Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

MB80 schreef: 05 nov 2022, 16:02 Qua Europees zou er al +/- 7 miljoen binnengekomen zijn en momenteel op de 3de plaats staan qua inkomsten.
https://www.uecl-voetbal.nl/prijzengeld Voor zover die link up to date is maar qua bedragen klinkt het logisch, toch geen verkeerd potje voor AZ. Hopelijk stopt Robert/RvC daardoor wat geld in de portemonnee van Max voor wat noodzakelijke verbeteringen in de selectie.
Ruim 8 mio.

Zie https://www.football-coefficient.eu/team/73-AZ-alkmaar/

En dat nog zonder TV-gelden en recettes.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Antti Opdam schreef: 08 nov 2022, 09:02 Wat zou Fred Grim komen doen op de tribune bij Jong AZ?
Komen kijken of hij het stokje over wil nemen van Martens, zodat die in de winterstop Jansen kan vervangen.

[-o< [-o< [-o<
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Hupsakee, een nieuwe directeur erbij.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Er is een 'Directeur International Football Strategy' aangesteld, Alex Kroes (medeoprichter SEG en eerder werkzaam als directeur GA Eagles), en samen met Robert en Max de statutaire directie van AZ Holding BV vormen:

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/alex-kroes- ... egy-bij-AZ

Lijkt erop dat AZ in hem iemand ziet die mogelijkheden voor AZ kan helpen realiseren en ook dat Robert en Max hier nog wel even zitten (of was die holding er al en waren ze daar al directeur van?).
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

differentcook schreef: 14 nov 2022, 16:51 Er is een 'Directeur International Football Strategy' aangesteld, Alex Kroes (medeoprichter SEG en eerder werkzaam als directeur GA Eagles), en samen met Robert en Max de statutaire directie van AZ Holding BV vormen:

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/alex-kroes- ... egy-bij-AZ

Lijkt erop dat AZ in hem iemand ziet die mogelijkheden voor AZ kan helpen realiseren en ook dat Robert en Max hier nog wel even zitten (of was die holding er al en waren ze daar al directeur van?).
Oh, ik zie dat de Holding er al sinds 2017 was en Eenhoorn en Huiberts sinds dat moment de bestuurders ervan waren (met af en toe wisseling van comissarissen). Dan zou Kroes eventueel ook een schaduwdirecteur voor Eenhoorn kunnen zijn.

Of voor Max (?); ik lees nu ook dat Kroes beoogd opvolger voor Overmars was voor een deel van van de ajax top (en hij zag dat, zo wordt geschreven, wel zitten). Hij stapte in mei dit jaar op bij GA Eagles voor een uitdaging die later dit jaar zijn beslag zou krijgen ...

,,Er zijn meerdere uitdagingen op mijn pad gekomen, met name in het voetbal. Ik denk dat een van die kansen gedurende het komende jaar zijn beslag gaat krijgen”
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wordt een dure 'directeuren'club bij AZ.
Hoe ga je het succes van een directeur international football strategy meten?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Doet me denken aan Michael Kinsbergen. Die vertrok weer toen Eenhoorn niet naar Feyenoord ging. Hij kwam en vertrok in ongeveer dezelfde periode van het jaar (in oktober 2018 en 2019)
Laatst gewijzigd door differentcook op 14 nov 2022, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 14 nov 2022, 17:24 Wordt een dure 'directeuren'club bij AZ.
Hoe ga je het succes van een directeur international football strategy meten?
Aan de bijdrage die hij levert aan het management en succes van AZ en functioneren in de organisatie.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Na het vorige directie experiment een nieuwe.
Nu moet ik wel zeggen dat ik hier wat meer vertrouwen in heb, de achtergrond van deze nieuwe kracht is er wel eentje die ik bij AZ vind passen. Er lijkt wel wat creativiteit en netwerk in te zitten in ieder geval.

Benieuwd hoe het gaat lopen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 14 nov 2022, 17:24 Wordt een dure 'directeuren'club bij AZ.
Hoe ga je het succes van een directeur international football strategy meten?
Als we de CL winnen 😁
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 14 nov 2022, 17:37 Na het vorige directie experiment een nieuwe.
Nu moet ik wel zeggen dat ik hier wat meer vertrouwen in heb, de achtergrond van deze nieuwe kracht is er wel eentje die ik bij AZ vind passen. Er lijkt wel wat creativiteit en netwerk in te zitten in ieder geval.

Benieuwd hoe het gaat lopen.
Ja, best positief wat ik over hem lees. Sowieso gezonder als het tweemanschap Eenhoorn-Huiberts wordt doorbroken (al kan er dus ook sprake zijn van een voorbereiding op een nieuw tweemanschap)
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 14 nov 2022, 17:41 Ja, best positief wat ik over hem lees. Sowieso gezonder als het tweemanschap Eenhoorn-Huiberts wordt doorbroken (al kan er dus ook sprake zijn van een voorbereiding op een nieuw tweemanschap)
Dat gevoel bekroop mij ook direct inderdaad. Ik ken de man verder niet, maar hij kan een behoorlijk cv overleggen, dat ziet er prima uit. Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de toekomst. Het maakt het in ieder geval op het eerste oog wel makkelijker voor een Eenhoorn of Huiberts om een eventuele kans vroeg of laat te pakken.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 14 nov 2022, 17:30 Aan de bijdrage die hij levert aan het management en succes van AZ en functioneren in de organisatie.
Dat is wat moeilijk meetbaar.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Kinsbergen is overigens nooit officieel geworden in de statuten. Wat zegt dat? Dat dit serieuzer is of dat Kroes wat doortastender is in de onderhandelingen?
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 14 nov 2022, 17:51 Dat is wat moeilijk meetbaar.
Ja, de realiteit laat zich niet zo makkelijk vangen en vereist van iedereen continue scherpte en weg te blijven van dogmatisch en al te vereenvoudigend denken
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 14 nov 2022, 17:53 Ja, de realiteit laat zich niet zo makkelijk vangen en vereist van iedereen continue scherpte en weg te blijven van dogmatisch en al te vereenvoudigend denken
Je sproeit wat dure woorden om indruk te maken? Wauw. Je bent goed, zeg! :lol:

Nee, als je een directeur aanstelt - voor wellicht een ton of 8 per jaar - wil je er ook wel zeker van zijn dat het iets oplevert?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 14 nov 2022, 17:56 Je sproeit wat dure woorden om indruk te maken? Wauw. Je bent goed, zeg! :lol:
Sorry, ik was me er niet van bewust dat ze moeilijk voor je zouden kunnen zijn
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 14 nov 2022, 17:57 Sorry, ik was me er niet van bewust dat ze moeilijk voor je zouden kunnen zijn
Goed verhaal man. Wat een simpelheid.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 14 nov 2022, 17:57 Sorry, ik was me er niet van bewust dat ze moeilijk voor je zouden kunnen zijn
Zijn hele gewone woorden hoor, niks exorbitants aan 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 14 nov 2022, 17:58 Goed verhaal man. Wat een simpelheid.
Jij begint over dure woorden hoor……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie