Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Een ander transferkanaal met 130k volgers post dit:

Geen idee of deze ook alle andere kanalen na-praat of wat we hier mee moeten. 130k volgers is best veel.

https://twitter.com/TransferWeb1/status ... et%3DTweet

is Turks voor:

AZ Alkmaar heeft doelman Jasper Cillessen uit Valencia een aanbod gedaan.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

dirkjan schreef: 02 aug 2022, 09:59 Ofwel:
CILLESSEN heeft meerdere mogelijkheden in Nederland, zoals AZ Alkmaar.

Overigens erg irritant dat je het in meerdere topics post. Het "gerucht", wat het niet eens is, hoort hier op zijn plaats, niet in Max zijn topic.
Het is toch gewoon een gerucht? Of wat kwalificeert volgens jou als gerucht dan?
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Marca:
De club overweegt op dit moment een vertrek van de doelman uit Nederland met de vrijheidsbrief niet, al kan dit stevige standpunt worden versoepeld als er de komende dagen geen andere oplossing komt. In feite is het de bedoeling om een ​​overdracht te innen, zelfs als deze minimaal is , om de verliezen die moeten worden verantwoord te minimaliseren. Cillessen moet nog 8,75 miljoen euro afschrijven (de boekwaarde van zijn ondertekening was 35 miljoen voor een contract van vier jaar), een bedrag waarbij het brutobedrag dat hij in rekening brengt moet worden opgeteld.
Dus lijkt dat we nog even moeten afwachten of er een club is die een transfersom wil betalen voor hem. Zo niet, komt AZ serieus in beeld, lijkt me.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Love AZ Til I Die! schreef: 02 aug 2022, 14:52 Het is toch gewoon een gerucht? Of wat kwalificeert volgens jou als gerucht dan?
Mijn Spaans is wat roestig, en met mij hebben waarschijnlijk meerdere forummers dit, dus ik heb het alleen even door translate gehaald. Een Spaanstalige tweet zonder verder toelichting is wat onhandig.

Verder vind ik iets van twitter plukken niet direct een gerucht, maar daar hebben we het hier al eens vaker over gehad. Dat ie meerder opties in Nederland heeft geloof ik ook wel.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

dirkjan schreef: 02 aug 2022, 17:41 Mijn Spaans is wat roestig, en met mij hebben waarschijnlijk meerdere forummers dit, dus ik heb het alleen even door translate gehaald. Een Spaanstalige tweet zonder verder toelichting is wat onhandig.

Verder vind ik iets van twitter plukken niet direct een gerucht, maar daar hebben we het hier al eens vaker over gehad. Dat ie meerder opties in Nederland heeft geloof ik ook wel.
Excuus zal voortaan het vertalen voor je, zodat je het zelf niet hoeft te doen.

Het is niet zomaar een bericht, van een Spaanse radio zender die het over heeft genomen van een journalist.

Meerdere opties waaronder dus AZ en daarom relevant.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Bovendien heeft NEC de beste papieren lees ik..
mAgNaVoX oDySsEy
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

pAuluZ schreef: 03 aug 2022, 13:50 Bovendien heeft NEC de beste papieren lees ik..
Lijkt erop dat suikeroompje Boekhoorn een flink salaris belooft aan Cillessen.

Als hij voor NEC kiest, helaas maar dan wilt hij niet in aanmerking komen voor het WK en is geld belangrijker.
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

DeZuivelDuivel schreef: 02 aug 2022, 11:31 En jij bent toch AZ Alerts of waarom constant die reclame?
Ik ben de contactpersoon van AZAlerts en de enige persoon van ons team op het forum.
Wij posten zelden tot nooit wat hier op het forum.
Wat Love AZ Til I Die! zegt klopt, ik sta dagelijks in contact met een select groepje AZ-supporters die eerder details en nieuws krijgen betreft AZ, ook wanneer het nog niet zeker is of alleen pas speelt. Alles wat op onze socials staat van onszelf is 100% correct, dan staat er ook duidelijk geen bronvermelding bij. Is het van een andere krant of journalist staat dit er duidelijk bij vermeld. Bij vragen kan je ons altijd een berichtje sturen op Twitter DM, Instagram DM of een email via de website of Instagram.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Lijkt aardig rond als dit klopt
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Ik blijf het bijzonder vinden dat je als keeper van het NL elftal voor NEC kiest terwijl AZ en ik vermoed ook ajax opties voor je zijn...
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

AZaanstreek67 schreef: 04 aug 2022, 08:29 Ik blijf het bijzonder vinden dat je als keeper van het NL elftal voor NEC kiest terwijl AZ en ik vermoed ook ajax opties voor je zijn...
Dat noemen ze dan clubliefde, ik denk dat die Boekhorn (of hoe die gast ook heet) aardig wat onder tafel door gaat schuiven.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hij komt uit Groesbeek. Als je gewoon besloten hebt om af te bouwen kun je dat natuurlijk prima doen in de omgeving waar je familie woont. Het is dus geen AZ-gerucht meer, dus verder niet meer over hem doorgaan in dit topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Feyenoord bezig met Bullaude, aldus Feyenoord fansite...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sir Robbert schreef: 09 aug 2022, 20:45 Feyenoord bezig met Bullaude, aldus Feyenoord fansite...
Áls dit zo is: wat een vuile copycats zijn het toch, die ratten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Staat inmiddels ook al op voetbalprimeur.
Ik begin Feyenoord en Slot inmiddels wel te haten ja, smerige copy paste club.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 09 aug 2022, 21:07 Áls dit zo is: wat een vuile copycats zijn het toch, die ratten.
Eigen schuld toch. Moeten ze maar niet zo krenterig zijn en eerder handelen. Laat Feyenoord maar lekker de hoofdprijs betalen in een krampachtige en gênante poging om de subtop te ontstijgen.

Hij is trouwens ook al eens afgetest door ajax dus interesse genoeg uit ons land.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

Als het daadwerkelijk een goede speler is, dan valt hij vanzelf op bij andere clubs.

Je kan beter de laksheid van de leiding van AZ bekritiseren. Hoe kan het dat Feijenoord bijvoorbeeld straks hem wel kan overnemen en AZ niet? Ze waren toch al praktisch rond met de speler?
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Langedijk schreef: 09 aug 2022, 21:19 Eigen schuld toch. Moeten ze maar niet zo krenterig zijn en eerder handelen. Laat Feyenoord maar lekker de hoofdprijs betalen in een krampachtige en gênante poging om de subtop te ontstijgen.

Hij is trouwens ook al eens afgetest door ajax dus interesse genoeg uit ons land.
Is niet eigen schuld. AZ wilde voldoen aan de eisen van Godoy Cruz. Echter worden de eisen keer op keer veranderd door de directeur.

Speler en AZ willen, maar de directeur werkt tegen. Daarnaast zouden ze slecht bereikbaar zijn om te onderhandelen en vaak ook onbereikbaar.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Love AZ Til I Die! schreef: 09 aug 2022, 21:23 Is niet eigen schuld. AZ wilde voldoen aan de eisen van Godoy Cruz. Echter worden de eisen keer op keer veranderd door de directeur.

Speler en AZ willen, maar de directeur werkt tegen. Daarnaast zouden ze slecht bereikbaar zijn om te onderhandelen en vaak ook onbereikbaar.
Als het Feyenoord wel mocht lukken dan gaat er toch ergens iets niet goed.

Ik kan me niet aan de gedachte ontdoen dat dit ook een poging van Feyenoord kan zijn om ons lekker dwars te gaan zitten en de prijs op te drijven om ons een oor aan te naaien.

Het zou wel echt een enorm treurige zaak zijn als onze grote aankoop van dit seizoen door Feyenoord voor onze neus wordt weggekaapt en bij hun als één van de 11 aankopen van de laatste 4 weken.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Bereikbaarheid hou op zeg. Als je zon jongen graag wil hebben vlieg je ernaartoe en zorg je dat je met die lui om tafel gaat ...
Seizoenkaarthouder
Plaats reactie