Ben heel benieuwd naar deze speler die de 4-4 scoorde tegen ons cluppie.

Prima voor onze rechterkant. Mee helpen verdedigen en voorin buitenkant aanval invullen.Wildcat schreef: ↑31 jan 2023, 16:10 Ik lees dat Sparta fans zeggen dat Mijnans een speler is die 90 minuten lang zich het snot voor de ogen werkt en overal op het veld te vinden is en nooit verzaakt qua inzet. Moet zeggen dat dit best goed klinkt, dit soort jongens kunnen we wel gebruiken bij AZ. Type de Wit/Til, maar dan hopelijk wat beter aan de bal.
De man post de hele dag geruchten. maar zodra een andere club een van die spelers haalt is het nooit aan de orde geweest. De TD van Sparta zei iets anders. Triest figuur.
Jeugdspeler voor O18, lekker boeiend. Jongens halen tot nu toe nooit het eerste.Ferry schreef: ↑31 jan 2023, 20:31 Max nu ook op TV bij ESPN. Medewerking van Sparta was mooi. Daarom is nu de transfer in de wintertransferperiode mogelijk geworden. Contract voor 5,5 jr. Gehaald voor het middenveld - kan verdedigend, centraal en op 10 spelen.
Eventueel vanaf de flank.
Max is bezig geweest centraal achterin. Overleg met Pascal. Bazoer is een optie voor centraal achterin. Dekker en Beukema verwacht hij met een maand weer terug.
Er gaat niemand meer weg bij AZ. AZ is nog wel bezig met een jeugdspeler vanuit de Oekraine - Bochton(?).
Een behoorlijke looptijd. Ik las ergens 4 miljoen + doorverkoop. Ik hoop dat het goed uitpakt, hij was mij nooit opgevallen.
lees overal anders 2.5 miljoen?Langedijk schreef: ↑31 jan 2023, 21:28 Een behoorlijke looptijd. Ik las ergens 4 miljoen + doorverkoop. Ik hoop dat het goed uitpakt, hij was mij nooit opgevallen.
Begrijp trouwens niks van Zanotti, die zou anderhalve week geleden al onderweg zijn geweest. Rechtsback is echt de achilleshiel van dit elftal
Ik lees beide, Langedijk pakt uiteraard de negatieve variant
Dat zeg ik niet, maar hoeft geen onderwerp of transfergerucht/announcement perikel te zijn. Daarnaast twijfel ik ook uberhaupt of we inderdaad dit soort jongens niet aan ons voorbij kunnen laten gaan. Er zijn flink wat IJslandse en Tjechische toptalenten voor gegaan, kost veel en verdwijnen via de achterdeur.
Sigthorsson en J. Gudmundsson zijn wel doorgebroken bij AZ. Ik denk dat het wel meevalt hoeveel dit soort toptalenten kosten.Wildcat schreef: ↑01 feb 2023, 09:08 Dat zeg ik niet, maar hoeft geen onderwerp of transfergerucht/announcement perikel te zijn. Daarnaast twijfel ik ook uberhaupt of we inderdaad dit soort jongens niet aan ons voorbij kunnen laten gaan. Er zijn flink wat IJslandse en Tjechische toptalenten voor gegaan, kost veel en verdwijnen via de achterdeur.
Berg Gundmundsson was al een senior die voor het eerste elftal speelde toen hij kwamShota-Arveladze schreef: ↑01 feb 2023, 13:46 Sigthorsson en J. Gudmundsson zijn wel doorgebroken bij AZ. Ik denk dat het wel meevalt hoeveel dit soort toptalenten kosten.
SteinssonShota-Arveladze schreef: ↑01 feb 2023, 13:46 Sigthorsson en J. Gudmundsson zijn wel doorgebroken bij AZ. Ik denk dat het wel meevalt hoeveel dit soort toptalenten kosten.
Dan was het wel een hele jonge senior. Hij was 18 toen hij bij AZ tekende.