Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

capefear schreef: 07 mei 2021, 07:17 Maar maakt hem dat tot een geschikte trainer van jong AZ? Geweldige speler inderdaad, maar wel een softie die ook veel meer uit zijn carrière had moeten halen.
Zo hebben ze in Eindhoven ook ooit die Luc Nelis weer binnen gehaald.
Zo'n Andries Jonker had ik liever gezien.
Martens was zeker geen softie, hij had gewoon zijn lichaam niet mee.

Of ie een goede trainer is, zal blijken. Hij kent wel het Nederlandse voetbal, doet aan gestage carrièreopbouw. Dat hij als ex-topvoetballer de juiste stappen volgt (eerst jeugd, diploma's halen, nu beloften) zegt wel wat en is heel anders dan al die andere voetballers die meteen een eerste elftal onder hun hoede willen hebben.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

capefear schreef: 07 mei 2021, 07:17 Geweldige speler inderdaad, maar wel een softie die ook veel meer uit zijn carrière had moeten halen.
Bedoel je met softie zijn persoonlijkheid of zijn blessures?

Wanneer hij fit was en op het veld stond was hij vaak een van de jongens die altijd keihard aan het werk was. Ging vaak tot de laatste minuut door. Altijd aan het coachen en overzag de hele aanval. Blessures.. ja dat is vervelend, maar begrijp dan niet waarom het hem een softie zou maken.


Vergeet niet dat AZ verloor van Ado en NAC, en het juist Martens was die voor de ommekeer zorgde, na zijn goal was AZ 28 wedstrijden ongeslagen.
https://www.youtube.com/watch?v=ZAaNnm6jvxE
"One swallow does not make a summer"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

capefear schreef: 07 mei 2021, 07:17 Maar maakt hem dat tot een geschikte trainer van jong AZ? Geweldige speler inderdaad, maar wel een softie die ook veel meer uit zijn carrière had moeten halen.
Zo hebben ze in Eindhoven ook ooit die Luc Nelis weer binnen gehaald.
Zo'n Andries Jonker had ik liever gezien.
Schijnt de nodige ervaring in het trainingsvak te hebben opgedaan bij Club Brugge. Nu ook trainer-coach van een vergelijkbaar elftal daar binnen een goede jeugdopleiding van CB.

Hoezo een softie? Oké de 'man van glas'. Soms hebben personen niet de ambitie om ten koste van zichzelf, hun naasten, omgeving en anderen het allerhoogste te willen nastreven. Dat mag toch?

Luc Nilis gaat al weer weg heb ik volgens mij laatst een keer ergens gezien.

Wie weet wordt Andries Jonker de ervaren assistent van Pascal Jansen!? Dan zie je hem toch alsnog! :wink: :lol:
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Shota-Arveladze schreef: 07 mei 2021, 08:39 Bedoel je met softie zijn persoonlijkheid of zijn blessures?

Wanneer hij fit was en op het veld stond was hij vaak een van de jongens die altijd keihard aan het werk was. Ging vaak tot de laatste minuut door. Altijd aan het coachen en overzag de hele aanval. Blessures.. ja dat is vervelend, maar begrijp dan niet waarom het hem een softie zou maken.


Vergeet niet dat AZ verloor van Ado en NAC, en het juist Martens was die voor de ommekeer zorgde, na zijn goal was AZ 28 wedstrijden ongeslagen.
https://www.youtube.com/watch?v=ZAaNnm6jvxE
Die goal was cruciaal, maar draagt toch helemaal niets bij aan zijn huidige geschiktheid als trainer, toch?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 07 mei 2021, 07:32 Martens was zeker geen softie, hij had gewoon zijn lichaam niet mee.

Of ie een goede trainer is, zal blijken. Hij kent wel het Nederlandse voetbal, doet aan gestage carrièreopbouw. Dat hij als ex-topvoetballer de juiste stappen volgt (eerst jeugd, diploma's halen, nu beloften) zegt wel wat en is heel anders dan al die andere voetballers die meteen een eerste elftal onder hun hoede willen hebben.
Wil nou niet zeggen dat het een topvoetballer was, hij was goed voor ons, maar heeft echt wel zaken gehad die hem tegen hielden. Anderzijds zijn het juist vaak dat soort spelers die toch aardige trainers worden.

Echter heb ik hier niet het beste voorgevoel bij, ondanks wat Martens voor de club heeft kunnen betekenen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 07 mei 2021, 09:50 Wil nou niet zeggen dat het een topvoetballer was, hij was goed voor ons, maar heeft echt wel zaken gehad die hem tegen hielden. Anderzijds zijn het juist vaak dat soort spelers die toch aardige trainers worden.

Echter heb ik hier niet het beste voorgevoel bij, ondanks wat Martens voor de club heeft kunnen betekenen.
Naar ED-maatstaven was hij zeker een topvoetballer, had ook redelijk aantal selecties.

Verstandelijk en voetbaltechnisch lijkt ie me wel voldoende capaciteiten te hebben. Het is wel weer een rustig, intelligent figuur (à la Jansen, Slot). Geen flamboyante persoonlijkheid die de boel op stelten kan zetten. Niet de persoon waarvan je zegt daar kan je wel eens een biertje mee doen. Ik prefereer zelf het eerste type maar misschien dat er coachtechnisch ook wat anders nodig is.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

ForzAZ schreef: 07 mei 2021, 08:57 Wie weet wordt Andries Jonker de ervaren assistent van Pascal Jansen!? Dan zie je hem toch alsnog! :wink: :lol:
Dat zou zeker niet verkeerd zijn.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

capefear schreef: 07 mei 2021, 10:51 Dat zou zeker niet verkeerd zijn.
Zelf heb ik al enige weken zitten denken wie nou als ervaren assistent aan de zijde van Pascal Jansen kan komen. Verder als Hans de Koning kwam ik eerst niet. Later dacht ik Alfred Schreuder de huidige assistent van Koeman bij Barca, die naar ik nu lees mogelijk verkast naar Bayern München. En verder dacht ik nog aan jawel Andries Jonker en verder kom ik eigenlijk niet.

Ik vind Andries Jonker helemaal niet zo´n rare voor de functie van ervaren assistent. Hij is in het verleden o.a. assistent geweest van de grote Louis van Gaal bij Barca, de trainer die ons ook een kampioenschap heeft bezorgd. Maar ook In Duitsland heeft ie als assistent van Van Gaal bij Bayern München gewerkt en later als assistent van Felix Magath bij Wolfsburg. Bij beide clubs is ie ook nog enige tijd (inval)coach geweest. Hij heeft ook de functie van hoofd jeugdopleiding bij Arsenal enige jaren bekleed. Verder coach geweest bij diverse Nederlandse clubs.

Nu is ie trainer bij Telstar en er is nog onduidelijkheid over zijn toekomst. Dus wie weet heeft Louis van Gaal als advies hem aanbevolen en staat ie op de eerste trainingsdag plotseling bij AZ op het trainingsveld!?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 07 mei 2021, 10:01 Naar ED-maatstaven was hij zeker een topvoetballer, had ook redelijk aantal selecties.

Verstandelijk en voetbaltechnisch lijkt ie me wel voldoende capaciteiten te hebben. Het is wel weer een rustig, intelligent figuur (à la Jansen, Slot). Geen flamboyante persoonlijkheid die de boel op stelten kan zetten. Niet de persoon waarvan je zegt daar kan je wel eens een biertje mee doen. Ik prefereer zelf het eerste type maar misschien dat er coachtechnisch ook wat anders nodig is.
'naar ED-maatstaven', sorry maar dat is gewoon iets te gemakkelijk de term 'topvoetballer' rechtpraten.

Mark van Bommel, Philip Cocu, Dirk Kuyt, Robin van Persie zijn bijvoorbeeld Nederlandse 'topvoetballers' uit die tijd die nu trainer zijn of iets vergelijkbaars doen. België had geen geweldige periode in de tijd van Martens bij het nationale elftal. Dan kom je bij inmiddels gestopte spelers hooguit uit op Daniel van Buyten, Vincent Kompany, Nicolas Lombaerts (toch een Uefa cup gewonnen) uit. Dan heb je nog wat jongens die al aan het afbouwen zijn zoals Vermaelen en Dembélé.

Er lijkt mij toch een wereld van verschil in ervaring tussen Dembélé en Martens bijvoorbeeld om het bij ex-AZ spelers te houden.
Het predikaat 'topvoetballer' is toch wat moeilijker verdiend naar mijn mening.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 07 mei 2021, 11:22 Zelf heb ik al enige weken zitten denken wie nou als ervaren assistent aan de zijde van Pascal Jansen kan komen. Verder als Hans de Koning kwam ik eerst niet. Later dacht ik Alfred Schreuder de huidige assistent van Koeman bij Barca, die naar ik nu lees mogelijk verkast naar Bayern München. En verder dacht ik nog aan jawel Andries Jonker en verder kom ik eigenlijk niet.

Ik vind Andries Jonker helemaal niet zo´n rare voor de functie van ervaren assistent. Hij is in het verleden o.a. assistent geweest van de grote Louis van Gaal bij Barca, de trainer die ons ook een kampioenschap heeft bezorgd. Maar ook In Duitsland heeft ie als assistent van Van Gaal bij Bayern München gewerkt en later als assistent van Felix Magath bij Wolfsburg. Bij beide clubs is ie ook nog enige tijd (inval)coach geweest. Hij heeft ook de functie van hoofd jeugdopleiding bij Arsenal enige jaren bekleed. Verder coach geweest bij diverse Nederlandse clubs.

Nu is ie trainer bij Telstar en er is nog onduidelijkheid over zijn toekomst. Dus wie weet heeft Louis van Gaal als advies hem aanbevolen en staat ie op de eerste trainingsdag plotseling bij AZ op het trainingsveld!?
Ik zou dat zeker toejuichen. Andries Jonker heeft ook duidelijk affiniteit om spelers te ontwikkelen en heeft ontzettend veel ervaring en passie voor het voetbalspelletje. Op de een of andere manier wordt hij door een groot deel van Nederland belachelijk gemaakt, maar hij is duidelijk wel een vakman. Maar waarom ik het niet zie gebeuren is dat het juist vreemd zou zijn dat iemand met zoveel ervaring 2e rol zou gaan spelen achter een onervaren coach als Jansen.

Een andere optie: Klaas Wels, die momenteel nog bij Top Oss zit. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... k-aan.html Ik ken hem verder niet, maar in het interview staat dus dat hij het wel ziet zitten om 2e man te zijn bij een eredivisieclub.

Ook Hans de Koning zou denk ik geen slechte keus zijn. Allerbelangrijkste is natuurlijk dat het iemand wordt waar Jansen een goede klik mee heeft en die hem kan aanvullen op bepaalde vlakken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

capefear schreef: 07 mei 2021, 07:26 Ligt er natuurlijk aan hoeveel zo'n speler nog moet kosten. Ik zie AZ geen 2,5 miljoen uitgeven voor een speler die na dit seizoen tegen de 30 aan loopt en dan ook nog voor AZ begrippen een topsalaris moet verdienen. Iemand van midden 20 kun je makkelijker kwijt/verkopen dan iemand van 30. Die geen restwaarde meer heeft. Het is en blijft een zakelijke wereld en dat is mede ook het succes van dit AZ. Het zal veel afhangen hoe soepel Stoke zich opstelt.
Ik wel want AZ heeft herhaaldelijk duidelijk gemaakt hoe belangrijk ze ervaren spelers in de selectie vinden. Hij kan ook nog wel 3 a 4 jaar mee en dan is een transfersom van 2,5 miljoen wel te verantwoorden. Salaris zal een groter probleem zijn want dat moet in t salarishuis passen en dat verschil zal met t Stoke salaris flink zijn.
_________________
"I don't know that!"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Kilkenny schreef: 07 mei 2021, 13:00 Ik wel want AZ heeft herhaaldelijk duidelijk gemaakt hoe belangrijk ze ervaren spelers in de selectie vinden. Hij kan ook nog wel 3 a 4 jaar mee en dan is een transfersom van 2,5 miljoen wel te verantwoorden. Salaris zal een groter probleem zijn want dat moet in t salarishuis passen en dat verschil zal met t Stoke salaris flink zijn.
Ervaring is mooi, op die manier willen ze ook Clasie behouden. Het zijn belangrijke spelers voor de groep en kunnen ook belangrijk zijn in de groepsprocessen, en weten precies wat op je af komt als je een talent bent waar veel belangstelling voor is, zoals AZ er veel van heeft rondlopen. Maar de vraag is of hij op het veld gezien zijn ervaring, ook altijd zo stabiel is en of hij wel echt past op de manier zoals AZ speelt met de opbouw van achteruit.
Ik deel de kritiek eigenlijk wel ( https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 7_38362531) minuut 23.40 en daarom vind ik wel dat AZ in eerste instantie vol voor van de Ven moet gaan, die geheel past in onze speelwijze en als daar nog financiële ruimte is tevens kan kiezen voor de ervaring van Indi. Maar 3 a 4 jaar zie ik Indi zeker niet als een onomstreden basisspeler hier, hij komt tekort in de manier zoals AZ van achteruit speelt, dat is zeker dit seizoen al gebleken waar met name de zwakke kant bij hem ligt.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

ForzAZ schreef: 07 mei 2021, 11:22 Zelf heb ik al enige weken zitten denken wie nou als ervaren assistent aan de zijde van Pascal Jansen kan komen. Verder als Hans de Koning kwam ik eerst niet. Later dacht ik Alfred Schreuder de huidige assistent van Koeman bij Barca, die naar ik nu lees mogelijk verkast naar Bayern München. En verder dacht ik nog aan jawel Andries Jonker en verder kom ik eigenlijk niet.
Hendrie Krüzen is een naam die mij wel eens te binnen is geschoten. Een assistent trainer met veel ervaring en een AZ verleden. Heeft lang met bijv. Peter Bosz gewerkt.

Zou mooi zijn als er een ervaren persoon wordt aangetrokken die een rol kan hebben bij zowel het eerste als bij Jong AZ, om zo ook de doorstroming (doorgaande lijn) in het oog te houden.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZuid-Scharwoude schreef: 07 mei 2021, 14:39 Hendrie Krüzen is een naam die mij wel eens te binnen is geschoten. Een assistent trainer met veel ervaring en een AZ verleden. Heeft lang met bijv. Peter Bosz gewerkt.

Zou mooi zijn als er een ervaren persoon wordt aangetrokken die een rol kan hebben bij zowel het eerste als bij Jong AZ, om zo ook de doorstroming (doorgaande lijn) in het oog te houden.
Aardig gevonden. Hij heeft één seizoen bij AZ gespeeld. Dus een lang verleden met AZ heeft hij niet.

Ik denk echter niet dat AZ met hem in de slag is, want hij volgt als een Siamese tweeling Peter Bosz die onlangs is ontslagen bij Bayer Leverkusen. Wanneer AZ Bosz had gehaald dan had je hem waarschijnlijk ook bij AZ gekregen. Nu zie ik het niet gebeuren. Hij wacht tot Bosz deze zomer weer een andere internationale club heeft gevonden en zal hem dan wel weer volgen.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

ForzAZ schreef: 07 mei 2021, 15:39 Toch zit er een serieus gevaar in dat zij Wijndal beslist wel willen halen. Taglifico heeft zijn laatste training er al op zitten en is op vakantie gestuurd. De verwachting is dat hij nu wel een stap naar een ander buiten land gaat maken. Leicester City ligt op pole positie las ik van de week ergens toen ik aan het zoek was naar nieuws over onze Owen. Elke keer weer wordt Wijndal als de meest ideale linksback genoemd.

Zou mooi zijn als Real Madrid zich binnenkort komt melden, want dat is zijn droomclub. Real zal er volgend seizoen heel anders uit gaan zien na waarschijnlijk een seizoen zonder prijzen. Dus Owen wacht nog even en dan ga je maar naar Spanje! [-o<
Is het eigenlijk nog verstandig van Huiberts om belangrijke steunpilaren waar nog volop groei in zit überhaupt aan ajax te verkopen, ook al zouden zij meer dan een marktconforme prijs op tafel leggen?
Ligt het gevaar er dan niet in, nu de club zelf toch ook tot de eredivisie top behoort, dat mocht zo'n transfer goed uit pakken en deze daarna succesvol naar een buitenlandse topclub overstapt, je dan voorgoed aan de leiband van ajax loopt.
Zeker als vervolgens van die lichting, jongens die wel rechtstreeks via AZ naar het buitenland zijn overgestapt, minder succesvol zouden slagen. Dan zou je al je exceptionele talenten die hier dan naam maken, min of meer altijd moeten overdoen als 'het grote ajax' zich geroepen voelt deze over te willen nemen.
Dat lijkt me toch niet helemaal het scenario waar Eenhoorn en Huiberts naar toe willen met hun Amerikaanse gedachte van Let's make it Big.
AZ is er het beste bij gebaat dat zo'n jongen als Wijndal, die ik overal wel zie slagen alleen al door zijn mentaliteit en flair, rechtstreeks bij een buitenlandse club slaagt en niet via een eredivisie tussenstap. Niet goed voor de eredivisie concurrentie, niet goed voor komende toptransfers.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 07 mei 2021, 07:17 Maar maakt hem dat tot een geschikte trainer van jong AZ? Geweldige speler inderdaad, maar wel een softie die ook veel meer uit zijn carrière had moeten halen.
Zo hebben ze in Eindhoven ook ooit die Luc Nelis weer binnen gehaald.
Zo'n Andries Jonker had ik liever gezien.
Zeg ga je mond wassen met water en zeep :!:
Martens is een echte AZ held. En zonder al die langdurige blessures had hij ook veel meer uit zijn carrière gehaald! Spelers zoals Martens en Robben met veel blessureleed zijn geconfronteerd en toch elke keer weer op niveau terug weten te komen zijn juist ware knokkers. Waarschijnlijk heb je zelf nooit met blessures te maken gehad.
Hoe lang volg je AZ eigenlijk pas nadat Martens gestopt is met voetballen?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik vind het allang leuk dat Maarten weer terug in Alkmaar is. Jong AZ is de ideale proeftuin voor beginnende spelers en trainers. Elke week een andere opstelling dus hij kan eens wat uitproberen. Als Maarten die Jongens nou eens wat passeeracties en doelpunten leert, en Vlaar de verdedigers onder hande neemt. Is toch 10x beter dan iemand die het voetbal uit een boek heeft geleerd.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

capefear schreef: 07 mei 2021, 15:44 Is het eigenlijk nog verstandig van Huiberts om belangrijke steunpilaren waar nog volop groei in zit überhaupt aan ajax te verkopen, ook al zouden zij meer dan een marktconforme prijs op tafel leggen?
Ligt het gevaar er dan niet in, nu de club zelf toch ook tot de eredivisie top behoort, dat mocht zo'n transfer goed uit pakken en deze daarna succesvol naar een buitenlandse topclub overstapt, je dan voorgoed aan de leiband van ajax loopt.
Zeker als vervolgens van die lichting, jongens die wel rechtstreeks via AZ naar het buitenland zijn overgestapt, minder succesvol zouden slagen. Dan zou je al je exceptionele talenten die hier dan naam maken, min of meer altijd moeten overdoen als 'het grote ajax' zich geroepen voelt deze over te willen nemen.
Dat lijkt me toch niet helemaal het scenario waar Eenhoorn en Huiberts naar toe willen met hun Amerikaanse gedachte van Let's make it Big.
AZ is er het beste bij gebaat dat zo'n jongen als Wijndal, die ik overal wel zie slagen alleen al door zijn mentaliteit en flair, rechtstreeks bij een buitenlandse club slaagt en niet via een eredivisie tussenstap. Niet goed voor de eredivisie concurrentie, niet goed voor komende toptransfers.
AZ heeft al eerder uitgesproken niet aan de concurrentie spelers te willen verkopen. Maar goed er zijn nog twee partijen op zijn minst die hierin een rol spelen. De kopende club en de speler zelf met zijn zaakwaarnemer aan zijn zijde.

In Duitsland gebeurt met grote regelmaat dat het grote Bayern München bij de concurrerende clubs als Dortmund en Leverkusen spelers weg koopt. Maar dan staan daar wel hele grote transferbedragen tegenover. Hier lijkt het dat ajax spelers wil en bijvoorbeeld AZ maar trots mag zijn en gewoon moet meewerken. Arrogantie ten top zoals gewoonlijk!

Owen is wel klaar bij AZ. Dat lees je in elk interview met hem. Hij is klaar voor een stap hogerop. Raiola is zijn zaakwaarnemer en heeft niet zo'n goede band met ajax. Dus wat dat betreft lijkt het twee tegen één en zou Wijndal niet naar Amsterdam verhuizen. Tot nu toe heb ik gelezen dat Inter Milan en Juventus hem op de korrel hebben. Als tussenstap naar Madrid geen verkeerde stap denk ik voor Owen Wijndal! [-o<
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

ForzAZ schreef: 07 mei 2021, 15:32 Aardig gevonden. Hij heeft één seizoen bij AZ gespeeld. Dus een lang verleden met AZ heeft hij niet.

Ik denk echter niet dat AZ met hem in de slag is, want hij volgt als een Siamese tweeling Peter Bosz die onlangs is ontslagen bij Bayer Leverkusen. Wanneer AZ Bosz had gehaald dan had je hem waarschijnlijk ook bij AZ gekregen. Nu zie ik het niet gebeuren. Hij wacht tot Bosz deze zomer weer een andere internationale club heeft gevonden en zal hem dan wel weer volgen.
Nee, geen lang AZ verleden en ik denk ook niet dat AZ hem zal willen, maar destijds bij Heracles stond hij wel al goed aangeschreven om zijn tactische inzicht.

Zelf zou ik Van Gaal het mooist vinden, maar die gaat hier niet meer aan beginnen. Misschien in een rol zoals Hiddink bij PSV wel eens heeft vervuld.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZuid-Scharwoude schreef: 07 mei 2021, 17:00 Nee, geen lang AZ verleden en ik denk ook niet dat AZ hem zal willen, maar destijds bij Heracles stond hij wel al goed aangeschreven om zijn tactische inzicht.

Zelf zou ik Van Gaal het mooist vinden, maar die gaat hier niet meer aan beginnen. Misschien in een rol zoals Hiddink bij PSV wel eens heeft vervuld.
Als je Van Gaal naast Jansen zet dan is het de meester ten opzichte van het jochie! Of de zon en zijn schaduw!

Oftewel de verhoudingen zijn dat op het oog omgedraaid en wie is dan de assistent van wie?

Nee dat wordt 'm niet. Mag ook niet van Truus! :wink:
Plaats reactie