Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 27 mei 2021, 19:32 Niet voor Svensson :wink: ?
Midtsjo is niet te vervangen terwijl Svensson (hoe jammer dan ook) dat nog wel enigszins is ;-)
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MB80 schreef: 27 mei 2021, 19:20 Doorselecteren/afscheid van nemen: Hatzidiakos
Ik wil wel eens zien of Beukema erin slaagt om Hatzidiakos eruit te spelen wanneer iedereen fit is. Top KKD en ED is toch groot verschil.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 27 mei 2021, 20:13 Ik wil wel eens zien of Beukema erin slaagt om Hatzidiakos eruit te spelen wanneer iedereen fit is. Top KKD en ED is toch groot verschil.
Dat gaat ‘m lukken. Een jongen met zo’n drijfveer en zo’n mentaliteit gaat het (na enige aanpassingstijd) redden!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 27 mei 2021, 19:32 Niet voor Svensson :wink: ?
Zet elke dag gratis Fiskeboller op het menu en ze willen nooit meer weg 😉
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 27 mei 2021, 20:56 Dat gaat ‘m lukken. Een jongen met zo’n drijfveer en zo’n mentaliteit gaat het (na enige aanpassingstijd) redden!
Hatzidiakos heeft ook drijfveer en mentaliteit, maak je daar maar niet druk om. Het is heel mooi dat Beukema er in de KKD zo ver mee gekomen is, maar niet iedereen is Wout Weghorst.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 28 mei 2021, 06:44 Hatzidiakos heeft ook drijfveer en mentaliteit, maak je daar maar niet druk om. Het is heel mooi dat Beukema er in de KKD zo ver mee gekomen is, maar niet iedereen is Wout Weghorst.
De vraag was of Beukema Hatzidiakos uit de basis weet te spelen, en ik vermoed dat ie dat redt. Daarmee zeg ik niet dat Hatzidiakos geen drijfveer of goede mentaliteit heeft, maar dat ie het waarschijnlijk gaat afleggen.
Maar het is een leuke “strijd” voor volgend seizoen, als Hatzidiakos blijft tenminste.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Max, opschieten! De competitie begint op 14/15 augustus. en op 19 augustus zijn al de play off wedstrijden in de EL!
2,5 maand - 10 weken de tijd om de selectie op orde te brengen!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Ferry schreef: 29 mei 2021, 08:52 Max, opschieten! De competitie begint op 14/15 augustus. en op 19 augustus zijn al de play off wedstrijden in de EL!
2,5 maand - 10 weken de tijd om de selectie op orde te brengen!
Hoezo moet hij opschieten?

Er is nog niemand weg behalve Svensson, Clasie en Martins Indi einde van de maand. 23 juni begint de voorbereiding pas.

De transfer van Pavlidis wordt besproken, maar kan niet beklonken worden voor 1 juli. Ruim op tijd voor de data die jij stelt. Letschert, Beukema en Hatzidiakos zijn er voor het centrum. Rechtsback is dan gewoon Yuki. Het middenveld is nog niemand weg van de basis dat staat dus ook.

Ik heb dit jaar meer vertrouwen in Max dan de voorgaande. Zodra we een klapper maken, zal het waarschijnlijk wel snel gaan.
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Az564 schreef: 29 mei 2021, 09:05 Hoezo moet hij opschieten?

Er is nog niemand weg behalve Svensson, Clasie en Martins Indi einde van de maand. 23 juni begint de voorbereiding pas.

De transfer van Pavlidis wordt besproken, maar kan niet beklonken worden voor 1 juli. Ruim op tijd voor de data die jij stelt. Letschert, Beukema en Hatzidiakos zijn er voor het centrum. Rechtsback is dan gewoon Yuki. Het middenveld is nog niemand weg van de basis dat staat dus ook.

Ik heb dit jaar meer vertrouwen in Max dan de voorgaande. Zodra we een klapper maken, zal het waarschijnlijk wel snel gaan.
Ik denk ook dat er dit seizoen wel eens een keer op tijd een groep moet staan die zich ingespeeld door de belangrijkste wedstrijden van het jaar kan spelen.

Onder andere de late aankoop(huur) van Martins Indi had feitelijk tot gevolg dat we de Champions League misliepen en vooral dat we de eerste 5 wedstrijden in de competitie niet wisten te winnen.

De gevolgen van met name dat laatste is weer dat we derde werden ipv tweede.

Dus inderdaad zorgen voor snelle duidelijkheid van LCV en de beide back-posities. Sugawara is op pad met het nationaal team, Svensson is uit zijn contract en op links wil Wijndal weg en is er daar achter geen goed alternatief. Gullit komt (behoorlijk) te kort voor het niveau dat AZ nastreeft.

Ik heb er overigens wel vertrouwen in. Met Sam Beukema is de eerste stap gezet. Hopelijk volgt er snel duidelijkheid over de overige posities.

En ik hoop dat Mo Taabouni snel op de site staat met zijn nieuwe contract.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ferry schreef: 29 mei 2021, 08:52 Max, opschieten! De competitie begint op 14/15 augustus. en op 19 augustus zijn al de play off wedstrijden in de EL!
2,5 maand - 10 weken de tijd om de selectie op orde te brengen!
Helemaal mee eens. Bij aanvang van het seizoen, de eerste officiële wedstrijd, verwacht je een volledig voorbereid en compleet AZ.
Niet achter de feiten aanhollen. Proactief de selectie op orde brengen. Niet dat slappe afwachten en reactief handelen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Az564 schreef: 29 mei 2021, 09:05 Hoezo moet hij opschieten?
Omdat ie in de afgelopen jaren altijd te laat is geweest.

(En ja, daar zijn redenen voor. Maar zegt tegelijk iets over het echte doorpakken van Max)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6542
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 29 mei 2021, 09:05
De transfer van Pavlidis wordt besproken, maar kan niet beklonken worden voor 1 juli.
Dit gaat voor veel binnenlandse transfer gelden denk ik inderdaad ivm met terugbetalen NOW regeling. De schaduwlijstjes voor Teun en Wijndal zullen echt wel klaarliggen, en rechtsback weet hij al maanden dan svenssons contract afloopt. Ik hoop vooral dat hij niet vergeet om daarbovenop ook een sterke bank te realiseren. We misten dit jaar echt 2/3 spelers die een impuls of plan B konden geven.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ah, de paniek slaat al weer toe.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 29 mei 2021, 09:31
(En ja, daar zijn redenen voor. Maar zegt tegelijk iets over het echte doorpakken van Max)
Het ware inderdaad beter om een miljoen of vijf meer uit te geven ...
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 29 mei 2021, 10:45 Ah, de paniek slaat al weer toe.
Vol verwachting klopt mijn hart voor een vergelijkbare post ná dat de transferperiode afgelopen is waarin hetzelfde wordt gezegd alleen dan achteraf :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2021, 12:50 Vol verwachting klopt mijn hart voor een vergelijkbare post ná dat de transferperiode afgelopen is waarin hetzelfde wordt gezegd alleen dan achteraf :lol:
Maar welke keuze moet AZ dan maken? Gaan voor de hoogste betaalbare kwaliteit en laat de selectie rond hebben of eerder kiezen voor duurdere of mindere opties?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

kuifje schreef: 29 mei 2021, 11:10 Het ware inderdaad beter om een miljoen of vijf meer uit te geven ...
Inderdaad. Dan had je de kans op 20 miljoen CL geld vergroot. En niet met een half manke selectie die wedstrijden voetballen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 29 mei 2021, 13:03 Maar welke keuze moet AZ dan maken? Gaan voor de hoogste betaalbare kwaliteit en laat de selectie rond hebben of eerder kiezen voor duurdere of mindere opties?
Ik ga oprecht niet weer een jaar pagina's vol discussiëren over de zogenaamde onmogelijkheid voor AZ om te doen wat de rest van de voetbalwereld gewoon normaal vind.

AZ is speciaal, uniek, one of a kind, voor AZ gelden andere regels dan voor de rest van de voetbalwereld : we get it.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 29 mei 2021, 13:14 Inderdaad. Dan had je de kans op 20 miljoen CL geld vergroot. En niet met een half manke selectie die wedstrijden voetballen.
Dat noemen ze gokken. Had het niet gelukt had je helemaal een financieel fiasco gehad.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2021, 13:16 Ik ga oprecht niet weer een jaar pagina's vol discussiëren over de zogenaamde onmogelijkheid voor AZ om te doen wat de rest van de voetbalwereld gewoon normaal vind.

AZ is speciaal, uniek, one of a kind, voor AZ gelden andere regels dan voor de rest van de voetbalwereld : we get it.
De rest van de voetbalwereld gooit lukraak geld op tafel. Al twee jaar werd hier met jaloezie naar het transferbeleid van Utrecht en kijken eens wat ze er van terecht hebben gebracht.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Plaats reactie