint door te schemeren qua nieuwe keeper/rechtsback.
Boven mij zijn wel allerlei namen genoemd (die ik niet ken), maar in werkelijkheid lijkt er weinig te gebeuren.
Nou is het bij AZ wel vaker zo dat ze dingen goed uit de media weten te houden, maar erg gerust word je er niet van.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 06 aug 2021, 06:35 Ik vind het lang duren voor er iets begint door te schemeren qua nieuwe keeper/rechtsback.
Boven mij zijn wel allerlei namen genoemd (die ik niet ken), maar in werkelijkheid lijkt er weinig te gebeuren.
Nou is het bij AZ wel vaker zo dat ze dingen goed uit de media weten te houden, maar erg gerust word je er niet van.
Vooral omdat we over 2 weken al tegen Celtic moeten, dat zich wel zojuist versterkt heeft met 2 spelers met ervaring op het hoogste niveau. Als Koopmeiners en Wijndal tegen die tijd ook weg zijn (of niet meespelen), dan worden het wel hele lastige kwalificatie wedstrijden.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

multatuli schreef: 06 aug 2021, 07:06 Vooral omdat we over 2 weken al tegen Celtic moeten, dat zich wel zojuist versterkt heeft met 2 spelers met ervaring op het hoogste niveau. Als Koopmeiners en Wijndal tegen die tijd ook weg zijn (of niet meespelen), dan worden het wel hele lastige kwalificatie wedstrijden.
Koopmeiners en Wijndal zullen tot halverwege volgende week hebben om een andere club te vinden, als dat niet gebeurd kan ik mij voorstellen dat Max met hen afspreekt dat zij in ieder geval de Play-offs gaan spelen voor de EL. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij maakt dat niets uit voor eventuele deelname aan een Europees toernooi bij een andere club.

Met Yuki op de rechtsback (en als vaste vrije trap nemer) en Verhulst op doel, kan je gewoon winnen van Celtic. Die zitten in een transformatiefase als team en hebben al jaren geen weerstand gehad in de eigen competitie en in de Europese competities hebben ze het de afgelopen jaren toch ook niet heel veel beter gedaan dan wij?

Max heeft het dit jaar juist aardig op de rit. In de week van de eerste wedstrijd tegen Celtic, zou het fijn zijn dat er een nieuwe 1e keeper is en de rest van de posities ook versterkt worden. Zodat je vanaf 29 augustus in de sterkste opstelling kan gaan spelen. Je hebt dan nog een krappe twee weken om er te staan in de belangrijke wedstrijd tegen PSV.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Fijn dat Messi toch niet blijft in Barcelona. Kunnen we bij AZ eindelijk de onderhandelingen met hem afronden. Ik kijk er naar uit hem in Alkmaar te zien spelen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ja, daar word je, en jij vooral, vast blij van. Voor een salaris van onze jaarbegroting.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

dirkjan schreef: 06 aug 2021, 09:07 Ja, daar word je, en jij vooral, vast blij van. Voor een salaris van onze jaarbegroting.
Hebben wij een jaarbegroting van € 138 miljoen dan? :wink:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

ForzAZ schreef: 06 aug 2021, 09:21 Hebben wij een jaarbegroting van € 138 miljoen dan? :wink:
Als hij hier wil spelen, moet ie gewoon contributie betalen. Misschien nog een seizoenkaart voor zijn pa.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Sergio Romero keert niet terug bij AZ als keeper. Hij is met Granada tot overeenstemming gekomen over een tweejarig contract.

Dus die kan doorgestreept op de lijst van kandidaat keepers!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 06 aug 2021, 09:28 Als hij hier wil spelen, moet ie gewoon contributie betalen. Misschien nog een seizoenkaart voor zijn pa.
Goed plan! :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 06 aug 2021, 09:07 Ja, daar word je, en jij vooral, vast blij van. Voor een salaris van onze jaarbegroting.
Ah joh, die gozer is multimiljardair, die kan gratis komen spelen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

Is Jeroen Zoet iets voor AZ? Zit ook vaker op de bank bij Spezia dan hem lief is.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Evjen fan schreef: 06 aug 2021, 15:06 Is Jeroen Zoet iets voor AZ? Zit ook vaker op de bank bij Spezia dan hem lief is.
Dat is de investering niet waard, dan kan je beter Hobie laten staan.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wellicht kijken ze ook naar Nick Olij. Die doet het natuurlijk uitstekend, en AZ heeft er wel een handje van oud AZ'ers terug te halen, kunnen we weer melden #eigenjeugd, een Vlaar, Vejinovic, Maher. Ik vind het wel een goede keeper, hij is alleen niet zo lang, afwachten hoe dat op een hoger niveau uitpakt. De NAC fans zijn wel gek met hem, veruit hun beste speler, al gaat dat redelijk snel natuurlijk.
Plaats reactie