Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

Wildcat schreef: 17 aug 2021, 18:28 Ouwejan speelt daar… just saying.

Snap niet waarom je van Schalke ooit naar AZ zou gaan.

Maar wat wel interssant is is het feit dat AZ wel erg vaak aan voorhoede spelers gelinkt wordt. Waar rook is is vuur
We hebben er zeker 2 goede nodig.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 17 aug 2021, 18:28 Ouwejan speelt daar… just saying.

Snap niet waarom je van Schalke ooit naar AZ zou gaan.

Maar wat wel interssant is is het feit dat AZ wel erg vaak aan voorhoede spelers gelinkt wordt. Waar rook is is vuur
Dat wil enkel zeggen dat zaakwaarnemers onze naam dus vaak laten vallen. Dat zegt verder niet zo heel veel. Vooralsnog is elke positie voorin dubben of driedubbel bezet, dus die voorhoede speler(s) zie ik niet zo snel komen.
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Léé vd Béé schreef: 17 aug 2021, 18:55 We hebben er zeker 2 goede nodig.
En voorin ook graag wat ervaring. Wel erg jong en grillig allemaal (net als vorig jaar).
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ 4 Life schreef: 17 aug 2021, 19:01 Vooralsnog is elke positie voorin dubben of driedubbel bezet, dus die voorhoede speler(s) zie ik niet zo snel komen.
De lat wordt wel erg laag gelegd als we Aboukhlal, Poku, Duin en Evjen als volwaardige basisopties gaan zien. (+Karlsson en Pavlidis). Bij één blessure staat er een niet linkerrijtje waardige voorhoede.

Die jongen van Schalke lijkt me inderdaad weer zon spinsel van een zaakwaarnemer.
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

SimonPoulsen schreef: 17 aug 2021, 19:29 De lat wordt wel erg laag gelegd als we Aboukhlal, Poku, Duin en Evjen als volwaardige basisopties gaan zien. (+Karlsson en Pavlidis). Bij één blessure staat er een niet linkerrijtje waardige voorhoede.

Die jongen van Schalke lijkt me inderdaad weer zon spinsel van een zaakwaarnemer.
Niveau rechterrijtje op Karlsson en Pavlidis na inderdaad.
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

SimonPoulsen schreef: 17 aug 2021, 19:29 De lat wordt wel erg laag gelegd als we Aboukhlal, Poku, Duin en Evjen als volwaardige basisopties gaan zien. (+Karlsson en Pavlidis). Bij één blessure staat er een niet linkerrijtje waardige voorhoede.

Die jongen van Schalke lijkt me inderdaad weer zon spinsel van een zaakwaarnemer.
Niveau rechterrijtje op Karlsson en Pavlidis na inderdaad.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Kom eens met geruchten i.p.v. dat oeverloze gezwam.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Is niet slim hè, off topic blijven gaan na een waarschuwing. Deze toch al chagrijnige mod heeft dus twee man een week forumvakantie gegeven. Nogmaals, hier dus ALLEEN geruchten en geen afgeleide meningen/wensen of discussies.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

AZ achter Tannane aan? Staat al sinds 2018 op ons lijstje. Destijds niet gelukt en nu.. ideaal lijkt mij, scorend vermogen in de middenlinie.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11135
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Rjansen17 schreef: 20 aug 2021, 07:43 AZ achter Tannane aan? Staat al sinds 2018 op ons lijstje. Destijds niet gelukt en nu.. ideaal lijkt mij, scorend vermogen in de middenlinie.
Heb je een bron voor dat gerucht?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Rjansen17 schreef: 20 aug 2021, 07:43 AZ achter Tannane aan? Staat al sinds 2018 op ons lijstje. Destijds niet gelukt en nu.. ideaal lijkt mij, scorend vermogen in de middenlinie.
Dat lijkt me inderdaad een typische AZ-speler. Altijd lekker afgetraind uit de zomerstop, kan 90 minuten arbeid leveren en is ook de ultieme teamspeler, nooit met zichzelf bezig. Hoe verzin je het...
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Het is niet echt een gerucht, maar Sparta meldt vanochtend dat er overeenstemming is bereikt over transfer Harraoui. Ze maken echter niet bekend met welke club, omdat speler en club er nog niet uit zijn. AZ heeft transfers al eerder keurig stil weten te houden, zou het?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

DonnyDelano schreef: 20 aug 2021, 09:39 Het is niet echt een gerucht, maar Sparta meldt vanochtend dat er overeenstemming is bereikt over transfer Harraoui. Ze maken echter niet bekend met welke club, omdat speler en club er nog niet uit zijn. AZ heeft transfers al eerder keurig stil weten te houden, zou het?
Een buitenlandse club ja.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DonnyDelano schreef: 20 aug 2021, 09:39 Het is niet echt een gerucht, maar Sparta meldt vanochtend dat er overeenstemming is bereikt over transfer Harraoui. Ze maken echter niet bekend met welke club, omdat speler en club er nog niet uit zijn. AZ heeft transfers al eerder keurig stil weten te houden, zou het?

Abdou Harroui gaat weg bij Sparta. De Rotterdamse club heeft overeenstemming bereikt met een nog onbekende buitenlandse club over een transfer van de 23-jarige middenvelder. Bron:AD
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Dat 'buitenlandse' stond er op VZ nog niet toen ik het plaatste. Helaas, had 'm er best bij willen hebben
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Volgens vi.nl opent AZ de jacht op Joey Veerman. Toch wel verrassend.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

AZ wil Joey Veerman overnemen van SC Heerenveen. De Alkmaarse club heeft zich al in Friesland gemeld voor de 22-jarige spelmaker.

Een eerste bod van de Alkmaarders is afgewezen door Heerenveen. Technisch manager Ferry de Haan kiest er desgevraagd voor om niet inhoudelijk te reageren. 'De situatie is wat ons betreft niet anders dan een paar weken geleden', zegt hij.

AZ deed deze zomer al een aantal lucratieve verkopen met het vertrek van keeper Marco Bizot en aanvallers Myron Boadu en Calvin Stengs. Inmiddels is ook Teun Koopmeiners op weg naar de uitgang. De Alkmaarders denken dat Veerman de broodnodige creativiteit aan het team kan toevoegen en hopen voor het sluiten van de markt – dinsdag om middernacht – een deal te sluiten.

De timing van de interesse is saillant, want Veerman speelt vanmiddag met Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion tegen AZ. Veerman stond eerder deze window in de belangstelling van Feyenoord, Rangers FC en Hellas Verona.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 29 aug 2021, 08:04 Volgens vi.nl opent AZ de jacht op Joey Veerman. Toch wel verrassend.
Als je kijkt wat Heerenveel wil hebben, lijkt mij dit een kansloze missie.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Sorry, maar die had je gewoon bij Volendam moeten halen toen het nog kon. Mede gepaard met het relatief lage transferbedrag voor Koopmeiners (en het feit dat er goedkopere alternatieven zijn) zou ik dit een zwakke zet vinden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ kent de vraagprijs natuurlijk en zullen echt niet denken er voor 3 miljoen met Heerenveen uit te gaan komen. Dus ben benieuwd wat AZ van plan is te gaan doen. Misschien is dit wat Max Huiberts een buitenkans noemt, waardoor AZ van het bekende beleid wil afwijken.

AZ heeft wel vaker aangegeven dat ze zo nu en dan een uitzondering willen maken
Plaats reactie