Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 15 mar 2023, 15:55 Tussenstapje Jong AZ is misschien het beste, daar is een vacature. Dan kan hij ook met veel van dezelfde jongens werken.
Ja dat lijkt me in de sterren geschreven inderdaad.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 15 mar 2023, 17:36 Ja dat lijkt me in de sterren geschreven inderdaad.
Moet hij nog wel zijn UEFA pro opleiding tot trainer/coach betaald voetbal hebben afgerond voor die tijd
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Was het maar zo'n feest dat we die binnen hengelden. Helaas heeft die rare vogel van ons net tot 2025 getekend.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Blijkbaar was Bosz haalbaar :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 01 apr 2023, 10:36 Blijkbaar was Bosz haalbaar :roll:
Ach, wie wil Peter Bosz nu als trainer als je ook een defensieve assistent zonder staat van dienst kunt hebben
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 01 apr 2023, 12:57 Ach, wie wil Peter Bosz nu als trainer als je ook een defensieve assistent zonder staat van dienst kunt hebben
Graag defensief vervangen voor behoudend.
Want zo goed staat die defensieve organisatie dus écht niet.
Vergelijk ons met PSV, waar de kritiek op de defensie enorm is (1 doelpunt meer tegen) of Twente (8 doelpunten minder tegen) en dan kan zelfs dat verhaal niet kloppen :wink:

Maar inderdaad, wie wil Peter Bosz als we onze eigen wonderboy met een lege prijzenkast hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 01 apr 2023, 10:36 Blijkbaar was Bosz haalbaar :roll:
Komop man, Bosz, die speelt naief en is waarschijnlijk over the hill, daar ga je niet mee winnen of iets opbouwen. Laten we ambitieuzer zijn. AZ heeft een trainer nodig die past bij de filosofie van de opleiding.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 01 apr 2023, 14:07 Komop man, Bosz, die speelt naief, daar ga je niet mee winnen of iets opbouwen. AZ heeft een trainer nog die past bij de filosofie van de opleiding
Pascal Jansen speelt behouden en naief, daar ga je niets mee winnen of opbouwen. AZ heeft een trainer nodig die past bij de filosofie van de club en de ontwikkeling van de jeugd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 01 apr 2023, 14:12 Pascal Jansen speelt behouden en naief, daar ga je niets mee winnen of opbouwen. AZ heeft een trainer nodig die past bij de filosofie van de club en de ontwikkeling van de jeugd.
Hee, er zitten copyrights op mijn teksten ©
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

differentcook schreef: 01 apr 2023, 14:07 Komop man, Bosz, die speelt naief en is waarschijnlijk over the hill, daar ga je niet mee winnen of iets opbouwen. Laten we ambitieuzer zijn. AZ heeft een trainer nodig die past bij de filosofie van de opleiding.
Je wil toch niet zeggen dat Jansen in de filosofie van AZ past?
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

sister of mercy schreef: 01 apr 2023, 17:01 Je wil toch niet zeggen dat Jansen in de filosofie van AZ past?
Wat is de filosofie van AZ eigenlijk? Als ik de afgelopen jaren moet beoordelen heb ik geen enkel idee. Ik weet wel wat ze niet willen: stappen zetten met een serieuze trainer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

De visie/filosofie van AZ is de wil om te winnen, aanvallend voetbal vanuit eigen kracht en het publiek vermaken. Dit met behulp van vooral zelfopgeleide spelers.

Ik zie dit niet bij Jansen terug. Ik zie geen 90 minuten lang dat er een wil is om te winnen. Door het oefenloze gebrei en tikkie breed, kan ik als supporter mij niet vermaken. Het tempo wat gehanteerd wordt, liggen tegenstanders niet wakker van. Aanvallend voetbal komt soms tot bloei maar is niet standaard. Met de droom voorhoede maak je te weinig goals, zie vandaag. Tevens vind ik dat onder Jansen eigen jeugd weinig kans krijgt, of het moet uit nood zijn.

Op tactisch gebied schort er ook nog het een en ander aan, wisselbeleid zonder plan.

Ik ben allang uitgekeken op trainer Jansen. Hij is wellicht een aardige man maar als trainer te licht voor AZ. Ik begrijp totaal niet dat ze hebben verlengd of het moet zijn dat er verschillende clubs uit de PL league hem willen hebben. Van mij mogen ze., hoe eerder, hoe beter.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

sister of mercy schreef: 01 apr 2023, 21:19
Ik ben allang uitgekeken op trainer Jansen. Hij is wellicht een aardige man maar als trainer te licht voor AZ. Ik begrijp totaal niet dat ze hebben verlengd of het moet zijn dat er verschillende clubs uit de PL league hem willen hebben. Van mij mogen ze., hoe eerder, hoe beter.
Het is hopen dat Slot vertrekt en Jansen naar Feyenoord gaat
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1183
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Valérien Ismaël is vrij. Dit is de man die lask linz enorm leuk liet voetballen. Een beetje in de slot/Bosz stijl.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DeTorenburch schreef: 09 apr 2023, 06:19 Valérien Ismaël is vrij. Dit is de man die lask linz enorm leuk liet voetballen. Een beetje in de slot/Bosz stijl.
Vind ik dat wel een goede keus

Buiten dat vind ik dat Maarten Martens
Vind dat die zich genoeg heeft bewezen bij jong AZ. Met beperkte middelen goed presteert en leuk voetbal laat zien.
Kent de jeugd ook door en door waardoor hij ze waarschijnlijker sneller laat doorstromen.
Zet er ervaren man naast(Henk Fraser voor de discipline).
Laatst gewijzigd door Elmpie. op 11 apr 2023, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Heitinga lijkt bij onze buren te blijven terwijl Bosz wel leek te willen maar er zit nog een oud zeer. Klinkt als ene Louis, uit wrok de club you Alkmaar omhoog helpen :wink:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Elmpie. schreef: 10 apr 2023, 19:24 Zet er ervaren man naast(Henk Fraser voor de discipline).
Fraser gaat naar RKC

En wij blijven straks weer achter met een assistent-trainer
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ruud!

Kan Jansen terug naar 040
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 11 apr 2023, 15:51 Fraser gaat naar RKC

En wij blijven straks weer achter met een assistent-trainer
met de naam Martens
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Plaats reactie