Wie is jouw favoriete speler bij AZ?

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Wie is je favoriete speler?

Marco Bizot
0
Geen stemmen
Ron Vlaar
2
5%
Jonas Svensson
1
3%
Owen Wijndal
5
13%
Fredrik Midtsjø
17
45%
Teun Koopmeiners
8
21%
Calvin Stengs
1
3%
Myron Boadu
1
3%
Oussama Idrissi
1
3%
Een ander. Reageer om je favoriete (cult-)held te vermelden.
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 38
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Het woord 'publiekslieveling' is de laatste tijd meerdere keren gevallen. Vandaar dat het me wel aardig leek om eens een polletje te openen met de vraag wie dat nu eigenlijk echt is. Barry van Galen was de onomstreden held van het Alkmaarse publiek. Maar wie is dat nu?

Bij het opstellen van dit lijstje heb ik gekeken naar het feit hoe vaak een speler wordt toegezongen, hoe diegene bij de supporters ligt, etc. etc.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Shampoo
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:40

Ik denk dat Steinson de favoriet word.
tenminste als hij een bassisplaats heeft.
hij word altijd goed toegezongen en hij geeft ook vaak een reactie, bijvoorbeeld hij zwaait soms terug, en natuurlijk retteketet!
Vedette
Glory-hunter
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 aug 2004, 20:04
Locatie: Alkmaar

Ik vind niet dat er per sé een publiekslieveling is. Voor mij zijn dat altijd Barry Van Galen en Max Huiberts geweest. Het is nu niet zo dat ik meteen een andere voetballer als ´lieveling´ heb. Ik ben wel erg gecharmeerd van Schaars en Steinsson.
Gebruikersavatar
Don vito corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 15 feb 2006, 19:30
Locatie: alkmaar

Publieks lievelingen zijn meestal spelers die werken als een paard en een beetje recalcitrant(BEETJE GEK IN DE KOP) zijn en altijd voorop in de strijd gaan.Ik heb ook voor Steinsson gekozen maar misschien word het wel Gudjohnson!!
DONS TIP HEINEKEN'S BIER
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Ook voor mij is Steinsson op dit moment een lievelingsspeler, nipt boven Arveladze.
Toch een van die jongens die iets extra's kan brengen in de wedstrijd.
Ook buiten het veld is het een hele toffe gozer die waarschijnlijk goed ligt in de groep.
SANKA
Supporter
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 mei 2005, 18:56
Locatie: ALKMAAR

Steinsson natuurlijk!! Prachtig hoe hij met het publiek omgaat.
(heerenveen uit ,bijvoorbeeld) lekker opzwepen zo'n groep.
Maar net zoals Don Vito al zei, het zou net zogoed een nieuwe speler kunnen worden... Gudjohnson of Cziommer misschien.
VICTORIEEEEEE VAK X3
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Vedette schreef:Ik vind niet dat er per sé een publiekslieveling is. Voor mij zijn dat altijd Barry Van Galen en Max Huiberts geweest. Het is nu niet zo dat ik meteen een andere voetballer als ´lieveling´ heb. Ik ben wel erg gecharmeerd van Schaars en Steinsson.
Wat een helden waren dat!!

Ik heb er niks meer aan toe te voegen 8)
Vak S
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Gretar uiteraard!!

Is er weer 1 die weet waar het om draait.
Om de mensen die naar het stadion gaan, je betrokken
voelen, en hij weet daar heel goed invulling aan te geven.
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Steinsson of Koevermans, is ook verschrikkelijk populair.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ik heb persoonlijk veel met Jaliens. Gewoon voetballen en niet zeiken, toen hij er naast kwam te staan was zijn reactie ook goed. Hij vond het jammer maar hij moest zichzelf gewoon weer in de basis knokken. Zo hoort het! Gewoon zelfkennis en zelfkritiek en niet meteen gaan lopen zeiken dat je weg wil en dat je het niet begrijpt (Opdam). Daarnaast loopt hij ook niet in elk interview te verkondigen dat hij zo snel mogelijk weg wil als Portsmouth zich meld. Ik vind het een ideale jongen bij AZ.

Verder is Steinsson natuurlijk ook een held evenals Schaars. Verdere uitleg daarover lijkt me overbodig.
Gebruikersavatar
AZo
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 mei 2006, 11:49
Locatie: Anna Paulowna

Steinsson en Koef is ook een favo aan het worden!
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Steinsson... zonder twijfel!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZ 4 Life schreef:Ik heb persoonlijk veel met Jaliens. Gewoon voetballen en niet zeiken, toen hij er naast kwam te staan was zijn reactie ook goed. Hij vond het jammer maar hij moest zichzelf gewoon weer in de basis knokken. Zo hoort het! Gewoon zelfkennis en zelfkritiek en niet meteen gaan lopen zeiken dat je weg wil en dat je het niet begrijpt (Opdam). Daarnaast loopt hij ook niet in elk interview te verkondigen dat hij zo snel mogelijk weg wil als Portsmouth zich meld. Ik vind het een ideale jongen bij AZ.

Verder is Steinsson natuurlijk ook een held evenals Schaars. Verdere uitleg daarover lijkt me overbodig.
Was het niet iets van: Liever bij AZ op de bank dan bij Feyenoord in de basis .

Ik heb op Kew Jaliens gestemd als beste man van het seizoen, zegt genoeg.
Anti Neus
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 apr 2005, 13:10
Locatie: Oudkarspel

Mijn favorieten zin nog steeds David loggie en Barry vanGalen. Mischien kan je loggie en steinson =D> qua opzwepen van het publiek wel een beetje met elkaar vergelijken!~!!!
oh wat haat ik 020
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik heb gekozen voor Steinsson. Maar ik mis Tim de Cler wel in het rijtje. Niet voor niets voetballer van het jaar geworden.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Kilkenny schreef:Ik heb gekozen voor Steinsson. Maar ik mis Tim de Cler wel in het rijtje. Niet voor niets voetballer van het jaar geworden.
De Cler is niet echt bepaald een speler die elke wedstrijd hartstochtelijk wordt toegezongen of die een bepaalde band met de fans heeft. Daar ben ik meer op afgegaan.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

Ik heb gekozen voor Opdam. Dit vanwege club "liefde" en inzet.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

GrandMaster T. schreef:[..]
De Cler is niet echt bepaald een speler die elke wedstrijd hartstochtelijk wordt toegezongen of die een bepaalde band met de fans heeft. Daar ben ik meer op afgegaan.
Vanwaar dan wel de keus voor Barry Opdam?
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Antti Opdam schreef:[..]


Vanwaar dan wel de keus voor Barry Opdam?
Opdam wordt nog weleens toegezongen (al is dat niet vaak). En het heeft ook iets persoonlijks. Toen hij in 2000 de winnende tegen 020 maakte kon hij bij mij echt niet meer stuk. En ik weet dat er meer zijn die zo denken. Bovendien is hij nu degene met het langste dienstverband bij de club.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
West Coast Mafia
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 mar 2005, 20:35
Locatie: Groet

Toch maar Shota gekozen , ik denk dat hij toch (vooral buiten-staanders) het gezicht van AZ is..................en hij heeft het gewoon goed gedaan.
Is toch een tijdje geleden dat een spits van AZ er zoveel in trapte!

Maar mijn echte publieks lieveling allertijden is toch Maurice van Ham !!!!
AZ-ter to the bone !
Plaats reactie