Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Leeuwenhart schreef: 10 mei 2022, 09:56 Stel, AZ gaat hiervoor, dan zou dat wel icm het aantrekken van Mees de Wit een teken aan de wand zijn dat het beleid er echt anders uit gaat zien de komende tijd (de opmars van Feyenoord/Twente is ze dan niet in de koude kleren gaan zitten). Oudere spelers, grotere uitgaven. Het zal de supporters echter flink verdelen vermoed ik zo.
En ook nog een transferbericht voor het einde van de competitie =D>. Dat duurt normaal tot na de 1e competitiewedstrijd :P
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 915
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Ik hoop het van harte.. Dat Huiberts ons allemaal verrast.. dit jaar zuinig gedaan heeft om komend jaar met een dikke selectie het champions league ticket te veroveren [-o< =D>

Maar ik geloof er geen reet van.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Wildcat schreef: 10 mei 2022, 11:15 Interessant profiel.

In zijn highlight video zie ik hem toch echt vooral van rechts komen, ook veelal voorzetten geven van rechts. Ik weet wel dat AZ Pavlidis beter in zijn kracht wil bedienen met voorzetten, dit lijkt ook in lijn daar mee.
Hij heeft ook een goed postuur, staat een echte vent. Zal zich niet zo snel van de bal laten afzetten. Sowah weer lekker terugsturen. Die heeft geen pepernoot geraakt, 9 miljoen :lol:
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Voorlopig is het nog angstvallig stil net zoals in de winterstop toen er ook spelers bij zouden komen :roll:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Volgens het uiterst betrouwbare Voetbalprimeur heeft AZ daadwerkelijk interesse in Odgaard.
Odgaard is een van de belangrijkere spelers in het elftal van RKC: de Deen staat op acht goals en zes assists en heeft zijn carrière nieuw leven ingeblazen na mindere periodes bij Pescara en Lugano. "Jens is een hele fijne en rustige jongen", zegt Van Mosselveld bij Goedemorgen Eredivisie op ESPN. "We zagen meteen dat hij veel bijzondere kwaliteiten heeft. Het is een compliment dat hij bij RKC speelt, want zet hem bij de clubs uit het linkerrijtje.." AZ is een van de clubs met belangstelling voor Odgaard.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ-scout Arthur Numan tegen het Zweedse SVT Sport: “Ik ga niet verklappen voor welke spelers ik kom kijken, maar het het zijn er tenminste 2 (bij de wedstrijd Djurgarden-Malmö).”

Ook was hij aanwezig bij Hammarby-AIK, onder andere voor Williot Swedberg (18).
Daarnaast was hij ook bij Sirius-Elfsborg, en laat dat nou net de club zijn waar Jacob Ondrejka (19) onder contract staat.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 18 mei 2022, 12:38 Daarnaast was hij ook bij Sirius-Elfsborg, en laat dat nou net de club zijn waar Jacob Ondrejka (19) onder contract staat.
Tenminste twee.... tot zoveel kom ik nauwelijks.
Speculatief: beide teams hebben een stevige speler op huurbasis van een Russisch team. Haksabanovic (Linksbuiten) en Hadzikadunic (Centrumverdediger).

Anders:
Djurgardens : Findell (middenvelder met verleden bij Groningen) of Ekdal (verdediger)
Malmö: ??? Kan ik mij niet voorstellen Birmancevic speelde niet.

Bij AIK:
Ring(linksbuiten) of Hussein (middenvelder)
Bij Hammarby
Swedberg en misschien Kurtulus(rechtsback)


Mijn inschatting qua namen voor de genoemde ploegen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 18 mei 2022, 13:02 Tenminste twee.... tot zoveel kom ik nauwelijks.
Speculatief: beide teams hebben een stevige speler op huurbasis van een Russisch team. Haksabanovic (Linksbuiten) en Hadzikadunic (Centrumverdediger).

Anders:
Djurgardens : Findell (middenvelder met verleden bij Groningen) of Ekdal (verdediger)
Malmö: ??? Kan ik mij niet voorstellen Birmancevic speelde niet.

Bij AIK:
Ring(linksbuiten) of Hussein (middenvelder)
Bij Hammarby
Swedberg en misschien Kurtulus(rechtsback)


Mijn inschatting qua namen voor de genoemde ploegen.
Jordan Larsson bij AIK (zoon van)?, beetje optimistisch misschien.

Verder inderdaad Hussein, Swedberg(waar echt veel topploegen achteraan zitten), en Ondrejka(zag ik iemand noemen op twitter ivm AZ) wel interessant.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Dit is meer discussie voor het schaduwelftal lijkt me.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AlkmaarForever schreef: 18 mei 2022, 13:49 Dit is meer discussie voor het schaduwelftal lijkt me.
Nee, want het gaat om de spelers waar AZ mogelijk voor op de bank zat, niet spelers die wij graag bij AZ zien. Met de gegeven informatie kun je enigzins ontcijferen voor welke/wat voor spelers AZ in de markt is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 18 mei 2022, 12:38 Daarnaast was hij ook bij Sirius-Elfsborg, en laat dat nou net de club zijn waar Jacob Ondrejka (19) onder contract staat.
Waar heb je die quote van Numan vandaan?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 18 mei 2022, 14:49 Waar heb je die quote van Numan vandaan?
De bron staat erbij toch? :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 18 mei 2022, 15:03 De bron staat erbij toch? :lol:
Man man wat ben jij een treurige vent. Het staat een quote kader, alleen staat er geen naam bij van wie het origineel hier gepost had. Daarnaast lijkt het een passage uit een groter stuk. Vandaar dat ik even benieuwd ben naar het hele stuk. Dat hij iets voor de camera van SVT Sport heeft gezegd snap ik, ik wil alleen weten waar de vertaling vandaan komt en het originele stuk.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 18 mei 2022, 15:40 Man man wat ben jij een treurige vent. Het staat een quote kader, alleen staat er geen naam bij van wie het origineel hier gepost had. Daarnaast lijkt het een passage uit een groter stuk. Vandaar dat ik even benieuwd ben naar het hele stuk. Dat hij iets voor de camera van SVT Sport heeft gezegd snap ik, ik wil alleen weten waar de vertaling vandaan komt en het originele stuk.
'Waar heb je die quote van Numan vandaan?'
Vraag jij aan het forumlid dat letterlijk SVT Sport in zijn citaatje heeft staan.

Dat jij ontzettend veel moeite lijkt te hebben met de meest simpele zaken kan ik niks aan doen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 486
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Ik ga voor Williot Swedberg. Jesper doet even een goed woordje en inpakken voor 2,5 /3 mln. Heerlijk balgevoel, zoekt alleen maar de diepte op en mooie trap uit tweede lijn ( net als onze huidige aanvallende middenvelder :lol: ). Logisch dat meer clubs hier achteraan zitten.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 18 mei 2022, 14:49 Waar heb je die quote van Numan vandaan?
Staat in dit verhaal als je hem in translate gooit.

https://www.svt.se/sport/fotboll/AZ-alkmaar-scout
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Wildcat schreef: 18 mei 2022, 16:30 Staat in dit verhaal als je hem in translate gooit.

https://www.svt.se/sport/fotboll/AZ-alkmaar-scout
Je kunt het artikel al niet meer openen :oops:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

RoycosoepieAZ schreef: 18 mei 2022, 18:47 Je kunt het artikel al niet meer openen :oops:
Als je SVT SE AZ Alkmaar door google trekt dan krijg je eerst een hit op het genoemde artikel en vervolgens een hit op de transfer van Ari 8)

Numan zegt overigens dat Swedberg naar zijn opvatting niet geweldig was in de wedstrijd die hij heeft bekeken. Leuke challenge voor de meest kritische forummerds om even die wedstrijd te gaan opduikelen om te zien hoe goed de ogen van Numan zijn :wink:

Oorspronkelijke tekst:

Nederländska storklubben på scoutingjakt i Stockholm
UPPDATERAD 16 MAJ 2022PUBLICERAD 16 MAJ 2022
AZ Alkmaar har varit i Stockholm för att scouta spelare.

Deras representant, Arthur Numan, var bland annat på plats under mötet mellan Hammarby och AIK.

Och han bollade upp en viss Williot Swedberg, 18, i Hammarby.

– Han hade däremot inte den bästa matchen, säger Numan till SVT Sport.

Arthur Numan, scout för AZ Alkmaar, vässade pennan och plockade fram blocket på pressläktaren på Tele2 arena i samband med matchen mellan Djurgården och Malmö.

På plats med ett mål i sikte: att hitta nya spelare till sin nederländska storklubb.

– Jag kommer inte att säga vilka spelare jag är här och kikar på. Men det finns några intressanta. Åtminstone en eller två, säger Arthur Numan till SVT Sport.

I AZ Alkmaar finns den förre Djugårdsförsvararen Aslak Fonn Witry och svenske landslagsmannen Jesper Karlsson.

”Förväntade jag mig inte”
Den förre spelaren, med 100 framträdanden för den skotska giganten Rangers, berättar att han varit på plats på fler matcher nyligen.

– Jag har varit här i några dagar nu. Jag kollade på AIK i förra veckan på den andra arenan (Friends arena) när de mötte Malmö. Sen har jag också kollat på Sirius.

Men det är inte allt. Numan fanns också på läktaren när Hammarby tog emot AIK.

– Atmosfären var häftig. Det förväntade jag inte mig. Det var väldigt bra stämning.

”Där finns också...”
Och självklart fanns ögonen på vissa spelare.

– Där finns också några talanger, säger han och bollar själv upp:

– Som Williot Swedberg (Hammarby). Han hade däremot inte den bästa matchen. Han blev isolerad och var överallt och ingenstans, mer eller mindre.

Swedberg har kopplats ihop med flera andra klubbar. Enligt Fotbollskanalen har Osasuna visat intresse. Sportexpressen uppgav nyligen att en annan nederländsk storklubb, PSV, slutscoutade 18-åringen i samband med Stockholmsderbyt.

18-åringen har gjort fem mål för Hammarby den här säsongen och utsågs till månadens spelare i april.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

Ondrejka kan waarschijnlijk van het lijstje af .....
Ondrejka kan waarschijnlijk van het lijstje af .....
Picture1.png (61.48 KiB) 1139 keer bekeken
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

KeesPierTol schreef: 20 mei 2022, 06:24 Picture1.png
Tenzij AZ hetzelfde biedt en de speler minder salaris laat primeren boven ontwikkeling.





O ja, het is een voetballer, dus inderdaad kan van de lijst af. Hij gaat voor het extra salaris liever wonen in een achterstandsgebied.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Plaats reactie