Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Het vorige topic besloeg 100 pagina's en is daarom naar het archief verplaatst.

Transfergeruchten II (AZ)
Transfergeruchten III (AZ)
Transfergeruchten IV(AZ)
Transfergeruchten V (AZ)
Transfergeruchten VI (AZ)
Transfergeruchten VII (AZ)

De laatste posts uit het vorige topic:
Maestr013 schreef:Vandaag zou toch bekend gemaakt worden of AZ door zou gaan met stagair Nielsen? Iemand een idee?
Kilkenny schreef:AZ.nl is net nog bijgewerkt dus nog niets van officiële zijde.
pAZcal schreef:Ik zat er ook nog op te wachten... nouja we horen het in de ochtend wel dan. Althans, dat hopen we maar... :roll:
Kees Vooijs schreef:Stond niet bij welke maandag. :wink:
Underground

Nog steeds niets bekend omtrent Nielsen? Als men Maandag een beslissing hierin neemt hoeft dat toch niet zo lang te duren??
Gebruikersavatar
FIGO MO8
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 jun 2004, 21:28
Locatie: kuststreek/vak S
Contacteer:

Underground schreef:Nog steeds niets bekend omtrent Nielsen? Als men Maandag een beslissing hierin neemt hoeft dat toch niet zo lang te duren??

Als je goed leest staat dat AZ, maandag de beslisisng neemt.
Bij een positief besluit zal er later nog worden onderhandeld over een contract en dat zal niet in 1 dag rond zijn.
Er zijn meer kapers op de kust voor de transfervrije speler.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

FIGO MO8 schreef:[..]



Als je goed leest staat dat AZ, maandag de beslisisng neemt.
Bij een positief besluit zal er later nog worden onderhandeld over een contract en dat zal niet in 1 dag rond zijn.
Er zijn meer kapers op de kust voor de transfervrije speler.
Oja, maar natuurlijk.. dat is het! Ik durf dan nu wel te concluderen dat ze verder willen met Morten Nielsen. Anders hadden ze vast wel bekend gemaakt dat ze niet verder gaan met deze jongen.
Maestr013
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 20 mei 2007, 19:39

FIGO MO8 schreef:[..]



Als je goed leest staat dat AZ, maandag de beslisisng neemt.
Bij een positief besluit zal er later nog worden onderhandeld over een contract en dat zal niet in 1 dag rond zijn.
Er zijn meer kapers op de kust voor de transfervrije speler.
AZ had de eerste optie toch?, maargoed het klopt verder wel wat je zegt.
tAZ
Fanatic
Berichten: 600
Lid geworden op: 25 nov 2008, 11:19

Update: 'Ruiz onderweg naar Enschede'
Geschreven op dinsdag, 14 juli om 09:57

De kans dat FC Twente naast Bryan Ruiz grijpt wordt groter. Maandag werd al bekend dat het Russische Zenit Sint Petersburg het bod van Twente op de aanvaller van AA Gent had overtroffen. “Maar wil Bryan wil naar Rusland?”, vroeg voorzitter Ivan De Witte zich af. Het antwoord blijkt ‘ja’ te zijn. Zenit bood onlangs zeven miljoen euro voor de Costa Ricaan, terwijl Twente niet verder is gekomen dan 5,5 miljoen. “Natuurlijk interesseert Zenit me", reageert Ruiz in Het Nieuwsblad. “Maar er zijn nog clubs geïnteresseerd. Twente toont belangstelling en er zijn een paar clubs in Frankrijk. Het staat wel zo goed als vast dat ik niet in België blijf.”

De 23-jarige Ruiz speelt donderdag niet mee in de Europa League-wedstrijd van Gent tegen FC Naftan, zodat hij deze week tijd heeft om zijn transfer af te ronden. Maandag maakte de aanvaller zijn kastje al leeg bij Gent. "Ik heb afscheid genomen. Dit was het ideale moment, Gent is toch voor vier dagen weg voor de Europese wedstrijd tegen Naftan. Hopelijk komt alles nog deze week rond."

Update 15:33 uur - Ruiz geeft zijn jawoord aan FC Twente
Niet Zenit Sint-Petersburg maar toch FC Twente lijkt de strijd om Bryan Ruiz te hebben gewonnen. Volgens diverse Belgische media heeft de Twentse club een akkoord bereikt met AA Gent over een transfersom van vier miljoen euro. Ruiz zou nu onderweg zijn naar Enschede om een vierjarig contract te ondertekenen. De clubs doen geen mededelingen.

AA Gent deelt naar verluidt ook mee in een toekomstige verkoop van de 23-jarige Costa Ricaan. Als FC Twente de aanvaller al na één seizoen verkoopt, dan bedraagt het doorverkooppercentage tien procent. Voor elk daaropvolgend contractjaar is dat 2,5 procent extra. Over het salaris van Ruiz is nog niets bekend. Zenit deed maandag een hoger bod op Ruiz, die zelf al afscheid heeft genomen van zijn ploeggenoten.
En ook die kunnen we doorstrepen!
Misa
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 apr 2007, 12:26

Nijland over HSV: "We horen al dagen niets meer"

De interesse van Hamburger SV in FC Groningen-spits Marcus Berg lijkt enigszins bekoeld. Het eerste bod van de Duitsers werd afgewimpeld en sindsdien is het rustig rondom de aanvaller.

Algemeen directeur Hans Nijland vertelt aan Sportweek: "Het was een serieus bod, maar niet in overeenstemming met wat een speler met die kwaliteiten waard is. Daarna is het stilgevallen."

De beleidsbepaler gaat daardoor niet van een vertrek uit momenteel. "We horen al dagen niets meer", vertelt hij. "En als je iemand écht wilt hebben, zet je er toch vaart achter."

Berg was vorige week op bezoek bij HSV, waar hij een rondleiding kreeg. Er gingen zelfs geruchten dat hij al medisch gekeurd zou zijn. "Daar weet ik niets van", reageert Nijland. Ook AZ en Fulham meldden zich reeds in Groningen. De Alkmaarders lieten niets van zich horen na een mislukte bieding, Fulham kwam nog niet met een bod.

Bron: Voetbalprimeur.nl
dopezone
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jul 2009, 17:21
Locatie: Alkmaar

Ik weet niet of ik daar blij mee ben. Als voetballer zeg ik: Berg kom maar op!
Maar ik ben van mening dat hij het een beetje vuil heeft gespeeld en AZ aan het lijntje heeft gehouden/houdt.

Ik wacht het lekker af. Ben wel benieuwd.
Gebruikersavatar
vakkie W
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 feb 2005, 10:16
Locatie: Hoedspruit (South Africa) & Alkmaar
Contacteer:

tAZ schreef: En ook die kunnen we doorstrepen!

??? Vreemd
Vak W
Marty
Supporter
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 jun 2007, 19:07
Locatie: Zwaag

vakkie W schreef:[..]



??? Vreemd
Het blijven Belgen he ;) Ik zou hem graag voor 4,5 miljoen richting Alkmaar komen als versterking op links. Het liefst heb ik echter Honda, maar die moet nog meer kosten.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

tAZ schreef:
En ook die kunnen we doorstrepen!
Dat had AZ al voor je gedaan hoor, die hebben hem te licht bevonden.
mAgNaVoX oDySsEy
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Hoe zit het nou met die Nielsen, waarom geeft AZ nou niet eens openheid van zaken. Waarschijnlijk snap ik het allemaal niet of snak ik teveel naar info over spelers.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Jossiek schreef:Hoe zit het nou met die Nielsen, waarom geeft AZ nou niet eens openheid van zaken. Waarschijnlijk snap ik het allemaal niet of snak ik teveel naar info over spelers.
Ik denk dat het laatste van toepassing is.

Misschien zijn ze nog in gesprek over de voorwaarden, AZ is zoals bekend niet scheutig met informatie als zaken niet definitief zijn.
Een beetje geduld opbrengen kan geen kwaad. Ik word af en toe gek van dat neurotische gedoe van sommige forummerts in de transfertopics.
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef:[..]


Ik denk dat het laatste van toepassing is.

Misschien zijn ze nog in gesprek over de voorwaarden, AZ is zoals bekend niet scheutig met informatie als zaken niet definitief zijn.
Een beetje geduld opbrengen kan geen kwaad. Ik word af en toe gek van dat neurotische gedoe van sommige forummerts in de transfertopics.
In de papieren VI staat vandaag een stukje waarin Brands aangeeft deze week met Nielsen om de tafel te gaan. Ze gaan daarin praten over wat hij precies wil en wat AZ wil (salaris, contractduur, etc.). Hij geeft wel aan dat ze Nielsen in eerste instantie als versterking voor het belofte-elftal zien en daarom dus ook niet teveel geld aan hem willen besteden.
Denk dat je deze week nog geen witte rook hoef te verwachten dus.
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
DeCapsert
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2004, 18:09

Bryan Ruiz naar FC Twente

BRUSSEL - Bryan Ruiz speelt komend seizoen voor FC Twente. De club uit Enschede heeft dit woensdag bekendgemaakt. De 23-jarige aanvaller uit Costa Rica tekent een contract voor vier seizoenen.

Ruiz stond sinds 2006 onder contract bij AA Gent. Hij had in België nog een verbintenis tot medio 2011.

Hij scoorde in 72 wedstrijden voor Gent 21 keer. Voor zijn komst naar Gent was hij in eigen land actief voor LD Alajuelense.

Vist AZ toch weer lekker naast het net!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

DeCapsert schreef:Bryan Ruiz naar FC Twente

BRUSSEL - Bryan Ruiz speelt komend seizoen voor FC Twente. De club uit Enschede heeft dit woensdag bekendgemaakt. De 23-jarige aanvaller uit Costa Rica tekent een contract voor vier seizoenen.

Ruiz stond sinds 2006 onder contract bij AA Gent. Hij had in België nog een verbintenis tot medio 2011.

Hij scoorde in 72 wedstrijden voor Gent 21 keer. Voor zijn komst naar Gent was hij in eigen land actief voor LD Alajuelense.

Vist AZ toch weer lekker naast het net!
Weer een lekkere malse biefstuk van het buffet op een andermans bord. :wink:
...-
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Nee AZ heeft hem te licht bevonden. AZ had hem als één van de eerste aan de haak maar heeft hem weer terug in de zee gegooid.
AZ heeft al helemaal afgehaakt, de club uit Alkmaar bestempelde Ruiz na uitvoerig scoutingswerk als te licht.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeCapsert schreef:Bryan Ruiz naar FC Twente

BRUSSEL - Bryan Ruiz speelt komend seizoen voor FC Twente. De club uit Enschede heeft dit woensdag bekendgemaakt. De 23-jarige aanvaller uit Costa Rica tekent een contract voor vier seizoenen.

Ruiz stond sinds 2006 onder contract bij AA Gent. Hij had in België nog een verbintenis tot medio 2011.

Hij scoorde in 72 wedstrijden voor Gent 21 keer. Voor zijn komst naar Gent was hij in eigen land actief voor LD Alajuelense.

Vist AZ toch weer lekker naast het net!
Neen, hij was enkel een optie voor AZ indien iemand vertrok. Het is niet dat AZ hem te licht vindt, maar gewoon vindt dat er momenteel geen behoefte is om vijf miljoen voor een speler uit te trekken voor wie een basisplaats nog geen eens een garantie is. Bij Twente is het een heel ander verhaal. Daar is er een vacature ivm het vetrek van Elia. Ruiz is op zijn best in een vrije rol achter een diepe spits en laat AZ nou net op die positie al de topscorer van Nederland hebben lopen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
alkmaar75
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 apr 2009, 08:32

Kees Vooijs schreef: Weer een lekkere malse biefstuk van het buffet op een andermans bord. :wink:
Bij AZ Alkmaar, willen we alleen maar kaviaar. :wink:
De wortel uit 81 is 09.
Hout 81
Steward
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 aug 2007, 14:26
Locatie: Oudorp

Hier gaat AZ zo'n spijt van krijgen!!! Dit is de aankoop van het jaar in de eredivisie. Twente doet het weer heel goed op de transfermarkt.
I was there: 1981 kampioen!
Plaats reactie