Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 24 mar 2021, 10:11 Welke prijzen wil je dan winnen als AZ zijnde? De landstitel kun je vergeten, voor de beker heb je veel geluk nodig en de supercup lukt alleen als je 2e wordt in de competitie en de kampioen de beker wint. Top 4 met sprankelend voetbal vind ik persoonlijk voldoende.
Dit en volgend jaar boven de noodlijdende kopieerclub uit 010 eindigen is al een prijs opzich. Top 3 dus.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 24 mar 2021, 10:11 Welke prijzen wil je dan winnen als AZ zijnde? De landstitel kun je vergeten, voor de beker heb je veel geluk nodig en de supercup lukt alleen als je 2e wordt in de competitie en de kampioen de beker wint. Top 4 met sprankelend voetbal vind ik persoonlijk voldoende.
Precies. De beker win je eens in de 15 jaar misschien.
De prijs waar we voor strijden is dus Europees voetbal. Meer zit er normaliter niet in.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
NR10
Supporter
Berichten: 108
Lid geworden op: 16 jul 2007, 10:15
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Janssen heeft het prima gedaan tot nu toe na wat tactische slippertjes, maar dat doen ook de beste trainers. Zijn rust is zijn wapen denk ik. Ook bij de spelers lijkt hij respect in te boezemen. Zou niet weten waarom je hem nu aan de kant zou moeten zetten, zeker gezien de recente wedstrijden.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Als AZ Peter Bosz echt zou willen, moeten ze hem vanavond vastleggen anders is hij morgen de nieuwe bondscoach :D
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

NR10 schreef: 24 mar 2021, 17:34
Zou niet weten waarom je hem nu aan de kant zou moeten zetten, zeker gezien de recente wedstrijden.
De laatste wedstrijd geeft juist te denken. Daar klopte tactisch heel weinig van. Idem tegen Vitesse dus 2 van de laatste 3 wedstrijden waren onvoldoende.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 24 mar 2021, 19:32 De laatste wedstrijd geeft juist te denken. Daar klopte tactisch heel weinig van.
2-0 winst op PSV.........maar dat vind je dan waarschijnlijk scorebordjournalistiek. Verliezen we moet Jansen oprotten. Winnen we moet ie ook oprotten.....? 🤔
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Oke, ik ben om. Als je voetbalspoken Frank de Boer en ene vd Looi aan het werk ziet met de nationale teams van Nederland mogen wij ons uiterst gelukkig prijzen met onze Jansen. VdLooi presteert het om een team met toptalenten helemaal te verkloten door de 4222 van Schimdt uit zn hoed te toveren, en F. de Boer kan niet eens een team samenstellen.
AZ zou die twee moeten Boycotten.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 24 mar 2021, 23:14 Oke, ik ben om. Als je voetbalspoken Frank de Boer en ene vd Looi aan het werk ziet met de nationale teams van Nederland mogen wij ons uiterst gelukkig prijzen met onze Jansen. VdLooi presteert het om een team met toptalenten helemaal te verkloten door de 4222 van Schimdt uit zn hoed te toveren, en F. de Boer kan niet eens een team samenstellen.
AZ zou die twee moeten Boycotten.
Boycotten dan dupeer je je eigen spelers ook.

Maar hoe verzint VdLooi dit? Ontslag!

Weghorst had in dit fletse oranje goud waard kunnen zijn, maar FdBoer laat hem thuis. Ontslag!

Gert-Jan Verbeek is na een 2-1 winst op PSV op zaterdag op zondag ontslagen! Je kijkt tenslotte terug en naar voren voor de lange termijn!!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Kluivert kan straks vertrekken bij Barca. Zou hij een welkome aanvulling zijn voor de staf? Gullit als tweede man zou van mij ook mogen. De tactiek wordt toch al gedaan door de laptop mannen.

Eigenlijk meer een aanzetje voor de discussie, wie moeten de staf aanvullen volgend jaar? Je zou zeggen Jansen, laptoptrainer, oud topvoetballer.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 16 apr 2021, 16:12 Kluivert kan straks vertrekken bij Barca. Zou hij een welkome aanvulling zijn voor de staf? Gullit als tweede man zou van mij ook mogen. De tactiek wordt toch al gedaan door de laptop mannen.

Eigenlijk meer een aanzetje voor de discussie, wie moeten de staf aanvullen volgend jaar? Je zou zeggen Jansen, laptoptrainer, oud topvoetballer.
Laat ze er maar goed over nadenken inderdaad. Want voor je het weet ben je de hoofdtrainer hier. Kluivert zal toch niet 98% salaris inleveren om bij AZ aan te sluiten.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 16 apr 2021, 17:00 Laat ze er maar goed over nadenken inderdaad. Want voor je het weet ben je de hoofdtrainer hier. Kluivert zal toch niet 98% salaris inleveren om bij AZ aan te sluiten.
Voor ‘t geld hoeft ie het volgens mij niet te doen ;) meer de hobby.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Az564 schreef: 16 apr 2021, 16:12 Kluivert kan straks vertrekken bij Barca. Zou hij een welkome aanvulling zijn voor de staf? Gullit als tweede man zou van mij ook mogen. De tactiek wordt toch al gedaan door de laptop mannen.

Eigenlijk meer een aanzetje voor de discussie, wie moeten de staf aanvullen volgend jaar? Je zou zeggen Jansen, laptoptrainer, oud topvoetballer.
Beetje te grote ego´s van beide mannen t.o.v. onze voormalige assistent trainer Jansen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Net een kleine documentaire gezien van Sjors Ultee. Beetje pedant, maar weet wel wat ie doet bij Fortuna Sittard.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Shota Arveladze en Cocu zijn op dit moment vrij. Ik acht ze beiden capabeler dan de yoga leraar die vriendjespolitiek bedrijft.

Eddie Howe, Frank Lamprad en Gatusso kunnnen natuurlijk ook nog opties zijn. Allemaal vrije opties.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Ultee, arveladze, Fraser en van bronckhorst allemaal leuk maar AZ gaat niet zomaar de trainer ontslaan.

Ik hoopte echt oprecht dat er een goeie ervaren assistent bij kwam maar helaas. Martin Haar er naast
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Az564 schreef: 15 aug 2021, 07:43 Shota Arveladze en Cocu zijn op dit moment vrij. Ik acht ze beiden capabeler dan de yoga leraar die vriendjespolitiek bedrijft.

Eddie Howe, Frank Lamprad en Gatusso kunnnen natuurlijk ook nog opties zijn. Allemaal vrije opties.
Als voetballer was ik fan van Cocu, maar als trainer is het een type Frank de Boer trainer. AZ gaat echt niet de trainer na 1 of 2 slechte wedstrijden ontslaan, dus dit topic kan nog een tijdje de ijskast in.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

multatuli schreef: 15 aug 2021, 08:48 Als voetballer was ik fan van Cocu, maar als trainer is het een type Frank de Boer trainer. AZ gaat echt niet de trainer na 1 of 2 slechte wedstrijden ontslaan, dus dit topic kan nog een tijdje de ijskast in.
Dit is ter voorbereiding op 12 september :wink:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ferry schreef: 15 mei 2021, 16:42 Net een kleine documentaire gezien van Sjors Ultee. Beetje pedant, maar weet wel wat ie doet bij Fortuna Sittard.
Het zorgde bij mij voor een juiste voorspelling van het resultaat Fortuna Sittard-Twente.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Az564 schreef: 15 aug 2021, 07:43 Shota Arveladze en Cocu zijn op dit moment vrij. Ik acht ze beiden capabeler dan de yoga leraar die vriendjespolitiek bedrijft.

Eddie Howe, Frank Lamprad en Gatusso kunnnen natuurlijk ook nog opties zijn. Allemaal vrije opties.
Wat heeft Arveladze dan bewezen als trainer? Cocu is drie keer niets, Lampard heeft alleen maar in de top gezeten (plus door de mand gevallen bij Chelsea) en Gatusso is een ééncellige schreeuwlelijk à la Verbeeck.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

kuifje schreef: 15 aug 2021, 09:20 Wat heeft Arveladze dan bewezen als trainer?
Tja, wat had Slot bewezen? Wat had Jansen bewezen?
Plaats reactie