Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

On topic graag.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

Witzer schreef: 03 nov 2021, 08:42 Viaplay lijkt mij een geschikte kandidaat. AZ met zijn scandinavische voorkeur en Nent Group wil snel naamsbekendheid. AZ gaat na 12 jaar Afas voor een grotere vis. Eenhoorn en Koster kunnen aan de bak.
Heb daar alle vertrouwen in. Eenhoorn vind ik persoonlijk echt een geweldige Algemeen Directeur. Heeft in zijn eentje een bewustwording geintroduceerd dat AZ ‘groot’ moet denken. En zich niet op voorhand defaitistisch moet gedragen, niet ‘klein’ denken. Komt wel goed met een nieuwe goede hoofdsponsor.

Ben er ook van overtuigd dat er onder Eenhoorn een grote prijs zal worden gewonnen door onze club. (Ondanks dat het nu sportief even tegenzit.)
Everton: Pride of Merseyside
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

En het binnenhalen van een grote vis is wel aan Koster besteedt schat ik zo in, komt ook sterk over. Vermoed dat onze Commercieel Directeur die grote vis al heeft binnengehaald.
Everton: Pride of Merseyside
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Beleg dan die persco maar, want we kunnen wel wat goed nieuws gebruiken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Go Ahead Eagles en Heracles Almelo zijn op basis van het Financial Rating Systeem van de KNVB de gezondste clubs van Nederland, met respectievelijk 37 en 36 punten op een totaal van veertig. AZ staat zesde in de lijst, net als RKC.

De lijst:

GAE 37
Heracles 36
ajax 35
Sparta 35
Heerenveen 35
AZ 34
RKC 34
Willem II 31
Groningen 30
Cambuur 29
Twente 28
Feyenoord 23
Vitesse 23
Utrecht 16
PSV 16
PEC 14
NEC 4
Fortuna 2

De KNVB kijkt naar onder meer de jaarrekeningen, het eigen vermogen en de verhouding tussen personeelskosten en overige kosten van de clubs. Als een club onder de vijftien punten komt, wordt die in principe onder curatele gesteld, maar voor wat betreft het seizoen 2021/’22 geldt dat er geen verplichting wordt opgelegd tot het ondergaan van een clubontwikkelscan en het indienen van een plan van aanpak indien een licentiehouder een FRS-score van 15 of lager heeft behaald op basis van de jaarstukken 2020/’21 en prognose 2021/’22.

Financieel heeft AZ het dus nog goed op een rijtje.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZuid-Scharwoude schreef: 25 nov 2021, 19:23 Go Ahead Eagles en Heracles Almelo zijn op basis van het Financial Rating Systeem van de KNVB de gezondste clubs van Nederland, met respectievelijk 37 en 36 punten op een totaal van veertig. AZ staat zesde in de lijst, net als RKC.

De lijst:

GAE 37
Heracles 36
ajax 35
Sparta 35
Heerenveen 35
AZ 34
RKC 34
Willem II 31
Groningen 30
Cambuur 29
Twente 28
Feyenoord 23
Vitesse 23
Utrecht 16
PSV 16
PEC 14
NEC 4
Fortuna 2

De KNVB kijkt naar onder meer de jaarrekeningen, het eigen vermogen en de verhouding tussen personeelskosten en overige kosten van de clubs. Als een club onder de vijftien punten komt, wordt die in principe onder curatele gesteld, maar voor wat betreft het seizoen 2021/’22 geldt dat er geen verplichting wordt opgelegd tot het ondergaan van een clubontwikkelscan en het indienen van een plan van aanpak indien een licentiehouder een FRS-score van 15 of lager heeft behaald op basis van de jaarstukken 2020/’21 en prognose 2021/’22.

Financieel heeft AZ het dus nog goed op een rijtje.
Zegt wat mij betreft helemaal niks als een club als SC Heerenveen boven ons staat en FC Groningen waar het water tot aan de lippen staat en ze altijd hun beste spelers moeten verkopen om de boel op de rit te houden.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Eenhoorn ging in minuut 85 al naar binnen. Ik hoop om de ontslagpapieren van Jansen alvast in orde te maken. De man is een honkballer en laat het technische gedeelte waarschijnlijk volledig aan Huiberts over. Maar zelfs hij moet toch zien dat het erbarmelijk en onnavolgbaar is onder deze assistent-trainer. Welke grote sponsor gaat er instappen als dit voorlopig het niveau blijft.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dit is toch ook wel interessant en verrassend.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 30 nov 2021, 19:59 Dit is toch ook wel interessant en verrassend.
Ik heb geen idee wat ik hier van moet vinden. Mijn algehele denkwijze rondom de club is wel een stuk verslechterd het afgelopen jaar. Eerst was ik er van uit gegaan dat dit makkelijk opgepakt zou kunnen worden, nu heb ik mijn twijfels.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Minder gebakken lucht bij AZ. Goed nieuws dus.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Vreemde move, iedereen was altijd wel positief over hem geloof ik?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Sir Robbert schreef: 01 dec 2021, 06:11 Vreemde move, iedereen was altijd wel positief over hem geloof ik?
Uitdaging, avontuur, nieuwe ervaring, op eigen benen staan. Er zijn zoveel redenen om in het buitenland te gaan werken. Dat het bij een club is die minder hoog speelt geeft dan niet altijd de doorslag.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Jack schreef: 01 dec 2021, 06:01 Minder gebakken lucht bij AZ. Goed nieuws dus.
Er zal gewoon een vervanger komen. Die filosofie gaat niet overboord.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

multatuli schreef: 01 dec 2021, 06:28 Uitdaging, avontuur, nieuwe ervaring, op eigen benen staan. Er zijn zoveel redenen om in het buitenland te gaan werken. Dat het bij een club is die minder hoog speelt geeft dan niet altijd de doorslag.
Mjah, ok. Maar 3de niveau Schotland is dan wel extreem. Volgens mij heeft hij, met AZ, ook in het buitenland een goede reputatie. Zou toch beter moeten kunnen, denk je dan.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Sir Robbert schreef: 01 dec 2021, 08:34 Mjah, ok. Maar 3de niveau Schotland is dan wel extreem. Volgens mij heeft hij, met AZ, ook in het buitenland een goede reputatie. Zou toch beter moeten kunnen, denk je dan.
Ja maar wat is beter? Dat is toch voor iedereen weer anders. Veel sporters willen op het allerhoogste niveau, maar zelfs dan zijn er die een andere afweging maken. En hij is geen sporter maar een staflid. Dan is het ook weer anders. En als je dan bij een hele mooie historische club in een mooi land een hele mooie baan kan krijgen, hoeft dat niet altijd op het hoogste niveau te zijn. En misschien hebben ze wel grootse plannen bij die club en verwachten ze binnen een paar jaar op het hoogste niveau te spelen en Europees voetbal te gaan spelen.
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Heeft iemand enig idee wanneer er wat bekend moet worden rond een nieuwe sponsor? Ik snap natuurlijk wel dat dit tijd nodig heeft maar aangezien dit nogal wat consequenties heeft voor alles rond AZ zal dit op een gegeven moment toch rond moeten komen.
We leveren met de huidige 12e plaats niet echt een visitekaartje af, maar de historie zegt hopelijk genoeg.
Ik vraag het natuurlijk alleen maar omdat ik te nieuwsgierig ben #-o
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Jossiek schreef: 02 dec 2021, 13:58 Heeft iemand enig idee wanneer er wat bekend moet worden rond een nieuwe sponsor? Ik snap natuurlijk wel dat dit tijd nodig heeft maar aangezien dit nogal wat consequenties heeft voor alles rond AZ zal dit op een gegeven moment toch rond moeten komen.
We leveren met de huidige 12e plaats niet echt een visitekaartje af, maar de historie zegt hopelijk genoeg.
Ik vraag het natuurlijk alleen maar omdat ik te nieuwsgierig ben #-o
Zou AZ niet voor iedere speler een eigen sponsor kunnen regelen, levert vast extra geld op.

Vindahl - Efteling
BMI - Maersk
Panta - Bezorgdienst
Wijndal - Smint
Yuki - Elektrische step
Clasie - Unibet
Midtsjo - Warme Wintermutsen
DeWit - Bulldozerverhuur
Gudmundsson - Vogue Magazine
Karlsson - Circus
Pavlidis - Grieks restaurant
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 02 dec 2021, 14:12 Zou AZ niet voor iedere speler een eigen sponsor kunnen regelen, levert vast extra geld op.

Vindahl - Efteling
BMI - Maersk
Panta - Bezorgdienst
Wijndal - Smint
Yuki - Elektrische step
Clasie - Unibet
Midtsjo - Warme Wintermutsen
DeWit - Bulldozerverhuur
Gudmundsson - Vogue Magazine
Karlsson - Circus
Pavlidis - Grieks restaurant
hahahaha, hier moest ik wel smakelijk om lachen. Prima idee trouwens en ook goed bijpassende sponsoren genoemd. meteen doorsturen aan Eenhoorn =D>
Voor Pavlidis is Dansgroep Evros ook nog wel toepasselijk, want hij lijkt mij een prima Sirtaki danser :lol:
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

:D

Overigens denk ik je met deze grap zomaar baanbrekend zou kunnen zijn, want een andere shirtsponsor per speler zou best eens kunnen werken. Alleen al omdat we de eerste zouden zijn. Al zal het wel niet mogen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 02 dec 2021, 14:12 Zou AZ niet voor iedere speler een eigen sponsor kunnen regelen, levert vast extra geld op.

Vindahl - Efteling
BMI - Maersk
Panta - Bezorgdienst
Wijndal - Smint
Yuki - Elektrische step
Clasie - Unibet
Midtsjo - Warme Wintermutsen
DeWit - Bulldozerverhuur
Gudmundsson - Vogue Magazine
Karlsson - Circus
Pavlidis - Grieks restaurant
LOL echt leuk, ik lag dubbel. Misschien niet eens zo gek idee
Plaats reactie