Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Nou, ik zie de noodzaak van deze aankoop niet. Opeens smijt AZ met geld. Ik zie liever een geroutineerde verdediger.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 30 jan 2023, 19:33 Uh... het is niet alsof Mijnans op de schopstoel zat, dus deze logica gaat niet helemaal op. Sparta had ook net als PEC bij van den Belt aan het doen is, gewoon nee kunnen zeggen.
Het gaat om de redenen van AZ, dat is de partij die actie neemt, niet Sparta
we can come an end
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Langedijk schreef: 30 jan 2023, 17:50 Ze halen Mijnans per direct en dus waarschijnlijk omdat De Wit langer afwezig is. Waarom anders last minute in deze extra lange winterstop. Ik verwacht dan ook een verdediger want daar zijn de problemen groter.
Eerder omdat ook Evjen weg is. Zelfde type spelers, ze lijken zelfs op elkaar. Verder eens, we hebben een verdediger nodig!
Seizoenkaarthouder
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 30 jan 2023, 20:57 Het gaat om de redenen van AZ, dat is de partij die actie neemt, niet Sparta
Jij was toch eerst iemand die altijd riep dat de koopjes pas op het einde van de markt beschikbaar kwamen?
Daar gaat het mij om. Dat AZ pas op het einde van de markt actie onderneemt weten we inmiddels wel, maar dat heeft feitelijk meer met Huiberts te maken dan met wat anders.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Langedijk schreef: 30 jan 2023, 17:48 Kom zelf eens met een mening. Of durf je dat niet aan?
Wat jij ventileert is geen mening hoor. Dat is ongenuanceerde kritiek op alles wat jou niet zint op elk gebied bij AZ. Gewoon je frustratie van alle dag afreageren als een hol vat zonder inhoud. Dat noem jij jouw mening. Ben benieuwd wanneer het jou lukt om, op een beslissing vanuit AZ eens een compleet positief geluid te laten horen.
Gaat je never nooit lukken. [-X
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Roadman schreef: 30 jan 2023, 21:13 Wat jij ventileert is geen mening hoor. Dat is ongenuanceerde kritiek op alles wat jou niet zint op elk gebied bij AZ. Gewoon je frustratie van alle dag afreageren als een hol vat zonder inhoud. Dat noem jij jouw mening. Ben benieuwd wanneer het jou lukt om, op een beslissing vanuit AZ eens een compleet positief geluid te laten horen.
Gaat je never nooit lukken. [-X
Hij speelt vaak Mens-erger-je-niet met zijn kinderen maar verliest altijd. “Dan maar weer naar dat kutforum……….”
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Alleen geruchten hier
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 30 jan 2023, 22:18 Alleen geruchten hier
Dat was een gerucht.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Roadman schreef: 30 jan 2023, 21:13
Ben benieuwd wanneer het jou lukt om, op een beslissing vanuit AZ eens een compleet positief geluid te laten horen.
Gaat je never nooit lukken. [-X
Met de verkoop van Aboukhlal was ik dolblij. En de komst van Bazoer kon ik ook wel waarderen.

Om nog een klein beetje on topic te blijven: broertje van Pavlidis wordt verhuurd aan TOP Oss

Edit: heeft wel een eigen topic, excuses
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

Het is erg stil omtrent de geruchten. Mijnans zal vandaag nog wel rond komen. Maar achterin is de noodzaak toch echt even groter.
Max heeft nog 12 uur voor een CB en een RB. Ik ben benieuwd....
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

De Chinees zal in ieder geval al besteld zijn.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

salmonyappi schreef: 30 jan 2023, 22:14 Hij speelt vaak Mens-erger-je-niet met zijn kinderen maar verliest altijd. “Dan maar weer naar dat kutforum……….”
=D> =D> =D> =D> Ik dacht al dat hij dat nivo net aan kan =D> =D> =D> =D>
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

DSBBANK schreef: 31 jan 2023, 11:01 Het is erg stil omtrent de geruchten. Mijnans zal vandaag nog wel rond komen. Maar achterin is de noodzaak toch echt even groter.
Max heeft nog 12 uur voor een CB en een RB. Ik ben benieuwd....
Timothy Fosu-Mensah speelt weinig. Kan zowel CV als RB. Is fysiek sterk, en heeft in Engeland in Duitsland veel geleerd omtrent voorzetten en dode spelmomenten tegen, iets waar we al jaren veel te veel doelpunten uit tegen krijgen. Halfjaar huur met optie tot koop misschien?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wermegrieder schreef: 31 jan 2023, 13:05 Timothy Fosu-Mensah speelt weinig. Kan zowel CV als RB. Is fysiek sterk, en heeft in Engeland in Duitsland veel geleerd omtrent voorzetten en dode spelmomenten tegen, iets waar we al jaren veel te veel doelpunten uit tegen krijgen. Halfjaar huur met optie tot koop misschien?
Wat is je bron?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 31 jan 2023, 13:16 Wat is je bron?
:D
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Dit is altijd het moment van stilte waarin het mediateam een flitsend aankondigingsfilmpje aan het schieten is. Ben benieuwd wat voor PR truc er nu uit de kast wordt gehaald..
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik lees dat Sparta fans zeggen dat Mijnans een speler is die 90 minuten lang zich het snot voor de ogen werkt en overal op het veld te vinden is en nooit verzaakt qua inzet. Moet zeggen dat dit best goed klinkt, dit soort jongens kunnen we wel gebruiken bij AZ. Type de Wit/Til, maar dan hopelijk wat beter aan de bal.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Wildcat schreef: 31 jan 2023, 16:10 Ik lees dat Sparta fans zeggen dat Mijnans een speler is die 90 minuten lang zich het snot voor de ogen werkt en overal op het veld te vinden is en nooit verzaakt qua inzet. Moet zeggen dat dit best goed klinkt, dit soort jongens kunnen we wel gebruiken bij AZ. Type de Wit/Til, maar dan hopelijk wat beter aan de bal.
En toch heb ik liever een verdediger
Volgend jaar april weten we meer
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

galblazer schreef: 31 jan 2023, 16:38 En toch heb ik liever een verdediger
Eens, maar je hoopt alsnog dat ie slaagt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie