Ik bedoel dat men staf van AZ bij AIK heeft gespot, er van uit ging dat ze voor Yasin Ayari kwamen, terwijl ze voor een jeugdspeler kwamen.
Het is namelijk wel héél toevallig dat de club uit het gerucht wel klopt als de rest niet zou kloppen.
Ik bedoel dat men staf van AZ bij AIK heeft gespot, er van uit ging dat ze voor Yasin Ayari kwamen, terwijl ze voor een jeugdspeler kwamen.
Maar dat is toch ook gezond? Een eerste reactie?
Misschien niet nee.Maar deze is wel “ gedwongen” door die blessure, opgelopen op een veld met autobanden korrels en stukjes plastic daarin.
Ik vind het opvallend dat er nu wordt ingegrepen voor een blessure van 4-6-8 weken. Die had zich altijd kunnen voordoen natuurlijk. Waarom is er dan nu paniek in de tent? Omdat de spitspositie wellicht toch wat dun is? Die conclusie had je 4-6-8 weken geleden kunnen trekken.
Als hij vooraf had aangekondigt vertrouwen te hebben in Odgaard/Barasi en hen serieus voor die plek te nemen en dat Odgaard altijd al aangetrokken was voor de spits: dan zou ik dat in ieder geval geloofwaardig vinden.
Welke speler vindt je van hetzelfde nivo, die mag banken totdat hij is mag gaan ballen omdat Pavlidis niet beschikbaar is. Welke speler van dat nivo is er zo gek ? Die zijn er echt nietFerry schreef: ↑31 aug 2022, 18:12 Ik vind het opvallend dat er nu wordt ingegrepen voor een blessure van 4-6-8 weken. Die had zich altijd kunnen voordoen natuurlijk. Waarom is er dan nu paniek in de tent? Omdat de spitspositie wellicht toch wat dun is? Die conclusie had je 4-6-8 weken geleden kunnen trekken.
En ik moet nog maar eens zien of er wat gebeurt. Ik denk dat Huiberts morgen op een kritiekloos interviewtje met AZ.TV roept: daarvoor hebben we Odgaard aangetrokken.
Is het niet omdat het nu nog een dag kan?Ferry schreef: ↑31 aug 2022, 18:12 Ik vind het opvallend dat er nu wordt ingegrepen voor een blessure van 4-6-8 weken. Die had zich altijd kunnen voordoen natuurlijk. Waarom is er dan nu paniek in de tent? Omdat de spitspositie wellicht toch wat dun is? Die conclusie had je 4-6-8 weken geleden kunnen trekken.
En ik moet nog maar eens zien of er wat gebeurt. Ik denk dat Huiberts morgen op een kritiekloos interviewtje met AZ.TV roept: daarvoor hebben we Odgaard aangetrokken.
Omdat je eerste en beste spits in een belangrijke periode geblesseerd is... Je tweede spits eigenlijk geen echte spits is en de laatste optie een jeugdspeler met weinig tot geen ervaring op niveau is..
Ja, en zie mijn eerdere opmerking: dan is je selectie toch te dun in de aanval? En wisten we dat 4-6-8 weken geleden toch ook al?
Voor een club die de top 3 wil aanvallen is 1 volwaardige spits wel mager. (Even daar gelaten of je Odgaard een centrumspits vindt)
Inkomend kunnen er vanaf vandaag geen transfers meer plaatsvinden. De Nederlandse deadline was vannacht. In het buitenland is de window nog een dag langer open (foutje knvb) en ben toch wel heel benieuwd of er nog een club zal komen voor Hatzidiakos. Het is alweer een tijdje stil rond die jongen.
Er kunnen natuurlijk nog wel gewoon transfervrije spelers aan AZ gebonden wordenGrifo schreef: ↑01 sep 2022, 06:47 Inkomend kunnen er vanaf vandaag geen transfers meer plaatsvinden. De Nederlandse deadline was vannacht. In het buitenland is de window nog een dag langer open (foutje knvb) en ben toch wel heel benieuwd of er nog een club zal komen voor Hatzidiakos. Het is alweer een tijdje stil rond die jongen.
Ik zit dan ook op een voetbalforum en ben geen scout. Als voetbalfan mag je gewoon klagen en een ongefundeerde mening geven. Neem jezelf niet zo serieus man
Mooie omschrijvingShota-Arveladze schreef: ↑02 sep 2022, 12:10 Ik zit dan ook op een voetbalforum en ben geen scout. Als voetbalfan mag je gewoon klagen en een ongefundeerde mening geven. Neem jezelf niet zo serieus man![]()