Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Verwachte move. Ideale speler voor dit AZ. Creativiteit op het middenveld. Heerenveen gaat het hard spelen dus geen gedane zaak. AZ is net als Bergamo een harde (goede) onderhandelaar, dus zien wie de strijd wint. Heerenveen heeft hard geld nodig......
Praat geen Poep, doos.
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Wat bleef het stil de afgelopen weken.. Maar dit mocht ook wel met zoveel inkomende miljoenen. Mocht dit niet lukken, dan staat naar mijn verwachting Patrick Berg wel als volgende target in de rij. Zou daar ook liever voor opteren, dan aan de torenhoge vraagprijs van Heerenveen te voldoen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

We mogen de komende jaren niets meer zeggen als ajax/Teleneus weer eens een AZ-speler "interessant vindt" vlak voor AZ-ajax.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

AnthonisZ schreef: 29 aug 2021, 08:27dan staat naar mijn verwachting Patrick Berg wel als volgende target in de rij.
Dat zou dan voor in de winterstop zijn, die gaat dit transferwindow niet meer weg volgens de TD daar.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Wildcat schreef: 29 aug 2021, 08:17 AZ kent de vraagprijs natuurlijk en zullen echt niet denken er voor 3 miljoen met Heerenveen uit te gaan komen. Dus ben benieuwd wat AZ van plan is te gaan doen. Misschien is dit wat Max Huiberts een buitenkans noemt, waardoor AZ van het bekende beleid wil afwijken.

AZ heeft wel vaker aangegeven dat ze zo nu en dan een uitzondering willen maken
Bijzonder wetende dat ze daar biedingen van 5 mio hebben afgeslagen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Uitstekende voetballer die bij AZ alleen maar kan groeien.
Prima investering. Halen voor 8 miljoen, contract voor 5 seizoenen laten tekenen en over 3 jaar verkopen voor 20+.
Dus knip trekken Max!
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Nog een interessant bericht halverwege de tekst over Harroui :

https://www.itwm.nl/onzekerheid-over-de ... op-duarte/

Harroui is zelf z'n opties ook nog aan het afwegen, ondanks een akkoord tussen Sparta met Notthingham Forest, wil de speler andere opties ook open houden.

Nu hoop ik natuurlijk op Veerman, al denk ik dat dat financieel onhaalbaar word.. Maar Harroui moet rond het uitgaven beleid van AZ op gaan leveren voor Sparta.. En er is ooit interesse geweest..

Worden spannende dagen 😉
Come on AZ! MO9 🙏🏻
RAZ
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:14
Locatie: Daalmeer

Heb me twijfels over Veerman, ik zou als AZ niet de hoofdprijs gaan betalen. Zou liever Harroui zien komen. En anders Tabbouni maar een echte kans geven.
We shall never surrender!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 29 aug 2021, 08:28 We mogen de komende jaren niets meer zeggen als ajax/Teleneus weer eens een AZ-speler "interessant vindt" vlak voor AZ-ajax.
Dat is gelul natuurlijk. AZ speelt het niet via de eigen krant, dinsdag sluit de markt en de transfer van Koopmeiners is net pas rond gekomen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 29 aug 2021, 08:59 Dat is gelul natuurlijk. AZ speelt het niet via de eigen krant, dinsdag sluit de markt en de transfer van Koopmeiners is net pas rond gekomen.
Natuurlijk is het niet exact dezelfde situatie, maar netjes is anders. En wie zegt dat er vanuit AZ niemand gelekt heeft naar vi?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DonnyDelano schreef: 29 aug 2021, 09:08 En wie zegt dat er vanuit AZ niemand gelekt heeft naar vi?
Wie zegt dat Voetbal International dit niet fabriceert op de ochtend (precies 10.00 uur) van de wedstrijd tegen Heerenveen? Ook Voetbal International doet alles voor de clicks.
Ik geloof er namelijk weinig van. Teveel betalen voor een middenvelder die het alleen in Friesland bewijst.
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Eindelijk weer eens wat leven in de brouwerij. Ik zie dit ook als een goede aankoop, zal inderdaad boven de AZ standaard moeten kosten maar als je structureel mee wilt doen bij de bovenste 4 zal je dit eens moeten doen.

Wat mij betreft verlossen we ook Mickey van de Ven uit zijn leiden en kunnen de heren mooi carpoolen vanuit Volendam.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Jossiek schreef: 29 aug 2021, 09:14 Eindelijk weer eens wat leven in de brouwerij. Ik zie dit ook als een goede aankoop, zal inderdaad boven de AZ standaard moeten kosten maar als je structureel mee wilt doen bij de bovenste 4 zal je dit eens moeten doen.

Wat mij betreft verlossen we ook Mickey van de Ven uit zijn leiden en kunnen de heren mooi carpoolen vanuit Volendam.
We hebben al meer dan genoeg verdedigers. Henk Veerman zou een goede aankoop zijn.
"One swallow does not make a summer"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Max doet een overmarsje voor de wedstrijd tegen Heerenveen?

Tuurlijk is die Veerman een goede voetballer, maar gaan we nu ineens wel van het beleid afstappen voor hem? Zou ik enorm vreemd vinden, ze hadden hem destijd gewoon moeten nemen voor die paar ton. Genoeg andere goedkopere opties. Van dat geld liever een middenvelder én een aanvaller halen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 29 aug 2021, 09:22 Max doet een overmarsje voor de wedstrijd tegen Heerenveen?

Tuurlijk is die Veerman een goede voetballer, maar gaan we nu ineens wel van het beleid afstappen voor hem? Zou ik enorm vreemd vinden, ze hadden hem destijd gewoon moeten nemen voor die paar ton. Genoeg andere goedkopere opties. Van dat geld liever een middenvelder én een aanvaller halen.
Het is een gerucht he. Het is helemaal niet zeker dat Max een bod heeft uitgebracht op Veerman.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 29 aug 2021, 09:27 Het is een gerucht he. Het is helemaal niet zeker dat Max een bod heeft uitgebracht op Veerman.
Staan ook 2 vraagtekens :wink: . :?: :?:

Ik hoop dat het een gerucht blijft.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AlkmaarForever schreef: 29 aug 2021, 08:29 Dat zou dan voor in de winterstop zijn, die gaat dit transferwindow niet meer weg volgens de TD daar.
Volgens onze TD zouden er geen middenvelders worden aangetrokken bij een vertrek van Koopmeiners.
Een TD kan altijd draaien :wink:
multatuli schreef: 29 aug 2021, 09:27 Het is een gerucht he. Het is helemaal niet zeker dat Max een bod heeft uitgebracht op Veerman.
Dit keer wel uit een normaal gesproken best betrouwbare bron.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 29 aug 2021, 09:46Een TD kan altijd draaien :wink:
Ik denk ook dat onze TD al heeft gereserveerd bij de lokale Chinees.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik geloof er niks van eigenlijk. Daarnaast zou het ook niet netjes zijn.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 29 aug 2021, 09:46 Volgens onze TD zouden er geen middenvelders worden aangetrokken bij een vertrek van Koopmeiners.
Een TD kan altijd draaien :wink:



Dit keer wel uit een normaal gesproken best betrouwbare bron.
De bron is toch één of andere AZ supporter die van de week ergens opperde dat het wel leuk zou zijn Heerenveen onder druk te zetten door zogenaamde interesse in Veerman te tonen :lol: Waar ik het gelezen heb weet ik niet meer, maar ik weet zeker dat VI scherp genoeg is om in zulke grappen, potentiële clickbaits te zien [-(
Plaats reactie