Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 17 nov 2022, 11:58 Lijkt me allemaal niet logisch. AZ zet dit seizoen, zeker met de uitgaanspositie die het heeft, volop in op de eredivisie maar ook Europees.
Drommel en Okoye hebben slechts 1 seizoen goed gepresteerd en dan ga je weer gokken.
Maar nogmaals we zullen zien wat er staat te gebeuren.
Padt God dan maar, haha
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 17 nov 2022, 12:00 Padt God dan maar, haha
Ik zeg niet dat AZ nog een verhoogd bod voor hem gaat neerleggen, maar een keeper die zijn sporen heeft verdient, verdient wel aanbeveling dan wederom voor een talent gaan die het slechts een enkel seizoen heeft laten zien.
Verder doe je een beetje lacherig over deze doelman, maar was hij niet na Marco Bizot en Andre Onana de minst gepasseerde keeper in de Eredivisie, tevens stuivertje wisselen met Bizot als 3e doelman bij Oranje, en dat bij een clubje als FC Groningen wat het een stuk moeilijker maakt om dat te presteren?
https://www.youtube.com/watch?v=NWNzhcUpr7M
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Padt heeft voor of na klappen te hebben uitgedeeld gezegd "Weet je wel wie ik ben". Ik vind het niet zo leuk iemand die dit zegt bij AZ te hebben.
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 17 nov 2022, 14:11 Padt heeft voor of na klappen te hebben uitgedeeld gezegd "Weet je wel wie ik ben". Ik vind het niet zo leuk iemand die dit zegt bij AZ te hebben.
Inderdaad. Bovendien is Padt echt niet (veel) beter dan Vindahl en zitten we binnen de kortste keren weer te klagen over de zoveelste blunder van hem of zijn rare buikduiken (want ook Padt heeft geen elegante motoriek). Geen Padt aub!!
____________
Hoc est nihil
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Grifo schreef: 17 nov 2022, 16:48 Inderdaad. Bovendien is Padt echt niet (veel) beter dan Vindahl en zitten we binnen de kortste keren weer te klagen over de zoveelste blunder van hem of zijn rare buikduiken (want ook Padt heeft geen elegante motoriek). Geen Padt aub!!
Padt heeft een zelfde bouw/motoriek als Verhulst maar heeft wel een best sterk trackrecord. Zie dergelijke figuren ook niet bij AZ passen, ik moet dan steeds aan het ''totale mens'' principe van Van Gaal denken. Wil je een dergelijke halve zool bij AZ hebben? Liever niet. Alleen als men van de buitencategorie is kan je in theorie dergelijke rare vogels erbij hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MB80 schreef: 18 nov 2022, 16:30 Padt heeft een zelfde bouw/motoriek als Verhulst maar heeft wel een best sterk trackrecord. Zie dergelijke figuren ook niet bij AZ passen, ik moet dan steeds aan het ''totale mens'' principe van Van Gaal denken. Wil je een dergelijke halve zool bij AZ hebben? Liever niet. Alleen als men van de buitencategorie is kan je in theorie dergelijke rare vogels erbij hebben.
We hebben Verhulst al; we moeten niet weer hetzelfde Padt bewandelen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

salmonyappi schreef: 18 nov 2022, 22:55 We hebben Verhulst al; we moeten niet weer hetzelfde Padt bewandelen.
Ja, AZ moet ambitie tonen en echt doorpakken. Dat is oa afscheid nemen van falende spelers (bijv Verhulst) en ook hard maar fair zijn voor jeugdspelers (bijv Barasi verhuren, nieuwe spits halen) want je wilt toch omhoog.

We moeten het echter ook niet te negatief zijn, heel veel gaat goed bij AZ. Twee a drie goede aankopen maakt dit AZ echt veel beter, in schaduwelftal heeft Max inspiratie genoeg ;-)
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Voor de liefhebbers - de jongens van de Cor Potcast hebben een gesprek met TD Ted van Leeuwen. Over de rol van de technisch directeur bij een club. Hoe verloopt een aankoop / verkoop. Hoe ga je om met makelaars? Over de rol van data.

https://podcastluisteren.nl/pod/De-Cor-Potcast
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Net de woorden van Max over Hobie gehoord... jezus joh. Hobie wegjagen hoeft niet, maar als je na de eerste seizoenshelft vind dat hij een lange contractverlenging heeft verdient... dan heb je dus écht geen kijk op keepers.

Graag een nieuwe keeperstrainer en Max dan maar het keepers kopen laten outsourcen, want dit kan je echt niet menen :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 12 dec 2022, 22:05 [...] dan heb je dus écht geen kijk op keepers.
Niet alles kan raak zijn, maar Vindahl kost je aan transfersom alleen al weer 1,5-2 miljoen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Huiberts: ‘Ontwikkeling gevolgd’
“Dat stemt tot tevredenheid”, zegt Directeur Voetbalzaken Max Huiberts over de contractverlenging van Verhulst. “Hobie heeft begin van het seizoen zijn plek veroverd onder de lat. Het is zijn eerste seizoen als eerste doelman in de Eredivisie. We hebben zijn ontwikkeling natuurlijk gevolgd. Richting de winterstop zijn we tot de conclusie gekomen dat hij deze contractverlenging verdient. In de zomer zou hij uit zijn contract lopen en daar wilden we niet op wachten. Daarom hebben we vroegtijdig verlengd”, aldus Huiberts.

Geen verrassing
Dat Verhulst nog langere tijd in Alkmaar blijft, mag geen verrassing worden genoemd, weet Huiberts. “In zijn vorige rol, als tweede keeper, is hij in 2020 teruggekeerd bij AZ. Toen was hij al uitgesproken dat dit zijn club is. Natuurlijk zou hij de concurrentie aangaan met degene die op dat moment de nummer één is. Hij heeft altijd te kennen gegeven dat hij zijn toekomst bij AZ ziet, in welke rol dan ook. Dat is nu gebeurd.”
Ik heb nog enige hoop op een ander scenario vanwege de één na laatste zin. Maar als AZ serieus denkt met Hobie de eerste drie plaatsen aan te vallen moet ik helaas in Antti zijn kruistocht meegaan…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

salmonyappi schreef: 13 dec 2022, 09:46 Ik heb nog enige hoop op een ander scenario vanwege de één na laatste zin. Maar als AZ serieus denkt met Hobie de eerste drie plaatsen aan te vallen moet ik helaas in Antti zijn kruistocht meegaan…….
Die zin zegt toch alles. Verhulst schikt zich in de rol van tweede of derde keeper. We laten Vindahl lopen, dus er komt een eerste keeper in de winter. Er staat veel te veel op het spel de komende jaren. Je ziet AZ investeren alsof ome Dirk er nog is. Alles om 1 of 2 te worden komende seizoenen. Het grote geld wacht. Dat ga je niet bereiken met een keeper die kijkt als een haas in een koplamp.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Mousa Sidi schreef: 13 dec 2022, 10:37 Die zin zegt toch alles. Verhulst schikt zich in de rol van tweede of derde keeper.
Die zin zegt mij weinig. Kan ook gewoon betekenen dat hij na zijn actieve carrière een functie binnen de club krijgt. Als keeperstrainer bijvoorbeeld, zodat hij jonge jongens kan leren hoe je niet moet duiken, niet moet springen, niet moet trappen en niet van de doellijn moet komen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Mousa Sidi schreef: 13 dec 2022, 10:37 Die zin zegt toch alles. Verhulst schikt zich in de rol van tweede of derde keeper.
Vind je hem daarvoor goed genoeg dan?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 13 dec 2022, 12:09 Vind je hem daarvoor goed genoeg dan?
Als tweede keeper zeker wel. Hij heeft het toch aardig gedaan?
Westerveld elders vlieguren laten maken of gewoon weer bij jong om meer ervaring op te laten doen (die moet iedere week op het veld staan), om op termijn hier eerste keeper te worden. Hij heeft echt het talent ervoor. Nu voor twee seizoenen een ervaren keeper halen die zijn strepen heeft verdient (dus geen jong talent waar het weer kneden wordt maar eentje die er direct staat en de verdediging kan leiden) met Hobie als tweede keeper en Vindahl proberen te transfereren.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Antti Opdam schreef: 13 dec 2022, 12:09 Vind je hem daarvoor goed genoeg dan?
Goede graadmeter is de huidige stand op de ranglijst. Antwoord: Ja.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Mousa Sidi schreef: 13 dec 2022, 13:09 Goede graadmeter is de huidige stand op de ranglijst. Antwoord: Ja.
Als hij het tegen oa 010, Excelsior en RKC redelijk had gedaan (dwz houdbare ballen tegenhouden), stonden we gewoon bovenaan
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Mousa Sidi schreef: 13 dec 2022, 13:09 Goede graadmeter is de huidige stand op de ranglijst. Antwoord: Ja.
Neem jij nu de stand op de ranglijst als uitgangspunt voor het beoordelen van een individuele speler?

Dus iedereen heeft het goed gedaan?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 13 dec 2022, 12:15 Als tweede keeper zeker wel. Hij heeft het toch aardig gedaan?
Je kent mijn mening. Hier ga ik niet op happen.

Maar ik neem aan dat je de wedstrijden tegen Utrecht, Feyenoord en RKC ook gewoon hebt gezien? (En dan pak ik alleen nog maar de grote blunders eruit.)
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Als ik Hobie voor de camera zie en hoor praten komt ie niet erg rustgevend over. Zijn teksten zijn obligaat dan wel afwijkend wat ik gezien heb. Kijkt wild met grote ogen naar de camera en om zich heen alsof ie betrapt is. Maar het belangrijkste is dat ie geen stabiele keeper is die AZ nodig heeft.

Oftewel ik mag hopen dat Huiberts uit een soort van dankbaarheid voor de eerste seizoenshelft door zijn eigen falen om een nieuwe goede eerste keeper te halen hem nu maar beloond met een verlenging tot 2025. Ondertussen zal ie in al die maanden tot nu er toch wel in geslaagd zijn een wel capabele keeper te halen mag ik wederom hopen.

Zo niet faalt ie weer eens en erger nog bindt ie zich met een speler die ons niet naar de top gaat brengen.
Plaats reactie