Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 28 feb 2021, 17:29 Toe te voegen aan de technische staf:
- Hans de Koning, hoofdtrainer Jong AZ
- Martin Haar Co-trainer Jong AZ
- Kees Kist - spitsen trainer 1e, Jong en -18
- Ron Vlaar - verdedigers trainer 1e, Jong & - 18
Deal, maar wat Haar betreft dan vooral omdat ie het kampioensteam van de tweede divisie heeft geleid als ik mij niet vergis en hij al eerder een duo met de Koning is geweest als ik het goed heb begrepen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 28 feb 2021, 23:23 Deal, maar wat Haar betreft dan vooral omdat ie het kampioensteam van de tweede divisie heeft geleid als ik mij niet vergis en hij al eerder een duo met de Koning is geweest als ik het goed heb begrepen.
Dat zijn inderdaad 2 van mijn belangrijke redenen om hem er nu weer bij te vragen. Maar daarnaast ook omdat hij bewezen heeft goed met (jonge) spelers om te kunnen gaan. Dus die 3 redenen zou ik hem er weer zeker bij vragen. Hij loopt sowieso nog regelmatig bij AZ rond, dus lijkt het mij alleen maar logisch om hem ook weer bij de trainersstaf van Jong AZ te voegen.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

multatuli schreef: 28 feb 2021, 22:26 Eerst Jansen een eerlijke kans geven, daarna evalueren.
Ik denk dat Pascal zijn kans al heeft brnut.
Ik zou op dit moment geen betere trainer voor onze groep weten.
Gisteren werd weer succesvol tijdens de wedstrijd de tactiek gewisseld. Ook werd duidelijk hoe zeer we Dani en Jonas hebben gemist gedurende (Vrijwei) zijn hele periode van zijn trainerschap.
Ondanks dat boekte hij uitstekende resultaten en liet ons gewoon uitgaan van onze eigen kracht.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Lecompte schreef: 01 mar 2021, 05:15 Ik zou op dit moment geen betere trainer voor onze groep weten.
Hij doet vooral logische dingen de laatste tijd. Maar die miskleunen tegen Zwolle, Utrecht (2 keer) en ajax ben ik nog niet vergeten. Nu de selectie volledig fit is zijn er geen excuses meer dus ik hoop dat hij de stijgende lijn kan voortzetten. Maar als hij Aboukhlal blijft brengen mag hij zeker weg.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 01 mar 2021, 08:37 Maar als hij Aboukhlal blijft brengen mag hij zeker weg.
Ja, Aboukhlal heeft nog geen toegevoegd waarde gehad, een waardeloze sub. Of dat nu een reden is om de trainer te ontslaan is de vraag. Een eenvoudiger oplossing is Aboukhlal te verkopen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Lecompte schreef: 01 mar 2021, 05:15 Ik denk dat Pascal zijn kans al heeft brnut.
Ik zou op dit moment geen betere trainer voor onze groep weten.
Gisteren werd weer succesvol tijdens de wedstrijd de tactiek gewisseld. Ook werd duidelijk hoe zeer we Dani en Jonas hebben gemist gedurende (Vrijwei) zijn hele periode van zijn trainerschap.
Ondanks dat boekte hij uitstekende resultaten en liet ons gewoon uitgaan van onze eigen kracht.
IK ben op dit moment circa 90 procent tevreden over Jansen. De laatste tijd stelt hij meestal de juiste mensen op, gisteren ook een paar logische wissels. Alleen bij de 4-2 had hij een paar andere mensen ook speeltijd moeten gunnen (o.a. Evjen, Reijnders, en/of Goudmijn). Ik vind het nu nog te vroeg om al het 1 of het ander te zeggen. Hem nu al wegsturen is te vroeg, maar hem nu al definitief voor volgend seizoen aannemen ook. Stel je voor dat er nu een dramatische serie volgt. Gewoon nog 1,5 a 2 maanden aankijken en dan evalueren. Ik vind hem trouwens in ieder geval beter dan Slot.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Peter Bosz is vrij gekomen. Zou een stunt zijn opzich
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bosz staat wel garant voor aantrekkelijk voetbal maar een echte winnaar is het ook niet. Even los van de vraag of hij zelf naar AZ zou willen natuurlijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bosz lijkt mij wel een trainer die spelers beter kan maken, maar misschien heb ik dat mis.
Zou interessant kunnen zijn, maar zal vast een stap hogerop willen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Alsjeblieft geen Bosz zeg. Met zijn kamikazevoetbal ga je nooit een prijs winnen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 23 mar 2021, 10:10 Bosz staat wel garant voor aantrekkelijk voetbal maar een echte winnaar is het ook niet. Even los van de vraag of hij zelf naar AZ zou willen natuurlijk.
De top van Nederland! Wie wil dat nou niet? 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Eigenlijk doet Janssen het gewoon erg goed, ondanks een matig begin na een turbulente periode. Alleen tegen Utrecht en Vitesse had het tactisch beter gekund. Op zich heb ik er geen moeite mee om Janssen aan te houden als hoofdtrainer. Wél zou ik als AZ kijken naar een ervaren trainer zoals Martin Haar dat was, die geen moeite heeft om op de achtergrond te staan, maar wel veel kan toevoegen met ervaring. Misschien is Hans de Koning (oud trainer van VVV dit jaar) voor deze rol te vragen. Hij heeft eerder voor AZ gespeeld en getraind en is clubloos. Misschien wil hij liever hoofdtrainer worden, maar voor Janssen zou een ervaren assistent geen verkeerde toevoeging zijn.
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Jansen !!!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 23 mar 2021, 13:06 Alsjeblieft geen Bosz zeg. Met zijn kamikazevoetbal ga je nooit een prijs winnen.
We kunnen ook gewoon : niemand aanstellen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik zou Bosz echt wel leuk vinden. Ook al win je niet heb je wel een leuke wedstrijd gezien.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

MO7 schreef: 23 mar 2021, 18:36 Ik zou Bosz echt wel leuk vinden. Ook al win je niet heb je wel een leuke wedstrijd gezien.
Misschien dat de tijden van Adriaanse dan weer terugkomen. Spektakel. Mooi voetbal. Hoogtepunten, diepe dalen. Direct binnenhalen, die Bosz. En als hij te duur is Boadu verkopen.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 23 mar 2021, 20:02 Misschien dat de tijden van Adriaanse dan weer terugkomen. Spektakel. Mooi voetbal. Hoogtepunten, diepe dalen. Direct binnenhalen, die Bosz. En als hij te duur is Boadu verkopen.
Een speler verkopen voor Bosz heeft geen zin. Als die niet met spectaculair minder salaris genoegen neemt dan past zijn salaris never nooit niet in de salarishuishouding. Net als met Van Gaal zal AZ toch vooral met een heel goed verhaal aan moeten komen en Bosz wel heil in een bijzondere uitdaging moeten zien.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

vriend schreef: 23 mar 2021, 13:06 Alsjeblieft geen Bosz zeg. Met zijn kamikazevoetbal ga je nooit een prijs winnen.
Het is natuurlijk jaarlijks prijzen winnen met Slot, Jansen, Brom en hoe heten ze allemaal....
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 23 mar 2021, 20:23 Het is natuurlijk jaarlijks prijzen winnen met Slot, Jansen, Brom en hoe heten ze allemaal....
Precies! Daarom wordt het tijd om wel een winnende trainer te werven.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 23 mar 2021, 23:52 Precies! Daarom wordt het tijd om wel een winnende trainer te werven.
Welke prijzen wil je dan winnen als AZ zijnde? De landstitel kun je vergeten, voor de beker heb je veel geluk nodig en de supercup lukt alleen als je 2e wordt in de competitie en de kampioen de beker wint. Top 4 met sprankelend voetbal vind ik persoonlijk voldoende.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie