Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 24 mei 2021, 13:24 OT:
Dat Kadioglu gerucht krijgen we volgens mij iedere transferperiode tot hij daadwerkelijk vertrekt in Turkije.
Kadioglu is de nieuwe Lens. Lijkt me ook totaal kansloze aankoop aangezien je met Evjen een bijna vergelijkbare speler hebt. Ze kunnen beter een échte buitenspeler erbij halen. Die hebben we naast Karlsson namenlijk niet.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

galblazer schreef: 24 mei 2021, 13:00 Er staat me iets van bij dat Pavlidis er ook weinig van bakte de eerste seizoenshelft. Volgens mij waren hij en Tresor de spelers die er tamelijk ongeinteresseerd bij liepen. Als dit zo is(ik weet het niet zeker) dan kan ie beter in Tilburg blijven. Ook ik ben voorstander om Druijf terug te halen en heel veel in het eerste laten spelen. Hij moet een eerlijke kans krijgen
Qua statistieken kwam hij er enkele weken geleden wel aardig uit in een nos artikel over spelers die een beetje over het hoofd worden gezien maar cijfermatig wel goed presteren.

https://nos.nl/l/2379686
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Telegraaf heeft bevestigd dat AZ 'zeer warme belangstelling' heeft voor Willem II'er Vangelis Pavlidis. Eerder op de maandag kwam dat nieuws al in Griekenland naar buiten. Ferdi Kadioglu wordt ook in verband gebracht met een mogelijke AZ-move, al zou dat 'niet actueel' zijn.

De Telegraaf weet dat Willem II graag wil meewerken aan een verkoop van Pavlidis. Het contract van de Griekse aanvaller loopt volgend jaar af, waardoor de Tilburgers het niet willen riskeren dat Pavlidis transfervrij de deur uitwandelt. Het lijkt er echter niet op dat de twaalfvoudig international voor 1 juli al vertrekt bij Willem II: bij een transfer voor die datum, moet de club een groot deel van het ontvangen geld uit de NOW-regeling terugbetalen.

AZ heeft wel concurrentie in de strijd om Pavlidis: ook het Duitse VfL Bochum, dat komend seizoen in de Bundesliga actief is, heeft interesse. De spits doorliep een deel van de jeugdopleiding van die club. Pavlidis zou een transfer naar Bochum ook wel zien zitten. 

Kadioglu wordt ook in verband gebracht met een move naar AZ. Volgens zaakwaarnemer Karel Jansen is er wel eens contact tussen AZ en het kamp-Kadioglu. De belangstelling zou alleen 'niet actueel' zijn.

Kadioglu gerucht is dus onzin volgens zijn zaakwaarnemer. Pavlidis wordt lastig als ze sowieso tot 1juli willen wachten.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388968

Ik zou het niet afwijzen, maar voor AZ om in dit rijtje uberhaupt een kans te hebben zal er toch wel een speler geruild gaan worden lijkt mij? Anders is Joey Veerman normaal gesproken veel te duur.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Tsja hij is wel een echte Volendammer heh, en die vinden het toch wel fijn om dicht bij Volendam te blijven.. Ik zie hem eerder naar AZ gaan dan naar PSV.
"One swallow does not make a summer"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Lol bron: Henk Veerman.
Heerenveen heeft groot gelijk dat ze miljoen vragen, zouden wij ook gedaan hebben. Maar voor meer dan 3miljoen(wat Hveen sws wil) heeft die gozer echt geen meerwaarde voor AZ. Verdedigend is hij zeker niet top, laten we dat nou net nodig hebben.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Shota-Arveladze schreef: 27 mei 2021, 14:20 Tsja hij is wel een echte Volendammer heh, en die vinden het toch wel fijn om dicht bij Volendam te blijven.. Ik zie hem eerder naar AZ gaan dan naar PSV.
Alleen al om die reden zou je hem niet moeten kopen. Volgens mij was hij in de laatste thuiswedstrijd van AZ tegen Heerenveen tamelijk onzichtbaar en(weet ik niet helemaal zeker) maakte hij ook een smerige overtreding op Koopmeiners.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel schreef: 27 mei 2021, 11:34 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388968

Ik zou het niet afwijzen, maar voor AZ om in dit rijtje uberhaupt een kans te hebben zal er toch wel een speler geruild gaan worden lijkt mij? Anders is Joey Veerman normaal gesproken veel te duur.
Nou, dan doe je Aboukhlal er toch bij. ;)
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/385 ... ordeel-is/

Als het tussen AZ en Feyenoord draait, lijkt de kans volgens Van Hooijdonk groter dat Pavlidis voor AZ kiest. Beetje een gevalletje Beukema zeg maar.

Overigens schijnen we 3M€ neer te leggen voor Pavlidis. Direct ook de reden waarom Feyenoord hem niet kan halen :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Volgens NHNieuws zou AZ in de markt zijn voor Gyrano Kerk. Lijkt me wat aan de dure kant en Utrecht staat vast niet te springen om te verkopen aan (in hun ogen) concurrentie. Persoonlijk vind ik het ook maar een blind paard
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DonnyDelano schreef: 01 jun 2021, 13:26 Volgens NHNieuws zou AZ in de markt zijn voor Gyrano Kerk. Lijkt me wat aan de dure kant en Utrecht staat vast niet te springen om te verkopen aan (in hun ogen) concurrentie. Persoonlijk vind ik het ook maar een blind paard
Liever Pavlidis!

Kerk is inderdaad een draver en daarnaast geen pure spits maar ook geen verfijnde buitenspeler dus ik zou er niets van begrijpen...
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DonnyDelano schreef: 01 jun 2021, 13:26 Volgens NHNieuws zou AZ in de markt zijn voor Gyrano Kerk. Lijkt me wat aan de dure kant en Utrecht staat vast niet te springen om te verkopen aan (in hun ogen) concurrentie. Persoonlijk vind ik het ook maar een blind paard
Ik las ook de naam van Giakomakis in dat stukje. Maar is echt op basis van een clubwatcher die een naam noemt...
Kerk is inmiddels 25. En inderdaad een blind paard. Die moet naar een club met een sintelbaan.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DonnyDelano schreef: 01 jun 2021, 13:26 Volgens NHNieuws zou AZ in de markt zijn voor Gyrano Kerk. Lijkt me wat aan de dure kant en Utrecht staat vast niet te springen om te verkopen aan (in hun ogen) concurrentie. Persoonlijk vind ik het ook maar een blind paard
Dat is dus echt helemaal niks voor AZ...
Te duur en vind het totaal geen speler voor het AZ systeem van de laatste jaren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Kerk wil je toch in een counterploeg zien? Snelle jongen redelijk functionele techniek, scorend vermogen, maar inderdaad niet echt een voetballer voor AZ.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als er juist één geen functionele techniek heeft is het Kerk wel. Met rennen en af en toe tegen een bal aanlopen houdt het wel op. Acht dit gerucht dan ook zeer ongeloofwaardig.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Het is een vaag gerucht, maar AZ blijkt mogelijk gecharmeerd van Oosterwolde van Twente.

Bron: https://www.twentefans.nl/nieuws/transf ... ee-spelers
Come on AZ! MO9 🙏🏻
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Roadster schreef: 04 jun 2021, 09:35 Het is een vaag gerucht, maar AZ blijkt mogelijk gecharmeerd van Oosterwolde van Twente.

Bron: https://www.twentefans.nl/nieuws/transf ... ee-spelers
Wat ik van hem gezien heb ("bord op schoot scouting") lijkt hij mij gezien aanleg en leeftijd een hele interessante
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

OP VP staat:
'Ontmoeting tussen directeuren Twente en AZ: 'Ekkelenkamp 'gaat de goede kant op''
Gepubliceerd: Vrijdag 4 juni 2021 om 16:22
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook

FC Twente blijft onverminderd druk bezig met ingaande én uitgaande transfers. RTV Oost-journalist Tijmen van Wissing bespreekt bij De Oosttribune de toekomst van Jayden Oosterwolde, Thijs Oosting en Jurgen Ekkelenkamp.

FC Twente-directeur Jan Streuer heeft contact gehad met AZ-collega Max Huiberts, onthult Van Wissing. Mogelijk heeft dit een uitgaande én een inkomende transfer tot gevolg: Oosterwolde zou in de belangstelling van AZ staan, terwijl Oosting – afgelopen voorjaar verhuurd aan RKC Waalwijk – de omgekeerde weg kan bewandelen. "Er is wel gesproken over – niet dat het meteen heel concreet is – over Oosterwolde." De linksback geldt als potentiële opvolger voor Owen Wijndal. "En Oosting is een interessante speler, zei Oosting", vervolgt de RTV Oost-journalist. "Maar voordat dat allemaal een eigen leven gaat leiden hier: er moet bij AZ nog heel veel weg en Oosting krijgt een kans in de voorbereiding."

Lees meer
FC Twente wil competitiestart opschuiven: 'Bij de KNVB aangegeven'
Verder is FC Twente al lange tijd bezig met Ekkelenkamp. ajax wilde vorig seizoen niet meewerken aan een verhuurperiode, maar de kans is aanwezig dat het ditmaal alsnog van een tijdelijke transfer komt. "Het lijkt de goede kant op te gaan, maar dan moet hij wel eerst verlengen bij ajax. En dan moet er geen club komen voor hem. PEC Zwolle dacht ook Kjell Scherpen te hebben in zo'n zelfde soort constructie (de doelman is inmiddels op weg naar Brighton & Hove Albion, red.), dus je moet nooit de vlag uithangen." Ekkelenkamp liet onlangs zelf aan VoetbalPrimeur weten dat FC Twente een meer dan serieuze optie is.

Streuer draait sowieso overuren. De TD van FC Twente hoopt huurlingen Vaclav Cerny (FC Utrecht), Tyronne Ebuehi (Benfica) en Luka Ilic (Manchester City) ook komend seizoen in de Grolsch Veste te begroeten. Verder zijn de contractbesprekingen met de zwaar geblesseerde Julio Pleguezuelo opgestart en is Lindon Selahi bedankt voor bewezen diensten. In een eerder stadium werd Joël Drommel al verkocht aan PSV, in ruil voor Lars Unnerstall.
Toch mooi om te lezen dat Oosting zichzelf een interessante speler vindt :D
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 04 jun 2021, 14:38 OP VP staat:



Toch mooi om te lezen dat Oosting zichzelf een interessante speler vindt :D
Erg interessant.

Oosterwolde - Gullit zou ik geen sterke bezetting vinden. Liever nog een linksback erbij, of een andere speler halen met iets meer ervaring. Oosterwolde heeft nog geen 25x 90 minuten in de benen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 04 jun 2021, 15:07 Erg interessant.

Oosterwolde - Gullit zou ik geen sterke bezetting vinden. Liever nog een linksback erbij, of een andere speler halen met iets meer ervaring. Oosterwolde heeft nog geen 25x 90 minuten in de benen.
Het aantal wedstrijden hoeft geen bezwaar te zijn. O.a. Koomeiners en Wijndal hebben ook een basisplaats gekregen toen ze nog amper minuten hadden gemaakt. Belangrijker is de kwaliteiten van Oosterwolde, maar daar heb ik geen zicht op.
Plaats reactie