Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 03 jul 2021, 15:32 Dit kwam ik tegen
Volgens mij meer een soort van retweet account die geruchten van anderen overneemt. Hij heeft ook dat onzin verhaal over dat "dure" etentje van Haaland getweet.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 03 jul 2021, 17:32 Volgens mij meer een soort van retweet account die geruchten van anderen overneemt. Hij heeft ook dat onzin verhaal over dat "dure" etentje van Haaland getweet.
Zou kunnen hoor. Ik zie dat VP het ondertussen ook gewoon klakkeloos heeft overgenomen. 20% is ook wel erg hoog.

Maar ik neem aan dat AZ hem mee wil nemen op trainingskamp maandag. Zeker nu Druijf ook weg is.
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Bij ons (KV Mechelen) op het forum maakt er iemand melding van dat het rond is dat Druijf weer naar ons komt. Geen verdere info, en ook geen idee of het ook klopt.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Guy schreef: 03 jul 2021, 19:47 Bij ons (KV Mechelen) op het forum maakt er iemand melding van dat het rond is dat Druijf weer naar ons komt. Geen verdere info, en ook geen idee of het ook klopt.
Vanmiddag maakte Druijf geen deel uit van de selectie voor het eerste oefenduel tegen NEC. Geruchten dat AZ de deal rond heeft met nieuwe spits Vangelis Panvlidis zijn er ook. Hou ons op de hoogte vanuit Mechelen Guy!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Maar dan wel in zijn eigen topic graag.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

MO7 schreef: 03 jul 2021, 22:23 Maar dan wel in zijn eigen topic graag.
In dit geval ging het om een gerucht, hé. :P
Maar als het officieel moest worden zet ik het in zijn eigen topic. :wink:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Guy schreef: 04 jul 2021, 05:31 In dit geval ging het om een gerucht, hé. :P
Maar als het officieel moest worden zet ik het in zijn eigen topic. :wink:
Jawel, maar dit topic is gericht op geruchten aangaande inkomende transfers. Geruchten over uitgaande transfers wordt in het betreffende speler topic besproken.
_________________
"I don't know that!"
MB80
Invaller
Berichten: 2237
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Ik mag toch hopen dat AZ Oosting slechts gaat verhuren en niet definitief laat gaan. Oosting heeft de potentie en arbeidsethos om een goede selectie speler te worden. Momenteel is het misschien te druk met De Wit, Gudmundson, en Evjen/Stengs die allen op “zijn” positie spelen.

Daarnaast is 20% doorverkoop (mits waar) erg fors bij Pavlidis. Of zit er vaak een maximum aan in absoluut bedrag? Bijv. maximaal 1.5m er bovenop want anders draag je bij een eventuele top transfer wel heel veel af.. natuurlijk gaat het in eerste instantie om sportieve verbetering voor ons als fans maar toch 😏
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Berichtgeving vandaag geeft aan dat Twente actief een overgang van Oosterwolde zal proberen tegen te gaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

9:50 – AZ-keeper Marco Bizot (30) staat mogelijk voor een transfer naar Olympiakos Piraeus. De Griekse topclub heeft interesse getoond in de derde keeper van het Nederlands elftal, die zelf graag een nieuw avontuur aan wil gaan. Een zomers vertrek uit Alkmaar ligt dan ook voor de hand. (Bron: FC Update)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik twijfel altijd een beetje over de betrouwbaarheid van dit account. Hij kijkt 100% ook op dit forum, en haalt er ook wel eens informatie vandaan. Maar voor zover ik weet post hij niks, beetje shady.
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Als onderdeel van de persoonlijke overeenstemming met Vangelis?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AnthonisZ schreef: 05 jul 2021, 12:57 Als onderdeel van de persoonlijke overeenstemming met Vangelis?
Tevens Linkspoot 1,86 en pas 18 jaar. Mooie aanvulling voor jong AZ?
En leuk om de familie Pavlidis alvast AZ fan te maken.

Clickbait titel staat alvast klaar: Pavlidis transfervrij naar AZ
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 05 jul 2021, 13:01 Tevens Linkspoot 1,86 en pas 18 jaar. Mooie aanvulling voor jong AZ?
En leuk om de familie Pavlidis alvast AZ fan te maken.

Clickbait titel staat alvast klaar: Pavlidis transfervrij naar AZ
Als die onderhandelingen zo slecht blijven gaan, dan kan AZ de Pavlidis van Willem II alleen nog blij maken met een seizoenskaart :lol:
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 05 jul 2021, 13:01 Tevens Linkspoot 1,86 en pas 18 jaar. Mooie aanvulling voor jong AZ?
En leuk om de familie Pavlidis alvast AZ fan te maken.

Clickbait titel staat alvast klaar: Pavlidis transfervrij naar AZ
Binnenkort AZ site ook in het Grieks ;-)
Panta + 2 x Pavlidis
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SimonPoulsen schreef: 05 jul 2021, 09:39 Ik twijfel altijd een beetje over de betrouwbaarheid van dit account. Hij kijkt 100% ook op dit forum, en haalt er ook wel eens informatie vandaan. Maar voor zover ik weet post hij niks, beetje shady.
Dit vind ik toch wel een fijn gerucht, ongeacht de betrouwbaarheid.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1297
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

pAZcal schreef: 05 jul 2021, 16:53 Dit vind ik toch wel een fijn gerucht, ongeacht de betrouwbaarheid.
Moah. Ik weet het niet zo goed. Waarom blijft AZ vasthouden aan jonge getalenteerde keepers, terwijl die onder Van Aart alleen maar zichtbaar slechter worden. De laatste jonge keeper die niet heel veel slechter is geworden bij AZ was Romero. En die is vertrokken in het jaar dat Van Aart keeperstrainer van het 1e werd.

Waarom halen we niet een redelijk ervaren keeper van eind 20, begin 30? Iemand die er direct staat en onze jonge verdediging goed neer kan zetten en kan coachen. Leuk dat we weer een talent aantrekken, maar we willen toch juist vooruit? En als hij écht zo goed is op deze leeftijd, dan komt hij echt niet naar Alkmaar.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bombaman schreef: 05 jul 2021, 17:46 Moah. Ik weet het niet zo goed. Waarom blijft AZ vasthouden aan jonge getalenteerde keepers, terwijl die onder Van Aart alleen maar zichtbaar slechter worden. De laatste jonge keeper die niet heel veel slechter is geworden bij AZ was Romero. En die is vertrokken in het jaar dat Van Aart keeperstrainer van het 1e werd.

Waarom halen we niet een redelijk ervaren keeper van eind 20, begin 30? Iemand die er direct staat en onze jonge verdediging goed neer kan zetten en kan coachen. Leuk dat we weer een talent aantrekken, maar we willen toch juist vooruit? En als hij écht zo goed is op deze leeftijd, dan komt hij echt niet naar Alkmaar.
Tja, die groeien alleen aan grote geldbomen. Omdat het zo logisch is dat AZ eigenlijk zo'n keeper zou willen hebben moeten er dus redenen zijn waarom dat niet gebeurd. In dit geval dus dat er geen beschikbaar zijn.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kilkenny schreef: 05 jul 2021, 17:56 Tja, die groeien alleen aan grote geldbomen. In dit geval dus dat er geen beschikbaar zijn.
Mwaw, er is toch wel keuze. Je had bijvoorbeeld kunnen halen:
Padt, Verrips, Vermeer, Flekken, Paes...
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Vind ik niet meer potentieel hebben. Het grootste probleem bij AZ is dat de keeperstrainer elke doelman slechter weet te maken. Vind dit op zichzelf een vrij positief stemmend gerucht.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie