Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

multatuli schreef: 04 jun 2021, 14:38 OP VP staat:

[..]
"Maar voordat dat allemaal een eigen leven gaat leiden hier: er moet bij AZ nog heel veel weg en Oosting krijgt een kans in de voorbereiding."
[,,]
Opvallende zin...
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 04 jun 2021, 15:45Opvallende zin...
Dat vond ik ook, maar volgens mij is de enige die weg moet (voordat die van Twente overkomt) is Wijndal. Alle andere spelers zijn voor die positie niet relevant.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

multatuli schreef: 04 jun 2021, 15:47 Dat vond ik ook, maar volgens mij is de enige die weg moet (voordat die van Twente overkomt) is Wijndal. Alle andere spelers zijn voor die positie niet relevant.
Hij had het hier over Oosting en daar heeft hij wel gelijk in, aanvallend zijn er wel veel spelers nu en daar zullen er echt wel wat van weg moeten die bijvoorbeeld verhuurd kunnen worden. Dit zou Oosting kunnen zijn, maar ook Taabouni of Evjen, Dat kunnen voor Twente interessante spelers zijn
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

biefstukje schreef: 05 jun 2021, 11:06 Hij had het hier over Oosting en daar heeft hij wel gelijk in, aanvallend zijn er wel veel spelers nu en daar zullen er echt wel wat van weg moeten die bijvoorbeeld verhuurd kunnen worden. Dit zou Oosting kunnen zijn, maar ook Taabouni of Evjen, Dat kunnen voor Twente interessante spelers zijn
Zoals ik het lees gaat dat stukje juist niet over Oosting.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Er gaan geruchten dat er 'uit de hoogste regionen van de eredivisie' interesse zou zijn voor PSV talent Shurandy Sambo een jonge rechtsback.
PSV gaat er van uit deze speler te kunnen verlengen, maar het spel is op de wagen.

Hoogste regionen + op zoek naar een(jonge) rechtsback kan toch bijna alleen maar AZ zijn? Tenzij ze een heel breed begrip hebben van hoogste regionen. Sowieso ook omdat Pascal Jansen als voormalig hoofd jeugdopleiding vast nog wel iets van een idee heeft over wat er in Eindhoven door kan komen de komende jaren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

multatuli schreef: 04 jun 2021, 15:09 Het aantal wedstrijden hoeft geen bezwaar te zijn. O.a. Koomeiners en Wijndal hebben ook een basisplaats gekregen toen ze nog amper minuten hadden gemaakt. Belangrijker is de kwaliteiten van Oosterwolde, maar daar heb ik geen zicht op.
Oosterwolde is een uitstekende optie maar de bezetting met Gullit op deze positie is dan naar mijn mening te dun.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Lecompte schreef: 07 jun 2021, 04:29 Oosterwolde is een uitstekende optie maar de bezetting met Gullit op deze positie is dan naar mijn mening te dun.
Mee eens, net zoals het afgelopen half jaar te dun was.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Niet afdwalen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Hardnekkig gerucht of toch meer een herfabricaat? Kadioglu opnieuw in de Turkse media aan AZ gekoppeld, evenals Vitesse en Feyenooit.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Feyenoord zal hem wel huren voor 2 miljoen euro. :D
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hier al ontkend door Max, dus dan hoeven we daar niet over door te gaan
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Pavlidis hard op weg naar AZ - aldus de krant die ook vertelde dat Berghuis naar ajax ging...

https://www.telegraaf.nl/sport/19169839 ... eg-naar-AZ
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Ferry schreef: 28 jun 2021, 10:47 Pavlidis hard op weg naar AZ - aldus de krant die ook vertelde dat Berghuis naar ajax ging...

https://www.telegraaf.nl/sport/19169839 ... eg-naar-AZ
Goede aankoop, eentje die er direct zal staan =D>
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Doet het al twee seizoenen goed en over zijn technische vaardigheden hebben we het al eerder uitgebreid gehad.
We naderen 1 juli dus het kan goed zijn dat voor deze transfer het nodige voorwerk gedaan is zoals eerder naar voren gekomen in de berichtgeving. Dit is overigens ook nog eens een speler die ze in Rotterdam graag gezien hadden dus dat is dubbele winst.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 28 jun 2021, 11:22 Doet het al twee seizoenen goed en over zijn technische vaardigheden hebben we het al eerder uitgebreid gehad.
We naderen 1 juli dus het kan goed zijn dat voor deze transfer het nodige voorwerk gedaan is zoals eerder naar voren gekomen in de berichtgeving. Dit is overigens ook nog eens een speler die ze in Rotterdam graag gezien hadden dus dat is dubbele winst.
Dat ze iemand graag in Rotterdam willen zien is niet altijd een positieve aanbeveling, gelet op het transferbeleid in Rotterdam de laatste 10 jaar :lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Top! Echt een type speler die AZ direct sterker kan maken. En met het bedrag van 2,5 miljoen dat rond gaat zullen ze hem niet meer ala Druijf heel het jaar op de bank laten zitten. Goed bezig Max.

Merkwaardig detail is overigens dat Raiola zowel Boadu als Pavlidis vertegenwoordigd.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 28 jun 2021, 12:11 Top! Echt een type speler die AZ direct sterker kan maken. En met het bedrag van 2,5 miljoen dat rond gaat zullen ze hem niet meer ala Druijf heel het jaar op de bank laten zitten. Goed bezig Max.

Merkwaardig detail is overigens dat Raiola zowel Boadu als Pavlidis vertegenwoordigd.
Weet je hoeveel ze voor Evjen betaald hebben? Dat zal ook rond de 2,5 miljoen zijn. Kortom dat is geen garantie op speeltijd (vraag maar aan Hakon).
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 28 jun 2021, 12:21 Weet je hoeveel ze voor Evjen betaald hebben? Dat zal ook rond de 2,5 miljoen zijn. Kortom dat is geen garantie op speeltijd (vraag maar aan Hakon).
Zit wat in iets te voorbarig van mij, Aboukhlal kostte ook 2 miljoen :shock:. Nog even afwachten dus.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 28 jun 2021, 12:11 Top! Echt een type speler die AZ direct sterker kan maken. En met het bedrag van 2,5 miljoen dat rond gaat zullen ze hem niet meer ala Druijf heel het jaar op de bank laten zitten. Goed bezig Max.

Merkwaardig detail is overigens dat Raiola zowel Boadu als Pavlidis vertegenwoordigd.
Dan gaan we volgend seizoen 4-4-2 spelen :wink:
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik heb afgelopen seizoen weinig tot niets van hem gezien, dus ik ga nu mijn mening baseren op een filmpje van een paar minuten.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=gaxh-F0h5Ng

Op de laatste halve minuut na zie ik vooral mooie acties zonder rendement. Daar hebben we er toch al genoeg van?
Plaats reactie