Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 23 sep 2021, 11:56 Een paar jaar geleden had ik dat al voorspeld. Als alles mee zit doe je mee om de prijzen, zit het tegen dan zak je zomaar richting onderkant linkerrijtje.
Ehm, rechterrijtje……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 23 sep 2021, 22:53 Ehm, rechterrijtje……….
Onderkant rechterrijtje 😑
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 23 sep 2021, 21:43 Op dit moment wordt er alleen niet gegokt op de jongens die eerst als supertalenten gezien werden.
Taabouni had een beetje een vergelijkbare naamsbekendheid in Alkmaar als Ünuvar dat had in Amsterdam.
Daarvoor zit dan nog de lichting Barasi, de Jong, Fitz Jim en Hillen waarvan de laatste twee helaas vertrokken zijn naar Amsterdam, maar ook die eerste twee er echt wel bovenuit staken.

Spelers voor wie het zeker nog niet te laat is, maar die wel écht vroeg of laat een kans moeten gaan krijgen.
Klopt maar van spelers als De Wit, Abioukhlal, Reijnders, Evjen, Oosting en Gudmundsson werd wel verwacht dat het onbetwiste basisspelers zouden zijn die regelmatig het gevraagde niveau halen. Je zag al van kilometers afstand aankomen dat dit niet het geval zou zijn. Waarom ze dan deze zomer hier niet op hebben geanticipeerd is mij een raadsel. Nu kan je straks tegen beter weten in tijdens de winter mercato de portemonnee gaan trekken.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 23 sep 2021, 22:53 Ehm, rechterrijtje……….
we kunnen wel heel pessimistisch doen maar qua kwaliteit is er nog steeds voldoende aanwezig om top negen te spelen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Slot was een gok en gewonnen, Jansen een gok en verloren. Doorschakelen nu. Deze man is niet goed genoeg. De Wit kan niet voetballen (hoe kan een trainer dat niet zien?!) en wordt ook nog naar achteren gehaald. Dan snap je het als trainer echt niet. Geen leider in dit elftal is ook een gemis. Centraal achterin is al tien jaar lang ondermaats, nu het niet loopt extra duidelijk. De as is het geraamte van een ploeg, waar alleen Midsjo prima presteert. Veel te mager. Een club met ambitie moet dat kunnen analiseren. Toch is deze selectie met een goede coach in staat top 5 te spelen. Daarnaast hebben wij een prima tweede team met veel talent. Misschien toch meer doorschuiven inclusief de trainer?!
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Witzer schreef: 24 sep 2021, 09:13 Slot was een gok en gewonnen, Jansen een gok en verloren. Doorschakelen nu. Deze man is niet goed genoeg. De Wit kan niet voetballen (hoe kan een trainer dat niet zien?!) en wordt ook nog naar achteren gehaald. Dan snap je het als trainer echt niet. Geen leider in dit elftal is ook een gemis. Centraal achterin is al tien jaar lang ondermaats, nu het niet loopt extra duidelijk. De as is het geraamte van een ploeg, waar alleen Midsjo prima presteert. Veel te mager. Een club met ambitie moet dat kunnen analiseren. Toch is deze selectie met een goede coach in staat top 5 te spelen. Daarnaast hebben wij een prima tweede team met veel talent. Misschien toch meer doorschuiven inclusief de trainer?!
Wat een tegenstrijdigheden. Het geraamte voldoet niet maar de selectie kan wel top vijf spelen?

Slot was geen gok. Die was als assistent enorm aanwezig en had een zeer grote tactische inbreng en deed al het technische werk al. Jansen vaarde verder op de koers van Slot maar nu hij voor een eigen inbreng moet zorgen, valt ie door de mand. Jansen was nog een assistent in de gebruikelijke vorm, namelijk als hulp en klankbord voor de hoofdtrainer.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kuifje schreef: 24 sep 2021, 09:52 Wat een tegenstrijdigheden. Het geraamte voldoet niet maar de selectie kan wel top vijf spelen?
Valt wel mee toch. Hij geeft aan dat bijna de volledige as vervangen moeten worden door andere spelers uit de selectie. Kan ik me wel bij aansluiten. Helaas was Max weer eens te laat met aankopen, die mag dus ook weg.

Vlaar en Boulahrouz lopen nu ook rond op het trainingsveld. Dan verwacht je betere verdedigers.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

kuifje schreef: 24 sep 2021, 09:52 Wat een tegenstrijdigheden. Het geraamte voldoet niet maar de selectie kan wel top vijf spelen?

Slot was geen gok. Die was als assistent enorm aanwezig en had een zeer grote tactische inbreng en deed al het technische werk al. Jansen vaarde verder op de koers van Slot maar nu hij voor een eigen inbreng moet zorgen, valt ie door de mand. Jansen was nog een assistent in de gebruikelijke vorm, namelijk als hulp en klankbord voor de hoofdtrainer.
Vond vorig seizoen al dat de as te zwak is om de top aan te vallen. Zeker met deze CV en met de Wit voor de controleurs. Maar toen hadden we nog Koopmeiners en Boadu. Nu mis je snelheid in opbouw en voetballend vermogen om gevaarlijk te worden. Toch hebben wij nog steeds een selectie die top 5 moet spelen. Alleen dan met meer snelheid en creativiteit in de ploeg. Beukema kan nooit slechter zijn dan de huidige twee. Reijnders heeft snelheid en Gudmundsson, Taabouni of Oosting is meer voetbal achter de voorhoede. Evjen is snel en technisch. Dus dit team aanpassen en je speelt top 5. De trainer laat te veel steken vallen.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Langedijk schreef: 24 sep 2021, 10:07 Valt wel mee toch. Hij geeft aan dat bijna de volledige as vervangen moeten worden door andere spelers uit de selectie. Kan ik me wel bij aansluiten. Helaas was Max weer eens te laat met aankopen, die mag dus ook weg.

Vlaar en Boulahrouz lopen nu ook rond op het trainingsveld. Dan verwacht je betere verdedigers.
Ik vind het nogal tegenstrijdig om top vijf te verwachten als je tegelijk aangeeft dat het hele geraamte weg is. Dan zou ik een stuk lager inzetten.

Huiberts heeft nu inderdaad te laat gereageerd en verkeerd ingekocht. Op de allerlaatste dag de onmogelijke te halen Veerman proberen binnen te hengelen en voorin geen extra scorend vermogen in de vorm van een multi functionele aanvaller.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 24 sep 2021, 12:12 Ik vind het nogal tegenstrijdig om top vijf te verwachten als je tegelijk aangeeft dat het hele geraamte weg is. Dan zou ik een stuk lager inzetten.

Huiberts heeft nu inderdaad te laat gereageerd en verkeerd ingekocht. Op de allerlaatste dag de onmogelijke te halen Veerman proberen binnen te hengelen en voorin geen extra scorend vermogen in de vorm van een multi functionele aanvaller.
We hebben enkele seizoen kunnen genieten van een jong en enthousiast team. Soms fases dat er een speler langdurig weg viel door een blessure, maar toch veelal speelde AZ met een vaste basis en in een herkenbaar systeem. Dat is nu compleet weggevallen. De architect Slot raakte vorig seizoen al weg en nu in de zomer is een groot deel van de sterkhouders weggeraakt. Oftewel AZ zal weer moeten beginnen met een nieuw geraamte te bouwen. Dan kun je niet vasthouden aan dezelfde doelstelling, tenzij je met een groep nieuwe spelers komt van een vrijwel gelijk niveau als de vertrokken spelers. Maar zelfs dan is het lastig, want die spelers moeten dan met elkaar en in het systeem nog afgestemd en ingespeeld raken. Oftewel doelstelling top 5 is schier onmogelijk.

Dan kijkend naar de samenstelling van de selectie heb ik grote vraagtekens hoe Huiberts en anderen hier naar kijken. Kwalitatief is deze groep een stuk minder. Daarnaast zijn er teveel van dezelfde types of we missen juist spelers met gewenste eigenschappen voor dit systeem. Daarnaast hebben we geen leider meer in de selectie. BMI, Letschert, Clasie of Panta laten het geen van allen zien. Dat Wijndal de aanvoerdersband draagt is meer een blijk van waardering en wellicht om hem in de spotlight te zetten.

De krampachtige poging op het laatste moment voor het sluiten van de transfermarkt om opeens de veel te dure Veerman te halen vind ik ook triest en tegelijk lachwekkend voor het veel geroemde AZ om zijn goede beleid. Vorig seizoen leek Teun Koopmeiners al te vertrekken. Uiteindelijk is dat na een te hoge ingezette vraagprijs en scherpe daling naar het eind van de laatste transferwindow toch nu gebeurd. Hoe lang heeft Huiberts er over na kunnen denken om dit sportieve verlies adequaat op te vangen?

En voor de zoveelste keer zet ik weer mijn vraagtekens bij de internationale scouting. Hoeveel kost AZ dit jaarlijks en wat levert het op? Met Witry en Vindahl heeft hij twee spelers uit het buitenland gehaald. Verder allemaal 'bekende' spelers uit het binnenland. Ieder seizoen is dit nagenoeg hetzelfde beeld. Ik vind het nogal magertjes waar Huiberts aan nieuw materiaal mee aan komt. Er gaat denk ik ontzettend veel tijd van diverse mensen in zitten en zal best veel geld kosten en dat allemaal voor twee buitenlandse inkomende transfers?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hij mag zich toch wel een keer verantwoorden ergens voor de camera? Geen gescheld of raar gedoe, maar gewoon wat kritische vragen waarin hij zn keuzes kan/moet uitleggen. Dus geen Marlon van AZtv maar schuif bijvoorbeeld eens aan bij een podcast ofzo.

Wat vind hij van de ontwikkeling van Letschert, Aboukhlal, DeWit en BMI?
Wat is het plan met Oosting en Evjen, vallen (weer) tussen wal en schip.
Waarom hebben we maar èèn linksback en één spits?
Wat is de status van de contracten van Gudmundsson, Barasi, Tabouni en nog een paar.


Om maar eens wat te noemen.

Lijkt me nu de tijd om wat initiatief te nemen als een van de kopstukken richting je achterban.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 24 sep 2021, 13:57 Hij mag zich toch wel een keer verantwoorden ergens voor de camera? Geen gescheld of raar gedoe, maar gewoon wat kritische vragen waarin hij zn keuzes kan/moet uitleggen. Dus geen Marlon van AZtv maar schuif bijvoorbeeld eens aan bij een podcast ofzo.

Wat vind hij van de ontwikkeling van Letschert, Aboukhlal, DeWit en BMI?
Wat is het plan met Oosting en Evjen, vallen (weer) tussen wal en schip.
Waarom hebben we maar èèn linksback en één spits?
Wat is de status van de contracten van Gudmundsson, Barasi, Tabouni en nog een paar.


Om maar eens wat te noemen.

Lijkt me nu de tijd om wat initiatief te nemen als een van de kopstukken richting je achterban.
Ik snap je helemaal. Je wilt een uitleg om te begrijpen wat er momenteel met AZ aan de hand is om weer enigszins een goed gevoel te krijgen.

Maar als Max nu voor de camera komt kan ie eigenlijk geen goede dingen zeggen. Natuurlijk kan ie wat dingen zeggen over de verkopen en de opbrengsten en het doel daarvan. Maar dan heel oppervlakkig en echt niet in de details. Dingen die allang op straat liggen dus. Over spelers en de trainer kan ie weinig naar buiten brengen. De trainer werkt met de selectie en die is dan het eerste aanspreekpunt. Wanneer Huiberts bijvoorbeeld zegt dat ie Evjen een zeer talentvolle speler is en daarom als opvolger van Stengs is gehaald dan valt iedereen over hem heen waarom Jansen Evjen dan niet opstelt. Etc.

Oftewel Huiberts komt pas naar buiten als er nieuws is. Je wilt toch ook niet dat AZ zich gedraagt als een Barcelona met een ultimatum aan de trainer e.d. dat via de pers naar buiten komt?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 24 sep 2021, 14:13 Ik snap je helemaal. Je wilt een uitleg om te begrijpen wat er momenteel met AZ aan de hand is om weer enigszins een goed gevoel te krijgen.

Maar als Max nu voor de camera komt kan ie eigenlijk geen goede dingen zeggen. Natuurlijk kan ie wat dingen zeggen over de verkopen en de opbrengsten en het doel daarvan. Maar dan heel oppervlakkig en echt niet in de details. Dingen die allang op straat liggen dus. Over spelers en de trainer kan ie weinig naar buiten brengen. De trainer werkt met de selectie en die is dan het eerste aanspreekpunt. Wanneer Huiberts bijvoorbeeld zegt dat ie Evjen een zeer talentvolle speler is en daarom als opvolger van Stengs is gehaald dan valt iedereen over hem heen waarom Jansen Evjen dan niet opstelt. Etc.

Oftewel Huiberts komt pas naar buiten als er nieuws is. Je wilt toch ook niet dat AZ zich gedraagt als een Barcelona met een ultimatum aan de trainer e.d. dat via de pers naar buiten komt?
Er zijn wel een paar dingen waar hij zeker een open antwoord over kan geven (maar het waarschijnlijik niet zal doen):
- Wat vindt hij van de doorstroming van de jeugd naar het 1e? Wat is zijn, cq de visie van AZ daarin. Waarom zijn er afgelopen jaren bijna geen talenten doorgestroomd en stromen er zelfs nu nog geen talenten door (het steeds inzetten van Poku en andere spelers zoals Taabouni op de bank houden valt niet meer serieus te nemen). Hoe is de samenwerking met de trainer hierin? Hoe denkt hij dit te gaan veranderen?
- Wat is zijn visie op talentontwikkeling van spelers die al langere tijd bij het 1e zitten, maar steeds geen speeltijd krijgen (o.a. taabouni, Evjen, Peer, Barasi)? Waarom wordt er bij een speler als Goudmijn wel meegewerkt aan verhuur zodat hij ervaring (speeltijd) op het hoogste niveau kan opdoen (en Reijnders, Druijf, en Oosting in het verleden ook), terwijl de andere spelers die kans niet krijgen?

En zo zijn er echt nog wel een paar vragen te bedenken waar veel supporters graag een antwoord op willen hebben en die Max ook kan geven zonder allemaal dingen op straat te gooien.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

ForzAZ schreef: 24 sep 2021, 14:13 Ik snap je helemaal. Je wilt een uitleg om te begrijpen wat er momenteel met AZ aan de hand is om weer enigszins een goed gevoel te krijgen.

Maar als Max nu voor de camera komt kan ie eigenlijk geen goede dingen zeggen. Natuurlijk kan ie wat dingen zeggen over de verkopen en de opbrengsten en het doel daarvan. Maar dan heel oppervlakkig en echt niet in de details. Dingen die allang op straat liggen dus. Over spelers en de trainer kan ie weinig naar buiten brengen. De trainer werkt met de selectie en die is dan het eerste aanspreekpunt. Wanneer Huiberts bijvoorbeeld zegt dat ie Evjen een zeer talentvolle speler is en daarom als opvolger van Stengs is gehaald dan valt iedereen over hem heen waarom Jansen Evjen dan niet opstelt. Etc.

Oftewel Huiberts komt pas naar buiten als er nieuws is. Je wilt toch ook niet dat AZ zich gedraagt als een Barcelona met een ultimatum aan de trainer e.d. dat via de pers naar buiten komt?
Ja ik snap ook wat jij bedoelt. Maar ik doelde dus niet echt op een soort inquisitie met hem als mikpunt. Maar als je je eigen beleid/keuzes niet kunt uitleggen gaat er iets mis denk ik, daarom zou ik graag van zijn kant horen hoe hij over bepaalde dingen denkt. En bij lopende contractonderhandelingen kan dat inderdaad gewoon niet, dus eens.

Maar zoals de situatie van Evjen/Oosting vind ik juist wel een goed onderwerp. Evjen stond zelf open voor verhuur want die jongen wil logischerwijs gewoon spelen en zich verder ontwikkelen, en er stonden een scala aan ploegen in de rij om hem te huren. AZ kiest er bewust voor om dat tot 2x toe niet te doen. Maar vervolgens is hij een jaar lang elke week bankzitter. Dat is niet te rijmen met elkaar als je roept dat hij een talent is die Stengs moet vervangen. Jansen en Huiberts praten daar toch over met elkaar? Als jansen hem niet als serieuze optie ziet, was verhuur een logische zet geweest. Deze keuzez (die ook opgaat voor Oosting) worden bewust genomen, en als je daar achterstaat kan je die best uitleggen lijkt me?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 24 sep 2021, 14:32 Ja ik snap ook wat jij bedoelt. Maar ik doelde dus niet echt op een soort inquisitie met hem als mikpunt. Maar als je je eigen beleid/keuzes niet kunt uitleggen gaat er iets mis denk ik, daarom zou ik graag van zijn kant horen hoe hij over bepaalde dingen denkt. En bij lopende contractonderhandelingen kan dat inderdaad gewoon niet, dus eens.

Maar zoals de situatie van Evjen/Oosting vind ik juist wel een goed onderwerp. Evjen stond zelf open voor verhuur want die jongen wil logischerwijs gewoon spelen en zich verder ontwikkelen, en er stonden een scala aan ploegen in de rij om hem te huren. AZ kiest er bewust voor om dat tot 2x toe niet te doen. Maar vervolgens is hij een jaar lang elke week bankzitter. Dat is niet te rijmen met elkaar als je roept dat hij een talent is die Stengs moet vervangen. Jansen en Huiberts praten daar toch over met elkaar? Als jansen hem niet als serieuze optie ziet, was verhuur een logische zet geweest. Deze keuzez (die ook opgaat voor Oosting) worden bewust genomen, en als je daar achterstaat kan je die best uitleggen lijkt me?
Wat ik al zei als ie het oppervlakkig houdt kan ie misschien iets er over zeggen. Maar een TD moet niet op de voorgrond treden. Dat brengt namelijk te vaak de positie van de trainer in moeilijkheden.

Het is interessant, maar dan zou het via de trainer gezegd moeten worden. Maar die zit weer in een relatie met de speler en alles wat ie zegt kan in de toekomst weer tegen hem gebruikt worden. Daarom zeggen ook de meeste trainers niets over individuen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het is toch wel erg zorgwekkend dat er in az1 en jong AZ samen welgeteld 1 linksback rondloopt. Nu zie ik Fedde de Jong weer misbruikt worden op linksback. En dan aan de andere kant Lathouwers...
Bij Velthuis en Berkhout is best een stijgende lijn te ontdekken. Maar met zulke backs breng je zo onnodig vaak in lastige situaties waar ze alleen maar onzeker van worden. We hebben toch een scouting als er een gat valt vanuit de jeugd?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 24 sep 2021, 21:09 Het is toch wel erg zorgwekkend dat er in az1 en jong AZ samen welgeteld 1 linksback rondloopt. Nu zie ik Fedde de Jong weer misbruikt worden op linksback. En dan aan de andere kant Lathouwers...
Bij Velthuis en Berkhout is best een stijgende lijn te ontdekken. Maar met zulke backs breng je zo onnodig vaak in lastige situaties waar ze alleen maar onzeker van worden. We hebben toch een scouting als er een gat valt vanuit de jeugd?
Sem Dirks is een echte linksback (speelt ook praktisch nooit op een andere positie) maar die wordt niet tot de grote talenten gerekend die het 1e gaan halen. Daarom werd vorig jaar Gullit ook al op zijn plek gezet.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Opvallende vragen die ik heb:
- Wie is de echte leider in de kleedkamer? Hebben we een leider/hierarchie in de kleedkamer? Ik denk dat Midstjo niet perse een dominant figuur is. Wijndal meer, maar zal ook weer niet door iedereen gepruimd worden. Martins Indi?
- Waar is het scorende vermogen? Met het vertrek van Boadu en Koopmeiners lever je snel 30-40 goals per jaar in.
Pavlidis gaat er met een beetje goede wil 10-15 maken. Karlsson wellicht ook. En dan houdt het bij wel een beetje op. De Wit niet, Midstjo niet. Clasie niet. Aboukhlal niet.
- Moeten we ons zorgen maken om de scouting afdeling? We hebben de afgelopen 6 jaar voor behoorlijk wat geld (10+ miljoen EUR) geinvesteerd in de aankoop van spelers die inmiddels verkocht zijn (Johnsen, Mihalik, Vejinovic). En we hebben geld geinvesteerd in transfervrije gearriveerde spelers als Martins Indi, Letschert, Clasie - die de investering amper waard zijn.
Natuurlijk schiet de scouting af en toe raak (Karlsson - Idrissi), maar er staat een veelvoud aan missers tegenover.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 24 sep 2021, 23:30 Sem Dirks is een echte linksback (speelt ook praktisch nooit op een andere positie) maar die wordt niet tot de grote talenten gerekend die het 1e gaan halen. Daarom werd vorig jaar Gullit ook al op zijn plek gezet.
Dat dacht ik ook dat hij op linksback zou kunnen spelen. Maar dit seizoen heeft ie al gespeeld in het centrum.

Ook als hij niet tot de grote talenten wordt gerekend maar hij is wel van nature linksback had ie gisteren daar toch moeten spelen. Nu wordt Fedde de Jong daar geposteerd en aan alle kanten voorbij gelopen. Wat is het nut daarvan voor Jong AZ en De Jong?

Ik hou er van als spelers in hun kracht gebruikt worden. Fedde de Jong doet het als 18-jarige best goed in Jong AZ in een aanvallende rol vanuit het middenveld. Dan moet je hem in die rol laten staan en zich verder laten ontwikkelen.

Gisteren echt geschrokken van dit Jong AZ en de spelopvatting en geschuif van spelers. Lijkt wel mode te worden bij AZ. Met Pascal Jansen zie ik dat te vaak gebeuren en nu met Maarten Martens bij Jong AZ ook al. Slechte ontwikkeling en mede een gevolg van de chaos in het veld. Waar is Huiberts om de kernwaarden van AZ te bewaken?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

ForzAZ) schreef: Waar is Huiberts om de kernwaarden van AZ te bewaken?
Die is zo naïef als wat, kijk naar het 1e elftal.
mAgNaVoX oDySsEy
Plaats reactie