Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Shota heeft ooit het aanbod gehad om trainer te worden bij AZ maar dat heeft hij afgeslagen.. graag of niet denk ik dan!
"One swallow does not make a summer"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

dirkjan schreef: 24 sep 2021, 06:48 Grim is al een paar keer eerder genoemd, en ondanks dat ik geen fan ben van keepers als hoofdtrainer zou ik hem ook graag bij AZ zien.
Is dat haalbaar? Zit pas net bij Willem II... Lijkt mij niet dat hij die club zo snel zal willen verlaten.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 24 sep 2021, 07:33 Is dat haalbaar? Zit pas net bij Willem II... Lijkt mij niet dat hij die club zo snel zal willen verlaten.
Bij het elftal van vorig jaar had nu al zijn contract ontbonden.
Bij dit elftal zegt hij volgens mij, ik heb net getekend :lol:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 23 sep 2021, 21:52 Fred Rutten?
Neuh
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Jack schreef: 24 sep 2021, 03:48 Mijn schaduwtrainer lijstje:

1. Frank de Boer.
2. Marcel Keizer

Bij optie 2. heb ik wel bedenkingen gekregen wegens het verraderlijke handelen van Arne Slot.

En kan er niet gewoon een stevig concurrentiebeding in een contract worden opgenomen?
De Boer zou echt een AZ-oplossing zijn.

Keizer is zeker een goede optie maar toch flink geld aan het pakken in de zandbak dacht ik.

We hebben volgens mij een trainer nodig die voor wat gif kan zorgen.

Qua winnaar vind ik Michel Preud'homme wel wat hebben.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Peter Hyballa?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

Het schijnt dat Ronald Koeman binnenkort beschikbaar is. Heeft het al eens eerder geprobeerd in Alkmaar, werd geen succes maar ach daarna puik werk verricht met het Nederlands elftal en bij Feyenoord ook niet verkeerd. Lijkt mij een goede optie.
Jansen heeft te maken met een vreselijk uitgekleed team, hetgeen je hem niet kwalijk kunt nemen. Daarentegen kun je hem wel verwijten vast te houden aan bepaalde spelers terwijl dit totaal niet werkt.
0000000Ik had gisteren geen moment het idee dat de 2-2 ging vallen, al helemaal niet toen Aboukhlal, duin en Oosting het veld betraden. Waarom in vredesnaam Reijnders gewisseld. Was in mijn ogen nog één van de lichtpuntjes de eerste helft. Het zijn zware tijden voor ons supporters...... #-o
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

mitch schreef: 24 sep 2021, 11:45 Het schijnt dat Ronald Koeman binnenkort beschikbaar is. Heeft het al eens eerder geprobeerd in Alkmaar, werd geen succes maar ach daarna puik werk verricht met het Nederlands elftal en bij Feyenoord ook niet verkeerd. Lijkt mij een goede optie.
Jansen heeft te maken met een vreselijk uitgekleed team, hetgeen je hem niet kwalijk kunt nemen. Daarentegen kun je hem wel verwijten vast te houden aan bepaalde spelers terwijl dit totaal niet werkt.
0000000Ik had gisteren geen moment het idee dat de 2-2 ging vallen, al helemaal niet toen Aboukhlal, duin en Oosting het veld betraden. Waarom in vredesnaam Reijnders gewisseld. Was in mijn ogen nog één van de lichtpuntjes de eerste helft. Het zijn zware tijden voor ons supporters...... #-o
Laporta wil graag van Koeman af dus laten we ruilen, wij Koeman en Jansen naar Barcelona , iedereen blij :D

Oosting kun je prima in laten vallen, alleen moet je hem dan wel op 10 of in de aanval laten spelen en niet als linksback.

Er zijn maar weinig trainers beschikbaar. Dan toch maar Jong bij Volendam losweken door een paar miljoen afkoopsom te betalen. Jonk is een voetballiefhebber pur sang, dus ik kan mij niet voorstellen dat hij De Wit in de basis zou zetten. Ook voor spelers ontwikkeling en doorstroming jeugd spelers (om die reden was hij destijds bij ajax vertrokken) is Jonk een goede keus. Dan kan Maarten Martens eerst 2 jaar ervaring opdoen bij Jong AZ en hem daarna opvolgen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

salmonyappi schreef: 23 sep 2021, 21:52 Fred Rutten?
Rutten zit vorstelijk bij het NEC van miljardair Marcel Boekhoorn. Laat maar zitten.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 24 sep 2021, 09:43 De Boer zou echt een AZ-oplossing zijn.

Keizer is zeker een goede optie maar toch flink geld aan het pakken in de zandbak dacht ik.

We hebben volgens mij een trainer nodig die voor wat gif kan zorgen.

Qua winnaar vind ik Michel Preud'homme wel wat hebben.
Hoezo is Frank de Boer een AZ-oplossing? Zie jij nog wat in de trainerscapaciteiten van Frank de Boer die bij AZ dan een nieuwe ploeg moet gaan opbouwen uit de restanten van Slot en Jansen?

Marcel Keizer is een type Slot. Maar zou die er wat voor voelen om veel oliedollars in te ruilen voor een zakje euro's?

Michel Preud'homme die het voetbal heeft verlaten wat ik zojuist lees na tal van functies enige jaren hiervoor bij Standard Luik. Is al 62 jaar en volgens mij dus klaar met dit spelletje. Een 'bezeten' winnaarstype was hij zeker!

Ik zie AZ trouwens voorlopig nog niet Pascal Jansen op straat zetten. Daarmee zou het 'overhaaste' vertrek van Slot en de onmiddellijke aanstelling van Jansen weer veel gespreksvoer voor de media en analisten ten nadele van Eenhoorn/Huiberts geven. Is ook in tegenspraak dan met het 'verstandige' beleid dat AZ al jaren voert volgens velen.

In België
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

ForzAZ schreef: 24 sep 2021, 14:04 Hoezo is Frank de Boer een AZ-oplossing? Zie jij nog wat in de trainerscapaciteiten van Frank de Boer die bij AZ dan een nieuwe ploeg moet gaan opbouwen uit de restanten van Slot en Jansen?

Marcel Keizer is een type Slot. Maar zou die er wat voor voelen om veel oliedollars in te ruilen voor een zakje euro's?

Michel Preud'homme die het voetbal heeft verlaten wat ik zojuist lees na tal van functies enige jaren hiervoor bij Standard Luik. Is al 62 jaar en volgens mij dus klaar met dit spelletje. Een 'bezeten' winnaarstype was hij zeker!

Ik zie AZ trouwens voorlopig nog niet Pascal Jansen op straat zetten. Daarmee zou het 'overhaaste' vertrek van Slot en de onmiddellijke aanstelling van Jansen weer veel gespreksvoer voor de media en analisten ten nadele van Eenhoorn/Huiberts geven. Is ook in tegenspraak dan met het 'verstandige' beleid dat AZ al jaren voert volgens velen.

In België
Ik zou het typisch AZ vinden om met De Boer op de proppen te komen wat zeker niet mijn keuze is.

Preud'homme is wel het type. Is er een jongere betaalbare vrije versie beschikbaar?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Wormuth.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 24 sep 2021, 15:36Wormuth.
Zou er nog een andere Duitse bargain bin trainer te bedenken zijn zoals Wormuth en Letsch?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

G. J Verbeek. De zweep moet erover.
mAgNaVoX oDySsEy
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

pAuluZ schreef: 24 sep 2021, 17:11 G. J Verbeek. De zweep moet erover.
Hou op. Nooit meer GJ Verbeek!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

pAuluZ schreef: 24 sep 2021, 17:11 G. J Verbeek. De zweep moet erover.
Haha. Die staat 14e met Almere City. Verbeek is een goeie om een nieuwe vloer in het home te laten leggen of nieuwe sjaaltjes en vanen op te hangen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bombaman schreef: 27 sep 2021, 10:58 Haha. Die staat 14e met Almere City. Verbeek is een goeie om een nieuwe vloer in het home te laten leggen of nieuwe sjaaltjes en vanen op te hangen.
Toch heeft hij met AZ meer gewonnen dan Vd Brom, Slot en Jansen bij elkaar #-o
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

multatuli schreef: 27 sep 2021, 11:00 Toch heeft hij met AZ meer gewonnen dan Vd Brom, Slot en Jansen bij elkaar #-o
Daar kun je Van Basten, Pastoor, Koeman *, Advocaat, Adriaanse, Haar, Van Stee en Van der Lem aan toevoegen :P

* Of tellen we die fruitschaal ook als prijs?
Laatst gewijzigd door Langedijk op 27 sep 2021, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

multatuli schreef: 27 sep 2021, 11:00 Toch heeft hij met AZ meer gewonnen dan Vd Brom, Slot en Jansen bij elkaar #-o
Hmm mooie redenatie. Dus op Van Gaal en Kessler na is Verbeek de beste trainer die AZ ooit gehad heeft?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie