Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Love AZ Til I Die! schreef: 09 aug 2022, 21:23 Is niet eigen schuld. AZ wilde voldoen aan de eisen van Godoy Cruz. Echter worden de eisen keer op keer veranderd door de directeur.

Speler en AZ willen, maar de directeur werkt tegen. Daarnaast zouden ze slecht bereikbaar zijn om te onderhandelen en vaak ook onbereikbaar.
Ja ja, moet je kijken in wat voor tempo Feyenoord spelers binnenhaalt. Bij AZ hebben ze altijd een excuus, papieren die nog niet in orde zijn, de verkopende club die niet bereikbaar is enz. Ik ben benieuwd hoe snel die Argentijn bij Feyenoord is.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

lowietje schreef: 09 aug 2022, 21:33 Bereikbaarheid hou op zeg. Als je zon jongen graag wil hebben vlieg je ernaartoe en zorg je dat je met die lui om tafel gaat ...
Precies, deden ze bij Odgaard toch ook.

Ze worden weer eens op en buiten het veld afgetroefd momenteel en dat is een trieste constatering
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

lowietje schreef: 09 aug 2022, 21:33 Bereikbaarheid hou op zeg. Als je zon jongen graag wil hebben vlieg je ernaartoe en zorg je dat je met die lui om tafel gaat ...
Ik verzin het niet, dat kwam uit NHD podcast deze informatie.

Tuurlijk kan je er wel heen vliegen maar moet je wel afspraken met ze kunnen maken en dat kan blijkbaar niet.
Laatst gewijzigd door Love AZ Til I Die! op 09 aug 2022, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

sister of mercy schreef: 09 aug 2022, 21:36 Ja ja, moet je kijken in wat voor tempo Feyenoord spelers binnenhaalt. Bij AZ hebben ze altijd een excuus, papieren die nog niet in orde zijn, de verkopende club die niet bereikbaar is enz. Ik ben benieuwd hoe snel die Argentijn bij Feyenoord is.
Je kan ook overdrijven, volgens mij zou Gnonto ook zo goed als zeker bij Feyenoord tekenen. Die is er nog steeds niet?

Maar goed Feyenoord smijt geld over de balk om spelers binnen te halen, wij kunnen dat niet.

Wel beetje realistisch blijven...
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Ik weet het ja, hoorde het ook. Maar dat mag natuurlijk nooit een reden zijn. Neem aan dat ze achter de schermen allang doorgeschakeld hebben naar een alternatief. Als dat niet zo is en wij dadelijk opnieuw zonder creatieve 10 zitten en kennelijk alle kaarten de hele tijd op Bullaude hadden gezet staat Max echt voor lul.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

sister of mercy schreef: 09 aug 2022, 21:36 Ja ja, moet je kijken in wat voor tempo Feyenoord spelers binnenhaalt. Bij AZ hebben ze altijd een excuus, papieren die nog niet in orde zijn, de verkopende club die niet bereikbaar is enz. Ik ben benieuwd hoe snel die Argentijn bij Feyenoord is.
Feyenoord is momenteel nogal een risicovol spelletje aan het spelen. Elke euro die daar binnenkomt vliegt direct weer over de toonbank, in plaats van dat ze nou eens duurzaam investeren. Bovendien worden bijna alle binnenkomende transfergelden verspreidt over meerdere seizoenen, daarom ook dat ze een aantal spelers nu huren met gigantische koopoptie (verplicht?) voor volgend seizoen; zie de 10 miljoen voor Szymanski voor komende zomer. Als ze deze Bullaude ook nog eens binnen halen is dat enorme kapitaalvernietiging. Ze hebben dan een overvol middenveld waarbij de spelers die gaan banken enorm in waarde zullen dalen.
Compete to complete
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

AZSander schreef: 09 aug 2022, 22:01 Feyenoord is momenteel nogal een risicovol spelletje aan het spelen. Elke euro die daar binnenkomt vliegt direct weer over de toonbank, in plaats van dat ze nou eens duurzaam investeren. Bovendien worden bijna alle binnenkomende transfergelden verspreidt over meerdere seizoenen, daarom ook dat ze een aantal spelers nu huren met gigantische koopoptie (verplicht?) voor volgend seizoen; zie de 10 miljoen voor Szymanski voor komende zomer. Als ze deze Bullaude ook nog eens binnen halen is dat enorme kapitaalvernietiging. Ze hebben dan een overvol middenveld waarbij de spelers die gaan banken enorm in waarde zullen dalen.
Je 1e stelling lijkt me niet waar: Malacia, Sinistera, Senesi en waarschijnlijk Aursnes is al 70m. Dat hebben ze bij lange na nog niet uitgegeven. Ze lijken vooral een stuk daadkrachtiger dan AZ en anticiperen op vertrek van Aursnes en mogelijk Kokcu. Daarbij kijken ze dan niet op een miljoen meer of minder. En als ze AZ dan ook nog een beetje kunnen stangen vinden ze dat waarschijnlijk extra leuk
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZSander schreef: 09 aug 2022, 22:01 Feyenoord is momenteel nogal een risicovol spelletje aan het spelen. Elke euro die daar binnenkomt vliegt direct weer over de toonbank, in plaats van dat ze nou eens duurzaam investeren. Bovendien worden bijna alle binnenkomende transfergelden verspreidt over meerdere seizoenen, daarom ook dat ze een aantal spelers nu huren met gigantische koopoptie (verplicht?) voor volgend seizoen; zie de 10 miljoen voor Szymanski voor komende zomer. Als ze deze Bullaude ook nog eens binnen halen is dat enorme kapitaalvernietiging. Ze hebben dan een overvol middenveld waarbij de spelers die gaan banken enorm in waarde zullen dalen.
Mwah, wanneer ze Aursnes en Kokcu nog verkopen, hengelen ze toch iets van 100 miljoen binnen? En ze geven dan 30 a 40 uit als ze Bullaude en Zerrouki ook nog strikken? Ze kunnen gewoon meer geld uitgeven aan transfers, helaas voor ons.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sir Robbert schreef: 09 aug 2022, 20:45 Feyenoord bezig met Bullaude, aldus Feyenoord fansite...
De dag die je wist dat zou komen.
(zouden ze zelfs ook nog aan de timing hebben gedacht?)
we can come an end
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 09 aug 2022, 22:11 Je 1e stelling lijkt me niet waar: Malacia, Sinistera, Senesi en waarschijnlijk Aursnes is al 70m. Dat hebben ze bij lange na nog niet uitgegeven. Ze lijken vooral een stuk daadkrachtiger dan AZ en anticiperen op vertrek van Aursnes en mogelijk Kokcu. Daarbij kijken ze dan niet op een miljoen meer of minder. En als ze AZ dan ook nog een beetje kunnen stangen vinden ze dat waarschijnlijk extra leuk
Mijn eerste stelling is wel waar, want die 70 miljoen is niet direct binnengekomen. Transfersommen worden doorgaans altijd in termijnen betaald, dus er is niet direct dat bedrag binnengekomen. Dat geldt uiteraard ook voor de transfersommen die Feyenoord deze zomer zelf neerlegt, maar als kopende club dien je wel direct de fees voor de zaakwaarnemers en voormalige clubs af te tikken, dus dat kost je verhoudingsgewijs meer. Het klopt dat ze daadkrachtig zijn, maar met dit beleid kunnen ze daar de jeugdopleiding net zo goed opdoeken en dat stadion (waar ze zich elk jaar helemaal blauw aan betalen) valt van ellende bijna uit elkaar. Dat bedoel ik met geen duurzaam beleid. En dat stangen in 010 begint inderdaad wel serieuze vormen aan te nemen, enorm hinderlijk.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZSander schreef: 09 aug 2022, 22:37 Mijn eerste stelling is wel waar, want die 70 miljoen is niet direct binnengekomen.
Mooi dat jij weet hoe de contracten bij Feijenoord in elkaar zitten. Maar ik proef vooral de afgunst. Ze zijn gewoon een stuk slagvaardiger.
En btw, dat stadion is niet van hun.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Love AZ Til I Die! schreef: 09 aug 2022, 21:50 Je kan ook overdrijven, volgens mij zou Gnonto ook zo goed als zeker bij Feyenoord tekenen. Die is er nog steeds niet?

Maar goed Feyenoord smijt geld over de balk om spelers binnen te halen, wij kunnen dat niet.

Wel beetje realistisch blijven...
Maar dit is gewoon onzin, AZ heeft momenteel een groter eigen vermogen dan Feyenoord ondanks alle verkopen, dat geld komt grotendeels pas in volgend boekjaar binnen. Waar AZ zelfs in deze transferwindow behoorlijke positieve cijfers schrijft.

Blijkbaar gelooft AZ erg in deze jongen, als je het kaas dan weer van je brood laat eten is daar geen excuus voor. Je zou enorm happig moeten zijn aangezien dit een kans is om hele lucratieve investering te doen voor een speler die je flink geld op gaat leveren. Danwel in transferwaarde, danwel in sportief succes, danwel in een brug voor toekomstig Argentijns talent.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZSander schreef: 09 aug 2022, 22:01 Feyenoord is momenteel nogal een risicovol spelletje aan het spelen. Elke euro die daar binnenkomt vliegt direct weer over de toonbank, in plaats van dat ze nou eens duurzaam investeren. Bovendien worden bijna alle binnenkomende transfergelden verspreidt over meerdere seizoenen, daarom ook dat ze een aantal spelers nu huren met gigantische koopoptie (verplicht?) voor volgend seizoen; zie de 10 miljoen voor Szymanski voor komende zomer. Als ze deze Bullaude ook nog eens binnen halen is dat enorme kapitaalvernietiging. Ze hebben dan een overvol middenveld waarbij de spelers die gaan banken enorm in waarde zullen dalen.
Leuk om zo te denken maar al die koopopties hoeven niet gelicht te worden, logischerwijs zullen alleen de spelers die succesvol zijn gelicht worden en de niet succesvolle spelers terug naar hun club gaan zonder dat Feyenoord veel geld aan heb verloren is. Eigenlijk dus gewoon een goedkope manier om spelers uit te kunnen proberen en te filteren en de echte toppers te behouden.

Als onze TD de strijd voor het seizoen al van hun TD verliest dan kunnen we op het veld de strijd ook niet verwachten te winnen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

lowietje schreef: 09 aug 2022, 21:54 Ik weet het ja, hoorde het ook. Maar dat mag natuurlijk nooit een reden zijn. Neem aan dat ze achter de schermen allang doorgeschakeld hebben naar een alternatief. Als dat niet zo is en wij dadelijk opnieuw zonder creatieve 10 zitten en kennelijk alle kaarten de hele tijd op Bullaude hadden gezet staat Max echt voor lul.
Neem je dat aan? Mag hopen dat je Max inmiddels beter kent. AZ kijkt momenteel naar de opties om de 10 positie intern op te vullen is mij verteld. En je weet natuurlijk dat niemand die bij ons intern is Dani de Wit uit de basis gaat spelen hea.

Overigens wel enorm benieuwd naar hoe deze situatie gaat aflopen. Ergens ook wel genieten als deze jongen naar Feyenoord gaat dat we in ieder geval kunnen zien wat hij kan en nog mooier als zijj de hoofdprijs betalen en hij gruwelijk faalt daar.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Heeft iemand al bedacht dat de club van Bullaude al langer contact met Feyenoord heeft en dáárom de boel vertraagt naar AZ toe omdat Feyenoord meer wil betalen?
In plaats van AZ en Huiberts meteen weer af te serveren?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 10 aug 2022, 05:46 .
Als onze TD de strijd voor het seizoen al van hun TD verliest dan kunnen we op het veld de strijd ook niet verwachten te winnen.
🫤
Man man wat een drama wordt er van gemaakt……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

In mijn ogen is Feyenoord bezig om volgend seizoen CL te halenn waardoor ze, mocht dit slagen, 40 a 50 miljoen binnen harken. Bij AZ zie ik dit niet gebeuren, ook al omdat de spelers voor te weinig geld de deur uit lopen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

salmonyappi schreef: 10 aug 2022, 06:25 Heeft iemand al bedacht dat de club van Bullaude al langer contact met Feyenoord heeft en dáárom de boel vertraagt naar AZ toe omdat Feyenoord meer wil betalen?
In plaats van AZ en Huiberts meteen weer af te serveren?
Dat zou kunnen, maar dat zou alleen maar erger zijn. Ten eerste omdat dan écht duidelijk is dat Slot de scoutingslijst van AZ meegenomen heeft. Dat zou zelfs arbeidsrechterlijk 'strafbaar' kunnen zijn. Ten tweede zou dat niets afdoen aan de woorden van Lowietje dat Max dan voor lul zou staan. Sterker, dan staat ie nog meer voor lul, want dan is er bewust met hem gespeeld en is hij dus bewust niet serieus genomen.

Als ik dan gisteren naar Joey Veerman kijk en zie hoe hij PSV naar zijn hand zet, terwijl wij hem makkelijk hadden kunnen hebben als Max een weekje eerder was geweest (en dus niet voor een miljoentje extra de transfer van Koopmeiners vertraagde), dan doet dat best een beetje zeer. Dat gevoel wil ik straks niet met Bullaude hebben en al helemaal niet terwijl ie naar een directe concurrent ging.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

sister of mercy schreef: 10 aug 2022, 06:55 In mijn ogen is Feyenoord bezig om volgend seizoen CL te halenn waardoor ze, mocht dit slagen, 40 a 50 miljoen binnen harken. Bij AZ zie ik dit niet gebeuren, ook al omdat de spelers voor te weinig geld de deur uit lopen.
Als dit waar is dan is Feyenoord vooral bezig met zijn kapitaal te vernietigen. Volgens mij hebben ze al genoeg spelers op de positie van Bullaude. Gaat hij daar maar lekker op de bank zitten. Als Feyenoord een goed gevoel over houdt aan het wegkapen van spelers die AZ op de korrel heeft dan moeten ze dat lekker doen.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Feyenoord profiteert nu gewoon van hun ConfLeague finale. Dat is volgend jaar weer anders. Voor je het weet heeft Feyenoord weer financiele problemen, was in het verleden ook al zo. Laat AZ gewoon de weg bewandelen die ze nu bewandelen. Langzaam maar gestaag naar boven en accepteer gewoon dat ajax, PSV en Feyenoord meer uit kunnen geven. We hebben een geweldige club, met goede jeugd en ook een goede accomodatie. Allemaal van onszelf. Feyenoord heeft niks, alleen een verrotte betonnen blok oude troep. Ze moeten alles kopen want ze hebben geen goede jeugdopleiding.
Plaats reactie