Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 08 aug 2022, 16:34 Ga snel Ihattaren halen.
Zullen we wel een beetje normaal blijven doen hier. Ihattaren ……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Rjansen17 schreef: 08 aug 2022, 16:34 Ik moet nog maar zien of Odgaard een meerwaarde is. Daar wordt wel heel makkelijk vanuit gegaan, vooralsnog weet ik niet eens wat zijn beste positie is, wie wel.? Ga snel Ihattaren halen.
Ja, die komt wel voor 2 ons coke en een paar kechs
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Rjansen17 schreef: 08 aug 2022, 16:34 Ga snel Ihattaren halen.
Heb je je pilletjes vandaag wel ingenomen?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 08 aug 2022, 17:20 Dat zijn 7 andere spelers potentieel. Dat betekend dat alleen; Kerkez, BMI, Pavlidis en Clasie Blijven staan.
Dan ga je ervan uit dat AZ aankopen doet die ook direct in 1x beter zijn dan de huidige spelers. Dat valt nog te bezien. Vaak koopt AZ 'op de groei'.

Natuurlijk: met Bazoer en Karlsson word je beter.
Van Sugawara en Odgaard weet ik zo net nog niet of die de boel versterkt. Vanheusden is onbekend wanneer hij fit is.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 08 aug 2022, 17:20 ... en AZ nog de ambitie voor een keeper en nummer 10 heeft?
Eerst zien dan geloven of er überhaupt dergelijke spelers bij komen en dan niet van de categorie 'buitenkansjes'.
Verder moeten we ook nog maar zien wat een speler als Vanheusden brengt, die jongen moet echt van heel ver komen, dat kan best nog wel een langdurige kwestie worden voordat hij helemaal op zijn oude niveau zit en vervolgens dan weer 'heel' blijft.
In het ideale plaatje heb je gelijk, met Karlsson. Odgaard, Bazoer, de langverwachte 10, een nieuwe keeper, en Vanheusden op zijn oude niveau heb je een geheel ander elftal wat hoge ogen zou kunnen gooien. Maar dat is het ideale plaatje, vooralsnog moeten we het doen met spelers die toch wel erg veel moeite hebben om de verdedigingen van Dundee en Go Ahead Eagles uit elkaar te kunnen spelen.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Rjansen17 schreef: 08 aug 2022, 16:34 Ik moet nog maar zien of Odgaard een meerwaarde is. Daar wordt wel heel makkelijk vanuit gegaan, vooralsnog weet ik niet eens wat zijn beste positie is, wie wel.? Ga snel Ihattaren halen.
Top idee, kunnen we gelijk een Mocro Maffia chapter in Alkmaar opzetten. Kunnen we die inkomsten witwassen en weer investeren in AZ. Ik zeg win-win
Van Alkmaar begint de victorie
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

pAZcal schreef: 08 aug 2022, 17:52 Heb je je pilletjes vandaag wel ingenomen?
Wat heeft die gozer nu echt misdaan wie kan mij dat vertellen?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 08 aug 2022, 17:52 Dan ga je ervan uit dat AZ aankopen doet die ook direct in 1x beter zijn dan de huidige spelers. Dat valt nog te bezien. Vaak koopt AZ 'op de groei'.

Natuurlijk: met Bazoer en Karlsson word je beter.
Van Sugawara en Odgaard weet ik zo net nog niet of die de boel versterkt. Vanheusden is onbekend wanneer hij fit is.
Dat ze 5 miljoen aan die Bullaude willen uitgeven geeft wel aan dat ze iemand halen die ook daadwerkelijk de basisplaats gaat vervullen en dus kwalitatief een versterking moet zijn. En we weten ook dat ze een eerste keeper zoeken, anders hadden ze Verhulst en Vindahl het laten uitvechten en niet hoeven te zoeken als er nog een 3e optie van het zelfde niveau bij komt.

Van Sugawara weet je dat hij beter is op rechts dan dat Hatzidiakos die positie vervult. Vorig jaar best goed gedaan. Odgaard is ook een versterking tov Evjen, op die positie is het tov vorig seizoen sowieso al heel snel beter en Odgaard is enorm doelgericht, creatief en creërt veel.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Op de groei kopen is niks mis mee als het basisniveau van zo'n speler al lekker hoger ligt dan de meesten zouden verwachten.
Karlsson zal ook op de groei gekocht zijn, Pavlidis ook.

Dat was ook juist het devies bij AZ. Slim scouten en spelers oppikken die je vervolgens voor het vijf tot tienvoudige kan verkopen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Wildcat schreef: 08 aug 2022, 20:42 Dat ze 5 miljoen aan die Bullaude willen uitgeven geeft wel aan dat ze iemand halen die ook daadwerkelijk de basisplaats gaat vervullen en dus kwalitatief een versterking moet zijn. En we weten ook dat ze een eerste keeper zoeken, anders hadden ze Verhulst en Vindahl het laten uitvechten en niet hoeven te zoeken als er nog een 3e optie van het zelfde niveau bij komt.

Van Sugawara weet je dat hij beter is op rechts dan dat Hatzidiakos die positie vervult. Vorig jaar best goed gedaan. Odgaard is ook een versterking tov Evjen, op die positie is het tov vorig seizoen sowieso al heel snel beter en Odgaard is enorm doelgericht, creatief en creërt veel.
Sugawara 100 procent eens, ik vind dat Evjen het seizoen, zeker in vergelijking tot anderen als de Wit, Hadzie en Reijnders, sterk is begonnen. Ik zou hem echt op de 10 willen zien. Ik heb Odgaard nu 3 x
een wedstrijd zien spelen en 1 goede helft gezien, zo overtuigend is hij nog helemaal niet, maar lijkt wel meerwaarde te zijn. Ik hoop het.
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Evjen heeft genoeg kansen gehad het afgelopen jaar, is te wisselvallig en meermaals bestempeld als de zwakste schakel. Ondanks 1 of 2 goede optredens de afgelopen wedstrijden/voorbereiding ook constant balverlies of pases die nergens opslaan.. Ik snap ook niet dat Jansen of Huiberts het zien zitten in deze jongen en hem constant blijven opstellen. Wat mij betreft een strik er om en weg ermee..
Come on AZ! MO9 🙏🏻
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Roadster schreef: 09 aug 2022, 07:42 Evjen heeft genoeg kansen gehad het afgelopen jaar, is te wisselvallig en meermaals bestempeld als de zwakste schakel. Ondanks 1 of 2 goede optredens de afgelopen wedstrijden/voorbereiding ook constant balverlies of pases die nergens opslaan.. Ik snap ook niet dat Jansen of Huiberts het zien zitten in deze jongen en hem constant blijven opstellen. Wat mij betreft een strik er om en weg ermee..
Zie het als een noodverband, er zijn weinig smaken momenteel.
Hij werkt hard en speelt de bal naar de goede kleur, dus veel fout doet hij niet. Het is even niet anders, plus hij kan zich net zoals Hatzidiakos toch nog in de kijker spelen.
Wellicht zien sommige clubs in hem toch nog de potentie die er hier al 3 seizoenen niet uit komt. Maar een Aboukhlal bedrag gaat hij al niet meer opleveren en dat zegt wel iets.
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 09 aug 2022, 08:07 Zie het als een noodverband, er zijn weinig smaken momenteel.
Hij werkt hard en speelt de bal naar de goede kleur, dus veel fout doet hij niet. Het is even niet anders, plus hij kan zich net zoals Hatzidiakos toch nog in de kijker spelen.
Wellicht zien sommige clubs in hem toch nog de potentie die er hier al 3 seizoenen niet uit komt. Maar een Aboukhlal bedrag gaat hij al niet meer opleveren en dat zegt wel iets.
Heb je helemaal gelijk in, de keuze is beperkt.. Dan maar bij gebrek aan beter en in de etalage. 👍🏻
Come on AZ! MO9 🙏🏻
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Is die Branderhorst niet wat voor ons..? Ik heb er zelf niet echt een beeld van maar ik hoor op TV steeds dat het zo oneerlijk voor hem is omdat hij het zo goed had gedaan afgelopen jaar....
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

AZaanstreek67 schreef: 09 aug 2022, 09:00 Is die Branderhorst niet wat voor ons..? Ik heb er zelf niet echt een beeld van maar ik hoor op TV steeds dat het zo oneerlijk voor hem is omdat hij het zo goed had gedaan afgelopen jaar....
Vroeg ik mij ook af, ik heb niet zo'n goed beeld bij hem maar blijkbaar deed hij het vrij aardig. Zal ik niet zo heel duur zijn, maar weet niet of het ook het niveau is wat wij zouden moeten nastreven
Van Alkmaar begint de victorie
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Huiberts zal toch niet zo gek zijn dat hij Karlsson voor 15 Mio laat gaan? Een verdienstelijke beurt van een jeugdspeler en je laat onverplicht je belangrijkste man gaan? Dan belazert hij elke supporter.
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Rjansen17 schreef: 09 aug 2022, 11:51 Huiberts zal toch niet zo gek zijn dat hij Karlsson voor 15 Mio laat gaan? Een verdienstelijke beurt van een jeugdspeler en je laat onverplicht je belangrijkste man gaan? Dan belazert hij elke supporter.
Gok dat het allemaal stemmingmakerij is en dit soort berichtgeving puur gedaan word om olie op het vuur te gooien qua transferperikelen. Huiberts is eerder duidelijk geweest een vertrek was onbespreekbaar al helemaal voor dat soort lage bedragen lijkt mij. Pas praten bij 20/25+ 💪🏻
Come on AZ! MO9 🙏🏻
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadster schreef: 09 aug 2022, 13:46 Gok dat het allemaal stemmingmakerij is en dit soort berichtgeving puur gedaan word om olie op het vuur te gooien qua transferperikelen. Huiberts is eerder duidelijk geweest een vertrek was onbespreekbaar al helemaal voor dat soort lage bedragen lijkt mij. Pas praten bij 20/25+ 💪🏻
Tsja eerdere laag ogende bedragen bleken ook vaker dicht bij de waarheid te zitten(Wijndal, Koopmeiners, Midtsjö, Boadu, Stengs), net zoals inschattingen voor hoge bedragen (de Wit/Odgaard)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 09 aug 2022, 13:47 Tsja eerdere laag ogende bedragen bleken ook vaker dicht bij de waarheid te zitten(Wijndal, Koopmeiners, Midtsjö, Boadu, Stengs), net zoals inschattingen voor hoge bedragen (de Wit/Odgaard)
Voor Boadu en Stengs hebben we de hoofdprijs gevangen. Bij die andere spelers had het vooral te maken met contractduur.

Maar als ik de reacties zie die komen naar aanleiding van een onzinartikel van notabene dit platform zelf. Zou je het eigenlijk gewoon moet verwijderen. Zulke onnodige stemmingmakerij waar echt niemand iets aan heeft.

*Al zie ik dat de kop is aangepast, dat scheelt al de helft.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 09 aug 2022, 14:03 Voor Boadu en Stengs hebben we de hoofdprijs gevangen. Bij die andere spelers had het vooral te maken met contractduur.

Maar als ik de reacties zie die komen naar aanleiding van een onzinartikel van notabene dit platform zelf. Zou je het eigenlijk gewoon moet verwijderen. Zulke onnodige stemmingmakerij waar echt niemand iets aan heeft.

*Al zie ik dat de kop is aangepast, dat scheelt al de helft.
Ja eens, maar het ging mij er meer om dat mensen toen ook hogere bedragen verwacht hadden.
Volgens mij was de verwachting van mensen indertijd eerder dat Boadu/Steng/Koopmeiners voor 18-20 miljoen de man zouden gaan en Wijndal voor 15. uiteindelijk zat je op bedragen tussen de 10-16 miljoen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie