Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 12 jun 2021, 09:31 Zou Max om 010 te vervelen niet voor de grap eens moeten roepen dat Berghuis een goede vervanger van Stengs zou zijn? Ik denk dat er een stel Rotterdammers dan helemaal uit hun plaat gaan.
Kost maar max 4 miljoen blijkbaar (ja en salaris hahahaha).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 12 jun 2021, 12:46 Kost maar max 4 miljoen blijkbaar (ja en salaris hahahaha).
Dat ligt helaas boven de transferlimiet van AZ en die transferlimiet schijnt heilig te zijn.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 12 jun 2021, 12:50 Dat ligt helaas boven de transferlimiet van AZ en die transferlimiet schijnt heilig te zijn.
Volgens mij kan het transferbedrag van onze vriend Karlsson met bonussen toch wel aardig de 5 miljoen benaderen.

Overigens sta je zo op voetbalprimeur/zone/fcudate/flits/soccernews als je een beetje je best doet op social media. Alleen voor de reacties zou dat een leuk experimentje zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 12 jun 2021, 09:31 Zou Max om 010 te vervelen niet voor de grap eens moeten roepen dat Berghuis een goede vervanger van Stengs zou zijn? Ik denk dat er een stel Rotterdammers dan helemaal uit hun plaat gaan.
Berghuis, dat gelooft helemaal niemand. Probeer dat dan met Geertruida, omdat we rechtsachterin zowel centraal als op de vleugel krap in de opties zitten als Svensson / Hatzidiakos zouden vertrekken. Daar kan je nog een aardig verhaal omheen schrijven lijkt me.

Maar goed, het is natuurlijk allemaal flauwekul en heeft eigenlijk niets met dit topic te maken.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 12 jun 2021, 13:37 Volgens mij kan het transferbedrag van onze vriend Karlsson met bonussen toch wel aardig de 5 miljoen benaderen.

Overigens sta je zo op voetbalprimeur/zone/fcudate/flits/soccernews als je een beetje je best doet op social media. Alleen voor de reacties zou dat een leuk experimentje zijn.
Karlsson gaat voor meer dan 10 miljoen, ga daar maar mooi van uit.
Wat Berghuis betrof is het inderdaad een grapje, maar een grapje dat ontstaat uit het feit dat gelekt is dat hij een transferclausule in zijn contract heeft staan inmiddels. Al was hij er 50 waard, moet hij voor 4 weg.

Ik hoop dat AZ wederom een pareltje weet te vinden in Scandinavië die een nieuwe impuls aan het elftal weet te geven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

9700 seizoenkaarten verkocht - lees ik net - in een mail van AZ.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Maxim Gullit, Peer Koopmeiners, Jelle Duin en Beau Reus maken deel uit van de A-selectie komend seizoen. Bron VI.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

ForzAZ schreef: 23 jun 2021, 15:27 Maxim Gullit, Peer Koopmeiners, Jelle Duin en Beau Reus maken deel uit van de A-selectie komend seizoen. Bron VI.
En hier haalde VI die informatie vandaan ;-)
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-kwartet-maakt-promotie
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ-073 schreef: 23 jun 2021, 15:42 En hier haalde VI die informatie vandaan ;-)
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-kwartet-maakt-promotie
Benieuwd wat ze met Taabouni gaan doen dan. Dat lijkt me wel een jongen die na 65potjes jong AZ ( en niet onverdienstelijk) eens een stapje hoger wil. Ook verhuren?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 23 jun 2021, 15:27 Maxim Gullit, Peer Koopmeiners, Jelle Duin en Beau Reus maken deel uit van de A-selectie komend seizoen. Bron VI.
Koopmeiners en Duin volkomen terecht. Die zijn beide toe aan een stap hogerop en zijn beide nuttig om op de bank te hebben. Reus kan ik wat slechter inschatten. Gullit was wel verwacht maar is op dit moment nog onterecht. Heeft te weinig laten zien bij Jong AZ en gaat puur op basis van zijn naam naar het 1e.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 23 jun 2021, 16:21 Koopmeiners en Duin volkomen terecht. Die zijn beide toe aan een stap hogerop en zijn beide nuttig om op de bank te hebben. Reus kan ik wat slechter inschatten. Gullit was wel verwacht maar is op dit moment nog onterecht. Heeft te weinig laten zien bij Jong AZ en gaat puur op basis van zijn naam naar het 1e.
Mee eens met Koopmeiners en Duin. Reus toch vaak zien blunderen, maar voorlopig mag ie daar bijblijven nu Bizot ook nog op het EK is. Zou een nakend vertrek van linksback Wijndal de reden zijn om nu linksback Gullit vol in de voorbereiding mee te laten doen en uit te testen!?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als je als TD niet in Druijf gelooft, maar wel in Duin... dan is er of iets mis met je voetbalverstand of was het toch echt iets persoonlijks.

Gezien het promoveren van Gullit en het verlengen van Clasie ga ik voorlopig even van het eerste uit.

Van Reus heb ik niets gezien dat hem een groter talent dan de inmiddels vertrokken Schendelaar maakt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 23 jun 2021, 16:50 Als je als TD niet in Druijf gelooft, maar wel in Duin... dan is er of iets mis met je voetbalverstand of was het toch echt iets persoonlijks.

Gezien het promoveren van Gullit en het verlengen van Clasie ga ik voorlopig even van het eerste uit.

Van Reus heb ik niets gezien dat hem een groter talent dan de inmiddels vertrokken Schendelaar maakt.
Druijf wilde zelf weg. AZ wilde meewerken, mits hij via een verlengd contract toch nog een aardige transfersom oplevert als een club hem definitief koopt. In dit geval neem ik het voor de TD op.

Dat Clasie verlengt snap ik ook wel. Dit en volgend jaar komen er weer nieuwe jonge talenten door naar de A-selectie. Juist spelers die de klappen van de zweep kennen zijn belangrijk als mentoren voor die jonge gasten. Daarbij is Clasie best bruikbaar in het veld. Als Koopmeiners weg is zijn er nog maar drie volwaardige middenvelders over op positie 6 en 8 met Midtsjö, Clasie en Reijnders. Peer Koopmeiners moet zich eerst nog maar bewijzen bij de grote jongens!

Via Jong AZ mogen Zico Buurmeester, Bram Franken en Fedde de Jong zich klaar stomen om volgend jaar bij de A-selectie aan te sluiten. Ervaring met al die jonge spelers in de groep is met Clasie dan gewenst.

Gullit is op dit moment de enige linksback in de selectie. Logisch dat ie er bij is gekomen.

Schendelaar weg is omdat de andere keeper wat 'Reusachtiger' is! :wink:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 23 jun 2021, 17:03 Druijf wilde zelf weg. AZ wilde meewerken, mits hij via een verlengd contract toch nog een aardige transfersom oplevert als een club hem definitief koopt. In dit geval neem ik het voor de TD op.

Dat Clasie verlengt snap ik ook wel. Dit en volgend jaar komen er weer nieuwe jonge talenten door naar de A-selectie. Juist spelers die de klappen van de zweep kennen zijn belangrijk als mentoren voor die jonge gasten. Daarbij is Clasie best bruikbaar in het veld. Als Koopmeiners weg is zijn er nog maar drie volwaardige middenvelders over op positie 6 en 8 met Midtsjö, Clasie en Reijnders. Peer Koopmeiners moet zich eerst nog maar bewijzen bij de grote jongens!

Via Jong AZ mogen Zico Buurmeester, Bram Franken en Fedde de Jong zich klaar stomen om volgend jaar bij de A-selectie aan te sluiten. Ervaring met al die jonge spelers in de groep is met Clasie dan gewenst.

Gullit is op dit moment de enige linksback in de selectie. Logisch dat ie er bij is gekomen.

Schendelaar weg is omdat de andere keeper wat 'Reusachtiger' is! :wink:
Clasie is overduidelijk een rol in de basis belooft, daar kwam ie zelf ook speciaal voor terug om extra te trainen. Druijf wilde weg omdat hij geen minuten kreeg en in alle facetten van het spel heeft Druijf meer bewezen dan Duin. Druijf was topschutter in de Eerste Divisie, maakte Europees doelpunten en is ook bij KV Mechelen aangehaakt op een eredivisie niveau. In Maastricht waren ze niet rouwig om het vertrek van Duin en hij heeft tot nog toe niet bewezen van vergelijkbare aard. Dat is overduidelijk een vreemde zet.

Als Gullit de enige overgebleven linksback is dan heeft Max werk te doen om een nieuwe aan te trekken. Er zijn spelers die veel meer bij Jong AZ laten zien die de kans (nog) niet hebben gekregen.

Gaan we Taabouni bijvoorbeeld verkopen of verhuren? Wat gaan we doen met Sedlacek? Waarom is Lathouwers verlengd? Er zijn best wel wat vragen te stellen bij de huidige samenstelling van de selectie.

Je gaat jongens ook niet publiekelijk promoveren on ze vervolgens weer te laten vallen bij aankopen neem ik aan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Rond het gerucht omtrent Pavlidis werd aangegeven dat er pas concrete actie na 1-7 kon worden gedaan. Zou dit voor meer clubs gelden?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 23 jun 2021, 20:08 Rond het gerucht omtrent Pavlidis werd aangegeven dat er pas concrete actie na 1-7 kon worden gedaan. Zou dit voor meer clubs gelden?
Transferwindow open per 1 juli!?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

ForzAZ schreef: 23 jun 2021, 20:59 Transferwindow open per 1 juli!?
Dat ook. Maar gaat vooral om de NOW regeling die je moet terugbetalen als je voor 1 juli spelers verkoopt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 23 jun 2021, 20:08 Rond het gerucht omtrent Pavlidis werd aangegeven dat er pas concrete actie na 1-7 kon worden gedaan. Zou dit voor meer clubs gelden?
Ja betreft coronasteun.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 23 jun 2021, 23:43 Ja betreft coronasteun.
Dat weet ik, maar ik vroeg me af of dit voor meer clubs van toepassing zou zijn. Nu moet een transfer bij Willem II na 1-7 worden afgerond. Zouden er nog meer clubs in dezelfde situatie zitten?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 24 jun 2021, 06:57 Dat weet ik, maar ik vroeg me af of dit voor meer clubs van toepassing zou zijn. Nu moet een transfer bij Willem II na 1-7 worden afgerond. Zouden er nog meer clubs in dezelfde situatie zitten?
Dat lijkt me wel want volgens mij hebben bijna alle clubs van de NOW regeling gebruik gemaakt.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie