Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 04 aug 2022, 03:36 Vorig seizoen nog Witry voor 1,8 miljoen.
Zakaria ook voor 2M. Gudmundsson ook.
Dus denk wel dat De Wit ook een "normale" transfer is.
Aboukhlal en Gudmundsson zijn niet gekocht met het oog op de bank en daarnaast waren ze onder de 2 miljoen of hooguit 2 miljoen. de Wit zit daar al boven. Daarnaast waren Aboukhlal en Gudmundsson een stuk jonger en werden ze dus als aankopen met potentie gekocht.

Aboukhlal is nu 22 en Gudmundsson nu 25, Mees de Wit is nu 24 bij aankoop.

Het gaat niet louter om de hoogte van het bedrag, maar de soort speler en met welk doel deze gekocht is.
Witry is dan misschien een beter voorbeeld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SimonPoulsen schreef: 01 aug 2022, 09:18 De belangrijke wedstrijden staan voor de deur, en wat is er nou eigenlijk verandert ten opzichte van vorige zomer?

ipv Oosting staat nu Hatzidiakos als noodverband
ipv Koopmeiners valt nu Midtsjo weg
ipv een half fitte aankoop Pavlidis hebben we nu een half fitte Odgaard
De bank is nog steeds behoorlijk zwak.
Verhulst op doel


In de VI spreken Huiberts en Jansen over een valse start vorige 2 seizoenen, en hoe we dat nu gaan voorkomen. Ik zie vooral een kopie van vorig jaar.
Up up up
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Roadman schreef: 01 aug 2022, 14:48 Stress, stress !!!! :?: Help ! [-o< [-o< We halen te weinig spelers. 010 heeft er al 10 gehaald en wij maar 4, terwijl er 8 weg zijn gegaan ( waarvan er 6 geen selectie speler was :D )

We zijn te laat en het komt niet goed. Max gaat van een voldoende naar een dikke 4. Wat een bende is het toch. Zou er niks meer mee te maken willen hebben.

Wat een stelletje ongelooflijke stress kippen op dit forum zeg. Niet te filmen. Het is nooit goed of het deugd niet wat er gedaan wordt of te laat, te weinig, te zwak.

Laat de mensen die er voor zijn aangesteld en het ook niet voor het eerst doen, nou gewoon eens hun werk doen en kom dan, begin september eens met je reacties of het naar wens is gegaan.

Of je, als forummer überhaupt ook maar een greintje inspraak of beslissings bevoegdheid hebt. ( gelukkig niet, zeg ik daarbij [-X
Is het al september?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Gelukkig hebben we de selectie op tijd rond =D>
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Het is maar te hopen dat deze avond niet de boeken in gaat als het moment dat het verval definitief is ingezet. Twee seizoenen terug werd er nog van Napoli gewonen. Afgelopen seizoen nog van Celtic gewonnen. Vanavond was het niveau schrikbarend slecht. En aangezien de jeugdspelers bijna allemaal op de bank bleven zitten geeft die ook weinig hoop voor de toekomst.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12462
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 04 aug 2022, 20:57 Gelukkig hebben we de selectie op tijd rond =D>
Er wordt nog een keeper gezocht en liefst ook een aanvallende middenvelder. En eerder werd er ook een snelle buitenspeler gezocht.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:31 Er wordt nog een keeper gezocht en liefst ook een aanvallende middenvelder. En eerder werd er ook een snelle buitenspeler gezocht.
Eens, maar je kunt zomaar volgende week al uit de Conference League liggen en dan is het bij wijze van spreken allemaal voor niets geweest. Dan loop je flink wat geld mis.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12462
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Conference League is eigenlijk een wat beschamende competitie met beschamende arbitrage (ook vanavond weer). AZ moet minimaal Europa League spelen.
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

fcvictorie schreef: 04 aug 2022, 21:25 Het is maar te hopen dat deze avond niet de boeken in gaat als het moment dat het verval definitief is ingezet. Twee seizoenen terug werd er nog van Napoli gewonen. Afgelopen seizoen nog van Celtic gewonnen. Vanavond was het niveau schrikbarend slecht. En aangezien de jeugdspelers bijna allemaal op de bank bleven zitten geeft die ook weinig hoop voor de toekomst.
Van Brederode mocht het nog proberen maar die verviel ook in de ellende. Evjen, Lahdo, Reijnders, de Wit zijn geen basisspelers en die vormde vanavond noodgedwongen de aanval, maar dat is allemaal te licht. Zelfs tegen een club als Dundee kunnen ze niets creëren. Nu komen die blessures/ zieken wel allemaal samen, dat zal niet zo snel weer gebeuren maar duidelijk is wel weer geworden dat we een echte creatieve aanvallende middenvelder missen dat maakte Dani vanavond wederom duidelijk en Reijnders zie ik daar eerlijk gezegd ook niet slagen..
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:37 De Conference League is eigenlijk een wat beschamende competitie met beschamende arbitrage (ook vanavond weer). AZ moet minimaal Europa League spelen.
In de Europa League hadden we al helemaal kansloos verloren vandaag. Gelukkig is het de Conference League en is er nog alle kans.
____________
Hoc est nihil
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:37 De Conference League is eigenlijk een wat beschamende competitie met beschamende arbitrage (ook vanavond weer). AZ moet minimaal Europa League spelen.
Het punt is dat er wel geld voor AZ te verdienen is en punten voor Nederland als geheel.
Wat dat betreft valt het verschil met de Europa League reuze mee.
Haal je de groepsfase dan verdien je een investering als Odgaard zo weer terug.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10192
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 04 aug 2022, 20:44 Up up up
=D>

Allemaal terecht.

Deze wedstrijd heeft het wanbeleid van Huiberts weer bloot gelegd.

Zoals ik al eerder zei: je hebt een half elftal twijfelaars (die eigenlijk weg moeten) en de andere helft is geblesseerd, waardoor die vervangen worden door spelers die zeker nog niet klaar zijn.

Constateer je dat krijg je gezeur over een ajax - lijstje, maar na een wedstrijd als deze kan je simpelweg maar één conclusie trekken: Huiberts heeft wéér gefaald.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10192
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Love AZ Til I Die! schreef: 01 aug 2022, 16:38 Inmiddels wel op zijn plaats toch
Inmiddels zijn ontslag aan het indienen?
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Antti Opdam schreef: 04 aug 2022, 22:26 Inmiddels zijn ontslag aan het indienen?
Lekker opportuun weer... Halve selectie mis je tegen een ploeg wat al jaren geen Europees heeft gespeeld en 200% geven.

Ik moet zeggen dat ik op 0-0 of 0-1 hoopte. Deze wedstrijd stond in het teken om de schade te beperken. Thuis wordt het 2-0 of meer als we gewoon wat meer basisspelers terug hebben.

Net alsof de blessures de schuld van Huiberts is, schei toch uit!

Maak me geen zorgen, mocht het niet lukken dan zullen er wel consequenties volgen en is Jansen niet de man op de juiste plek.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10192
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Love AZ Til I Die! schreef: 04 aug 2022, 22:41 Lekker opportuun weer... Halve selectie mis je tegen een ploeg wat al jaren geen Europees heeft gespeeld en 200% geven.
Je had gewoon met een fitte Midtsjo en/of Ballaude kunnen spelen ...

#beleidskeuzes.

En als eerder uitgelegd: van een aantal zwakke broeders - Hatzdiakos, De Wit, Evjen, Verhulst en eventueel Beukema, Indi en Reijnders - had je allang moeten doorselecteren.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10192
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Love AZ Til I Die! schreef: 04 aug 2022, 22:41 Lekker opportuun weer...
Irritaties na de slechtste Europese uitwedstrijd in 4 jaar lopen wat op ...

Donderdag moet er een klinkende overwinning komen. Anders is het waarschijnlijk de grootste Europese afgang in de AZ - historie.

(Ok, ik overdrijf: het wordt wedijveren met het Schandaal van Almaty.)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Love AZ Til I Die! schreef: 04 aug 2022, 22:41 Lekker opportuun weer... Halve selectie mis je tegen een ploeg wat al jaren geen Europees heeft gespeeld en 200% geven.

Ik moet zeggen dat ik op 0-0 of 0-1 hoopte. Deze wedstrijd stond in het teken om de schade te beperken. Thuis wordt het 2-0 of meer als we gewoon wat meer basisspelers terug hebben.

Net alsof de blessures de schuld van Huiberts is, schei toch uit!

Maak me geen zorgen, mocht het niet lukken dan zullen er wel consequenties volgen en is Jansen niet de man op de juiste plek.
Ja het is (mede) de schuld van Huiberts inderdaad. Al jaren waarschuwen we hier voor de smalle selectie, en dat AZ gigantische risico's neemt. De man had het geluk altijd aan zn kont hangen en kwam er telkens mee weg(Wijndal, Karlsson altijd fit). Tot nu eens wat tegenslag op de weg komt, alhoewel de loting verre van ongunstig is.
De vervanger van Sugawara (van 2mil) blijkt niets te kunnen. De vervanger van Karlsson is een knul van 19 zonder profervaring. De keeper die ook 2miljoen kostte is vervangen voor een kkd keeper. Verder is de bank net als de laatste 2 jaar waardeloos.

Tevens haalt hij 2 spelers (bazoer, Vanheusden) binnen die blijkbaar niet fit zijn. Lekker dan, die kunnen ons straks weer helpen om voorrondes europees voetbal vast te stellen. Om er vervolgens weer op halve kracht aan te beginnen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Love AZ Til I Die! schreef: 04 aug 2022, 22:41 Deze wedstrijd stond in het teken om de schade te beperken. Thuis wordt het 2-0 of meer als we gewoon wat meer basisspelers terug hebben.
Vooral dat laatste! Dat zegt wat over de breedte van onze selectie dat we de klus niet kunnen klaren als dit soort jongens er niet bij zijn.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

De Rode Baron schreef: 04 aug 2022, 21:51 Van Brederode mocht het nog proberen maar die verviel ook in de ellende. Evjen, Lahdo, Reijnders, de Wit zijn geen basisspelers en die vormde vanavond noodgedwongen de aanval, maar dat is allemaal te licht. Zelfs tegen een club als Dundee kunnen ze niets creëren. Nu komen die blessures/ zieken wel allemaal samen, dat zal niet zo snel weer gebeuren maar duidelijk is wel weer geworden dat we een echte creatieve aanvallende middenvelder missen dat maakte Dani vanavond wederom duidelijk en Reijnders zie ik daar eerlijk gezegd ook niet slagen..
Ik vond Evjen nog een van de weinige die nog iets liet zien. Terwijl ik nooit zo’n fan ben van die jongen.

We missen inderdaad creativiteit. Zeker op het middenveld is er een totaal gebrek aan een speler die de aanvallers voedt. Enerzijds zijn er niet veel smaken in de selectie. Maar de opties die er zijn worden niet benut door de trainer.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12462
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

fcvictorie schreef: 05 aug 2022, 05:54 Ik vond Evjen nog een van de weinige die nog iets liet zien. Terwijl ik nooit zo’n fan ben van die jongen.

We missen inderdaad creativiteit. Zeker op het middenveld is er een totaal gebrek aan een speler die de aanvallers voedt. Enerzijds zijn er niet veel smaken in de selectie. Maar de opties die er zijn worden niet benut door de trainer.
Ja, gezien de verwachtingen was het leuk om naar Evjen te kijken, hij leek ook met plezier te voetballen.
we can come an end
Plaats reactie