Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Stelletje roddelnichten.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Deze post haal ik van Voetbalprimeur af:
Hhhh +954zondag 14 maart 2021 om 19:12
Ik gok eerder Mees Bakker, die sinds 26 februari (behandeling van de zaak) uit zowel de selecties van jong AZ en AZ is gehouden terwijl midtsjo tegen Feyenoord(28 feb) nog wel meedeed. Daarnaast zat Bakker ook niet bij de wedstrijdselectie van jong AZ tegen de graafschap(28 feb 2020) waarop gegokt is.

Daarnaast werd er over midstjo gezegd dat hij het duel met Vitesse "misschien" zou halen. Anders hadden ze toch wel direct gezegd dat hij niet zou kunnen spelen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 14 mar 2021, 18:43 Deze post haal ik van Voetbalprimeur af:
Aannemelijk, maar het is wel echt al een tijd een zooi qua keepers bij Jong AZ (zie mijn post in het betreffende topic).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Doe het speculeren over het gok-incident verder maar in het blunders-topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ gaat vaste fans tegemoetkomen. Directeur Eenhoorn: ’Wij zijn de koning van de compensatie’
Iemand die de inhoud van dit artikel van de site van het NHD kan plukken en hier posten?

Hij schijnt voorafgaand aan de wedstrijd vandaag hier het een en ander over gezegd te hebben.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

AZ gaat de supporters die aan het begin van dit seizoen een zogeheten ’Golden Clubcard’ hebben gekocht, tegemoetkomen. Dat zei directeur Robert Eenhoorn zondag voorafgaand aan de wedstrijd AZ-PSV.

Eenhoorn zei dat in antwoord op vragen over hoe AZ omgaat met compensatie voor de supporters die het hele seizoen geen wedstrijden hebben kunnen bezoeken. Alleen bij AZ-PEC Zwolle in september mochten 3.000 supporters naar binnen. De rest van het seizoen mocht er vanwege de coronamaatregelen vanuit de overheid geen publiek bij de wedstrijden zijn.

Feyenoord kwam de afgelopen dagen met een oproep aan haar fans. De Rotterdamse club hoopt dat de supporters geen compensatie vragen. Als alle seizoenkaarthouders hun geld zouden terugvragen, zou dat Feyenoord vijftien miljoen euro kosten, meldde de club uit Rotterdam.

Tachtig procent
Bij AZ is dat niet aan de orde, zegt Eenhoorn. AZ loopt niet het risico dat het binnenkort heel veel geld moet terugbetalen aan supporters die hun geld terug vragen. ,,Bij ons heeft ongeveer tachtig procent van de seizoenkaarthouders aan het begin van dit seizoen een Golden Clubcard gekocht’’, zegt Eenhoorn.

,,Dat wil zeggen dat zij vooraf al hebben gezegd ’wij hoeven geen compensatie als we niet naar de wedstrijden kunnen’. Maar goed, op dat moment was er natuurlijk nog wel de hoop dat er in de loop van het seizoen weer publiek bij de wedstrijden kon zijn. Die fans gingen er toen waarschijnlijk niet vanuit dat ze het hele seizoen niet naar het stadion konden. Vandaar dat we nog wel iets voor ze gaan doen om ze tegemoet te komen. Wij zijn de koning van de compensatie. We hebben de fans al eerder gecompenseerd in de periode dat we in Den Haag speelden en in Alkmaar zonder het dak.’’

Wat AZ precies gaat doen voor de vaste supporters, maakt de club in de komende twee weken bekend. ,,Dat zullen we eerst aan de supporters zelf communiceren’’, zegt Eenhoorn.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Ach volgens de spionnen van de fanpage schijnt misschien red bull te komen :lol: dus centen genoeg mocht er gecompenseerd worden.
mAgNaVoX oDySsEy
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AlkmaarForever schreef: 21 mar 2021, 21:10 ...
Wat AZ precies gaat doen voor de vaste supporters, maakt de club in de komende twee weken bekend. ,,Dat zullen we eerst aan de supporters zelf communiceren’’, zegt Eenhoorn.
Dank voor het plaatsen van dit artikel. Afwachten waar AZ mee komt. Ik rekende helemaal niet op compensatie, omdat ik ook zo'n GOLD card heb. Ik heb 'm zelfs niet uit dat kartonnen houdertje gehaald. Ik ben niet naar de wedstrijd tegen PEC geweest.

Ik vermoed een compensatie gekoppeld aan een nieuwe seizoenkaart. Of weer een nieuw 3e shirt? :wink:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 22 mar 2021, 08:39 Dank voor het plaatsen van dit artikel. Afwachten waar AZ mee komt. Ik rekende helemaal niet op compensatie, omdat ik ook zo'n GOLD card heb. Ik heb 'm zelfs niet uit dat kartonnen houdertje gehaald. Ik ben niet naar de wedstrijd tegen PEC geweest.

Ik vermoed een compensatie gekoppeld aan een nieuwe seizoenkaart. Of weer een nieuw 3e shirt? :wink:
Ik denk dat AZ volgend seizoen met het allermooiste cadeau voor een AZ supporter ooit komt: Kampioen worden in de eredivisie en de kwartfinale halen in de championsleague :D
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

pAuluZ schreef: 22 mar 2021, 06:40 Ach volgens de spionnen van de fanpage schijnt misschien red bull te komen :lol: dus centen genoeg mocht er gecompenseerd worden.
En daar hou ik ze ook aan. Als straks het stadion gereed is moet met de feestelijke opening dan maar de naam onthuld worden. 8)
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Diverse media melden deze ochtend dat Slot in het najaar zélf contact heeft gezocht met Feyenoord. Mocht dat inderdaad kloppen, dan vind ik de beslissing van AZ om hem op staande voet te ontslaan (ipv te wachten tot de winterstop), alleen maar meer te billijken. Daarmee is mijn afgunst jegens Slot overigens ook alleen maar verder toegenomen.
Compete to complete
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZSander schreef: 01 apr 2021, 07:59 Diverse media melden deze ochtend dat Slot in het najaar zélf contact heeft gezocht met Feyenoord. Mocht dat inderdaad kloppen, dan vind ik de beslissing van AZ om hem op staande voet te ontslaan (ipv te wachten tot de winterstop), alleen maar meer te billijken. Daarmee is mijn afgunst jegens Slot overigens ook alleen maar verder toegenomen.
Dan rest wel dé vraag waarom hij dit deed? Persé weg willen, komt wel over of er dan toch ergens ruis op de lijn zat.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 01 apr 2021, 09:05 Dan rest wel dé vraag waarom hij dit deed? Persé weg willen, komt wel over of er dan toch ergens ruis op de lijn zat.
Natuurlijk zat er ruis op de lijn. En dat was gewoon AZ als treinstation, onderweg naar de volgende halte. Slot is gewoon een fanboy van feyenoord die zijn kans zag om trainer van zijn droomclub te worden zodra bekend werd dat Advocaat zou stoppen. En toen was AZ ineens niet zo belangrijk meer.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Dus past die judas precies in die slangenkuil daar.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Slot wist via zijn zaakwaarnemer wat hij kon verdienen en heeft meteen alle fatsoensnormen overboord gegooid om dat binnen te harken. Maar nu graag weer terug naar het topiconderwerp.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

Is dit een aanwijzing in het Red Bull verhaal?

"Should FSG and RedBall start to venture along the same route as the City Football Group and Red Bull, they could start by building partnerships between Liverpool FC and AZ Alkmaar, Barnsley FC, and Toulouse FC, which are already partially owned by RedBall’s deal sponsors. In the following, a publicly-traded FSG could use its capital raising capability to acquire stakes in other European clubs or extend its portfolio worldwide."

Bron: https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... ssion=true
I did not choose myself, I was chosen.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Robin schreef: 01 apr 2021, 20:38 Is dit een aanwijzing in het Red Bull verhaal?

"Should FSG and RedBall start to venture along the same route as the City Football Group and Red Bull, they could start by building partnerships between Liverpool FC and AZ Alkmaar, Barnsley FC, and Toulouse FC, which are already partially owned by RedBall’s deal sponsors. In the following, a publicly-traded FSG could use its capital raising capability to acquire stakes in other European clubs or extend its portfolio worldwide."
Weet niet of deze link hier ooit is gedeeld:
Potential FSG deal presents possibility of Liverpool link with AZ Alkmaar
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-19226463
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

AZ en gemeente tekenen convenant
Gepubliceerd op 02 april 21, 09:41

ALKMAAR- AZ's Algemeen Directeur Robert Eenhoorn en de Alkmaarse wethouder Pieter Dijkman signeerden afgelopen week het convenant Samenwerking. Onder de nieuwe Mega Truss zetten zij hun handtekening onder een document met onder andere afspraken over communicatie, maatschappelijke thema's en gebiedsontwikkeling.

"De samenwerking is gewoon goed. Dat hebben we vorige week wel gezien bij het hijsen van de Mega Truss. Een knap staaltje werk. Het is geweldig dat onze gezamenlijke inspanning tot dit soort mooie resultaten kan leiden", aldus wethouder Dijkman.

Artwork
Na de ondertekening overhandigden burgemeester Emile Roemer en wethouder Dijkman de Algemeen Directeur van AZ een artwork van het vernieuwde stadion van voetbalkunstenaar Barry Pirovano. "Een blijk van waardering voor de samenwerking, maar ook het markeren van een mijlpaal. Het volgende hoogtepunt is hopelijk weer supporters in dit mooie en veilige stadion."

Eenhoorn: 'Mooie stap'
“Voor iedere betaald voetbalorganisatie is een goede verstandhouding met de gemeente van essentieel belang", zegt Eenhoorn. "Deze samenwerkingsverklaring is weer een mooie stap naar een wederzijdse toekomstvisie en een sterkere onderlinge samenwerking.”

Convenanten
De twee convenanten Voetbal & Veiligheid en Bedrijventerrein Boekelermeer werden al eerder ondertekend.

AZ.nl
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

palaver schreef: 02 apr 2021, 10:07 AZ en gemeente tekenen convenant
Hoe een dakdrama twee partijen tot elkaar brengt...
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Bruinooge Roemer has it
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie