Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:[..]


3 wedstrijden in 7 dagen zou kunnen, het is net hoe je rekent. Als je op zondag-woensdag-zaterdag speelt dan heb je natuurlijk redelijk veel wedstrijden in korte tijd.
Het is feitelijk wel zo, alleen heb je na die derde wel rustdagen. Dat was mijn idee een beetje.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Op Eredivisielive werd verteld dat AZ Nielsen een contract heeft aangeboden en er de komende dagen hierover wordt onderhandeld.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

kuifje schreef:Op Eredivisielive werd verteld dat AZ Nielsen een contract heeft aangeboden en er de komende dagen hierover wordt onderhandeld.
Dat heeft Marcel Brands in de rust op RTVNH verteld, hij verwachtte er morgen of dinsdag uit te komen
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Tijmo0w
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jun 2009, 06:58

Nielsen krijgt contract bij AZ
Morten Nielsen krijgt de kans langer bij AZ te blijven. De negentienjarige Deen was de afgelopen tijd op proef en krijgt nu een contract aangeboden van de Alkmaarders.

De jeugdinternational stond in het verleden onder contract bij Chelsea, maar liet daar onlangs zijn contract ontbinden. Bij AZ scoorde hij onder meer tweemaal in een oefenduel tegen een Fries regioteam.

"Morgen (maandag, red.) of dinsdag gaan we met hem om tafel om te kijken of we het rond kunnen breien," aldus manager voetbalzaken Marcel Brands tegen RTV Noord-Holland.

bron:voetbalprimeur
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:[..]


3 wedstrijden in 7 dagen zou kunnen, het is net hoe je rekent. Als je op zondag-woensdag-zaterdag speelt dan heb je natuurlijk redelijk veel wedstrijden in korte tijd.
Da's waar, maar uiteindelijk kom je toch uit op gemiddeld 2 wedstrijden per week.
_________________
"I don't know that!"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Tijmo0w schreef:Nielsen krijgt contract bij AZ
Morten Nielsen krijgt de kans langer bij AZ te blijven. De negentienjarige Deen was de afgelopen tijd op proef en krijgt nu een contract aangeboden van de Alkmaarders.

De jeugdinternational stond in het verleden onder contract bij Chelsea, maar liet daar onlangs zijn contract ontbinden. Bij AZ scoorde hij onder meer tweemaal in een oefenduel tegen een Fries regioteam.

"Morgen (maandag, red.) of dinsdag gaan we met hem om tafel om te kijken of we het rond kunnen breien," aldus manager voetbalzaken Marcel Brands tegen RTV Noord-Holland.

bron:voetbalprimeur
Als hij inderdaad zou komen naar AZ zou ie volgens Brands eerst voor het beloftenteam gaan uitkomen. Logisch natuurlijk om daarmee de druk van de ketel te halen.
Hij zou vanmiddag een tweejarig contract gaan tekenen volgens Ekstra Bladet: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 196406.ece

In het beloftenteam van AZ loopt al een linkerflankspeler die vorig seizoen is gekomen namelijk de IJslander Johann Berg Gudmundsson. Volgens IJslandse media probeert Coventry City de laatste een seizoen te huren van AZ. Coventry heeft eerder al succesvol een IJslandse AZ-speler gehaald te weten Aron Gunnarsson, die gelijk speler van het jaar werd.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

In het AD vandaag:
AZ ver met Nielsen, De Zeeuw wacht
ALKMAAR - ajax wil een nieuwe poging doen om Demy de Zeeuw los te weken bij AZ. Daarvoor zullen de Amsterdammers met een bod moeten komen, dat aanzienlijk hoger is dan het bedrag van vier miljoen dat de eerste keer op tafel is gelegd.

Morten Nielsen (r.), lang maar technisch, is transfervrij na ruim drie jaar Chelsea. FOTO UNITED PHOTOS
De technische leiding van AZ zei gisteravond echter nog geen nieuwe besprekingen met de Amsterdammers te voeren.

Demy de Zeeuw wacht intussen af wat er voor hem op korte termijn mogelijk is. De middenvelder wil absoluut vertrekken uit Alkmaar, maar hij is geheel afhankelijk van het financiële spel tussen ajax en AZ.

Technisch directeur Marcel Brands houdt vandaag wel de afrondende besprekingen met de Deense aanvaller Morten Nielsen van Chelsea. De pas 19-jarige speler, die zich in Nederland laat begeleiden door Ger Lagendijk, tekent zo goed als zeker een meerjarig contract bij AZ.

,,De speler is in Nederland gearriveerd. We zijn in gesprek en hebben hem een aanbieding gedaan,’’ zegt Brands.

Dankzij het netwerk van scout Tonny Bruins Slot kwam AZ op het spoor van de transfervrije Nielsen, die de afgelopen drie seizoenen in de jeugdopleiding van Chelsea doorbracht. Daar speelde hij onder meer samen met ex-PSV’er Patrick van Aanholt en oud-Feyenoorder Jeffrey Bruma.

De vader van Morten Nielsen is de voormalige Deense international Benny Nielsen, die ooit met Anderlecht de Europa Cup II won. Nielsen junior liet tijdens zijn stage eerder deze maand bij AZ een dermate goede indruk achter dat de technische leiding besloot hem te contracteren.

Ook scouts van Feyenoord en Heerenveen waren op dat moment al op het spoor van de speler.
Gebruikersavatar
MR Mayistic
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 31 aug 2006, 15:54
Locatie: Het tover bos

Nielsen: "AZ gelooft in mij"
Morten Nielsen staat op het punt om een tweejarig contract te tekenen bij AZ. De Deense stagiair onderging volgens Sky Sports maandag reeds zijn medische keuring, dinsdag zal hij zijn handtekening zetten.


Nielsen, die afgelopen week als proefspeler een deel van de voorbereiding van de Alkmaarders meemaakte, liet een uitstekende indruk achter op trainer Ronald Koeman. Het deed de club besluiten Nielsen een contract aan te bieden.

In gesprek met Ekstra Bladet geeft Nielsen te kennen zeer content te zijn met de kans die hij krijgt in Alkmaar. "Het is een enorme uitdaging die op me ligt te wachten de komende jaren", zegt Nielsen, die transfervrij overkomt van Chelsea.

"Dit is precies waar ik op hoopte en wat ik wilde", vervolgt Nielsen, die er in Engeland niet in slaagde de hoofdmacht van The Blues te halen. Dat is wél de bedoeling in Alkmaar. "AZ gelooft in mij en Ronald Koeman heeft te kennen gegeven dat hij me zal opstellen."



Gerelateerde nieuwsberichten:
'AZ heeft Nielsen zo goed als zeker binnen'
Nielsen krijgt contract bij AZ
'Meer kapers voor de kust voor AZ-stagiair Nielsen'
AZ beslist maandag over stagiair Nielsen


bron:voetbalprimeur
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

MR Mayistic schreef:Nielsen: "AZ gelooft in mij"
Morten Nielsen staat op het punt om een tweejarig contract te tekenen bij AZ. De Deense stagiair onderging volgens Sky Sports maandag reeds zijn medische keuring, dinsdag zal hij zijn handtekening zetten.


Nielsen, die afgelopen week als proef speler een deel van de voorbereiding van de Alkmaarders meemaakte, liet een uitstekende indruk achter op trainer Ronald Koeman. Het deed de club besluiten Nielsen een contract aan te bieden.

In gesprek met Ekstra Bladet geeft Nielsen te kennen zeer content te zijn met de kans die hij krijgt in Alkmaar. "Het is een enorme uitdaging die op me ligt te wachten de komende jaren", zegt Nielsen, die transfervrij overkomt van Chelsea.

"Dit is precies waar ik op hoopte en wat ik wilde", vervolgt Nielsen, die er in Engeland niet in slaagde de hoofdmacht van The Blues te halen. Dat is wél de bedoeling in Alkmaar. "AZ gelooft in mij en Ronald Koeman heeft te kennen gegeven dat hij me zal opstellen."

bron:voetbalprimeur
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dat Koeman dat gezegd heeft dan.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

dirkjan schreef:Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dat Koeman dat gezegd heeft dan.
In Ekstra Bladet staat ...og Ronald Koeman har sagt, han vil bruge mig. Letterlijk: en RK heeft gezegd dat hij me wil gebruiken (inzetten). Er staat niets over een basisplaats, behalve dan dat de speler daar naar streeft, en niets over een termijn.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Cruz Azul schreef:[..]


In Ekstra Bladet staat ...og Ronald Koeman har sagt, han vil bruge mig. Letterlijk: en RK heeft gezegd dat hij me wil gebruiken (inzetten). Er staat niets over een basisplaats, behalve dan dat de speler daar naar streeft, en niets over een termijn.
Dit klinkt inderdaad waarschijnlijker. Simpelweg slecht vertaald door voetbalprimeur dus.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Tijmo0w
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jun 2009, 06:58

Morten Nielsen gaat definitief verder bij AZ. De Deense aanvaller, die in de afgelopen periode op proef was in Alkmaar en een goede indruk achterliet, zette woensdag zijn handtekening onder een tweejarig contract. In de verbintenis is een optie voor één extra seizoen opgenomen. Nielsen (19) stond onder contract bij Chelsea, maar zijn aflopende verbintenis in Londen werd niet verlengd. Via zijn vader Morten, die goed bevriend is met Koemans rechterhand Tonnie Bruins Slot, kwam de aanvaller onlangs bij AZ terecht. Hij trainde enige tijd mee en kreeg minuten in oefenduels. Ronald Koeman raakte onder de indruk.

De oefenmeester van AZ gaf zijn werkgever de opdracht om Nielsen te strikken en Marcel Brands regelde dit. “Tijdens de stage heeft hij een goede indruk achtergelaten”, zei de directeur voetbalzaken op de website van zijn werkgever. “AZ geeft hem de kans om zich in Alkmaar verder te ontwikkelen.” Nielsen zal naar verwachting bij de beloften moeten beginnen.
Mutsaers
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2009, 19:52

Misschien dat dit bericht beter bij "gespot" had gemoieten maar die kon ik niet vinden. #-o

Zojuist Wijnaldum in Alkmaar gespot met hoogstwaarschijnlijk zijn zaakwaarnemer (man in pak). Bij een Brasserie in het centrum, tenminste daar liepen ze naar binnen.
Laat
Supporter
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 dec 2004, 15:46
Locatie: Alkmaar

Dan weet je vast wel welke brasserie...
Getting lost in the folds of your skirt
There's a price that I pay for my mission
A body in heaven and a mind full of dirt
How I suffer the sweetest condition
Mutsaers
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2009, 19:52

Anne & Max vlakbij de plattestenenbrug
ultrAZ
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 mei 2009, 14:22

Zou wel heel dom zijn van Feyenoord om hem te laten gaan, niet dat je mij zal horen klagen.
Gebruikersavatar
Meneer Veerman
Seizoenkaarthouder
Berichten: 409
Lid geworden op: 12 jan 2008, 15:12

ultrAZ schreef:Zou wel heel dom zijn van Feyenoord om hem te laten gaan, niet dat je mij zal horen klagen.
Kan ie straks samen met zijn broertje spelen in AZ 1.
Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Heel logisch natuurlijk. In het stadion hebben ze natuurlijk geen Brasserie en/of catering. Daarom rijden Wijnaldum en zijn zaakwaarnemer naar het centrum van Alkmaar, vinden met pijn en moeite een parkeerplekje en gaan vervolgens bij Anne en Max zitten. En Wijnaldum is natuurlijk die sloper achterin, die AZ zoekt. :roll:
...-
Gebruikersavatar
Meneer Veerman
Seizoenkaarthouder
Berichten: 409
Lid geworden op: 12 jan 2008, 15:12

Mutsaers schreef:Misschien dat dit bericht beter bij "gespot" had gemoieten maar die kon ik niet vinden. #-o

Zojuist Wijnaldum in Alkmaar gespot met hoogstwaarschijnlijk zijn zaakwaarnemer (man in pak). Bij een Brasserie in het centrum, tenminste daar liepen ze naar binnen.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze daar onderhandelingen hebben.
Hij kan toch ook effe naar AZ komen of naar het DSB kantoor.
Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Misschien dat hij gewoon met z'n broertje wat gaat eten daar.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Plaats reactie