Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ik zal alleen de link en samenvatting hier plaatsen.

De titel is "Transferzomer nieuw momentum voor AZ"
Is trouwens uit de VI van afgelopen week, maar interessante "food for thought"

https://www.vi.nl/pro/transferzomer-nie ... um-voor-AZ

De VI clubwatcher Simon Zwartkruis gaat in op redenen (financiële buffer door transfers, stadion afbetaald, nieuw sponsormodel) en omstandigheden (oa goeie lichting die eraan komt uit de jeugd) dat AZ in gaat zetten op aangepast beleid, wat er toe moet leiden dat AZ serieus mee kan doen in seizoen 23-24 om de extra CL tickets en zo een volgende stap kan zetten
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

AZ-073 schreef: 10 mei 2022, 10:13 Ik zal alleen de link en samenvatting hier plaatsen.

De titel is "Transferzomer nieuw momentum voor AZ"
Is trouwens uit de VI van afgelopen week, maar interessante "food for thought"

https://www.vi.nl/pro/transferzomer-nie ... um-voor-AZ

De VI clubwatcher Simon Zwartkruis gaat in op redenen (financiële buffer door transfers, stadion afbetaald, nieuw sponsormodel) en omstandigheden (oa goeie lichting die eraan komt uit de jeugd) dat AZ in gaat zetten op aangepast beleid, wat er toe moet leiden dat AZ serieus mee kan doen in seizoen 23-24 om de extra CL tickets en zo een volgende stap kan zetten
Goed over nagedacht dus ik ben benieuwd of de nieuwe sponsoropzet slaagt, maar goed om te zien dat men de jeugd de kans gaat geven. Hopelijk dank Pascal er ook zo over. :lol:
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

Betcity wordt niet de nieuwe shirtsponsor van AZ.

https://www.azalerts.nl/algemeen/betcit ... or-van-AZ/
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AnthonyW schreef: 10 mei 2022, 19:05 Betcity wordt niet de nieuwe shirtsponsor van AZ.

https://www.azalerts.nl/algemeen/betcit ... or-van-AZ/
Top.

Maarja wat wordt het dan wel :?:
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

AnthonyW schreef: 10 mei 2022, 19:05 Betcity wordt niet de nieuwe shirtsponsor van AZ.

https://www.azalerts.nl/algemeen/betcit ... or-van-AZ/
Straks hebben ze niks, AFAS laten lopen. Als het maar niet gaat zoals met het aantrekken van nieuwe spelers :oops:
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

RoycosoepieAZ schreef: 10 mei 2022, 19:12 Straks hebben ze niks, AFAS laten lopen. Als het maar niet gaat zoals met het aantrekken van nieuwe spelers :oops:
Ik mag hopen dat ze op meerdere paarden hebben gewed. Nu afwachten wat het wel wordt in plaats van wat het niet wordt. Hopelijk na de laatste wedstrijd meer informatie.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

RoycosoepieAZ schreef: 10 mei 2022, 19:12 Straks hebben ze niks, AFAS laten lopen. Als het maar niet gaat zoals met het aantrekken van nieuwe spelers :oops:
Wordt het shirt wel mooier van
we can come an end
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

RoycosoepieAZ schreef: 10 mei 2022, 19:12 Straks hebben ze niks, AFAS laten lopen. Als het maar niet gaat zoals met het aantrekken van nieuwe spelers :oops:
Ach dan spelen we toch met PepsiCo/Lay's Chips op ons shirt of anders weer Buko. Gaan we weer heerlijk tegen degradatie strijden. :wink:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Az564 schreef: 11 mei 2022, 06:33 Ach dan spelen we toch met PepsiCo/Lay's Chips op ons shirt of anders weer Buko.
Ik vond Buko destijds nog wel mooi. Uit de regio.
Ik hoop dat AZ wel een oppast met de nieuwe hoofdsponsor en zich niet laat verleiden tot mooie praatjes van lieden als waterontharder.com
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

RoycosoepieAZ schreef: 10 mei 2022, 19:12 Straks hebben ze niks, AFAS laten lopen. Als het maar niet gaat zoals met het aantrekken van nieuwe spelers :oops:
Ze zijn met meerdere partijen bezig en zijn ervan overtuigd dat het goed gaat komen. Dus in die zin zou ik me niet heel veel zorgen maken. Het feit dat de krant zo vroeg kwam met Bet City heeft andere sponsoren op dat moment wel verrast. Maar dat was toen.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

AZ 4 Life schreef: 11 mei 2022, 12:38 Ze zijn met meerdere partijen bezig en zijn ervan overtuigd dat het goed gaat komen. Dus in die zin zou ik me niet heel veel zorgen maken. Het feit dat de krant zo vroeg kwam met Bet City heeft andere sponsoren op dat moment wel verrast. Maar dat was toen.
Laten we het hopen [-o<
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 11 mei 2022, 12:38 Ze zijn met meerdere partijen bezig en zijn ervan overtuigd dat het goed gaat komen. Dus in die zin zou ik me niet heel veel zorgen maken. Het feit dat de krant zo vroeg kwam met Bet City heeft andere sponsoren op dat moment wel verrast. Maar dat was toen.
Maar nog niets afgerond dus? Dat is wel een opvallend lang traject.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Klinkt verre van optimaal. En optimaal is juist wat je zou willen bij AZ. Ik had eerder gedacht dat bij het afscheid van AFAS al wel de nieuwe sponsor vast was gelegd. Nu ga je denken dat we door de gang van zaken een behoorlijk suboptimale uitkomst gaan krijgen
we can come an end
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Dat heb ik dus ook, geen kleren weggooien als je nog geen nieuwe gekocht hebt. Daarom zei ik ook dat ze niet zo handelen met nieuwe sponsoren zoals met het aankopen van nieuwe spelers :mrgreen:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 11 mei 2022, 12:38 Ze zijn met meerdere partijen bezig en zijn ervan overtuigd dat het goed gaat komen. Dus in die zin zou ik me niet heel veel zorgen maken.
Euh, die verhalen hebben we meer gehoord dat we ons niet heel veel zorgen hoeven te maken. Zo waren ze vorig seizoen ook al een tijd bezig met een rechtsbuiten die er nooit gekomen is. Maar goed, dat was Huiberts en dit is Eenhoorn dus ik laat me graag verrassen om op zijn Amerikaans groots uit te pakken met een multinational concern als sponsor, we waren immers AFAS wel een beetje ontgroeid.

Overigens dat Betcity heeft dat geen Russische eigenaar; de oligarch Sergey Samsonenko?
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Rechtszaak met BAM gaat door… zou AZ haar beleid zwaar laten afhangen van nog meer tegenvallers? Corona, geen Europees, matig seizoen (spelerswaarde) en nu ook nog een potentiële miljoenen claim.

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/d ... um=organic
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

MB80 schreef: 12 mei 2022, 21:15 Rechtszaak met BAM gaat door… zou AZ haar beleid zwaar laten afhangen van nog meer tegenvallers? Corona, geen Europees, matig seizoen (spelerswaarde) en nu ook nog een potentiële miljoenen claim.

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/d ... um=organic
Ach ja de BAM,
Bijna elk BAM project eindigt voor de rechter, daar hoort het voeren van rechtszaken bijna tot de corebusiness. [-X
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 17:18 Maar goed, dat was Huiberts en dit is Eenhoorn dus ik laat me graag verrassen om op zijn Amerikaans groots uit te pakken met een multinational concern als sponsor, we waren immers AFAS wel een beetje ontgroeid.
Dat valt wel mee volgens mij. Bedrijf heeft een redelijke groei meegemaakt sinds zij zijn gestart met het hoofdsponsorschap:

Omzet Afas Software 2010: 50 miljoen
Omzet Afas Software 2021: 218 miljoen

Op basis van deze cijfers zou je denken dat er ook een groei mogelijk zou moeten zijn in het sponsorcontract. Blijkbaar kwamen ze daar niet uit of wilde Afas stoppen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ fanatic 4-life schreef: 13 mei 2022, 09:31 Blijkbaar kwamen ze daar niet uit of wilde Afas stoppen.
Ik denk dat de commerciele doelstellingen/doelgroepen van AFAS veranderen. En dat daar ook een ander sponsorbeleid bij hoort.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Of AZ heeft zich net als bij de kleding een grote broek willen aantrekken en gaat er achter komen dat het zijn van een grote meneer als club niet vanzelf gaat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie