Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 18 jul 2021, 13:53 Als je voor Nunnely in de markt bent kun je net zo goed Sheraldo Becker of Jeroen Lumu eens op de schouder tikken.

C-garnituur als niet D - Garnituur.
Hupperts.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Dos Santos.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Alsjeblieft geen Nunnely. Dat is echt doodzonde van het talent wat we hier hebben lopen en totaal niet des AZ's. Mocht hij wel komen, dan hoop ik dat hij driedubbel mijn ongelijk bewijst, maar dat lijkt me toch sterk.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

timdadum schreef: 18 jul 2021, 16:43 Alsjeblieft geen Nunnely. Dat is echt doodzonde van het talent wat we hier hebben lopen en totaal niet des AZ's. Mocht hij wel komen, dan hoop ik dat hij driedubbel mijn ongelijk bewijst, maar dat lijkt me toch sterk.
Verschil is dat het talent een jaar of 17 is met amper KKD ervaring en een Nunnely (of voor mijn part Mitchell van Bergen) een jaar of 21-22 zijn met al 50-100 KKD/Eredivisie wedstrijden in de benen. Dat is gedurende een (hopelijk) lang seizoen met EL voetbal wel fijn om wat breedte in je selectie te hebben in plaats van meteen na Evjen die alles nog moet bewijzen meteen terug te moeten vallen op een Taabouni of Poku, los van het feit van langdurige blessures.

Kortom, voor de breedte is een Nunnely prima maar ik zie er inderdaad ook geen wereld speler in... en een dergelijke speler moet qua persoonlijkheid ook in de groep passen en qua perspectief.. want ik zie een Nunnely nog wel enigszins zijn rol begrijpen als rotatiespeler.. terwijl als je een 2de Karlsson koopt dan maak je per definitie die nieuwe jongen kapot en/of Evjen qua transferwaarde.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Heeft Nunnely een goede klik met Pavlidis?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Nunnely vorig jaar 7 doelpunten en 4 assists. Zo slecht is dat toch ook weer niet?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

biefstukje schreef: 18 jul 2021, 11:46 Ik zou het echt een tegenvaller vinden als Nunnely gekocht wordt. Zie hem niet veel beter worden dan wat hij nu is en dat niveau is misschien onderkant subtop eredivisie, niet het niveau wat AZ na moet streven. Verder geloof ik er niet heel veel van ook, ik zie AZ eigenlijk geen nieuwe rechtsbuiten halen.
Middenmoot dus? 🤔
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 18 jul 2021, 21:21 Nunnely vorig jaar 7 doelpunten en 4 assists. Zo slecht is dat toch ook weer niet?
Eén op de 5 wedstrijden een goal, en één op de 8,5 een assist.
Vind ik nou ook weer niet zo goed.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 18 jul 2021, 21:21 Nunnely vorig jaar 7 doelpunten en 4 assists. Zo slecht is dat toch ook weer niet?
Zoals gebruikelijk weer wat nuances op statistieken.

1. Nunnely heeft inderdaad een aantal doelpunten op zijn naam, maar die zijn wel veelal gevallen in wedstrijden waarin Willem 2 vaker scoorde dan 2x. zoals bijvoorbeeld Willem II SC Heerenveen( 3 - 1 ) of Willem II - Progres Niederkorn (5-0)
2. Veel van die doelpunten zijn dan ook nog eens tegen de kleintjes/teams van gelijke hoogte gemaakt.
3. Vreemde statistiek maar waar, in die eerst genoemde wedstrijd tegen Heerenveen zowel als bij Ado- Willem II (1-4) en AZ-Willem 2 (5-3) scoorde hij de laatste treffer, tegen Progres Niederkorn was zijn doelpunt de 4e.
4. Als hij niet het laatste doelpunt scoorde, dan scoorde hij het eerste, maar dit kwam betrekkelijk weinig voor
5. Beoordelingen zijn niet veelzeggend voor veel mensen, maar die van Nunnely wisselen enorm, zijn betere beoordelingen zitten dan ook automatisch ingebakken in die wedstrijden met een hoog doelpuntensaldo voor Willem II
6. Eerste doelpunt of laatste, Nunnely werd vrij standaard gewisseld.
7. Geen penalties, dat spreekt in zijn voordeel, de statistieken zijn dus in ieder geval velddoelpunten+assists.

Wat dat mij op het eerste oog zegt is dat het hier een enorm wisselvallige speler betreft die het naar verluid moet hebben van zijn snelheid... maar wel met een relatief kleine tank. Daar komt dan bij dat ik vaker stukken van Willem II heb gekeken om te kijken naar Pavlidis en Trésor en dan moet ik zeggen dat Nunnely niet negatief uitblonk, maar zeker ook niet erbovenuit stak.

Wat mij vooral opviel is dat hij precies een soort speler is als Aboukhlal, dat wil zeggen dat hij het voor een deel van zijn snelheid en diepgang moet hebben, maar dan wel ook echt wisselvallig is. En... tja... Aboukhlal hebben we al.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Het goede nieuws is dat blijkt dat AZ voor komend seizoen niet rekent op Z.A.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 18 jul 2021, 23:03 Het goede nieuws is dat blijkt dat AZ voor komend seizoen niet rekent op Z.A.
Op wie?
_________________
"I don't know that!"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZA'dam schreef: 18 jul 2021, 23:03 Het goede nieuws is dat blijkt dat AZ voor komend seizoen niet rekent op Z.A.
Hoezo? Is onze Marokkaanse internationaal op de verkooplijst gezet? :wink:
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Ik vermoed dat Aboukhlal geldt als alternatief voor zowel linksbuiten als spits. Ik zie hem persoonlijk meer als spits, hij is aardig 'bonkig' . Dus als hij het geloof hierin krijgt, dan kan hij meer en meer als aanspeelpunt gaan fungeren. Hij heeft een goed schot binnen en buiten de 16. En met zijn techniek kan ie binnen iemand uitspelen en het doel onder vuur nemen. Dan kan Karlsson evt. naar rechtsbuiten en Pavlidis naar linksbuiten.

On topic: Nunnely is een breedte aankoop met potentie. Vorig jaar zag je vaker dan eens een zeer dunne bankbezetting met weinig ervaring op het hoogste nivo. Niet dat hij overloopt van ervaring, maar in ieder geval meer dan wat aan aanwas bijkomt.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Aboukhlal? Ik dacht dat het hier over transfergeruchten ging? 🤔
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Inderdaad, graag (strikt) on topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 20 jul 2021, 11:45 Inderdaad, graag (strikt) on topic.
Waarbij opgemerkt dat Nunnely bij het ontbreken van nieuwe geruchten in het schaduwelftal verder besproken kan worden.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Okoye hint er nu zelf naar dat AZ contact heeft met zijn management en dat men afwacht wat er met Bizot gaat gebeuren alvorens er persoonlijk contact komt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

DeZuivelDuivel schreef: 30 jul 2021, 01:21 Okoye hint er nu zelf naar dat AZ contact heeft met zijn management en dat men afwacht wat er met Bizot gaat gebeuren alvorens er persoonlijk contact komt.
Heb je een bron?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dario Hubner schreef: 30 jul 2021, 05:44 Heb je een bron?
Voetbalprimeur haalt ESPN aan.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... -zijn.html
_________________
"I don't know that!"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dario Hubner schreef: 30 jul 2021, 05:44 Heb je een bron?
Sympathieke jongen op het eerste oog, en als spelers dit gaan zeggen lijkt de kans me heel groot dat hij gaat komen mits Bizot ergens terecht komt.

http://www.espn.nl/video/clip?id=8979165
Plaats reactie