Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 14 okt 2021, 08:30 Ik snap hem niet helemaal. Wordt AZ er nu veel minder van dat je af en toe wat talenten in brengt op tijden dat het kan?
Ik vind het schromelijk overdreven allemaal dat je dan nog minder aankopen (van buitenaf) kunt doen als je af en toe een talent wat kansen geeft. Juist dan zie je of dit soort jongens al wat rijp zijn en kun je anders eventueel doelbewust aankopen doen als je ziet als ze nog veel tekort komen op sommige vlakken wat vereist is bij het eerste.
En valt AZ in deugen of klopt het systeem dan niet meer als je Taabouni wat minuten geeft..... dat zal toch wel mee vallen? Gudmundsson is toch ook een heel ander soort middenvelder dan de Wit die telkens stuivertje wisselt op die positie? AZ heeft de bek vol over hun befaamde opleiding maar wat ik nu zie zijn middelmatige aankopen waarvan drie afvallertjes van de traditionele. Dan zien supporters liever hun eigen talentjes af en toe wat kansjes krijgen.
Ik denk dat er op de achtergrond zaken spelen rond Taabouni waar wij geen zicht op hebben. Wij speculeren over het sportieve en op dat vlak is er totaal geen reden om hem geen minuten te gunnen. Dus er moet wat anders aan de hand zijn. En dan gok ik op zijn contractsituatie.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

kuifje schreef: 14 okt 2021, 09:37 Ik denk dat er op de achtergrond zaken spelen rond Taabouni waar wij geen zicht op hebben. Wij speculeren over het sportieve en op dat vlak is er totaal geen reden om hem geen minuten te gunnen. Dus er moet wat anders aan de hand zijn. En dan gok ik op zijn contractsituatie.
Ik weet niet of jij meer van Jong AZ hebt gezien dan ik dit seizoen(ik zie helaas weinig met dank aan ESPN), maar waar baseer jij het op dat hij minuten verdient? Hij heeft in 9 wedstrijden 1 assist en 0 goals. En ik heb zijn 2 volle wedstrijden in de voorbereiding bij het eerste gezien en dat was weinig bijzonder.

Iedereen papagaait elkaar na dat Tabouni de nieuwe verlosser is, ik vraag me telkens af waar dit op gebaseerd is. Zeker omdat Jong AZ nauwelijks meer goed te volgen is en we dus moeilijk iets kunnen zeggen over zijn ontwikkeling en vorm van dit seizoen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Bob Ross schreef: 14 okt 2021, 18:18 Ik weet niet of jij meer van Jong AZ hebt gezien dan ik dit seizoen(ik zie helaas weinig met dank aan ESPN), maar waar baseer jij het op dat hij minuten verdient? Hij heeft in 9 wedstrijden 1 assist en 0 goals. En ik heb zijn 2 volle wedstrijden in de voorbereiding bij het eerste gezien en dat was weinig bijzonder.

Iedereen papagaait elkaar na dat Tabouni de nieuwe verlosser is, ik vraag me telkens af waar dit op gebaseerd is. Zeker omdat Jong AZ nauwelijks meer goed te volgen is en we dus moeilijk iets kunnen zeggen over zijn ontwikkeling en vorm van dit seizoen.
Zijn rendement is inderdaad verschrikkelijk maar zijn cijfers betreffende gecreëerde kansen zijn dan wel weer zeer goed. Op basis van die data zou hij wel eens minuten verdienen. Kwartiertje invallen had enkele malen zeker gekund. Zeker gezien het feit dat diegenen die nu voorin staan ook niet bepaald uitblinken. Na de 3-0 tegen Go Ahead was het toch prima geweest om hem te brengen?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 14 okt 2021, 19:50 Zijn rendement is inderdaad verschrikkelijk maar zijn cijfers betreffende gecreëerde kansen zijn dan wel weer zeer goed.
Zijn rendement is verschrikkelijk, maar zijn cijfers zijn goed…….

Voor mij een reden om die statistieken toch soms met een flinke korrel zout te nemen. Als Iemand 100 kansen creëert maar er nul maakt 🤔
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 14 okt 2021, 20:55 Zijn rendement is verschrikkelijk, maar zijn cijfers zijn goed…….

Voor mij een reden om die statistieken toch soms met een flinke korrel zout te nemen. Als Iemand 100 kansen creëert maar er nul maakt 🤔
Hij creëert deze kansen ook voor anderen. Het is dat die anderen de door hem gecreëerde kansen niet afmaken waardoor hij geen assists achter zijn naam krijgt. Zo te zien hebben zijn ploeggenoten hem al een boel assists door de neus geboord.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 14 okt 2021, 21:36 Hij creëert deze kansen ook voor anderen. Het is dat die anderen de door hem gecreëerde kansen niet afmaken waardoor hij geen assists achter zijn naam krijgt. Zo te zien hebben zijn ploeggenoten hem al een boel assists door de neus geboord.
Hij heeft zelf ook een hoop kansen gemist. Gezien Technisch Beleid is scorend vermogen/effectiviteit gewoon een zorgenpunt in de jeugdopleiding. Gezien de speelstijl is het aantal doelpunten dat gemaakt wordt al jaren ondermaats. Dat wordt dan wel iets voor het topic Functioneren Jeugdopleiding. De discussie of Taabouni speeltijd verdient hoort ook in zijn eigen topic thuis.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 15 okt 2021, 08:10 Hij heeft zelf ook een hoop kansen gemist. Gezien Technisch Beleid is scorend vermogen/effectiviteit gewoon een zorgenpunt in de jeugdopleiding. Gezien de speelstijl is het aantal doelpunten dat gemaakt wordt al jaren ondermaats. Dat wordt dan wel iets voor het topic Functioneren Jeugdopleiding. De discussie of Taabouni speeltijd verdient hoort ook in zijn eigen topic thuis.
Aan fysieke hardheid en inhoud schort het anders ook bij onze jeugd en veel eerste elftal spelers. Benieuwd hoe je daar naar kijkt?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 15 okt 2021, 10:41 Aan fysieke hardheid en inhoud schort het anders ook bij onze jeugd en veel eerste elftal spelers. Benieuwd hoe je daar naar kijkt?
Dat vind ik niet. Er ligt nét heel veel nadruk op het conditionele, om in staat te zijn drie wedstrijden in één week te spelen. Ik zie daar bij de zelf opgeleide spelers geen probleem in.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 13 okt 2021, 10:01 Ik denk dat de verwachting hoger ligt. Zeker als er voor bijna 50 miljoen verkocht is. (Ja, ik weet - dat is niet 100% in te zetten in nieuwe aankopen)

Ook hier lijkt mij het antwoord vrij simpel. Betere jeugdspelers en betere aankopen. Allebei dus. Het is topsport. Geen hobby.
Betere jeugdspelers kan je helaas niet altijd afdwingen. Die heb je of die heb je niet. We hebben nu een bizarre lichting gehad met vier jongens die het Nederlands elftal hebben gehaald. Van dat niveau zijn die jongens die nu doorstromen nog niet. Maar dat kan ook niet altijd. Dat zag je ook met onze zuiderburen, je levert niet elk jaar een Donny van de Beek, Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong af.

De aankopen is inderdaad een andere discussie. Maar vergeet niet dat als je een veel betere speler dan Pavlidis haalt (voor zover mogelijk), dat Barasi dan helemaal geen kansen meer gaat krijgen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 13 okt 2021, 10:17 Nee, het gebeurt nu niet. Er staan wekelijks jongens op het veld die niet presteren. Als je dan talentvolle jongens op de bank hebt zitten, die ook in dit systeem prima kunnen spelen, dan doe je er goed aan die jongens een kans te geven. Bij een een voorsprong tegen Cambuur of GAE kan je prima Taabouni, Barasi of Oosting brengen. Daar wordt je niet minder op dan met brengen van Aboukhlal.

En buiten dit kan je natuurlijk prima commentaar hebben op het feit dat we doorgaan met Hatzidiakos en Letschert i.p.v. te investeren in een speler die er gelijk staat en wat toevoegt. Beukema is dat volgens de technische staf blijkbaar niet en was natuurlijk ook geen flinke investering.
Dat kan ook zeer zeker, maar dan moet die mogelijkheid er wel zijn. We hebben nu niet echt veel wedstrijden gehad waarin we de luxe hadden die jongens vroeg te brengen. En dat gezeur op de defensie is mooi, maar onze achterhoede presteert al jaren vrij goed en weet de laatste twee jaar heel erg vaak de nul te houden. Met die jongens die er zogenaamd niet veel van kunnen volgens velen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 13 okt 2021, 12:27 Klopt. En laat nu net die ene speler het grootste talent zijn wat er bij jong rond loopt.
Lees even de topics van de spelers in het eerste op de posities waar hij kan spelen, wat een bakken kritiek daar in voorkomt. Dat zal toch wel ergens op gebaseerd zijn, supporters zijn ook niet dom.
Die jongen moet kansen krijgen anders is hij echt gevlogen en dan heb ik het louter om zo af en toe eens in te laten vallen op de momenten dat het kan. Dat hij daadwerkelijk aan het eerste kan ruiken en dat er daadwerkelijk kansen voor hem liggen. Dat is goed voor de supporters, zeker in mindere tijden (binding met de club), de media, de uitstraling van de club, en natuurlijk voor de andere talenten die Taabouni echt als het beste zien wat er daar rond loopt (je spreekt nog wel eens spelers).
Huiberts zou een flater maken om de berichten te negeren wat er rondom deze speler gefluisterd wordt, gaat Taabouni niet bijtekenen heb je grote kans dat Barasi ook zijn hakken in het zand, of in dit geval gras, zet.
Hoezo zou Huiberts een flater slaan? Ik durf bijna wel met zekerheid te stellen dat Taabouni een aanbieding heeft gekregen. Daarnaast moet hij gewoon sturen op wat hij ziet. Wij zien geen trainingen en weten niet wat er op de achtergrond gebeurt. Hoe stelt een speler of zaakwaarnemer zich op etc. En nee, supporters zijn niet dom, maar reageren wel heel vaak uit emotie of op basis van onderbuikgevoelens. Daar zou ik als club geen beleid op maken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 15 okt 2021, 10:41 Aan fysieke hardheid en inhoud schort het anders ook bij onze jeugd en veel eerste elftal spelers. Benieuwd hoe je daar naar kijkt?
Niet bij de jeugd hoor. Misschien dat je je te veel laat beïnvloeden je beeld van Stengs en Boadu. Stengs is gewoon niet het fysieke type maar dat is niet representatief voor de gehele jeugd. Boadu vind ik een geval apart. Die is snel en sterk, maar daar heb ik het gevoel bij dat hij mentaal een beetje van het padje af is. Die zou meer moeten kunnen brengen, maar laat zich door zijn directe omgeving (mijn zus zegt...) naar de bek praten, zo lijkt het.

Als je bijvoorbeeld naar jong AZ kijkt dan doen die inhoudelijk niet onder voor de meeste tegenstanders. Hoogstens fysiek, maar dat heeft met leeftijdsverschil te maken. Een Taabouni legt nu ook veel meters af in een wedstrijd, dat is duidelijk te zien. Misschien dat daarom zijn doelgerichtheid nu te kort schiet, maar omdat dat vorig seizoen helemaal niet zo'n issue was, lijkt hij nu vooral nog te moeten groeien in de combinatie van inhoud en doelgericht zijn. Dat is waarschijnlijk de reden dat hij in AZ1 nog geen speeltijd krijgt.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 15 okt 2021, 12:50 Niet bij de jeugd hoor. Misschien dat je je te veel laat beïnvloeden je beeld van Stengs en Boadu. Stengs is gewoon niet het fysieke type maar dat is niet representatief voor de gehele jeugd. Boadu vind ik een geval apart. Die is snel en sterk, maar daar heb ik het gevoel bij dat hij mentaal een beetje van het padje af is. Die zou meer moeten kunnen brengen, maar laat zich door zijn directe omgeving (mijn zus zegt...) naar de bek praten, zo lijkt het.

Als je bijvoorbeeld naar jong AZ kijkt dan doen die inhoudelijk niet onder voor de meeste tegenstanders. Hoogstens fysiek, maar dat heeft met leeftijdsverschil te maken. Een Taabouni legt nu ook veel meters af in een wedstrijd, dat is duidelijk te zien. Misschien dat daarom zijn doelgerichtheid nu te kort schiet, maar omdat dat vorig seizoen helemaal niet zo'n issue was, lijkt hij nu vooral nog te moeten groeien in de combinatie van inhoud en doelgericht zijn. Dat is waarschijnlijk de reden dat hij in AZ1 nog geen speeltijd krijgt.
Nu zijn we in Nederland sowieso als geheel al een stuk lichter op fysiek gebied dan in Engeland/Duitsland/Frankrijk/Kroatië om maar eens wat landen te noemen, maar AZ en zeker Jong AZ steekt er toch niet echt bovenuit qua talentontwikkeling van spelers zeker als het over fysiek gaat? Dan denk ik eerder aan PSV (en Jong PSV) heb het idee dat bij AZ behoorlijk wordt geleerd hoe je creatief moet zijn, hoe je moet combineren, hoe je gebruik kan maken van je snelheid (als je die hebt) en dergelijke. Maar goeie tackles, stevige balveroveringen, meer dan minuten blijven gaan als het nodig is/kilometers vreten op het veld... daar staan onze selecties nou niet echt om bekend toch?

Jong AZ had vorig seizoen een van de slechtere doelsaldos in de competitie en zoveel verdedigers heeft onze jeugd niet eens op eerste divisie niveau weten voort te brengen.

Ik moet niet aan Boadu(voor wie overigens nog fysieke training tijdens zijn blessure een rol gespeeld heeft) en Stengs denken, maar volgens mij brengen wij nog best wat aanvallend ingestelde spelers voort uit de jeugd, ook op een lager niveau. Ik zou eerder zeggen dat aan de andere kant Teun Koopmeiners de uitzondering was die het echt wél had.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 15 okt 2021, 12:12 Betere jeugdspelers kan je helaas niet altijd afdwingen.
Natuurlijk wel. Ook hier moet je doorselecteren. Betere jeugdscouting. En wellicht ook eens een speler van 16/17 ergens weg halen.
De aankopen is inderdaad een andere discussie. Maar vergeet niet dat als je een veel betere speler dan Pavlidis haalt (voor zover mogelijk), dat Barasi dan helemaal geen kansen meer gaat krijgen.
Barasi krijgt nu ook geen kans. Mijn idee: met een betere spits van Pavlidis zal je waarschijnlijk eerder op een lekkere voorsprong staan om Barasi minuten te gunnen. Maar dan moet Jansen ook Barasi minuten moeten willen gunne.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 16 okt 2021, 18:21 Natuurlijk wel. Ook hier moet je doorselecteren. Betere jeugdscouting. En wellicht ook eens een speler van 16/17 ergens weg halen.
Dat laatste gebeurt geregeld, zie Reijnders en Oosting. En een gouden lichting heb je niet elk jaar, dat is onrealistisch om dat te denken.

Barasi krijgt nu ook geen kans. Mijn idee: met een betere spits van Pavlidis zal je waarschijnlijk eerder op een lekkere voorsprong staan om Barasi minuten te gunnen. Maar dan moet Jansen ook Barasi minuten moeten willen gunne.
Kansen dwing je af. Over Barasi is al genoeg gezegd en dat is een aantal keer uitgelegd. Die moet het nu eerst over een langere tijd laten zien bij Jong. Een serie neerzetten, wat gezien zijn blessures vorig jaar niet raar is.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 15 okt 2021, 12:12 De aankopen is inderdaad een andere discussie. Maar vergeet niet dat als je een veel betere speler dan Pavlidis haalt (voor zover mogelijk), dat Barasi dan helemaal geen kansen meer gaat krijgen.
Dat is onzin, want ook een topspits pakt gele kaarten, raakt af en toe geblesseerd of kan af en toe even rust gebruiken in een druk programma in 3 competities. Je moet daarover als TD alleen wel goede afspraken maken met je trainer.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 19 okt 2021, 11:43 Dat is onzin, want ook een topspits pakt gele kaarten, raakt af en toe geblesseerd of kan af en toe even rust gebruiken in een druk programma in 3 competities. Je moet daarover als TD alleen wel goede afspraken maken met je trainer.
Een topspits wordt over het algemeen minder vaak gewisseld. En een trainer moet daar afspraken over maken met de spelers. Daar heeft een TD niet zo heel veel mee te maken gelukkig. Vergeet trouwens ook niet dat AZ de laatste twee jaar in een redelijk vaste formatie speelt, zonder al te veel blessures. Slot en Jansen waren/zijn niet zo heel veel van het rust geven aan spelers, iets dat ze ook nog wel eens verweten wordt. Maar ze hebben het gelijk redelijk aan hun zijde want er zijn weinig tot geen blessures geweest door overbelasting de laatste jaren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 19 okt 2021, 14:02 Een topspits wordt over het algemeen minder vaak gewisseld. En een trainer moet daar afspraken over maken met de spelers. Daar heeft een TD niet zo heel veel mee te maken gelukkig. Vergeet trouwens ook niet dat AZ de laatste twee jaar in een redelijk vaste formatie speelt, zonder al te veel blessures. Slot en Jansen waren/zijn niet zo heel veel van het rust geven aan spelers, iets dat ze ook nog wel eens verweten wordt. Maar ze hebben het gelijk redelijk aan hun zijde want er zijn weinig tot geen blessures geweest door overbelasting de laatste jaren.
Het gaat erom hoe je een elftal managed. Spelers wel of geen rust geven is 1 aspect (dat doet Jansen misschien prima), maar nieuwe talenten invoegen is een ander aspect (en dat doet Jansen minder). Je kan zeggen dat een TD niet zoveel te maken heeft met het wisselen van een topspits (wat uiteraard zo is, want de trainer bepaalt de opstelling), aan de andere kant, kan een TD bij aanstelling van een trainer, wel globale afspraken maken over speeltijd voor jonge talenten. En bij een evaluatiemoment kan er gekeken worden of een trainer ook op dat aspect goed scoort.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 19 okt 2021, 08:06 Kansen dwing je af. Over Barasi is al genoeg gezegd en dat is een aantal keer uitgelegd. Die moet het nu eerst over een langere tijd laten zien bij Jong. Een serie neerzetten, wat gezien zijn blessures vorig jaar niet raar is.
Als je dat vindt, dan kun je toch niet stellen dat we doorselecteren in de jeugd?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 19 okt 2021, 08:06 Kansen dwing je af. Over Barasi is al genoeg gezegd en dat is een aantal keer uitgelegd. Die moet het nu eerst over een langere tijd laten zien bij Jong. Een serie neerzetten, wat gezien zijn blessures vorig jaar niet raar is.
Soms zie ik een post en dan is de eerste impuls om ´ga fietsen´ te typen. Vooral bij argumenten die mensen heel goed eenzijdig uit komen, maar die vooral ook een weerwoord klaar hebben als hetzelfde argument omgedraaid wordt.
Maar ik zal over mijn hart strijken en deze nog eens mooi onderuit schoffelen:

Dat wat jij stelt niet is hoe het werkt kun je simpel zien aan twee spelers
1. Thijs Oosting die meer dan genoeg liet zien om een kans te krijgen op zijn minst als wissel spits (liet bijvoorbeeld meer zien dan Duin), maar die is nu opeens linksback. Als je kansen zogenaamd kunt verdienen dan is het ongeacht of je vind dat hij het uiteindelijk had kunnen waar maken... onmiskenbaar dat Oosting een kans verdiende. Immers kansen dwing je af met doelpunten en goede prestaties in Jong AZ als talent.

2. Maxim Gullit die nauwelijks iets liet zien... waarvan inmiddels AZ het ook heeft ingezien want hij is alweer weg (en ook in Leeuwarden maakt hij geen minuten), maar die wel zijn debuut in AZ 1 heeft mogen maken. Vooraf door velen al ingeschat dat het met zijn naam te maken had, achteraf een zekerheidje. Het was in ieder geval niet gebaseerd op bovengemiddelde prestaties.

Oh en dat zogenaamde inzetten op Maxim Gullit is dus ook waarom er zo'n gapend gat ligt op linksback achter Wijndal Dat is echter een andere discussie.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 19 okt 2021, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie