Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Al die aankopen van Feyenoord lijken mij meer op blinde paniek. Maar goed ze zitten wel continue in ons vaarwater zitten wat inmiddels hinderlijk begint te worden.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Ah verassend, Feyenoord gebruikt weer de AZ scouting... Wat een triest zooitje is dat toch...
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik hoopte op wat positiefs, jeweetwel een nieuw transfergerucht, een speler gelinkt aan AZ.
Maar het gaat nu al een pagina of twee over Feyenoord.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

DeZuivelDuivel schreef: 10 aug 2022, 13:13 Ik hoopte op wat positiefs, jeweetwel een nieuw transfergerucht, een speler gelinkt aan AZ.
Maar het gaat nu al een pagina of twee over Feyenoord.
Precies. Vreselijk irritant.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Bertje schreef: 10 aug 2022, 14:48 Precies. Vreselijk irritant.
Nou ja, het was wel relevant toch? Veel reacties, dus een actief forum!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

'#Feyenoord in Argentinië om Bullaude deal over de streep te trekken
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 12 aug 2022, 14:09 '#Feyenoord in Argentinië om Bullaude deal over de streep te trekken
Nu ga ik echt hopen dat het een vreselijke miskoop wordt 😎
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11148
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 12 aug 2022, 14:21 Nu ga ik echt hopen dat het een vreselijke miskoop wordt 😎
Ik gun hem een lichte blessure. Net zwaar genoeg om het hele seizoen te missen.

Gelukkig heeft Max snel doorgeschakeld naar een beter of goedkoper alternatief.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Al is het om in ieder geval van die Bullaude bullshit af te raken.. blijkbaar interesse kenbaar gemaakt in een linkervleugelverdediger die ook midden in de defensie uit de voeten kan.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Ik word wel moe van Feyenoord. Alles waar AZ interesse in heeft, wil Feyenoord ook kopen :roll: Lekker orgineel :evil:
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

RoycosoepieAZ schreef: 12 aug 2022, 19:05 Ik word wel moe van Feyenoord. Alles waar AZ interesse in heeft, wil Feyenoord ook kopen :roll: Lekker orgineel :evil:
Laat ze lekker gaan joh. Ze hebben een jaar geprofiteerd van 'onze' scoutinglijst. Pedersen, Walemark, Aursnes zijn allemaal redelijk goedkoop gekocht en redelijk succesvol. Nu ze weer geld hebben, gaan ze weer terug naar de vertrouwde formule, namelijk teveel betalen voor Nederlandse middelmaat. Timber, evt. Zerrouki zijn gewoon St.Juste en Diemers 2.0. straks is het geld weer op, maar dan zijn er geen lijstjes meer. En dat ze nu die Bullaude lijken te halen, dat is dan maar zo. 7m is voor AZ toch te veel.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Raar verhaal, wij hebben al 2 x linksback en centraal ook voldoende voorhanden. Nummer 10 graag.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een niet bijzonder uitblinkende linksback van 24?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AnthonisZ schreef: 12 aug 2022, 17:59 Al is het om in ieder geval van die Bullaude bullshit af te raken.. blijkbaar interesse kenbaar gemaakt in een linkervleugelverdediger die ook midden in de defensie uit de voeten kan.
Haha, ik dacht aan deze Moutinho:
https://www.transfermarkt.nl/joao-mouti ... eler/29364
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11148
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze schijnen Padt graag te willen maar Ludogorets laat hem niet gaan.

Lekker creatief weer. Padt. Dan liever Verhulst.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6499
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 17 aug 2022, 06:20 Ze schijnen Padt graag te willen maar Ludogorets laat hem niet gaan.

Lekker creatief weer. Padt. Dan liever Verhulst.
Padt roep ik hier al twee jaar. Was gratis op te pikken.
Heeft natuurlijk veel meer bewezen dan Verhulst. Dus dat is geen vergelijk.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 17 aug 2022, 06:20 Ze schijnen Padt graag te willen maar Ludogorets laat hem niet gaan.

Lekker creatief weer. Padt. Dan liever Verhulst.
Van al die mooie opties is hij naar Ludogorets gegaan.
En het Nederlands elftal heeft hij niet weten te halen toen het hem werd toegedicht.
Waar ik voorheen een voorstander van hem was geweest, hebben de jaren hem geen goed gedaan.

Armoe troef overigens om bij Padt uit te komen (en dan ook nog moeite te hebben om hem te halen).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

DeZuivelDuivel schreef: 17 aug 2022, 06:57 Van al die mooie opties is hij naar Ludogorets gegaan.
En het Nederlands elftal heeft hij niet weten te halen toen het hem werd toegedicht.
Waar ik voorheen een voorstander van hem was geweest, hebben de jaren hem geen goed gedaan.

Armoe troef overigens om bij Padt uit te komen (en dan ook nog moeite te hebben om hem te halen).
Ik zou ook niet voor Padt gaan. Voegt niks toe aan AZ
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

DeZuivelDuivel schreef: 17 aug 2022, 06:57 Van al die mooie opties is hij naar Ludogorets gegaan.
En het Nederlands elftal heeft hij niet weten te halen toen het hem werd toegedicht.
Waar ik voorheen een voorstander van hem was geweest, hebben de jaren hem geen goed gedaan.

Armoe troef overigens om bij Padt uit te komen (en dan ook nog moeite te hebben om hem te halen).
Niet iedere aankoop hoeft een onontdekte parel te zijn. Zeker niet op de keeperspositie wat mij betreft. Er komen eindelijk 2 keepers aan (Westerveld en Owosu-Oduro) die echt de potentie hebben eerste keeper van AZ te worden. Dan heb je iemand nodig die in de tussentijd de ervaring heeft, nog steeds punten kan pakken en bij voorkeur ook ervaring heeft in de Eredivisie en de taal spreekt (vanwege spelopvatting en coaching). Dan kom je eigenlijk op 3 opties uit: Cillesen, Padt en Zoet. Dus dit zou gewoon een prima transfer zijn voor de komende 2 jaar, misschien zelfs met een technische functie in het verlengde.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Leeuwenhart schreef: 17 aug 2022, 07:25 Niet iedere aankoop hoeft een onontdekte parel te zijn. Zeker niet op de keeperspositie wat mij betreft. Er komen eindelijk 2 keepers aan (Westerveld en Owosu-Oduro) die echt de potentie hebben eerste keeper van AZ te worden. Dan heb je iemand nodig die in de tussentijd de ervaring heeft, nog steeds punten kan pakken en bij voorkeur ook ervaring heeft in de Eredivisie en de taal spreekt (vanwege spelopvatting en coaching). Dan kom je eigenlijk op 3 opties uit: Cillesen, Padt en Zoet. Dus dit zou gewoon een prima transfer zijn voor de komende 2 jaar, misschien zelfs met een technische functie in het verlengde.
Ik zou niet weten waarom Verhulst dat niet zou kunnen zijn……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie