Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bombaman schreef: 27 sep 2021, 11:08 Hmm mooie redenatie. Dus op Van Gaal en Kessler na is Verbeek de beste trainer die AZ ooit gehad heeft?

Beste wil ik niet zeggen, maar wel succesvoller dan de trainers die met onze "gouden generatie" gewerkt hebben. Verbeek moest het namelijk zonder gouden generatie doen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

multatuli schreef: 27 sep 2021, 11:33 Beste wil ik niet zeggen, maar wel succesvoller dan de trainers die met onze "gouden generatie" gewerkt hebben. Verbeek moest het namelijk zonder gouden generatie doen.
Als ik voorzitter zou zijn van een club als Telstar zou ik zeker Verbeek halen. Dan heb je een trainer en klusjesman in 1. Als het nodig is bouwt hij zelfs een nieuw stadion voor de club :D
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

multatuli schreef: 27 sep 2021, 11:33 Beste wil ik niet zeggen, maar wel succesvoller dan de trainers die met onze "gouden generatie" gewerkt hebben. Verbeek moest het namelijk zonder gouden generatie doen.
Tja. Er zit een wereld van verschil tussen de beste of meest succesvolle trainer. Dus eigenlijk zeg je dat we Verbeek terug moeten halen omdat hij ooit succesvol was?
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bombaman schreef: 27 sep 2021, 11:45 Tja. Er zit een wereld van verschil tussen de beste of meest succesvolle trainer. Dus eigenlijk zeg je dat we Verbeek terug moeten halen omdat hij ooit succesvol was?
Nee hoor van mij hoeft Verbeek niet terug te komen, tegenover de negatieve geluiden, meld ik alleen dat hij wel succesvol was bij AZ en AZ met hem.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

multatuli schreef: 27 sep 2021, 11:33 Beste wil ik niet zeggen, maar wel succesvoller dan de trainers die met onze "gouden generatie" gewerkt hebben. Verbeek moest het namelijk zonder gouden generatie doen.
Verbeek heeft in die jaren mogen werken met oa Romero, Moisander, Poulsen, Klavan, Schaars, Martens, Rasmus Elm, Maher, Holmen, Ortiz, Altidore, Pelle, Sightursson,
Daar zitten best wel aantal namen tussen die in het AZ van de afgelopen jaren een basisplaats zouden hebben gehad

En ja weet dat selectie ieder jaar iets minder werd in die tijd maar dit zijn veelal gelouterde profs ipv opkomende (grote) talenten
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
sportfan
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2015, 22:19

Echt? Verbeek?
Dezelfde Verbeek die Maher alleen liet debuteren omdat anderen geblesseerd waren.
Dezelfde Verbeek die Ortiz wist te vernietigen?
Echt niet!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

multatuli schreef: 27 sep 2021, 12:12 Nee hoor van mij hoeft Verbeek niet terug te komen, tegenover de negatieve geluiden, meld ik alleen dat hij wel succesvol was bij AZ en AZ met hem.
Wat een onzin. Eén van de slechtste trainers ooit die per ongeluk een bekerfinale won omdat Frank de Boer in de halve finale zijn b-keus opstelde en AZ in de finale een dag had waarop opeens alles een keer lukte. Die halve finale die we overigens cadeau hadden gekregen met Veendam, Sneek, Den Bosch en Dordrecht.

Verbeek heeft het wereldrecord snel worden ontslagen verbroken. Mislukt bij Feyenoord, AZ, Nurnberg, Bochum, Twente, Adelaide en nu weer Almere. Fossiele opvattingen over omgaan met mensen, tegen het contactgestoorde aan. Hét voorbeeld dat een aap ook weleens zes kan gooien.
Hup AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 27 sep 2021, 20:01 Wat een onzin. Eén van de slechtste trainers ooit die per ongeluk een bekerfinale won omdat Frank de Boer in de halve finale zijn b-keus opstelde en AZ in de finale een dag had waarop opeens alles een keer lukte. Die halve finale die we overigens cadeau hadden gekregen met Veendam, Sneek, Den Bosch en Dordrecht.

Verbeek heeft het wereldrecord snel worden ontslagen verbroken. Mislukt bij Feyenoord, AZ, Nurnberg, Bochum, Twente, Adelaide en nu weer Almere. Fossiele opvattingen over omgaan met mensen, tegen het contactgestoorde aan. Hét voorbeeld dat een aap ook weleens zes kan gooien.
AZ heeft in het verleden toch echt nog wel slechtere trainers gehad. Ik ben ook geen fan van Verbeek, ik vond het alleen wel prima dat hij de selectie hard liet trainen. Of het voetbaltechnisch de beste trainingen waren is mij niet bekend. Blijkbaar heb jij een compleet negatieve kijk op hem (en slaat daarin door), maar hij heeft ook wel degelijk spelers die het moeilijk hadden geholpen. Zelfs 1 of meerdere speler(s) in huis genomen omdat die thuis problemen had. Net als Van Gaal een apart figuur, maar wel met het hart op de juiste plek.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bob heeft heeft volledig gelijk. Verbeek is een volslagen debiel. Maar het gaat om potentiële toekomstige trainers in dit topic, niet om terug te blikken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Bob Ross schreef: 27 sep 2021, 20:01 Wat een onzin. Eén van de slechtste trainers ooit die per ongeluk een bekerfinale won omdat Frank de Boer in de halve finale zijn b-keus opstelde en AZ in de finale een dag had waarop opeens alles een keer lukte. Die halve finale die we overigens cadeau hadden gekregen met Veendam, Sneek, Den Bosch en Dordrecht.

Verbeek heeft het wereldrecord snel worden ontslagen verbroken. Mislukt bij Feyenoord, AZ, Nurnberg, Bochum, Twente, Adelaide en nu weer Almere. Fossiele opvattingen over omgaan met mensen, tegen het contactgestoorde aan. Hét voorbeeld dat een aap ook weleens zes kan gooien.
Hier doe je Verbeek echt te kort mee.

Geen topper, maar heeft bij AZ wel redelijk gepresteerd. Ontslagen bij Twente en Feyenoord zeggen mij niet zoveel. Bij beide clubs een grote puinhoop destijds met weinig kans op succes voor welke trainer dan ook. Ik meen dat hij in Australia zelf is opgestapt omdat de betalingen werden gestopt..?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 28 sep 2021, 08:51 Hier doe je Verbeek echt te kort mee.

Geen topper, maar heeft bij AZ wel redelijk gepresteerd. Ontslagen bij Twente en Feyenoord zeggen mij niet zoveel. Bij beide clubs een grote puinhoop destijds met weinig kans op succes voor welke trainer dan ook. Ik meen dat hij in Australia zelf is opgestapt omdat de betalingen werden gestopt..?
Je zegt al, geen topper. En dat is waar we hier naar op zoek zijn, toch?
_________________
"I don't know that!"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Kilkenny schreef: 29 sep 2021, 19:23 Je zegt al, geen topper. En dat is waar we hier naar op zoek zijn, toch?
Eens. Hij hoeft van mij ook niet te komen.

Reageerde alleen op de onzin die Bob Ross schreef omdat Verbeek, ondanks dat het geen top trainer is, wel redelijk gepresteerd heeft met het beschikbare materiaal.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 30 sep 2021, 11:19 Eens. Hij hoeft van mij ook niet te komen.

Reageerde alleen op de onzin die Bob Ross schreef omdat Verbeek, ondanks dat het geen top trainer is, wel redelijk gepresteerd heeft met het beschikbare materiaal.
Dat is waar, het was ook weer niet zo slecht, maar zeker niet goed genoeg om hem nu terug te willen.

Anyway, Verbeek hoeft niet op de lijst van schaduwtrainers, daar is de grote meerderheid het wel mee eens. Next.
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ fanatic 4-life schreef: 30 sep 2021, 11:19 Eens. Hij hoeft van mij ook niet te komen.

Reageerde alleen op de onzin die Bob Ross schreef omdat Verbeek, ondanks dat het geen top trainer is, wel redelijk gepresteerd heeft met het beschikbare materiaal.
Hij is in 2012/2013 10e geworden met 9 punten achterstand op de nummer 9 (ADO Den Haag), met een selectie met daarin Martens, Viergever, Maher, Altidore, Hendriksen, Gudmondsson, Berghuis en Aron Johansson.

Dat jaar ervoor werd hij 4e met een nog betere spelersgroep en haalde hij de kwartfinale van de EL.

De eerste prestatie is de slechtste prestatie van een AZ-trainer in de 21e eeuw denk ik. De tweede prestatie is wat je toen mocht verwachten.

Maar goed, mijn punt is wel duidelijk. Hij zal de nieuwe trainer niet worden.
Hup AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 01 okt 2021, 10:04 Hij is in 2012/2013 10e geworden met 9 punten achterstand op de nummer 9 (ADO Den Haag), met een selectie met daarin Martens, Viergever, Maher, Altidore, Hendriksen, Gudmondsson, Berghuis en Aron Johansson.

Dat jaar ervoor werd hij 4e met een nog betere spelersgroep en haalde hij de kwartfinale van de EL.

De eerste prestatie is de slechtste prestatie van een AZ-trainer in de 21e eeuw denk ik. De tweede prestatie is wat je toen mocht verwachten.

Maar goed, mijn punt is wel duidelijk. Hij zal de nieuwe trainer niet worden.
Ik heb de discussie verplaatst naar het topic "oud AZ trainers"
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Alfred Schreuder is ook weer vrij
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

sister of mercy schreef: 28 okt 2021, 14:06 Alfred Schreuder is ook weer vrij
Mogen we wel snel handelen. Volgens mij staat hij in Amsterdam ook op het lijstje om Ten Hag op te volgen.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

multatuli schreef: 27 sep 2021, 11:34 Als ik voorzitter zou zijn van een club als Telstar zou ik zeker Verbeek halen. Dan heb je een trainer en klusjesman in 1. Als het nodig is bouwt hij zelfs een nieuw stadion voor de club :D
Er komt in ieder geval een blokhut
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Grim halen van Willen II
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Denniz schreef: 29 okt 2021, 00:30 Grim halen van Willen II
Eens!
Plaats reactie