Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 23 jun 2021, 16:47 Linksback kunnen we ook op onze buik schrijven want Gullit heeft promotie gemaakt naar de A selectie op basis van zijn achternaam. Dat zal dus wel een seizoen of twee een Hatzidiakos achtig geval gaan worden.

Misschien dat we mogen hopen op Van Rooij voor de rest begrijp ik vrij weinig van de huidige verschuivingen. Met uitzondering van Peer Koopmeiners.
Ik begrijp er ook weinig van. Vriendjespolitiek?
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik moet zeggen dat ik Gullit jr. weinig in actie heb gezien; is ie echt zo slecht als hier wordt beweerd?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 24 jun 2021, 09:24 Ik moet zeggen dat ik Gullit jr. weinig in actie heb gezien; is ie echt zo slecht als hier wordt beweerd?
We moeten totaal niet op die kerel persoonlijk afgeven want hij doet altijd zn stinkende best. Maar JongAZ werd dit seizoen regelmatig op tv uitgezonden en hij blonk daar nou niet echt uit naar mijn mening. Heeft een aardige voorzet, maar vond hem vooral verdedigend erg. Aan de bal ook zeker nog niet het niveau wat AZ wil nastreven. Hij is wat lang/slungelig (misschien een groeispurtje gehad) dus dat helpt ook niet als je in die fase zit voor je motoriek/wendbaarheid.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik moet weer zeggen dat we hier on topic moeten gaan. Hierna ga ik gewoon berichten wissen zonder mededeling.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 24 jun 2021, 10:11 Ik moet weer zeggen dat we hier on topic moeten gaan. Hierna ga ik gewoon berichten wissen zonder mededeling.
Is Gullit geen schaduwelftal materiaal? Excuses dan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 24 jun 2021, 11:02 Is Gullit geen schaduwelftal materiaal? Excuses dan.
Aangezien je net nieuw bent hier: nee, daarvoor hebben we een topic "Jeugd". Gullit is eigen jeugd, dus neem daar eens een kijkje. In dit topic worden potentiële aankopen besproken. Spelers die nog niet bij AZ spelen zeg maar. Dus ook niet in de jeugd.

Maar we helpen je graag op weg hoor.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bombaman schreef: 24 jun 2021, 11:49 Aangezien je net nieuw bent hier: nee, daarvoor hebben we een topic "Jeugd". Gullit is eigen jeugd, dus neem daar eens een kijkje. In dit topic worden potentiële aankopen besproken. Spelers die nog niet bij AZ spelen zeg maar. Dus ook niet in de jeugd.

Maar we helpen je graag op weg hoor.
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 24 jun 2021, 11:49 Aangezien je net nieuw bent hier: nee, daarvoor hebben we een topic "Jeugd". Gullit is eigen jeugd, dus neem daar eens een kijkje. In dit topic worden potentiële aankopen besproken. Spelers die nog niet bij AZ spelen zeg maar. Dus ook niet in de jeugd.

Maar we helpen je graag op weg hoor.
Lekker belerend toontje…….Ik snap niet wat er erg aan is als iemand de topics nu en dan door elkaar haalt. Moet je voor grap eens kijken hoe vaak in alle topics het over hele andere dingen gaat dan het topiconderwerp. Nu is dat opeens een probleem……..Ik was overigens niet degene die over Gullit begon. Maar dit terzijde…….

Ik dacht dat spelers die nu nog niet, maar straks wellicht wel bij het eerste gaan horen ook schaduwelftalmateriaal zijn.
Ter uwer informatie: ik had me al verexcuseerd……….
Laatst gewijzigd door salmonyappi op 24 jun 2021, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 24 jun 2021, 17:41 :lol: :lol: :lol:
Leuke reactie 😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Az564 schreef: 14 mei 2021, 09:52 Misschien dan toch maar de gok nemen met Mikautadze, Barasi of Sidney van Hooijdonk (al weet ik hoe menig geen daarover denkt met z'n gekke vader)?
Ik wil ook wel een lans breken voor een type als Sydney van Hooijdonk. (Ja, hij heeft een kwal van een vader...)
Hij is erg doelgericht (16 goals afgelopen seizoen) en kan wellicht een beetje de luis in de pels zijn voor Boadu. Zo voelt Boadu ook de concurrentie - en gaat die ook meer effort in de wedstrijden steken.
21 jaar, 190 cm. Goede trap, goeie kopper.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Ferry schreef: 25 jun 2021, 09:55 Ik wil ook wel een lans breken voor een type als Sydney van Hooijdonk. (Ja, hij heeft een kwal van een vader...)
Hij is erg doelgericht (16 goals afgelopen seizoen) en kan wellicht een beetje de luis in de pels zijn voor Boadu. Zo voelt Boadu ook de concurrentie - en gaat die ook meer effort in de wedstrijden steken.
21 jaar, 190 cm. Goede trap, goeie kopper.
Ik heb hem al eerder bekeken en genoemd en ik sta er volledig achter om Boadu even te prikkelen op deze manier. Ben alleen bang dat Druijf eerst moet vertrekken voordat hij komt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Maxhuijp schreef: 25 jun 2021, 12:15 Ik heb hem al eerder bekeken en genoemd en ik sta er volledig achter om Boadu even te prikkelen op deze manier. Ben alleen bang dat Druijf eerst moet vertrekken voordat hij komt.
Als Boadu blijft gaat Druijf vrijwel zeker weg, die gaat dat toneelstukje niet nog een keer uitzitten. Maar om dan v Hooijdonk te halen lijkt me volstrekt onlogisch. AZ vind Druijf ongeschikt en niet goed genoeg voor het eerste(nooit basisplek gehad) en dan zou je van Hooijdonk halen die gewoon niet beter is.

Je moet een spits halen die er gewoon kan staan als Boadu afwezig is en volgend seizoen als Boadu waarschijnlijk wordt verkocht die plek kan invullen. Niveautje Pavlidis en Druijf lijkt me wat hoger dan Sydney H. Maar het probleem is natuurlijk dat die akkoord moeten gaan met een plek op de bank zonder reeele kans op concurrentie. Druijf past daarvoor en ik vraag me af hoe zon Pavlidis daar tegen aankijkt.


Omoijuanfo (27) spits van Molde is binnekort transfervrij en loopt 11 goals 1 assist uit 10 wedstrijden dit seizoen. 1.88m


*Die spits van Stromsgodset legde er overigens ook weer 2 in van de week. Onbegrepen talent bij zn vorige clubs.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 25 jun 2021, 13:07 Maar het probleem is natuurlijk dat die akkoord moeten gaan met een plek op de bank zonder reeele kans op concurrentie.
Dat zie ik Van Hooijdonk dus wel weer doen.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 25 jun 2021, 13:07 Als Boadu blijft gaat Druijf vrijwel zeker weg, die gaat dat toneelstukje niet nog een keer uitzitten. Maar om dan v Hooijdonk te halen lijkt me volstrekt onlogisch. AZ vind Druijf ongeschikt en niet goed genoeg voor het eerste(nooit basisplek gehad) en dan zou je van Hooijdonk halen die gewoon niet beter is.

Je moet een spits halen die er gewoon kan staan als Boadu afwezig is en volgend seizoen als Boadu waarschijnlijk wordt verkocht die plek kan invullen. Niveautje Pavlidis en Druijf lijkt me wat hoger dan Sydney H. Maar het probleem is natuurlijk dat die akkoord moeten gaan met een plek op de bank zonder reeele kans op concurrentie. Druijf past daarvoor en ik vraag me af hoe zon Pavlidis daar tegen aankijkt.


Omoijuanfo (27) spits van Molde is binnekort transfervrij en loopt 11 goals 1 assist uit 10 wedstrijden dit seizoen. 1.88m


*Die spits van Stromsgodset legde er overigens ook weer 2 in van de week. Onbegrepen talent bij zn vorige clubs.
Inderdaad liever Pavlidis. Al is een transfervrije van Hooijdonk geen dure gok. Gewoon een lul verhaal ophangen over concurrentie en een serieuze kans.

Ik zie liever 21-jarige van Hooijdonk dan een 27-jarige spits uit Scandinavië.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 25 jun 2021, 13:07 Als Boadu blijft gaat Druijf vrijwel zeker weg, die gaat dat toneelstukje niet nog een keer uitzitten. Maar om dan v Hooijdonk te halen lijkt me volstrekt onlogisch. AZ vind Druijf ongeschikt en niet goed genoeg voor het eerste(nooit basisplek gehad) en dan zou je van Hooijdonk halen die gewoon niet beter is.

Je moet een spits halen die er gewoon kan staan als Boadu afwezig is en volgend seizoen als Boadu waarschijnlijk wordt verkocht die plek kan invullen. Niveautje Pavlidis en Druijf lijkt me wat hoger dan Sydney H. Maar het probleem is natuurlijk dat die akkoord moeten gaan met een plek op de bank zonder reeele kans op concurrentie. Druijf past daarvoor en ik vraag me af hoe zon Pavlidis daar tegen aankijkt.


Omoijuanfo (27) spits van Molde is binnekort transfervrij en loopt 11 goals 1 assist uit 10 wedstrijden dit seizoen. 1.88m


*Die spits van Stromsgodset legde er overigens ook weer 2 in van de week. Onbegrepen talent bij zn vorige clubs.
Ik vind Van Hooijdonk inderdaad ook een prima talent, maar nog lang niet beter dan Druijf (als hij dat ooit wordt).

Die spits van Stromsgodset is ook nog eens een hele goede dj, zanger, danser en gewichtheffer :mrgreen:
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 25 jun 2021, 13:51
Die spits van Stromsgodset is ook nog eens een hele goede dj, zanger, danser en gewichtheffer :mrgreen:
Lijkt dus op een mix van Dabney dos Santos en Fred Friday!

Dan weet ik genoeg. Verschrikkelijk! Doe maar niet!!!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Az564 schreef: 25 jun 2021, 13:24 Inderdaad liever Pavlidis. Al is een transfervrije van Hooijdonk geen dure gok. Gewoon een lul verhaal ophangen over concurrentie en een serieuze kans.

Ik zie liever 21-jarige van Hooijdonk dan een 27-jarige spits uit Scandinavië.
AZ gaat geen oude spits halen en Van Hooijdonk komt veel te kort. Zijn vader er ook nog bij. Willen we de kant van NAC op!? [-X

Pavlidis is natuurlijk wel een uitstekende spits. Maar dan zal eerst Druijf verkocht moeten worden voor het bedrag dat AZ in het hoofd heeft.

De transfermarkt komt pas los na het EK. Zeker in de eindfase zijn er altijd nog clubs die opeens nieuwe spelers nog willen en met grof geld gaan zwaaien. Boadu is natuurlijk wel een opvallende speler. Dus....

Pavlidis zou dan een vervanger kunnen zijn, maar wacht die zo lang? Lastig. AZ heeft met Barasi en ook Poku wel weer twee zeer talentvolle aanvallers die er aan komen. De eerste een killer en de tweede zeer snel en behendig. Beide spelers echter nog wat te licht voor het grote werk. Pavlidis dan toch halen om hem over twee jaar voor veel geld naar het buitenland te verkopen en onze eigen opgeleide spitsen Barasi en Poku in de ploeg. Over een paar jaar moet ook nog Meerdink klaar zijn voor dit werk.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 25 jun 2021, 13:24 Inderdaad liever Pavlidis. Al is een transfervrije van Hooijdonk geen dure gok. Gewoon een lul verhaal ophangen over concurrentie en een serieuze kans.

Ik zie liever 21-jarige van Hooijdonk dan een 27-jarige spits uit Scandinavië.
Ik zeg niet dat we die lange jan uit Scandinavie perse moeten halen, maar vond het wel een interessante optie (2goals tegen het sterke bodo gister). Kan in ieder geval wat meer (europese) ervaring en statistieken overleggen (82w, 42g,12 a) dan die omhooggevallen bekende zoon / bankzitter van Nac, als je dan toch een goedkope gok moet nemen. Is Duin zoveel minder dan Sydney? 2e seizoenshelft ontliepen ze elkaar niet zoveel qua niveau volgens mij.

Maar Pavlidis zou de ideale spits zijn voor AZ achter Boadu. Fysiek en technisch begaafd, hopen dat max hem kan halen. Zon lulverhaal ophangen heeft Druijf tot waanzin gedreven en is gewoon niet chique. Bij AZ kan Pavlidis ook vaste spits van Griekenland worden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 25 jun 2021, 14:19 AZ gaat geen oude spits halen en Van Hooijdonk komt veel te kort. Zijn vader er ook nog bij. Willen we de kant van NAC op!? [-X

Pavlidis is natuurlijk wel een uitstekende spits. Maar dan zal eerst Druijf verkocht moeten worden voor het bedrag dat AZ in het hoofd heeft.

De transfermarkt komt pas los na het EK. Zeker in de eindfase zijn er altijd nog clubs die opeens nieuwe spelers nog willen en met grof geld gaan zwaaien. Boadu is natuurlijk wel een opvallende speler. Dus....

Pavlidis zou dan een vervanger kunnen zijn, maar wacht die zo lang? Lastig. AZ heeft met Barasi en ook Poku wel weer twee zeer talentvolle aanvallers die er aan komen. De eerste een killer en de tweede zeer snel en behendig. Beide spelers echter nog wat te licht voor het grote werk. Pavlidis dan toch halen om hem over twee jaar voor veel geld naar het buitenland te verkopen en onze eigen opgeleide spitsen Barasi en Poku in de ploeg. Over een paar jaar moet ook nog Meerdink klaar zijn voor dit werk.
Barasi en Poku deden mee met de eerste training, het is aan deze twee om aan te tonen dat ze (veel) beter zijn dan de staf denkt en ik ben blij als ze die kans krijgen.

Tussen van Hooijdonk en Pavlidis kies je natuurlijk met de kennis van nu altijd Pavlidis. Tussen van Hooijdonk en Druijf kies je voorlopig ook Druijf. Tussen Van Hooijdonk en Duin echter, wint van Hooijdonk dat zeker wat mij betreft

Misschien moet AZ een beetje de topclub gaan uithangen en van Hooijdonk dan toch oppikken, aangeven dat hij zich in Jong AZ echt moet laten zien (met Barasi dan op links en Poku op rechts bijvoorbeeld) en dat hij als dat niet lukt anders voor een bepaald bedrag(2-3 miljoen) verkocht wordt met zijn 'AZ ervaring' win/win.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

ForzAZ schreef: 25 jun 2021, 14:19 AZ gaat geen oude spits halen en Van Hooijdonk komt veel te kort.
Hoe beoordeel je dat?

Van Hooijdonk heeft lang niet alles gespeeld bij NAC en scoort desalniettemin 16 keer. Iedere 112 minuten - volgens transfermarkt.
Dat vind ik echt wel goed. Onze vriend Myron iedere 201 minuten op basis van alle competities.
En nee, ik weet niet hoe Van Hooijdonk zich houdt in de Eredivisie.

Maar ik zou dit gokje wel willen wagen. Ook om Myron achter zijn vodden aan te zitten.
Plaats reactie