Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Erg blij mee, Nederlands, hoog niveau, 25 en transfervrij
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Het brein van een mens is vaak pas volgroeid rond hun 25e. Dan zie je bijvoorbeeld ook dat criminaliteit dramatisch daalt. Deze jongen heeft niet de beste reputatie, maar hij is nu wel echt volwassen. Dus ik verwacht eigenlijk geen problemen.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bazoer heeft een eigen topic! 🙃
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Cillessen en AZ speelt op dit moment (nog) niet.

Wel is AZ opzoek naar een nieuwe 1e doelman.

Bron: AZAlerts
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Love AZ Til I Die! schreef: 01 aug 2022, 19:22 Cillessen en AZ speelt op dit moment (nog) niet.

Wel is AZ opzoek naar een nieuwe 1e doelman.

Bron: AZAlerts
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Er waren geruchten over interesse van AZ in Summerville. Die verlengt bij Leeds:
https://www.leedsunited.com/news/team-n ... d-contract
Wat zegt dat over AZ? Transferdoelen op de vleugels, blijven Karlsson, vertrouwen in Lahdo, Evjen en Van Brederode?
Laatst gewijzigd door differentcook op 02 aug 2022, 10:04, 2 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Love AZ Til I Die! schreef: 02 aug 2022, 09:38
Ofwel:
CILLESSEN heeft meerdere mogelijkheden in Nederland, zoals AZ Alkmaar.

Overigens erg irritant dat je het in meerdere topics post. Het "gerucht", wat het niet eens is, hoort hier op zijn plaats, niet in Max zijn topic.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

dirkjan schreef: 02 aug 2022, 09:59 Overigens erg irritant dat je het in meerdere topics post. Het "gerucht", wat het niet eens is, hoort hier op zijn plaats, niet in Max zijn topic.
Ik ga er vanuit dat er na zaterdag ook wel vanuit Amsterdam gedacht wordt aan Cillessen.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Cillessen een jaartje huren en Vindahl een jaartje verhuren. Dat zou wat zijn.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

hihacorner schreef: 02 aug 2022, 10:28 Cillessen een jaartje huren en Vindahl een jaartje verhuren. Dat zou wat zijn.
Eens, we hebben ook 2 goede jeugdkeepers, wanneer we nu Cillessen vastleggen voor X jaar, kun je die ook al bijna afschrijven. Ik maak mij ook wel zorgen over de blessuregevoeligheid van Cillessen, aan de andere kant, zou dat weer kansen bieden voor Oduro/Westerveld.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

hihacorner schreef: 02 aug 2022, 10:28 Cillessen een jaartje huren en Vindahl een jaartje verhuren. Dat zou wat zijn.
Een jaartje huren terwijl dan bij Valencia zijn contract afloopt is niet echt logisch. Daarbij wil Valencia nu van hem af want dan kan het nieuwe zomeraanwinsten inschrijven.
Net als bij Bazoer behoorlijk tekengeld geven, mocht hij transfervrij overkomen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 02 aug 2022, 09:38
Het speelde toch niet?

En jij bent toch AZ Alerts of waarom constant die reclame?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

DeZuivelDuivel schreef: 02 aug 2022, 11:31 Het speelde toch niet?

En jij bent toch AZ Alerts of waarom constant die reclame?
Nee, dat is een andere user. Al zitten er volgens mij meer jongens achter AZAlerts. En reclame.. Waarom zo zuur joh, toch een leuk en betrouwbaar account voor de AZ-supporter?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Tweet van een fake account :oops:
Laatst gewijzigd door differentcook op 02 aug 2022, 12:21, 2 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 02 aug 2022, 11:41
Het volgende troll account
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Excuses, je hebt gelijk, is niet het Mike Verweij account
:oops:
Laatst gewijzigd door differentcook op 02 aug 2022, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Sir Robbert schreef: 02 aug 2022, 11:40 Nee, dat is een andere user. Al zitten er volgens mij meer jongens achter AZAlerts. En reclame.. Waarom zo zuur joh, toch een leuk en betrouwbaar account voor de AZ-supporter?
Of het betrouwbaar is moet met de tijd blijken (hoewel ze zeker vooralsnog het voordeel van de twijfel krijgen).
Maar dezelfde persoon deelt twee compleet tegenovergestelde berichten binnen 24 uur en ik meende dat hij er aan verbonden was dus het leek een beetje alsof hij zichzelf citeert, wat het voor mij niet betrouwbaarder maakt.
Niks zuurs aan verder.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 02 aug 2022, 11:55 Zo, 10M met slechts een seizoen te gaan en feitelijk weg moest omdat 't anders hun nieuwe zomeraanwinsten niet kan inschrijven vind ik wel een heel behoorlijk bedrag.
Dit gemist?
SimonPoulsen schreef: 02 aug 2022, 11:43 Het volgende troll account
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

DeZuivelDuivel schreef: 02 aug 2022, 11:55 Of het betrouwbaar is moet met de tijd blijken (hoewel ze zeker vooralsnog het voordeel van de twijfel krijgen).
Maar dezelfde persoon deelt twee compleet tegenovergestelde berichten binnen 24 uur en ik meende dat hij er aan verbonden was dus het leek een beetje alsof hij zichzelf citeert, wat het voor mij niet betrouwbaarder maakt.
Niks zuurs aan verder.
AZAlerts (het account) heeft niks bericht over Cillessen, dus voor mij speelt er dan ook nog niks :wink:
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 02 aug 2022, 11:55 Of het betrouwbaar is moet met de tijd blijken (hoewel ze zeker vooralsnog het voordeel van de twijfel krijgen).
Maar dezelfde persoon deelt twee compleet tegenovergestelde berichten binnen 24 uur en ik meende dat hij er aan verbonden was dus het leek een beetje alsof hij zichzelf citeert, wat het voor mij niet betrouwbaarder maakt.
Niks zuurs aan verder.
Je hebt zelf gezien hoe snel het kan gaan bij Bazoer. Vandaar dat er ook stond (nog) niet. Wel dat AZ opzoek is naar een nieuwe 1e doelman.

Voor de duidelijkheid ik ben geen AZalerts maar sta dagelijks in contact met het team over alle nieuwtjes. Soms geven ze informatie voordat het gepost wordt. Vandaar dat ik altijd de bron vermeld als het daar vandaan komt.

Twitter bericht is van een andere bron die AZ linkt aan Cillessen. Dus niks mis mee om te vermelden lijkt me.
Plaats reactie