Wie is jouw favoriete speler bij AZ?

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Wie is je favoriete speler?

Marco Bizot
0
Geen stemmen
Ron Vlaar
2
5%
Jonas Svensson
1
3%
Owen Wijndal
5
13%
Fredrik Midtsjø
17
45%
Teun Koopmeiners
8
21%
Calvin Stengs
1
3%
Myron Boadu
1
3%
Oussama Idrissi
1
3%
Een ander. Reageer om je favoriete (cult-)held te vermelden.
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 38
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Sharon schreef:Gill Swerts, hoop dat ie veel gaat laten zien in Alkmaar (en Graziano Pellè en nee niet vanwege zijn uiterlijk, al is het wel een mooie jongen. Die jongen gaat er ook nog wel komen)
Vanwege wat dan wel als ik vragen mag?!
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gebruikersavatar
Sharon
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 jul 2007, 12:33
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

spazekaas schreef:[..]


Vanwege wat dan wel als ik vragen mag?!
Zijn voetbaltalent die hij hier helaas nog niet heeft laten zien.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef:[..]
En denk je dat dit bij AZ anders is dan bij andere clubs? Dit is toch gewoon een uiting van de huidige generatie voetballers.
Als ik een Van Dijk zie voetballen, dan word ik daar wel warm van. Of neem een Piet Veldhuizen. Om maar eens een dwarsstraat te noemen. Het gaat er mij niet om dat ze bij een bod van drie miljoen weg zijn, maar dat er in de huidige selectie gewoon geen/amper persoonlijkheden of voetbaltalenten zitten waarvoor je naar het stadion komt.
Gebruikersavatar
Martens1986
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 jul 2008, 09:22
Locatie: Praag

niet gek gezien mijn forumnaam:p Maarten Martens...

een leider, supergoeie techniek, symphatieke jongen...
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Sharon schreef:[..]


Zijn voetbaltalent die hij hier helaas nog niet heeft laten zien.
Ja hopelijk heeft Bambi leren lopen deze zomer want, ik heb nog geen talent bij hem kunnen bespeuren miss. moet hij de term ''voorin de bal vasthouden'' wat minder letterlijk nemen en zijn kop kaal scheren zodat hij wat ruiger overkomt tegenover de lokale houthakkers!
Laatst gewijzigd door spazekaas op 18 jul 2008, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gebruikersavatar
Sharon
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 jul 2007, 12:33
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

spazekaas schreef:[..]


Ja hopelijk heeft Bambi leren lopen deze zomer want, ik heb nog geen talent bij hem kunnen bespeuren miss. moet hij de term ''voorin de bal vasthouden'' wat minder serieus nemen en zijn kop kaal scheren zodat hij wat ruiger overkomt tegenover de lokale houthakkers!
Ik hoop het ook, want hij kan wel degelijk goed voetballen (was in 2005 nog een van de grootste jeugdtalenten), alleen hier heeft ie nog niks laten zien. Als hij daar beter van gaat voetballen hier dan mag hij per direct zijn kop kaal scheren.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

thomasvaren schreef:Ik zou zeggen: kom maar met steekhoudende argumenten en verbaas me.
Ik wacht nog op inhoudelijke reacties van de laatste drie of vier keer dat je opeens met de noorderzon was vertrokken toen het je argumentatietechnisch te heet onder de voeten werd.
Aldus de papegaai van de media
Izwid
Seizoenkaarthouder
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 jan 2012, 20:44
Locatie: Schoorl

Ben zelf een zaalvoetballiefhebber/liefhebber van technisch spel. Daarom vind ik Hans Visser wel een van de mooiste voetballers die ooit bij AZ heeft gespeeld. Hij deed vaak niet mee, maar dan viel er nog genoeg te genieten tijdens de warming-up en in de rust...
Azb100
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jan 2012, 14:16
Locatie: Alkmaar

Persoonlijk vind ik Barry van Galen mijn lieveling. Niet alleen vanwege zijn spel, maar ook om zijn gedrag en die heerlijke zijkpartijtjes met Luinge =D>
Al draagt een jood een gouden ring, Het is en blijft een lelijk ding. En al draagt diezelfde jood zijn 020 shirt, Wordt hij voor de jostiband nog afgekeurd.
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

Zou de poll van dit topic opgeschoond kunnen worden? ik ben namelijk wel benieuwd wie op dit moment de absolute publieksfavoriet is. Elm, Maher, Dirk of juist Holman waar iedereen een haat liefde verhouding mee heeft?
AwesomeZauce Alkmaar
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

Barry van Galen, nadat hij niet meer actief was Schaars omdat het een echte leider was, daarna ontpopte Wernbloom zich tot een heerlijke harde werker die altijd voorop in de strijd ging/gaat! Zo eentje missen wij nu in de beslissende fase van de competitie, gewoon een klootzak die iedereen scherp houdt en de tegenstander angst in boezemt.

Helaas na het vertrek van Wernbloom, hebben we geen strijders en doorzetters meer....
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Doe ik iets fout, want heb nog niet op deze poll gestemd
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
MiekBij
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 sep 2009, 15:36
Locatie: Sint Pancras

Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer opnieuw te versturen.

Keer terug naar het laatst gelezen onderwerp
Ik krijg steeds deze foutmelding, ook toen de poll nog niet aangepast was.. :?:
-
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Simon Poulsen, voor zijn voetbalkwaliteiten en als mens een kanjer!
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Poll werkt weer.
mAZter
Supporter
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:38
Locatie: Kop

Ik ben het helemaal met Plien eens! Altijd 100% inzet en tijd voor een praatje. Kunnen veel van zijn collega's een voorbeeld aan nemen
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Dat er hier nog opties worden gegeven. Eigenlijk zou de keuze moeten gaan tussen Esteban, Esteban en Esteban.


;-)
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Beetje een arbitraire lijst. Waarom staat bijvoorbeeld Beerens er niet bij? Ik denk dat die eerder in aanmerking komt dan Marcellis of Altidore.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Jammer dat je er maar een mag kiezen.

Heb gekozen voor Viergever omdat ik vind dat hij zich dit seizoen geweldig ontwikkeld heeft. Niemand heeft het meer over Moreno. Dit zou je ook kunnen zeggen van Esteban, ook die maakt een geweldige ontwikkeling door. Toch gekozen voor Viergever omdat hij zich net (in mijn ogen) dat beetje meer ontwikkeld heeft.

Hoop dat ik over 6 weken moet zeggen Esteban, omdat hij gezorgd heeft dat we dit seizoen een prijs winnen.....

Daarnaast ben ik al jaren een groot fan van Maarten Martens. Wat een balgevoel, inzicht en als hij "het" een beetje heeft laat hij AZ veel beter spelen.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Mooie reacties van Antti en AZ 4 Life hier uit de al wat oudere doos ;)

Tegenwoordig is het moeilijk om te kiezen maar een positieve noot mag wel eens.

Momenteel gaat mijn keuze uit naar Alireza Jahanbaksh, het is nog niet altijd even effectief maar die jongen heeft uitstraling en toont bezieling en wanneer zijn acties lukken zijn ze vaak bijzonder leuk om naar te kijken (Ballen over het doel rossen ben ik wat minder fan van, maar dit AZ heeft nu eenmaal weinig echte helden).
Bij Alkmaar begint de victorie!
Plaats reactie