Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Waar rook is, is vuur….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 29 aug 2021, 09:53 De bron is toch één of andere AZ supporter die van de week ergens opperde dat het wel leuk zou zijn Heerenveen onder druk te zetten door zogenaamde interesse in Veerman te tonen :lol: Waar ik het gelezen heb weet ik niet meer, maar ik weet zeker dat VI scherp genoeg is om in zulke grappen, potentiële clickbaits te zien [-(
Johan Derksen riep ook dat het een goed idee was, maar die is geen AZ fan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 29 aug 2021, 09:53 De bron is toch één of andere AZ supporter die van de week ergens opperde dat het wel leuk zou zijn Heerenveen onder druk te zetten door zogenaamde interesse in Veerman te tonen :lol: Waar ik het gelezen heb weet ik niet meer, maar ik weet zeker dat VI scherp genoeg is om in zulke grappen, potentiële clickbaits te zien [-(
Dat was ik :lol:

Want wat er ook gebeurt: als Veerman straks geen pepernoot raakt is het al geslaagd
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 29 aug 2021, 10:13 Dat was ik :lol:

Want wat er ook gebeurt: als Veerman straks geen pepernoot raakt is het al geslaagd
Heerlijk dit :lol:
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Is echt een hele goede speler voor AZ die de leegte van Koopmeiners prima kan opvullen en AZ beter kan laten voetballen. Gelijk doen, zou een behoorlijke boost zijn
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Na vandaag zal Heerenveen ook wel snappen dat ze hier nooit meer dan 6 miljoen voor gaan krijgen. Geef Reijnders het vertrouwen maar als ze meer willen of haal Harroui voor 3 miljoen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Het spijt, maar Max kom op vent, geef dat geld een beetje uit!

Afbeelding
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Prima bod in verhouding met zn kwaliteiten. Take it or leave it. Vooral niet meer gaan bieden.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat mij betreft max 5,5 miljoen. Is echt wel een goede speler en dat vind AZ ook anders hadden ze niet meer geboden dan dat ze gebruikelijk doen. Perfecte speler voor AZ, mix tussen Koopmeiners en Midtsjo
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 29 aug 2021, 09:52 Ik geloof er niks van eigenlijk. Daarnaast zou het ook niet netjes zijn.
Dat is onzin als de interesse oprecht is. In dit geval is het gewoon toeval dat we net tegen een club spelen die de meest logische vervanger voor AZ in huis heeft. Dit is geen namedropping om de tegenstander wat te verwarren.
_________________
"I don't know that!"
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Veerman en AZ schijnt niet rond te komen. Zag een bericht van AZ alerts op instagram en een bericht op twitter van AZ alkmaar fans. Hoe hun aan de info komen weet ik niet maar schijnbaar is er een (te verwachte) verschil tussen vraag en aanbod.

Iemand nog nieuwe geruchten? Hoop echt dat Max druk bezig is nu.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat is het circuleren van lucht. Gewoon even afwachten.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

MO7 schreef: 30 aug 2021, 12:00 Dat is het circuleren van lucht. Gewoon even afwachten.
Ze claimen dat het van de TD van Heerenveen komt. Dat lijkt me dan geen lucht maar wie weet
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Toch vreemd, was bekend wat Heerenveen voor Veerman vroeg, waarom dan aankloppen en zo'n gast nerveus maken...
mAgNaVoX oDySsEy
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAuluZ schreef: 30 aug 2021, 12:08 Toch vreemd, was bekend wat Heerenveen voor Veerman vroeg, waarom dan aankloppen en zo'n gast nerveus maken...
Wat maakt het nu uit dat die gast nerveus wordt?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

multatuli schreef: 30 aug 2021, 12:25 Wat maakt het nu uit dat die gast nerveus wordt?
Oh dat zal mij aan me reet roesten hoor.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Ik zag in de samenvatting dat Reijnders best een paar aardige acties in huis had. Maar eigenlijk moet je de hele wedstrijd zien om daarover te kunnen oordelen. Ik zou in ieder geval niet te veel gaan bieden, Heerenveen gaat echt wel zakken. Ik kan me herinneren van een aantal jaren geleden in een thuiswedstrijd dat Veerman er niet aan te pas kwam en (misschien daardoor) een gemene overtreding op Koopmeiners maakte. Niet te veel bieden, Max. Veerman is een knappe voetballer, maar niet meer dan dat
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

remember Sulejmani. Gewoon nooit zaken doen met Heerenveen. NIET aan beginnen. Afonso Alves anyone?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Niet gek laten maken. Dit team moet top 4 kunnen spelen, en ook kunnen overwinteren. We verliezen Teun, maar laten we Reijnders niet afschrijven na een mindere pot tegen RKC. Ook keert Wijndal terug, zullen Karlsson en Midtsjo hun vorm hervinden, Pavlidis gaat elke week beter worden, Witry voor Yuki, Beukema speelt Letschert uit de basis. En De Wit even vaker banken.

Voor de winter Berg en Bjørkan halen, wellicht Wijndal dan de transfer gunnen voor een mooi bedrag inclusief winterstop toeslag. Er zal vast een LB geblesseerd raken bij de EU subtop.

Ondertussen rijgt Jong AZ de overwinningen aan elkaar, en gaan Taabouni en Fedde de Jong hard op de deur kloppen.

Komt goed.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

On topic, in het bijzonder in dit topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie