Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

In navolging van de grote namen bij AZ, ome Co en van Gaal, is Jonk de volgende gouden tijd bezorger van de ajakkes school. Het is niet anders, ik ben om. Laat maar komen.
Praat geen Poep, doos.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Witzer schreef: 09 dec 2021, 13:46 In navolging van de grote namen bij AZ, ome Co en van Gaal, is Jonk de volgende gouden tijd bezorger van de ajakkes school. Het is niet anders, ik ben om. Laat maar komen.
Fijn! Ik ook. Kom er maar in, Wilhelmus!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Hoe lang mag deze kneus nog trainer zijn
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Mooi he, we staan weer in het linker rijtje en zijn door in de KNVB beker en niemand heeft het meer over een nieuwe trainer :lol:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

RoycosoepieAZ schreef: 16 dec 2021, 07:41 Mooi he, we staan weer in het linker rijtje en zijn door in de KNVB beker en niemand heeft het meer over een nieuwe trainer :lol:
Nee, we hebben gewonnen van ajax. Dan verdient een trainer best een weekje rust. :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

RoycosoepieAZ schreef: 16 dec 2021, 07:41 Mooi he, we staan weer in het linker rijtje en zijn door in de KNVB beker en niemand heeft het meer over een nieuwe trainer :lol:
Wat ook kenmerkend is, is dat drie van de veelgenoemde trainers hier (Grim, Ultee en Martens) er al maandenlang weinig van bakken. Mag je toch weer blij zijn dat de club niet wordt gerund door oppertunisten.

Overigens denk ik dat Jansen nu grote kans heeft om gewoon tot de zomer te blijven zitten. Hij ligt op schema om alle doelstellingen te behalen.

Dan in de zomer eens goed de balans opmaken. De tweede seizoenshelft wordt nog steeds heel spannend voor de toekomst van Jansen.

Daarna eventueel kijken naar de suggesties die Langedijk heeft gedaan wat mij betreft, of bij genoeg ontwikkeling doorgaan met Jansen.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 16 dec 2021, 09:09 Wat ook kenmerkend is, is dat drie van de veelgenoemde trainers hier (Grim, Ultee en Martens) er al maandenlang weinig van bakken. Mag je toch weer blij zijn dat de club niet wordt gerund door oppertunisten.

Overigens denk ik dat Jansen nu grote kans heeft om gewoon tot de zomer te blijven zitten. Hij ligt op schema om alle doelstellingen te behalen.

Dan in de zomer eens goed de balans opmaken. De tweede seizoenshelft wordt nog steeds heel spannend voor de toekomst van Jansen.

Daarna eventueel kijken naar de suggesties die Langedijk heeft gedaan wat mij betreft, of bij genoeg ontwikkeling doorgaan met Jansen.
Dat is wel heel selectief geselecteerd uit de genoemde namen.

Jonk en Knutsen doen het nog altijd heel goed.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 16 dec 2021, 10:34 Dat is wel heel selectief geselecteerd uit de genoemde namen.

Jonk en Knutsen doen het nog altijd heel goed.
Nouja, selectief. Ik heb 3 van de 7 toen meest genoemde namen geselecteerd, min of meer de helft. Ik heb er niet 3 uit 20 gepakt.

Het blijft een nogal karige score voor mensen die 100% zeker wisten dat deze trainers het véél beter dan Jansen zouden doen. En dat pas 3 maanden verder.

Jonk is uiteindelijk toch ook gewoon een gok, die heeft alleen ervaring op KKD-niveau bij het clubje uit zijn eigen dorp waar hij een vrije hand heeft. Maar ook op mij maakt hij wel een aardige indruk. Ik zou toch nog steeds voor een Duitse of Scandinavische trainer gaan.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 16 dec 2021, 12:56 Nouja, selectief. Ik heb 3 van de 7 toen meest genoemde namen geselecteerd, min of meer de helft. Ik heb er niet 3 uit 20 gepakt.

Het blijft een nogal karige score voor mensen die 100% zeker wisten dat deze trainers het véél beter dan Jansen zouden doen. En dat pas 3 maanden verder.

Jonk is uiteindelijk toch ook gewoon een gok, die heeft alleen ervaring op KKD-niveau bij het clubje uit zijn eigen dorp waar hij een vrije hand heeft. Maar ook op mij maakt hij wel een aardige indruk. Ik zou toch nog steeds voor een Duitse of Scandinavische trainer gaan.
Nee het is selectief omdat het echt geen namen zijn waar iedereen het over eens was. Je bent nog schappelijk geweest de Boer er niet bij te noemen, maar die is ook maar de revu gepasseerd bij een enkeling. Het noemen van Ultee heeft namelijk toch aardig wat kritiek opgeleverd.

Je verbind er ook gelijk bepaalde conclusies aan, dat noemt men een strawman. Je tuigt zelf geframed het makkelijkste voorbeeld op en straft het dan genadeloos af alsof alle anderen het zo zouden hebben voorgesteld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Joh, maak het niet zo ingewikkeld. Deze drie zijn door meerdere forummers(waar hoor je mij unaniem zeggen) genoemd als geschikt en blijken ook weinig soeps. Waar ik alleen maar mee wil zeggen dat het langs de zijlijn lekker makkelijk roepen is en daarnaast dat een trainer ook gewoon afhankelijk van zijn materiaal is. En daarmee wil ik weer zeggen dat de stelligheid waarmee Jansen wordt afgemaakt wel wat genuanceerder mag. Maar dat is gelukkig al wat beter geworden.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Bob Ross schreef: 16 dec 2021, 15:00 Deze drie zijn door meerdere forummers(waar hoor je mij unaniem zeggen) genoemd als geschikt en blijken ook weinig soeps.
Ultee komt uit mijn koker. Ik vind het een goede, duidelijke communicator en ook een tactische, slimme kerel. Hij zit met Fortuna in een lastig parket. Daar is in de zomer ongeveer de hele selectie gewisseld en heeft hij een huurlingenleger terug gekregen. Ik denk dat onze yoga leraar het daar ook moeilijk mee zou hebben.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Bob Ross schreef: 16 dec 2021, 15:00 En daarmee wil ik weer zeggen dat de stelligheid waarmee Jansen wordt afgemaakt wel wat genuanceerder mag. Maar dat is gelukkig al wat beter geworden.
Maak je geen zorgen Bob, ik sta er nog steeds hetzelfde in! #jansenout

Maar heb het geloof ik wel meermaals (erg uitgebreid) onderbouwd aan de hand van tacktiek en daarin vind ik Jansen tekort schieten voor een uitdager van de top.

Zo kunnen we lekker blijven bakkeleien in dit topic, het Jansen-, topic & prestaties/tacktiek! Leuk hè?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 16 dec 2021, 22:25 Maak je geen zorgen Bob, ik sta er nog steeds hetzelfde in! #jansenout

Maar heb het geloof ik wel meermaals (erg uitgebreid) onderbouwd aan de hand van tacktiek en daarin vind ik Jansen tekort schieten voor een uitdager van de top.

Zo kunnen we lekker blijven bakkeleien in dit topic, het Jansen-, topic & prestaties/tacktiek! Leuk hè?
Die hashtag had ik toch al zeker een week niet gezien :D .Maar zoals de discussie nu is vind ik het persoonlijk veel leuker op het forum dan een aantal weken terug waar alleen maar werd gebashed. Noem mij een moraalridder, maar de Tweede Kamer, Twitter en Facebook zijn al overwonnen door schreeuwlelijken zonder inhoud, dit forum is mijn laatste strohalm :wink: .

Overigens wil ik wel een naam toevoegen die je eigenlijk misschien te makkelijk over het hoofd ziet: Thomas Letsch. Stiekem doet hij met Vitesse hele mooie dingen, terwijl ze daar nou niet met miljoenen kunnen smijten en ze een selectie hebben met hopeloze kleuters a la Bazoer en Tannane.

Komt goed over voor de camera, modern, tactisch sterk, aanvallend en verzorgd voetbal. Knappe serie in de ConL. Contract loopt af in 2022. Ik denk dat AZ door hem wel als een stapje omhoog wordt gezien.
Hup AZ.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Bob Ross schreef: 17 dec 2021, 07:45 Die hashtag had ik toch al zeker een week niet gezien :D .Maar zoals de discussie nu is vind ik het persoonlijk veel leuker op het forum dan een aantal weken terug waar alleen maar werd gebashed. Noem mij een moraalridder, maar de Tweede Kamer, Twitter en Facebook zijn al overwonnen door schreeuwlelijken zonder inhoud, dit forum is mijn laatste strohalm :wink: .

Overigens wil ik wel een naam toevoegen die je eigenlijk misschien te makkelijk over het hoofd ziet: Thomas Letsch. Stiekem doet hij met Vitesse hele mooie dingen, terwijl ze daar nou niet met miljoenen kunnen smijten en ze een selectie hebben met hopeloze kleuters a la Bazoer en Tannane.

Komt goed over voor de camera, modern, tactisch sterk, aanvallend en verzorgd voetbal. Knappe serie in de ConL. Contract loopt af in 2022. Ik denk dat AZ door hem wel als een stapje omhoog wordt gezien.
Nadeel is dat het spel niet om aan te gluren is. Doet het inderdaad wel goed. Toch lijkt Jonk me veel beter te passen bij AZ.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 16 dec 2021, 22:25 Maak je geen zorgen Bob, ik sta er nog steeds hetzelfde in! #jansenout

Maar heb het geloof ik wel meermaals (erg uitgebreid) onderbouwd aan de hand van tacktiek en daarin vind ik Jansen tekort schieten voor een uitdager van de top.
Over welke top heb je het nu uiteindelijk?

Tegen de huidige Top 4 hebben we - voetballend gezien - in alle wedstrijden weerwerk geleverd. En we schurken er nu ook weer tegenaan. Met een praktisch volledig gerenoveerd elftal ...
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 20 dec 2021, 09:15 Over welke top heb je het nu uiteindelijk?

Tegen de huidige Top 4 hebben we - voetballend gezien - in alle wedstrijden weerwerk geleverd. En we schurken er nu ook weer tegenaan. Met een praktisch volledig gerenoveerd elftal ...
Niet helemaal, tegen Feyenoord werden we regelmatig volledig overlopen en was het een wonder dat we niet al vroeg tegen een achterstand aankeken. Daar kwamen we bijna heel goed weg.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Kilkenny schreef: 20 dec 2021, 09:37 Niet helemaal, tegen Feyenoord werden we regelmatig volledig overlopen en was het een wonder dat we niet al vroeg tegen een achterstand aankeken. Daar kwamen we bijna heel goed weg.
Dat vond ik allemaal wel meevallen.

Uiteindelijk kreeg AZ in die wedstrijd ook goede kansen en had je ook gewoon kunnen winnen.

Ik vind dat we de hele top - ook dit seizoen - behoorlijk hebben uitgedaagd.

Vorig seizoen legde Jansen ook Feyenoord en PSV over de knie. Ik heb dus geen idee waarom dat nu opeens niet meer zou kunnen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 20 dec 2021, 09:52 Ik vind dat we de hele top - ook dit seizoen - behoorlijk hebben uitgedaagd.
PSV thuis deed wel pijn.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 20 dec 2021, 11:52 PSV thuis deed wel pijn.
Tot aan de 0-2 was het vrij gelijkwaardig.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef: 20 dec 2021, 12:03 Tot aan de 0-2 was het vrij gelijkwaardig.
Consensus in voetballand was dat AZ beter was.
Plaats reactie