Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 02 nov 2021, 09:32Bijkomend voordeel is dat het Victoriestadion eindelijk geboren kan worden.
Dat kunnen we wel vergeten ben ik bang, daarvoor is de commerciele waarde van de naam te groot.
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 177
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

Bob Ross schreef: 02 nov 2021, 11:07 :mrgreen:

Zou overigens niets tegen Bitcoin als sponsor hebben, die zijn net zo erg uit op winst en speculatie etc.
Bitcoin is een protocol, geen bedrijf of entiteit. Vergelijk het met een e-mail, het is enkel software.
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

J.Krekel schreef: 02 nov 2021, 16:24 Bitcoin is een protocol, geen bedrijf of entiteit. Vergelijk het met een e-mail, het is enkel software.
Ja, snap ik, maar je weet wat ik bedoel. Bedrijven die daarin hun geld verdienen.

@AZ 4 Life: dat zit er natuurlijk dik in, maar je weet het natuurlijk nooit. Voor 2 ton zou ik de naam niet verkwanselen in ieder geval. Dat doen topclubs natuurlijk niet.
Hup AZ.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 02 nov 2021, 13:29 Het eventuele aantrekken van Joey Veerman en de daarbij genoemde bedragen die door AZ geboden zouden zijn, geven misschien een goede indicatie in welke prijsniveau AZ zich wil gaan begeven.
Ik mag toch hopen dat er geen miljoenen op tafel worden gelegd voor deze slapzakkerige Volendammer. Zat afgelopen weekend op de bank, samen met zijn naamgenoot.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

vriend schreef: 02 nov 2021, 16:46 Ik mag toch hopen dat er geen miljoenen op tafel worden gelegd voor deze slapzakkerige Volendammer. Zat afgelopen weekend op de bank, samen met zijn naamgenoot.
CM is één van de weinige posities waar AZ spelers van voldoende niveau heeft rondlopen. Vond het toen al een onwijs rare mogelijke transfer.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 02 nov 2021, 16:46 Ik mag toch hopen dat er geen miljoenen op tafel worden gelegd voor deze slapzakkerige Volendammer. Zat afgelopen weekend op de bank, samen met zijn naamgenoot.
Dat kan, alleen doet dat er in een discussie over financiële mogelijkheden niet toe.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Zijn er mensen hier die er geen probleem mee hebben als het Red Bull AZ Alkmaar wordt? Toevallig zullen de clubkleuren dan redelijk hetzelfde blijven, maar dat hebben we toch liever niet neem ik aan. Ik ben benieuwd, zoals andere al aangeven in hun post, ik denk dat er al iets rond is, en dat zal niet minder zijn dan AFAS.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik. Clubkleuren en speelplaats liggen vast middels een gouden aandeel. Red Bull zou financiële en sportieve mogelijkheden bieden die nu niet realistisch zijn. Bovendien gaan zij alleen voor de lange termijn. Dat biedt dus stabiliteit en meer kans om mee te doen om de plaatsen die in sportief opzicht echt interessant zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 02 nov 2021, 17:18 CM is één van de weinige posities waar AZ spelers van voldoende niveau heeft rondlopen. Vond het toen al een onwijs rare mogelijke transfer.
Vind dit nu nog een vreemd topic om een transfer in te bespreken, daar heeft Eenhoorn niks mee te maken.
Maar ik snap het, we moeten toch van het trauma van het verlies van Afas af.
Sir Robbert schreef: 02 nov 2021, 18:04 Zijn er mensen hier die er geen probleem mee hebben als het Red Bull AZ Alkmaar wordt? Toevallig zullen de clubkleuren dan redelijk hetzelfde blijven, maar dat hebben we toch liever niet neem ik aan. Ik ben benieuwd, zoals andere al aangeven in hun post, ik denk dat er al iets rond is, en dat zal niet minder zijn dan AFAS.
Ik weet niet waarom dit nu weer opkomt, want Red Bull en ook Red Ball zouden allereerst investeren in de aandelen.
Louter een sponsorcontract zou dan een redelijke nieuwe move zijn. AZ zal echter als Europees voetbal spelende (sub) topper altijd interessant blijven voor een dergelijke partij. AZ kan namelijk perfect fungeren als de Europa League/Conference League hub in een netwerk van voetbalclubs.

Je ziet nu bij Lommel SK, Troyes en Girona dat het niet per definitie uitgesloten is dat je als club je naam mag behouden (City football group liet eerst clubs van naam veranderen). Ook voor Red Bull zal dat op termijn misschien gaan veranderen als ze willen uitbreiden in Europa aangezien ze met Leipzig al juridische problemen hebben gehad bij naamswijziging.

Het voordeel van Red Bull is overigens dat daar serieus nagedacht wordt over voetbal op technisch gebied en dat past heel goed bij AZ.

Kortom:
Het hangt er van af.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Viaplay lijkt mij een geschikte kandidaat. AZ met zijn scandinavische voorkeur en Nent Group wil snel naamsbekendheid. AZ gaat na 12 jaar Afas voor een grotere vis. Eenhoorn en Koster kunnen aan de bak.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Witzer schreef: 03 nov 2021, 08:42 Viaplay lijkt mij een geschikte kandidaat. AZ met zijn scandinavische voorkeur en Nent Group wil snel naamsbekendheid. AZ gaat na 12 jaar Afas voor een grotere vis. Eenhoorn en Koster kunnen aan de bak.
Ik heb deze naam wel 1 keer voorbij zien komen op de reacties bij Voetbalzone. Nou moet je dat meestal niet serieus nemen, maar jij bent de 2e die deze naam noemt. Of had je met die reactie op VZ te maken?
_________________
"I don't know that!"
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Zal me ook niet verbazen als er een crypto boer instapt.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als we dan toch longshots doen, doe dan Amazon maar. Die hebben pas geld zat en de clubnaam komt al in de merknaam voor.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

Interview van Robert Eenhoorn bij BNR Nieuwsradio.

https://www.bnr.nl/podcast/crisis-de-b ... -kopzorgen
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Aardig artikel in AD over het jatwerk van die Tobclub uit Rotterdam waarbij deze alinea het schrijnendste is imo:

Naast Slot op de bank zit tijdens wedstrijden de ook in Alkmaar gewaardeerde dokter Joost van der Hoek, terwijl Chris Wenker in de jeugdopleiding werkt. Koen Stam bekleedt de functie van Head of Methodology bij Feyenoord. In het kader daarvan schreef hij recent een nieuw beleidsplan dat de toekomst van de club moet vormgeven. Het plan kwam ze in Alkmaar wel heel bekend voor. Het vertoont toch wel heel veel gelijkenissen met het beleidsplan dat de club een aantal jaren geleden schreef. Zelfs het lettertype was hetzelfde. 
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Witzer schreef: 07 nov 2021, 11:02 Aardig artikel in AD over het jatwerk van die Tobclub uit Rotterdam waarbij deze alinea het schrijnendste is imo:

Naast Slot op de bank zit tijdens wedstrijden de ook in Alkmaar gewaardeerde dokter Joost van der Hoek, terwijl Chris Wenker in de jeugdopleiding werkt. Koen Stam bekleedt de functie van Head of Methodology bij Feyenoord. In het kader daarvan schreef hij recent een nieuw beleidsplan dat de toekomst van de club moet vormgeven. Het plan kwam ze in Alkmaar wel heel bekend voor. Het vertoont toch wel heel veel gelijkenissen met het beleidsplan dat de club een aantal jaren geleden schreef. Zelfs het lettertype was hetzelfde. 
Walgelijk copy-paste-club. Ik ben erg bang dat De Kuip AZ gaat verslaan, maar je mag toch echt hopen dat we ze met 0-4 op hun kloten gaan geven!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

salmonyappi schreef: 07 nov 2021, 11:35 Walgelijk copy-paste-club. Ik ben erg bang dat De Kuip AZ gaat verslaan, maar je mag toch echt hopen dat we ze met 0-4 op hun kloten gaan geven!
Lijkt me toch sterk dat in de arbeidscontracten van AZ geen auteursrechtenbepaling/geheimhouding is opgenomen.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Een beleidsplan lijkt mij niet dermate uniek dat dat beschermd zou kunnen worden. De strekking zal zijn: Leidt ze zelf op en verkoop ze zo duur mogelijk. Ik denk dat er meer clubs zijn die dat van plan zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 02 nov 2021, 17:18 CM is één van de weinige posities waar AZ spelers van voldoende niveau heeft rondlopen.
Alleen Midtsjo voldoet.

Op sommige dagen.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 08 nov 2021, 10:54 Alleen Midtsjo voldoet.

Op sommige dagen.
Midstjo is bezig aan een rampzalig seizoen. Als Clasie dan zoals gister ook verzaakt wordt het onmogelijk om te winnen. Beide kunnen het overigens wel, dat hebben ze al bewezen.
Hup AZ.
Plaats reactie