Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Op transfermarkt is te zien dat een aantal spelers officieel uit hun contract zijn gelopen.
Het is dan bijvoorbeeld de vraag of Romero misschien oren heeft naar een terugkeer, zo overbrug je nog even de opbouw van je talenten en heb je een kwalitatief goede vervanger bij een vertrek van Bizot.

De hier wel eens genoemde Deroy Duarte en Sherel Floranus lopen overigens ook officieel uit hun contracten nu.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 01 mei 2021, 11:26 Op transfermarkt is te zien dat een aantal spelers officieel uit hun contract zijn gelopen.
Het is dan bijvoorbeeld de vraag of Romero misschien oren heeft naar een terugkeer, zo overbrug je nog even de opbouw van je talenten en heb je een kwalitatief goede vervanger bij een vertrek van Bizot.

De hier wel eens genoemde Deroy Duarte en Sherel Floranus lopen overigens ook officieel uit hun contracten nu.
Alsjeblieft geen Floor Anus zeg. Die kan er niet veel van.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 01 mei 2021, 12:20 Alsjeblieft geen Floor Anus zeg. Die kan er niet veel van.
Dat mag je vinden natuurlijk, ik zag het toevallig staan en dacht zet het erbij.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

vriend schreef: 01 mei 2021, 12:20 Alsjeblieft geen Floor Anus zeg. Die kan er niet veel van.
Helemaal mee eens. Die Floranus kan het niveau van Heerenveen niet aan. Laat staan dat zo’n jongen mee kan bij AZ. Ook zo’n Duarte heeft niks te zoeken bij AZ. Ik mag hopen dat de lat hoger wordt gelegd. Zeker als jongens als een of meerdere basisspelers vertrekken zal je ook kwaliteit moeten terughalen. Net zoals ze bij het vertrek van Idrissi hebben gedaan door de portemonnee te trekken en Karlsson hebben gehaald.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

fcvictorie schreef: 01 mei 2021, 17:18 Helemaal mee eens. Die Floranus kan het niveau van Heerenveen niet aan. Laat staan dat zo’n jongen mee kan bij AZ. Ook zo’n Duarte heeft niks te zoeken bij AZ. Ik mag hopen dat de lat hoger wordt gelegd. Zeker als jongens als een of meerdere basisspelers vertrekken zal je ook kwaliteit moeten terughalen. Net zoals ze bij het vertrek van Idrissi hebben gedaan door de portemonnee te trekken en Karlsson hebben gehaald.
Vergeet onze spelers niet uit de jeugdopleiding. Reijnders kan ook gewoon mee in dit elftal.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Als we het toch bij Sparta willen zoeken dan kom ik uit bij Harroui. Wat een veelzijdige middenvelder. Kan zo de plek van Koopmeiners overnemen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 01 mei 2021, 20:17 Vergeet onze spelers niet uit de jeugdopleiding. Reijnders kan ook gewoon mee in dit elftal.
Dat is zeker waar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

vriend schreef: 02 mei 2021, 13:30 Als we het toch bij Sparta willen zoeken dan kom ik uit bij Harroui. Wat een veelzijdige middenvelder. Kan zo de plek van Koopmeiners overnemen.
Heb ik een paar maanden terug al gezegd. Hij deed het al in Jong Oranje.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Mitchell van Bergen blijft een interessante speler, was tegen PSV zojuist een van de beste en een handenbindertje pur sang. Zou waarschijnlijk niet de vervanger van Stengs zijn maar eerder van Aboukhlal. Heeft nog een 1-jarig contract, jong, Nederlands en heeft nog potentie zat. 1.5 miljoen zal dan toch wel volstaan? Of ruilen met Aboukhlal 😏

Als AZ top wilt zijn dan moet de bank ook sterker worden want het is beschamend om Aboukhlal en Duin als aanvallers op de bank te hebben.. het is zelfs zo erg dat Reijnders zo nu en dan nog eerder invalt als linkshalf ipv Karlsson.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

MB80 schreef: 02 mei 2021, 16:46 Mitchell van Bergen blijft een interessante speler, was tegen PSV zojuist een van de beste en een handenbindertje pur sang. Zou waarschijnlijk niet de vervanger van Stengs zijn maar eerder van Aboukhlal.
Nee, zeer zeker niet van Stengs daar komt hij toch ondanks de kritiek van sommige nogal wat te kort.
Verder is het een speler die gebaat is bij ruimte en die is er vaak bij AZ niet omdat je hier in de kleine ruimte speelt. Ik denk dat Aboukhlal met zijn snelheid mogelijk bij Heerenveen ook wel een nuttige speler kon zijn maar AZ is eventjes een paar treedjes te hoog.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 02 mei 2021, 16:46 Mitchell van Bergen blijft een interessante speler, was tegen PSV zojuist een van de beste en een handenbindertje pur sang. Zou waarschijnlijk niet de vervanger van Stengs zijn maar eerder van Aboukhlal. Heeft nog een 1-jarig contract, jong, Nederlands en heeft nog potentie zat. 1.5 miljoen zal dan toch wel volstaan? Of ruilen met Aboukhlal 😏

Als AZ top wilt zijn dan moet de bank ook sterker worden want het is beschamend om Aboukhlal en Duin als aanvallers op de bank te hebben.. het is zelfs zo erg dat Reijnders zo nu en dan nog eerder invalt als linkshalf ipv Karlsson.
Denk dat hij qua type toch iets teveel is van wat we al hebben en hebben gezien.
Zou hij een Stengs dan kunnen vervangen.... ja misschien wel, maar hij zal ons niet beter maken denk ik.
Denk niet dat zo'n van Bergen voor de bank komt en dan moet ik toch eerlijk bekennen dat AZ echt wel aanvallers kan opleiden (en daar zit ook echt wel wat voor de toekomst) dan zou ik liever een half jaar zo'n jonge gozer voor de leeuwen gooien.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

ForzAZ schreef: 01 mei 2021, 20:17 Vergeet onze spelers niet uit de jeugdopleiding. Reijnders kan ook gewoon mee in dit elftal.
Zeker, ik hoop dat er ook oog is voor doorstroming is vanuit de jeugd. Ik weet niet of Reijnders als eigen jeugd bestempeld kan worden.

Hoe dan ook, het zou mooi zijn als de volgende Wijndal, Koopmeiners of Stengs zich de komende jaren zou aandienen. Ik hoop dat daar ook ruimte voor is.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 02 mei 2021, 19:53 Denk dat hij qua type toch iets teveel is van wat we al hebben en hebben gezien.
Zou hij een Stengs dan kunnen vervangen.... ja misschien wel, maar hij zal ons niet beter maken denk ik.
Doet Stengs momenteel ook al maanden niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 05 mei 2021, 21:29 Doet Stengs momenteel ook al maanden niet.
Het hele rare met Stengs zijn de uitersten. Enerzijds grossierend in balverlies, anderzijds komt er toch weer een statistiek voorbij dat hij top drie staat van meest gecreëerde kansen. Wat zouden de cijfers van Van Bergen zijn wat dat betreft?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

kuifje schreef: 06 mei 2021, 08:04 Het hele rare met Stengs zijn de uitersten. Enerzijds grossierend in balverlies, anderzijds komt er toch weer een statistiek voorbij dat hij top drie staat van meest gecreëerde kansen. Wat zouden de cijfers van Van Bergen zijn wat dat betreft?
Volgens Eredivisie.nl staat Stengs 24ste en Jesper Karlsson 4e. Van Bergen staat op de 178ste plaats. Mike Tresor daarentegen staat 3e :wink:

Bron: https://eredivisie.nl/nl-nl/Stats/Aanval
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Az564 schreef: 06 mei 2021, 08:51 Volgens Eredivisie.nl staat Stengs 24ste en Jesper Karlsson 4e. Van Bergen staat op de 178ste plaats. Mike Tresor daarentegen staat 3e :wink:

Bron: https://eredivisie.nl/nl-nl/Stats/Aanval
Jij hebt het over assists. Dat zijn gecreëerde kansen waaruit wordt gescoord. Het gaat in dit geval over het totale aantal gecreëerde kansen, ook diegenen waar niet uit wordt gescoord.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 06 mei 2021, 08:51 Volgens Eredivisie.nl staat Stengs 24ste en Jesper Karlsson 4e. Van Bergen staat op de 178ste plaats. Mike Tresor daarentegen staat 3e :wink:

Bron: https://eredivisie.nl/nl-nl/Stats/Aanval
Nee dat is de lijst met assists. Stengs heeft volgens deze stats 54 kansen gecreerd en Karlsson 44, Van Bergen 43. Zijn natuurlijk nog wel een hoop factoren die deze statistiek beinvloeden. Speeltijd, hoevaak scoor jij of een medespeler uit de kans die je creeërt?, hoevaak lijdt je een kans in voor de tegenstander wanneer je zelf een kans wilt opzetten?, rendement: hoevaak slaagt een actie?.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Betreft opvolging Bizot: Timon Wellenreuther?
Heeft niet een heel sterk seizoen achter de rug bij Anderlecht.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

kuifje schreef: 07 mei 2021, 10:15 Betreft opvolging Bizot: Timon Wellenreuther?
Heeft niet een heel sterk seizoen achter de rug bij Anderlecht.
Zou kunnen, heef het wel aangetoond in de Eredivisie. Ik voel meer voor M. Verrisp, M. Flekken of Kelle Roos.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Az564 schreef: 07 mei 2021, 10:28 Zou kunnen, heef het wel aangetoond in de Eredivisie. Ik voel meer voor M. Verrisp, M. Flekken of Kelle Roos.
Een beetje toelichting zou wel aardig zijn. Qua lengte snap ik de namen wel, keepen zal ook wel oké zijn, maar passen ze ook bij AZ, m.a.w. kunnen ze ook meevoetballen?
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie