Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
MB80
Fanatic

Laat dan maar zitten als het 6-7 miljoen moet worden, te groot risico. Al hoop ik niet dat dat betekent dat AZ overschakelt op Summerville, heeft relatief weinig gespeeld (van noemenswaardig niveau) maar heeft met name een historie met naar gedrag, Feyenoord fans waren ook niet rauwig dat hij vertrok.
De Rode Baron
Oude garde

MB80 schreef: 24 jun 2022, 06:23 Laat dan maar zitten als het 6-7 miljoen moet worden, te groot risico. Al hoop ik niet dat dat betekent dat AZ overschakelt op Summerville, heeft relatief weinig gespeeld (van noemenswaardig niveau) maar heeft met name een historie met naar gedrag, Feyenoord fans waren ook niet rauwig dat hij vertrok.
Als dat betekend dat Odgaard dan in aanmerking komt voor de 10 heb ik daar niet zo veel problemen mee
maar ik vrees dat we het weer met Dani moeten doen en we wederom weinig scorend en creatief vermogen vanuit die positie kunnen verwachten.
Wildcat
Ben-Sider

MB80 schreef: 24 jun 2022, 06:23 Laat dan maar zitten als het 6-7 miljoen moet worden, te groot risico. Al hoop ik niet dat dat betekent dat AZ overschakelt op Summerville, heeft relatief weinig gespeeld (van noemenswaardig niveau) maar heeft met name een historie met naar gedrag, Feyenoord fans waren ook niet rauwig dat hij vertrok.
Niks daarvan, hartstikke groot talent die alles heeft wat je zou willen op een sleutelpositie is wel gebleken afgelopen seizoen. Tast maar een keer wat dieper in de buidel.
SimonPoulsen
Goalscorer

Er zal eerder gesleuteld worden aan dat % van het contract wat je koopt. Dat schijnt normaal te zijn daar. Maarja moet je dat willen, dat je 4-5miljoen betaalt voor een speler waarvan je straks maar 70-80% van de transferrechten bezit.
De Rode Baron
Oude garde

Goed, vandaag dan mag ik hopen de presentatie van Odgaard?
Want ondanks de stortvloed aan geruchten zou deze speler (met alle respect voor Mees de Wit en Lahdo) dan eigenlijk de eerste echte 'directe' versterking zijn voor het aankomende seizoen, voor de rest is het allemaal nog maar afwachten.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 24 jun 2022, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
MB80
Fanatic

Wildcat schreef: 24 jun 2022, 07:58 Niks daarvan, hartstikke groot talent die alles heeft wat je zou willen op een sleutelpositie is wel gebleken afgelopen seizoen. Tast maar een keer wat dieper in de buidel.
Onverantwoord. Zal je net zien dan scheurt hij straks alles af en/of blijkt een flop? Dan gaan wij Twente achterna straks met het mismanagement daar, alleen hebben wij geen Dik Wessels (+familie) die Twente toen redde. AZ (mijn mening) moet blijven bouwen en de 2-3 miljoen oprekken naar 4-5 en het salaris huis voor consolidatie van spelers oprekken. Niet a la Kansino ;) lopen gokken op 1-2 hele dure.
De Rode Baron
Oude garde

MB80 schreef: 24 jun 2022, 09:28 Onverantwoord.
Dus wellicht weer een heel seizoen Dani de Wit op 10 als ze Odgaard op rechts gaan zetten?
AZDC
Supporter

De Rode Baron schreef: 24 jun 2022, 09:47 Dus wellicht weer een heel seizoen Dani de Wit op 10 als ze Odgaard op rechts gaan zetten?
Een andere speler kopen wellicht? voor 4.5miljoen zullen er toch zeker meer opties zijn?
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
De Rode Baron
Oude garde

AZDC schreef: 24 jun 2022, 10:00 Een andere speler kopen wellicht? voor 4.5miljoen zullen er toch zeker meer opties zijn?
Dat zeiden we ook bij Veerman. Ik zie overigens nog steeds het liefst Odgaard op 10 en een soort Openda speler op rechts.
Die laatste heeft overigens gezegd definitief Club te willen verlaten.
https://www.voetbalnieuws.be/news/66621 ... lub-brugge
MB80
Fanatic

Geen Odgaard aankondiging? Volgens AZalerts waren de zaakwaarnemers er paar dagen terug al. Leek mij in ieder geval typisch vrijdagmiddag nieuws 8) Hopelijk geen kink in de kabel…
MB80
Fanatic

De Rode Baron schreef: 24 jun 2022, 10:05 Dat zeiden we ook bij Veerman. Ik zie overigens nog steeds het liefst Odgaard op 10 en een soort Openda speler op rechts.
Die laatste heeft overigens gezegd definitief Club te willen verlaten.
https://www.voetbalnieuws.be/news/66621 ... lub-brugge
Beter toch? Of kwaliteit (Veerman) halen of niets. Niet kopen om het kopen om er vervolgens jaren aan vast te zitten. Vanuit dat oogpunt begreep ik vorige transferzomer. Goed om te zien dat men nu wel weer vol in Odgaard of Bullaude gaat.
De Rode Baron
Oude garde

MB80 schreef: 24 jun 2022, 14:50 Geen Odgaard aankondiging? Volgens AZalerts waren de zaakwaarnemers er paar dagen terug al. Leek mij in ieder geval typisch vrijdagmiddag nieuws 8) Hopelijk geen kink in de kabel…
Hopelijk snel zijn presentatie dan horen we gelijk van Huiberts of AZ hun interesse in Bullaude wil doorzetten, waar nu zo lijkt toch wel een behoorlijke kink in de kabel te liggen.
Love AZ Til I Die!
Seizoenkaarthouder

AZ en Sassuolo waren er al uit, medische keuring en handtekening Odgaard waren nog het enige wat in de weg stond. De laatste details moesten dus nog gladgestreken worden. Dit zou nu dus gebeurd zijn. Hij zou nu dan pas gepresenteerd kunnen worden...
Ferry
Goalscorer

fcvictorie
Seizoenkaarthouder

Mooi dat het rond is. Hopelijk trekt hij de lijn door van bij RKC. Nu nog die Argentijnse jongen ophalen en er staat een uitstekende aanval.
differentcook
Kristen

Ferry schreef: 24 jun 2022, 15:51 dé foto
Mooi! Je ziet Max hem aankijken op een manier dat hij veel van hem verwacht, 'laat het nu maar zien voor AZ'
vi veri veniversum vivus vici
De Rode Baron
Oude garde

Odgaard gaat in Alkmaar spelen met rugnummer zeven en sluit per direct aan bij de selectie.
Neem aan dat het rugnummer in zijn geval meteen zijn positie aan geeft.
DeZuivelDuivel
Kristen

differentcook schreef: 24 jun 2022, 15:58 Mooi! Je ziet Max hem aankijken op een manier dat hij veel van hem verwacht, 'laat het nu maar zien voor AZ'
Of zo van 'Jongen, als jij faalt, dan kan ik mijn biezen pakken'.

Is maar hoe je er naar kijkt :P
differentcook
Kristen

In deze video zie je hem met een shirt met rugnummer 7. Even later (rond minuut 3) zie je tijdens het interview met Max op de achtergrond een speler gefotografeerd worden met een shirt met een tweecijferig nummer. Even dacht ik nummer 10 te ontwaren en donker haar, maar het leek later toch blond haar (en allicht was er nog geen shirt in zijn maat van nr 7 voorhanden. :-)

https://youtu.be/VpXCiJBQ0Ho
vi veri veniversum vivus vici
Ferry
Goalscorer

differentcook schreef: 24 jun 2022, 16:14 In deze video zie je hem met een shirt met rugnummer 7.
Ik zie hem ook met een Afas shirt...
Dat is wel weer opvallend.
Plaats reactie