Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 06 sep 2022, 07:35 Wat is daar nou weer sneu aan? Laat de mannen lekker plezier hebben opa.
Heeft niets met leeftijd te maken, jochie.
10 bier, tijdens de wedstrijd………tja.

Jij denkt niet dat het innemen en het gooien ervan iets met elkaar te maken hebben?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 06 sep 2022, 07:55 Heeft niets met leeftijd te maken, jochie.
10 bier, tijdens de wedstrijd………tja.
Rustig opa :wink: :lol:

Kan me trouwens niet herinneren dat ik op die leeftijd stond te tanken op de tribunes. Soms ervoor, zeker erna, maar tijdens de wedstrijd misschien 1 of 2 biertjes. Als je alleen maar staat te zuipen hou je bijna geen tijd meer over om te zeiken op de spelers :P
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 06 sep 2022, 07:55 Jij denkt niet dat het innemen en het gooien ervan iets met elkaar te maken hebben?
Hoe meer er gegooid wordt, hoe minder er kan worden ingenomen
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 06 sep 2022, 06:34 Het is toch eigenlijk van de zotte dat er geen of nauwelijks sociale controle binnen zo'n vak is?

Volgens mij moet je prima met een aantal vertegenwoordigers van die vakken kunnen praten en werkafspraken kunnen maken.

Het is toch een wat merkwaardige dynamiek als AZ als een soort van schooljuf die kinderen moet gaan opvoeden met boetes en vervolging? Dat moet binnen dat vak zelf gebeuren.
Helemaal met je eens, waarschijnlijk is Ben side loyals zo partij.
Maar vooralsnog heeft het geen effect gehad want ik begreep dat AZ al gesprekken had gehad rond de eerste waarschuwingen van de Uefa? Nu maar hopen dat de boete en de vakken dicht de gesprekken weer op gang brengt en de noodzaak nu wat duidelijker is onder de groep die ze vertegenwoordigen

Ik vind het statiegeld idee trouwens wel heel erg sterk, maar ook dat idee kost weer een flinke investering.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

En camera's erop & stadionverbod?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 06 sep 2022, 08:52 Hoe meer er gegooid wordt, hoe minder er kan worden ingenomen
Lol. Maar wat gaat er aan vooraf……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Bier drink je op en als je dat nog niet aankan blijf je eraf. Ik kan nu niet op m’n plek zitten tijdens Conference League wedstrijden wegens een paar puberale onderontwikkelde randdebielen. Laat ze de boete maar persoonlijk verhalen. Bedankt jongens !
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

salmonyappi schreef: 06 sep 2022, 09:24 Lol. Maar wat gaat er aan vooraf……
Snuiven
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Het is onterecht dat goedwillende moeten lijden onder kwaadwillenden. Als je dit goed wil aanpakken moet er gewoon echt keihard gestraft worden bij een overtreding. Of je moet als club wat creatiever zijn. Laat bijvoorbeeld mensen borg betalen als ze een wedstrijd willen bezoeken. Lever je je bekertjes niet netjes in of misdraag je je? Borg kwijt. Maar man man man. Wat een simpele ziel ben je als je denkt dat bier richting een speler van de tegenstander gooien ook maar op enige wijze positief bijdraagt.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Kass schreef: 06 sep 2022, 14:13 Laat bijvoorbeeld mensen borg betalen als ze een wedstrijd willen bezoeken. Lever je je bekertjes niet netjes in of misdraag je je? Borg kwijt.
:D :D :D :D Vanaf welke planeet kom jij ? :D :D :D :D :D

Stel je voor. We spelen tegen 020 bv. Vol huis. 20.000 man. Die moeten dan allemaal, buiten hun toegangskaartje, nog eens borg betalen 😂😂😂😂😂😂

En, na de wedstrijd,, al die mensen, minus wellicht een paar loosers, alles weer terug betalen. 😂😂😂😂😂😂

Overigens ben ik het wel met je laatste phrase eens
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

FugAZi schreef: 06 sep 2022, 09:07 Helemaal met je eens, waarschijnlijk is Ben side loyals zo partij.
Maar vooralsnog heeft het geen effect gehad want ik begreep dat AZ al gesprekken had gehad rond de eerste waarschuwingen van de Uefa? Nu maar hopen dat de boete en de vakken dicht de gesprekken weer op gang brengt en de noodzaak nu wat duidelijker is onder de groep die ze vertegenwoordigen

Ik vind het statiegeld idee trouwens wel heel erg sterk, maar ook dat idee kost weer een flinke investering.
Het meest effectief om te zorgen dat er niks op het veld komt,
Is toch gewoon een, fijnmazig net te spannen voor die vakken.

Er komt dan niks meer op het veld, de zgn. sociale controle is er niet, dus los je hier mee op, de club krijgt geen boetes meer, de vakken kunnen gevuld blijven, er kunnen dan, indien nodig, ook meer kaarten verkocht worden.

M.i. toch de meest ideale oplossing die het minste extra vraagt van beveiliging, stewards enz. En die “ zuipschuiten en gooiers” op de tribune kunnen gewoon lekker de beest blijven uithangen. Want stoppen zal moeilijk blijken te zijn, of ten koste van veel inkomsten, vrees ik.
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Roadman schreef: 06 sep 2022, 14:52 :D :D :D :D Vanaf welke planeet kom jij ? :D :D :D :D :D

Stel je voor. We spelen tegen 020 bv. Vol huis. 20.000 man. Die moeten dan allemaal, buiten hun toegangskaartje, nog eens borg betalen 😂😂😂😂😂😂

En, na de wedstrijd,, al die mensen, minus wellicht een paar loosers, alles weer terug betalen. 😂😂😂😂😂😂

Overigens ben ik het wel met je laatste phrase eens
Tegenwoordig werkt dat anders. Als je bijvoorbeeld gaat tanken wordt er eveneens een groter bedrag gereserveerd van je rekening dan dat je daadwerkelijk betaalt. En bij tankstations wordt er niet eens met bier naar andere mensen gegooid...
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 06 sep 2022, 06:34 Het is toch eigenlijk van de zotte dat er geen of nauwelijks sociale controle binnen zo'n vak is?
Zie hier de gedachte achter dit soort straffen
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

lowietje schreef: 06 sep 2022, 10:43 Bier drink je op en als je dat nog niet aankan blijf je eraf. Ik kan nu niet op m’n plek zitten tijdens Conference League wedstrijden wegens een paar puberale onderontwikkelde randdebielen. Laat ze de boete maar persoonlijk verhalen. Bedankt jongens !
Helemaal eens Lowietje!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Je benadeelt aantoonbaar je club. Met boetes en andere straffen.
Als je je club zo benadeelt, dan ben je geen fan/supporter.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Ferry schreef: 06 sep 2022, 17:00 Je benadeelt aantoonbaar je club. Met boetes en andere straffen.
Als je je club zo benadeelt, dan ben je geen fan/supporter.
Dat weten we nu wel maar toch gebeurd het keer op keer. Gewoon een fijnmazig net spannen zodat er niks meer op het veld komt. Als je geld niet hieraan besteedt dan kunnen we binnen kort weer boetes betalen :wink:
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

RoycosoepieAZ schreef: 06 sep 2022, 18:27 Dat weten we nu wel maar toch gebeurd het keer op keer. Gewoon een fijnmazig net spannen zodat er niks meer op het veld komt. Als je geld niet hieraan besteedt dan kunnen we binnen kort weer boetes betalen :wink:
Precies. En met dat geld van die boetes had je waarschijnlijk dan al een groot deel, of helemaal, dat net kunnen bekostigen.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

RoycosoepieAZ schreef: 06 sep 2022, 18:27 Gewoon een fijnmazig net spannen zodat er niks meer op het veld komt.
Ik heb geen seizoenkaart gekocht om alle wedstrijden door een net te bekijken. Je kunt wat dat betreft niet midden in het seizoen de voorwaarden veranderen, tenzij je iedereen de keus geeft om de rest van het seizoen in een ander vak te mogen zitten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

RoycosoepieAZ schreef: 06 sep 2022, 18:27 Dat weten we nu wel maar toch gebeurd het keer op keer. Gewoon een fijnmazig net spannen zodat er niks meer op het veld komt. Als je geld niet hieraan besteedt dan kunnen we binnen kort weer boetes betalen :wink:
Maar het is toch van de gekke dat je als AZ eerst een “fijnmazig” net moet ophangen in de hoop dat er niets meer gegooid wordt?
Zou men stoppen met gooien?

Ik pleit voor een soepel plexiglas-rebounce-wandje, zodat als ze iets gooien het keihard op dezelfde plek weer terug komt, een boomerang-effect, in your face.

Het is zo simpel: gewoon niet meer gooien, deden we vroeger ook niet. Wat moeten dat een simpele zielen zijn in die vakken……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 06 sep 2022, 21:19 Ik heb geen seizoenkaart gekocht om alle wedstrijden door een net te bekijken. Je kunt wat dat betreft niet midden in het seizoen de voorwaarden veranderen, tenzij je iedereen de keus geeft om de rest van het seizoen in een ander vak te mogen zitten.
Hoe bedoel je “de voorwaarden veranderen”? Welke voorwaarden? Is een voorwaarde dat er geen net mag hangen? Volgens mij is dé voorwaarde dat je niks mag gooien………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie