Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 01 sep 2022, 12:04
Maar hoe jij weer van mijn woorden 'prima gedaan' weet te draaien naar in dit geval 'een groot succes' is weer alles zeggend.
Je bent op zijn minst dik tevreden en dan hoor je met de 4e begroting gewoon minimaal 4e te worden. Zeker na een dramatisch jaar en de eerdere teksten van de beleidsbepalers. Opnieuw 5e worden zou een aanfluiting zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 01 sep 2022, 12:10 https://onzetaal.nl/taalloket/grote-grootte

Normaal ben ik niet zo van de taalcorrecties, maar als iemand pseudo-intelligente en aanmatigende teksten bezigt voel ik iets meer aandrang.

:wink:
Dank!! Ik voeg u toe aan de lange lijst aan correcties die ik in mijn leven (op dit forum) heb moeten ondergaan op dit vlak :bow:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 01 sep 2022, 12:26 Dank!! Ik voeg u toe aan de lange lijst aan correcties die ik in mijn leven (op dit forum) heb moeten ondergaan op dit vlak :bow:
:)
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 01 sep 2022, 12:18 Je bent op zijn minst dik tevreden en dan hoor je met de 4e begroting gewoon minimaal 4e te worden. Zeker na een dramatisch jaar en de eerdere teksten van de beleidsbepalers. Opnieuw 5e worden zou een aanfluiting zijn.
Tevreden dekt beter de lading van prima gedaan. Dik tevreden gaat al meer richting goed gedaan.

Maar wij zijn gewoon buitenaards voor elkaar qua taalgevoel of hoe wij dingen inschalen of beoordelen.

Aanfluiting zou voor mij de twaalfde plek zijn, 5e zou voor mij weldegelijk teleurstellend zijn maar qua grootte van de concurrentie (Twente is ongeveer zelfde) goed genoeg zijn of misschien beter verwoord een goede mogelijkheid in dit krachtenveld.

Ik beoordeel dingen met heel veel kleine stapjes elke drempel naar de volgende stap moedig ik aan of constateer dat het iets slechter is.

Elke aanmoediging van mij van een 6,5 naar en 7 of misschien 7,5 voelt blijkbaar voor jou als of ik sta te jubelen alsof ik de drempel ben overgestoken naar de bovenste tree van jou schaal en tienen aan het geven ben. (geen idee, wat voor jou logisch is en welke stappen, schaal en drempels je gebruikt in je beoordeling).
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Ik ben best tevreden met onze technisch directeur.

- Odgaard raakte helaas bij AZ geblesseerd, was daarvoor fit en een goede aankoop vroeg in het transfergekteseizoen.
- Vanheusden zou voor AZ helemaal niet haalbaar zijn geweest als hij fit en een betere medisch reputatie had gehad. Hij zit nu bij de selectie dus kan ook snel in de basis starten. Kortom, goede aankoop en ook mooi op tijd binnengehaald.
- Kerkez en De Wit al ruim op tijd binnen en Kerkez laat tot nu toe zien een schot in de roos te zijn geweest.
- Bazoer lijkt ook een blessure bij AZ te hebben opgelopen. Kon Max ook niet voorzien. Gewoon een topaankoop.
- Lahdo prima aankoop voor de toekomst. Zeker nu Karlsson blijft en hij de strijd met Odgaard/Evjen/Van Brederode aan kan gaan.
- Reijnders, Evjen, Pavlidis laten juist veel groei zien en dat komt de concurrentie alleen maar ten goede.
- Van Brederode lijkt aan te kunnen haken, Barasi krijgt zijn kansen en die mogen we best wat meer krediet geven. Pavlidis vervangen, zeker tijdelijk, is bijna niet te doen. Misschien dat hij tegen ajax, PSV, misschien Feyenoord het lastig zal hebben, maar wie niet tegen zoveel verschil in begroting.
- Mihailovic is ook een topaankoop. Dat hij pas in januari komt is jammer maar de redenen erachter weten wij niet. Misschien was hij anders ook niet haalbaar voor AZ. Tot die tijd heeft AZ prima alternatieven, zeker gezien de tegenstanders in de CL

Enig aandachtspunt vind ik de keeper, jammer dat dit niet is gelukt.
Daarnaast verbaas ik me over deadlineday waar Huiberts eerst nog zou hebben gezegd dat er 2 spelers onderweg waren naar Alkmaar. Uiteindelijk werd er 1 jeugdspeler aangetrokken. Raar verhaal. 'Onderweg zijn' klinkt voor mij dat de deal al beklonken is.

Kortom, Max heeft het prima gedaan. Nu is het de beurt aan Jansen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZA'dam schreef: 01 sep 2022, 12:09 1001 alternatieven maar behalve Cillissen en Padt geen één naam.
Wie zou dan de optimale oplossing kunnen zijn? (O ja, scoutinglijst)
Ik ben geen professioneel (keepers-)scout voor een betaald voetbalorganisatie. Maar er zijn ongeveer 3000 betaald voetbalorganisaties in Europa alleen.
Me dunkt dat er ergens een beter alternatief rondloopt. En ik noemde trouwens al eerder de keeper van Volendam - Stankovic. En Vladan Kovacevic.

En zomaar een idee: waarom haal je geen keeper van de concurrent? Waarom haal je Unnerstall alsnog niet?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 01 sep 2022, 14:33 En zomaar een idee: waarom haal je geen keeper van de concurrent? Waarom haal je Unnerstall alsnog niet?
ajax zou een nieuwe keeper halen, dan kun je daar evt. ook shoppen als je wilt.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 01 sep 2022, 16:13 ajax zou een nieuwe keeper halen, dan kun je daar evt. ook shoppen als je wilt.
Er wordt gedaan alsof het hogere wiskunde is. Maar verd*mme: het is het vak van een scout om spelers te scouten en voor een TD om ze te kopen.
Ik zou niet gaan voor de bejaarde Ajacieden - al zouden beiden best een seizoentje bij AZ mogen keepen....
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 01 sep 2022, 12:26 Dank!! Ik voeg u toe aan de lange lijst aan correcties die ik in mijn leven (op dit forum) heb moeten ondergaan op dit vlak :bow:
Mag ik er dan ook nog ééntje aan toevoegen? ☺️
Dus ik hou er wel degelijk rekening mee dat je wel is gelijk zou kunnen hebben


🙂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 01 sep 2022, 16:31 Er wordt gedaan alsof het hogere wiskunde is. Maar verd*mme: het is het vak van een scout om spelers te scouten en voor een TD om ze te kopen.
Ik zou niet gaan voor de bejaarde Ajacieden - al zouden beiden best een seizoentje bij AZ mogen keepen....
Goede keepers zijn nu eenmaal dungezaaid……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 01 sep 2022, 16:31 Er wordt gedaan alsof het hogere wiskunde is. Maar verd*mme: het is het vak van een scout om spelers te scouten en voor een TD om ze te kopen.
Ik zou niet gaan voor de bejaarde Ajacieden - al zouden beiden best een seizoentje bij AZ mogen keepen....
Ze hebben ook Gorter nog
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 01 sep 2022, 16:40 Goede keepers zijn nu eenmaal dungezaaid……..
Je hebt een professioneel scoutingapparaat. Je kan ten alle tijden een lijstje hebben met 20 keepers die haalbaar zijn. En nog eens 20 keepers die een grote toekomst tegemoet gaan.

Scandinavie, vroegere Oostblok, Zuid Amerika, Midden Amerika, Mexico, tweede, derde keus keepers van Man City/United/Liverpool/PSG/Real/Atletico...Alle tweede keus internationals, alle onder 21 keepers van de wereld.....
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 01 sep 2022, 16:48 Je hebt een professioneel scoutingapparaat. Je kan ten alle tijden een lijstje hebben met 20 keepers die haalbaar zijn. En nog eens 20 keepers die een grote toekomst tegemoet gaan.

Scandinavie, vroegere Oostblok, Zuid Amerika, Midden Amerika, Mexico, tweede, derde keus keepers van Man City/United/Liverpool/PSG/Real/Atletico...Alle tweede keus internationals, alle onder 21 keepers van de wereld.....
Dat klopt. Maar het hebben van een scoutingapparaat en een lijstje vergroot niet het aantal goede keepers. Ze blijven dunbezaaid.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 01 sep 2022, 16:52 Dat klopt. Maar het hebben van een scoutingapparaat en een lijstje vergroot niet het aantal goede keepers. Ze blijven dunbezaaid.
Kijk even naar de lat. Verhulst en Vindahl. Dat moet echt wel lukken.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Er schijnen 2 extra fysio's onderweg te zijn. Transfersom van 2ton
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 01 sep 2022, 14:00 Tevreden dekt beter de lading van prima gedaan. Dik tevreden gaat al meer richting goed gedaan.

Maar wij zijn gewoon buitenaards voor elkaar qua taalgevoel of hoe wij dingen inschalen of beoordelen.

Aanfluiting zou voor mij de twaalfde plek zijn, 5e zou voor mij weldegelijk teleurstellend zijn maar qua grootte van de concurrentie (Twente is ongeveer zelfde) goed genoeg zijn of misschien beter verwoord een goede mogelijkheid in dit krachtenveld.

Ik beoordeel dingen met heel veel kleine stapjes elke drempel naar de volgende stap moedig ik aan of constateer dat het iets slechter is.

Elke aanmoediging van mij van een 6,5 naar en 7 of misschien 7,5 voelt blijkbaar voor jou als of ik sta te jubelen alsof ik de drempel ben overgestoken naar de bovenste tree van jou schaal en tienen aan het geven ben. (geen idee, wat voor jou logisch is en welke stappen, schaal en drempels je gebruikt in je beoordeling).
Vorig jaar hebben we eindelijk écht gehoord dat plek 4 de doelstelling is en hoger de ambitie van de club in de Eredivisie, daarnaast is de doelstelling minimaal om te overwinteren in Europa. Daarom is er deze zomer ook extra geld uitgegeven en doorgeselecteerd.
Alleen van de beker weten we het nog niet zeker.

Aan die meetlat mag je AZ dus wel toetsen, dat doet de club zelf immers ook. FC Twente moeten we dit seizoem écht voor gaan blijven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ferry schreef: 01 sep 2022, 16:48 Je hebt een professioneel scoutingapparaat. Je kan ten alle tijden een lijstje hebben met 20 keepers die haalbaar zijn. En nog eens 20 keepers die een grote toekomst tegemoet gaan.

Scandinavie, vroegere Oostblok, Zuid Amerika, Midden Amerika, Mexico, tweede, derde keus keepers van Man City/United/Liverpool/PSG/Real/Atletico...Alle tweede keus internationals, alle onder 21 keepers van de wereld.....
Nogmaals, vorig jaar stond Vindahl bovenaan dat lijstje.
Onder 21 keepers van de wereld ? En Westerveld dan ?
Derde keepers ? En dat zijn topkeepers van het kaliber wat AZ nastreeft ?
Verder is AZ ook gebonden aan maximale transferbedragen, zeker na het geld wat deze zomer al uitgegeven is. We hebben geen begroting die past bij een topclub.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZA'dam schreef: 01 sep 2022, 18:59 Nogmaals, vorig jaar stond Vindahl bovenaan dat lijstje.
Onder 21 keepers van de wereld ? En Westerveld dan ?
Derde keepers ? En dat zijn topkeepers van het kaliber wat AZ nastreeft ?
Verder is AZ ook gebonden aan maximale transferbedragen, zeker na het geld wat deze zomer al uitgegeven is. We hebben geen begroting die past bij een topclub.
Er werd aangegeven dat er weinig goede keepers zijn. Dat bestrijd ik. En ik geef opties waar je kan scouten.
En ja. tweede, derde keepers van PSG, Man City, etc. zijn waarschijnlijk twee niveau's beter dan Vindahl en Hobby Verhulst
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 01 sep 2022, 19:57 Er werd aangegeven dat er weinig goede keepers zijn. Dat bestrijd ik. En ik geef opties waar je kan scouten.
En ja. tweede, derde keepers van PSG, Man City, etc. zijn waarschijnlijk twee niveau's beter dan Vindahl en Hobby Verhulst
Keeper is totaal geen prioriteit joh, hou op.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 01 sep 2022, 20:00 Keeper is totaal geen prioriteit joh, hou op.
Er wordt wat gevraagd. Ik geef antwoord. En ik heb jou daar niet voor nodig.
Dankje.
Plaats reactie