Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 28 jun 2021, 12:25 Dan gaan we volgend seizoen 4-4-2 spelen :wink:
Met Karlsson en Pavlidis in de spits :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :D

Conclusies:
-Druijf gaat sws weg
-Max is al lekker tijdig bezig
-1july gaat de transfermarkt los
Ik heb afgelopen seizoen weinig tot niets van hem gezien, dus ik ga nu mijn mening baseren op een filmpje van een paar minuten.
Je hoeft alleen maar zn laatste goal te bekijken, Messi is er niks bij
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Perry schreef: 28 jun 2021, 12:29 Ik heb afgelopen seizoen weinig tot niets van hem gezien, dus ik ga nu mijn mening baseren op een filmpje van een paar minuten.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=gaxh-F0h5Ng

Op de laatste halve minuut na zie ik vooral mooie acties zonder rendement. Daar hebben we er toch al genoeg van?
Maar dat rendement heeft hij toch gehad voor eredivisie begrippen. 10+ doelpunten stonden we bij onze sterretjes om te juichen.
Bekijk het zo: een samenvatting van Bjorn Johnsen na zijn seizoen bij ADO was bijna een soort comedy capers manier van ballen in het doel lopen en vooral geen acties.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Nog een gerucht - Schots international Jack Hendry. https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/98 ... endry.html

26 jaar. Afgelopen seizoen verhuurd aan KV Oostende - eigendom van Celtic. Oostende lijkt hem nu te kopen, om hem meteen weer door te verkopen...
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ferry schreef: 28 jun 2021, 13:47 Nog een gerucht - Schots international Jack Hendry. https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/98 ... endry.html

26 jaar. Afgelopen seizoen verhuurd aan KV Oostende - eigendom van Celtic. Oostende lijkt hem nu te kopen, om hem meteen weer door te verkopen...
Oostende heeft hem inderdaad aangekocht met de hoop hem voor veel meer geld door te verkopen lees ik in diverse berichten. Celtic had een opbrengst van € 10 miljoen in het hoofd dat nu minder als 20% is geworden. Met al die belangstelling uit de Premier L. zal de vraagprijs van Oostende wel richting dat bedrag gaan en dus zal AZ wel niet meer mee doen om zijn handtekening.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 28 jun 2021, 13:20 Maar dat rendement heeft hij toch gehad voor eredivisie begrippen. 10+ doelpunten stonden we bij onze sterretjes om te juichen.
Bekijk het zo: een samenvatting van Bjorn Johnsen na zijn seizoen bij ADO was bijna een soort comedy capers manier van ballen in het doel lopen en vooral geen acties.
Ik begrijp dat jij en een paar anderen heel enthousiast zijn over Pavlidis, ik ben nog niet overtuigd. Ja hij is jonger dan Giakoumakis en hij is meer technisch dan Bjorn Johnsen. Maar volgens mij moet dat toch niet de meetlat zijn. De beelden die ik van hem gezien heb, zag ik vooral veel half gelukte acties en frommelgoals (op een stuk of 3 goede doelpunten na). Persoonlijk vond ik de acties en doelpunten van Gakoumakis heel wat indrukwekkender. En 10+ doelpunten wordt ik ook niet erg warm van. Als we dan weer naar de Matrix gaan kjiken die Simon een paar maanden geleden heeft opgesteld heeft hij slechter gepresteerd dan o.a. Druijf en Oosting. Ik blijf erbij dat een aankoop een overduidelijke verbetering moet zijn tov de eigen (jeugd)spelers die er al zijn. Zo niet dan de eigen jeugdspelers een kans geven. Hij zal wel komen en speeltijd krijgen, maar ik hoop maar dat het geen geval Johnsen of Aboukhlal gaat worden.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

multatuli schreef: 28 jun 2021, 15:52 Ik begrijp dat jij en een paar anderen heel enthousiast zijn over Pavlidis, ik ben nog niet overtuigd. Ja hij is jonger dan Giakoumakis en hij is meer technisch dan Bjorn Johnsen. Maar volgens mij moet dat toch niet de meetlat zijn. De beelden die ik van hem gezien heb, zag ik vooral veel half gelukte acties en frommelgoals (op een stuk of 3 goede doelpunten na). Persoonlijk vond ik de acties en doelpunten van Gakoumakis heel wat indrukwekkender. En 10+ doelpunten wordt ik ook niet erg warm van. Als we dan weer naar de Matrix gaan kjiken die Simon een paar maanden geleden heeft opgesteld heeft hij slechter gepresteerd dan o.a. Druijf en Oosting. Ik blijf erbij dat een aankoop een overduidelijke verbetering moet zijn tov de eigen (jeugd)spelers die er al zijn. Zo niet dan de eigen jeugdspelers een kans geven. Hij zal wel komen en speeltijd krijgen, maar ik hoop maar dat het geen geval Johnsen of Aboukhlal gaat worden.
Welke acties van Giakoumakis?

Juist, Pavlidis is de meest complete voetballer van de twee. Ik heb op beiden gelet dit jaar en snap jouw claim niet.

Dit jaar heeft Giakoumakis voor het eerst zoveel gescoord. Daartegenover staan de prestaties van Pavlidis die constant zijn en zijn doelpunten productie is conform de kwaliteit en speelstijl van zijn team. Als Pavlidis structureel gaat spelen bij ons kan je hem alvast inteken voor 15 - 18 goals en 7 - 10 assists. Mocht hij in de basis starten sluit ik plus 20 goals niet uit.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Az564 schreef: 28 jun 2021, 16:40 Als Pavlidis structureel gaat spelen bij ons kan je hem alvast inteken voor 15 - 18 goals en 7 - 10 assists. Mocht hij in de basis starten sluit ik plus 20 goals niet uit.
Dat is natuurlijk giswerk. Hoe houdt deze voetballer zich staande op een hoger niveau? Met wellicht ook meer druk?
Garanties tot de voordeur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 28 jun 2021, 15:52 Ik begrijp dat jij en een paar anderen heel enthousiast zijn over Pavlidis, ik ben nog niet overtuigd. Ja hij is jonger dan Giakoumakis en hij is meer technisch dan Bjorn Johnsen. Maar volgens mij moet dat toch niet de meetlat zijn. De beelden die ik van hem gezien heb, zag ik vooral veel half gelukte acties en frommelgoals (op een stuk of 3 goede doelpunten na). Persoonlijk vond ik de acties en doelpunten van Gakoumakis heel wat indrukwekkender. En 10+ doelpunten wordt ik ook niet erg warm van. Als we dan weer naar de Matrix gaan kjiken die Simon een paar maanden geleden heeft opgesteld heeft hij slechter gepresteerd dan o.a. Druijf en Oosting. Ik blijf erbij dat een aankoop een overduidelijke verbetering moet zijn tov de eigen (jeugd)spelers die er al zijn. Zo niet dan de eigen jeugdspelers een kans geven. Hij zal wel komen en speeltijd krijgen, maar ik hoop maar dat het geen geval Johnsen of Aboukhlal gaat worden.
Laten we wel wezen, Giakoumakis is 26 en heeft in alles wat hij heeft laten zien vooral het in zich om een volgende Björn Johnsen of Björn Vleminckx te worden. Het éérste voornaamste verschil met Pavlidis is dat Pavlidis het al minimaal twee seizoenen laat zien op eredivisie niveau en sinds kort óók bij Griekenland. Pavlidis neemt daarnaast ook een aantal assists mee en het belang van een spits die kan meevoetballen is al vaker besproken. De dingen die Pavlidis heeft laten zien geven voorlopig vooral aan dat hij met betere medespelers mogelijk nóg beter zou kunnen renderen, het draait immers niet allemaal om hem. Ik heb hem wel vaker zien spelen en er zijn ook zat gemiste kansen van anderen die assists voor zijn rekening hadden kunnen zijn. Het doelpuntenaantal noem ik vooral omdat wij met Boadu bijvoorbeeld derde zijn geworden nu en qua productie doet Pavlidis eigenlijk niet voor Boadu onder ondanks dat hij misschien een minder grote gehele potentie heeft om maar eens een vergelijking te maken. De vergelijking met Oosting en Druijf op basis van die statistiek geeft vooral aan waarom bij statistiek context meer dan essentieel is. Oh en even terug komend op Giakoumakis.. we hebben het nog niet gehad over de hoeveelheid penalties die hij genomen heeft.

Nu zeg ik niet dat Pavlidis 100% gehaald had moeten worden naar mijn mening, ik had toch echt eerst de jeugd een kans gegeven. Maar zover je dat zeker als supporter op dit moment kan zeggen heeft hij consistentie getoond in de Eredivisie en bij Griekenland, is hij pas 22 en zit hij in een stijgende lijn in zijn groeicurve die nog wel even door kan lopen (anders dan zo'n Giakoumakis voor wie dit op zijn 26e heel goed zijn piek kan zijn). Afsluitend als de berichtgeving klopt gaat hij 'maar' 2.5 miljoen kosten. Tja dan is het de weloverwogen gok echt wel waard.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Az564 schreef: 28 jun 2021, 16:40 Welke acties van Giakoumakis?

Juist, Pavlidis is de meest complete voetballer van de twee. Ik heb op beiden gelet dit jaar en snap jouw claim niet.

Dit jaar heeft Giakoumakis voor het eerst zoveel gescoord. Daartegenover staan de prestaties van Pavlidis die constant zijn en zijn doelpunten productie is conform de kwaliteit en speelstijl van zijn team. Als Pavlidis structureel gaat spelen bij ons kan je hem alvast inteken voor 15 - 18 goals en 7 - 10 assists. Mocht hij in de basis starten sluit ik plus 20 goals niet uit.
Met name zijn aannames en zijn balcontrole en hoe makkelijk hij scoort. Ik vond hem een betere indruk maken dan Pavlidis.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 28 jun 2021, 17:18 Laten we wel wezen, Giakoumakis is 26 en heeft in alles wat hij heeft laten zien vooral het in zich om een volgende Björn Johnsen of Björn Vleminckx te worden. Het éérste voornaamste verschil met Pavlidis is dat Pavlidis het al minimaal twee seizoenen laat zien op eredivisie niveau en sinds kort óók bij Griekenland. Pavlidis neemt daarnaast ook een aantal assists mee en het belang van een spits die kan meevoetballen is al vaker besproken. De dingen die Pavlidis heeft laten zien geven voorlopig vooral aan dat hij met betere medespelers mogelijk nóg beter zou kunnen renderen, het draait immers niet allemaal om hem. Ik heb hem wel vaker zien spelen en er zijn ook zat gemiste kansen van anderen die assists voor zijn rekening hadden kunnen zijn. Het doelpuntenaantal noem ik vooral omdat wij met Boadu bijvoorbeeld derde zijn geworden nu en qua productie doet Pavlidis eigenlijk niet voor Boadu onder ondanks dat hij misschien een minder grote gehele potentie heeft om maar eens een vergelijking te maken. De vergelijking met Oosting en Druijf op basis van die statistiek geeft vooral aan waarom bij statistiek context meer dan essentieel is. Oh en even terug komend op Giakoumakis.. we hebben het nog niet gehad over de hoeveelheid penalties die hij genomen heeft.

Nu zeg ik niet dat Pavlidis 100% gehaald had moeten worden naar mijn mening, ik had toch echt eerst de jeugd een kans gegeven. Maar zover je dat zeker als supporter op dit moment kan zeggen heeft hij consistentie getoond in de Eredivisie en bij Griekenland, is hij pas 22 en zit hij in een stijgende lijn in zijn groeicurve die nog wel even door kan lopen (anders dan zo'n Giakoumakis voor wie dit op zijn 26e heel goed zijn piek kan zijn). Afsluitend als de berichtgeving klopt gaat hij 'maar' 2.5 miljoen kosten. Tja dan is het de weloverwogen gok echt wel waard.
Ik pleit er niet voor om Giakoumakis te halen, want inderdaad ouder en pas 1 sterk seizoen. Het is meer dat ik nog geen vertrouwen in Pavlidis heb. In die matrix waren de penalties eraf gehaald en dan nog kwam Giakoumakis er veel beter uit. Verder heb ik van hem hele wedstrijden gezien, waarbij zijn balbehandeling heel goed was. Naar mijn mening is dat bij Pavlidis toch minder.

Ik zie gewoon de meerwaarde van Pavlidis nog niet. Ik heb nog steeds vertrouwen in Druijf en Oosting en denk dat ze qua doelpunten niet onder hoeven te doen voor Pavlidis. Verder denk ik dat Boadu gewoon blijft en die zal dan toch bijna alles spelen. Dus ook op dat punt lijkt het mij geldverspilling om Pavlidis te halen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 28 jun 2021, 17:39 Ik pleit er niet voor om Giakoumakis te halen, want inderdaad ouder en pas 1 sterk seizoen. Het is meer dat ik nog geen vertrouwen in Pavlidis heb. In die matrix waren de penalties eraf gehaald en dan nog kwam Giakoumakis er veel beter uit. Verder heb ik van hem hele wedstrijden gezien, waarbij zijn balbehandeling heel goed was. Naar mijn mening is dat bij Pavlidis toch minder.

Ik zie gewoon de meerwaarde van Pavlidis nog niet. Ik heb nog steeds vertrouwen in Druijf en Oosting en denk dat ze qua doelpunten niet onder hoeven te doen voor Pavlidis. Verder denk ik dat Boadu gewoon blijft en die zal dan toch bijna alles spelen. Dus ook op dat punt lijkt het mij geldverspilling om Pavlidis te halen.
Ik heb het statistiekje erbij gepakt en dan zie je dat Pavlidis aan de hoge kant qua speelminuten zit en aan de relatief lage kant qua minuten die nodig zijn voor een doelpunt uit zowel het lijstje van DiepeMast als het lijstje van SimonPoulsen kwam Pavlidis gewoon goed voor de bus. Ik was er niet helemaal zeker van, maar in die statistieken staat het wel: Pavlidis zijn doelpunten zijn zuiver veld goals, dat scheelt echt een enorme slok op de borrel hoor om zo'n jongen te beoordelen. Je bevindingen betreffende de balbehandleing van Pavlidis ten opzichte van Giakoumakis deel ik ook niet direct. Ik weet dat je een fan bent van Druijf (en Oosting), maar met de kennis van nu en zeker voor die prijs van 2.5 miljoen is het een hele begrijpelijke keuze. in Tilburg zijn ze inmiddels laaiend over deze berichtgeving.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 28 jun 2021, 17:49 Ik heb het statistiekje erbij gepakt en dan zie je dat Pavlidis aan de hoge kant qua speelminuten zit en aan de relatief lage kant qua minuten die nodig zijn voor een doelpunt uit zowel het lijstje van DiepeMast als het lijstje van SimonPoulsen kwam Pavlidis gewoon goed voor de bus. Ik was er niet helemaal zeker van, maar in die statistieken staat het wel: Pavlidis zijn doelpunten zijn zuiver veld goals, dat scheelt echt een enorme slok op de borrel hoor om zo'n jongen te beoordelen. Je bevindingen betreffende de balbehandleing van Pavlidis ten opzichte van Giakoumakis deel ik ook niet direct. Ik weet dat je een fan bent van Druijf (en Oosting), maar met de kennis van nu en zeker voor die prijs van 2.5 miljoen is het een hele begrijpelijke keuze. in Tilburg zijn ze inmiddels laaiend over deze berichtgeving.
Pavlidis 13 velddoelpunten + 4 assists in 3204 minuten = 188 minuten per goal/assist
Giakoumakis 19 velddoelpunten + 2 assists in 2865 minuten = 136 minuten per goal/assists
Oosting 4 velddoelpunten + 3 assists in 1176 minuten = 186 minuten per goal/assist
Druif 4 velddoelpunten + 5 assists in 1094 minuten = 122 minuten per goal/assists

Die statistieken vind ik niet in het voordeel van Pavlidis spreken. Zeker niet als je bedenkt dat hij al een seizoen er op had zitten bij Willem II (dus helemaal gewend was), terwijl Druijf nieuw was bij KV Mechelen en pas op het einde meer op stoom kwam. En Oosting net uit de 1e divisie kwam en het dus zijn 1e speeltijd op eredivisie niveau was. Zowel in Druijf als Oosting zie ik dus ook nog veel groeimogelijkheden.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Je hebt wel veel woorden nodig om steeds hetzelfde te blijven zeggen, hè? Pavlidis heeft aangegeven afgelopen seizoen een dip te hebben gehad in productiviteit en daarmee een rol te hebben gehad in de sportieve problemen van Willem II. Dat vind ik qua zelfinzicht al heel verhelderend. Bovendien kan die jongen echt wel voetballen, alleen zijn laatste goal zegt al genoeg.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Montagnards
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

MO7 schreef: 28 jun 2021, 18:09 Je hebt wel veel woorden nodig om steeds hetzelfde te blijven zeggen, hè? Pavlidis heeft aangegeven afgelopen seizoen een dip te hebben gehad in productiviteit en daarmee een rol te hebben gehad in de sportieve problemen van Willem II. Dat vind ik qua zelfinzicht al heel verhelderend. Bovendien kan die jongen echt wel voetballen, alleen zijn laatste goal zegt al genoeg.
En AZ is geen Willem II he.. Denk dat hij iets meer kansen gaat krijgen op een goal, Dan vorig jaar!
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

multatuli schreef: 28 jun 2021, 17:59 Pavlidis 13 velddoelpunten + 4 assists in 3204 minuten = 188 minuten per goal/assist
Giakoumakis 19 velddoelpunten + 2 assists in 2865 minuten = 136 minuten per goal/assists
Oosting 4 velddoelpunten + 3 assists in 1176 minuten = 186 minuten per goal/assist
Druif 4 velddoelpunten + 5 assists in 1094 minuten = 122 minuten per goal/assists

Die statistieken vind ik niet in het voordeel van Pavlidis spreken. Zeker niet als je bedenkt dat hij al een seizoen er op had zitten bij Willem II (dus helemaal gewend was), terwijl Druijf nieuw was bij KV Mechelen en pas op het einde meer op stoom kwam. En Oosting net uit de 1e divisie kwam en het dus zijn 1e speeltijd op eredivisie niveau was. Zowel in Druijf als Oosting zie ik dus ook nog veel groeimogelijkheden.
En hoeveel minuten heeft Stengs nodig per goal/assist? Vergelijk Pavlidis dan ook met iemand die om de spits heen speelt en niet met pure afmakers.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kass schreef: 28 jun 2021, 19:31 En hoeveel minuten heeft Stengs nodig per goal/assist? Vergelijk Pavlidis dan ook met iemand die om de spits heen speelt en niet met pure afmakers.
258😳

Pavlidis is n spits die niet perse hoeft te scoren om n bijdrage aan het spel te leveren. Dat is iets wat we op dit moment sterk missen in onze aanval. En inderdaad bij AZ krijg je 3x meer kansen dan bij WillemII. En hij moet het eerst maar gaan bewijzen bij AZ. Uitgroeien tot vast spits van Griekenland is een mooi doel.
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Volgens Tilbo.com zou hij al persoonlijk rond zijn updatete ze gisterenavond

https://www.tilbo.com/pavlidis-op-weg-naar-AZ/

Mij benieuwen
Come on AZ! MO9 🙏🏻
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 28 jun 2021, 18:09 Je hebt wel veel woorden nodig om steeds hetzelfde te blijven zeggen, hè? Pavlidis heeft aangegeven afgelopen seizoen een dip te hebben gehad in productiviteit en daarmee een rol te hebben gehad in de sportieve problemen van Willem II. Dat vind ik qua zelfinzicht al heel verhelderend. Bovendien kan die jongen echt wel voetballen, alleen zijn laatste goal zegt al genoeg.
Multatuli doet er alles aan om elke mogelijke concurrent van zijn idool Druijf te kleineren.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

multatuli schreef: 28 jun 2021, 17:59 Pavlidis 13 velddoelpunten + 4 assists in 3204 minuten = 188 minuten per goal/assist
Giakoumakis 19 velddoelpunten + 2 assists in 2865 minuten = 136 minuten per goal/assists
Oosting 4 velddoelpunten + 3 assists in 1176 minuten = 186 minuten per goal/assist
Druif 4 velddoelpunten + 5 assists in 1094 minuten = 122 minuten per goal/assists

Die statistieken vind ik niet in het voordeel van Pavlidis spreken. Zeker niet als je bedenkt dat hij al een seizoen er op had zitten bij Willem II (dus helemaal gewend was), terwijl Druijf nieuw was bij KV Mechelen en pas op het einde meer op stoom kwam. En Oosting net uit de 1e divisie kwam en het dus zijn 1e speeltijd op eredivisie niveau was. Zowel in Druijf als Oosting zie ik dus ook nog veel groeimogelijkheden.
Maar Pavlidis speelde toch hangend vanaf links dit seizoen? Wriedt stond in de spits.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Sir Robbert schreef: 29 jun 2021, 12:38 Maar Pavlidis speelde toch hangend vanaf links dit seizoen? Wriedt stond in de spits.
20 wedstrijden in de spits daarin scoorde hij 7 keer en gaf hij 3 assists. gemiddeld iedere 2 wedstrijden dus iets van een bijdrage.
10 wedstrijden als linksbuiten, daarin scoorde hij 5 keer en gaf hij 1 assist. gemiddeld ietsje beter dan als spits
7 wedstrijden als aanvallende middenvelder, daarin scoorde hij 2 keer en gaf hij ook 1 assist. dat is puur naar rendement gekeken zijn slechtste positie geweest afgelopen seizoen en kleurt de statistieken dus ook.

Maar dat statistieken niets alles zeggen kan wederom worden bevestigd in het volgende: als spits scoorde hij tegen Feyenoord, als aanvallende middenvelder tegen ajax.

In zijn eerste half jaar bij Willem 2 heeft hij ook afwisselend op de spitspositie een paar wedstrijden als linksbuiten gespeeld met veel betere statistieken
13 wedstrijden 5 doelpunten 5 assists als spits
9 wedstrijden 3 doelpunten 2 assists als linksbuiten

Er kan dus met overtuiging gezegd worden dat hij best als linksbuiten uit de voeten zou kunnen.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 29 jun 2021, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie