Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 25 mei 2022, 20:08 Er zijn altijd smoesjes.
Nee, ben het wel met Kuifje eens. Trek geen overdreven conclusies op basis van één seizoen.
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2246
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Het zegt misschien niet alles, of zelfs veel. Maar wel iets.

Dit jaar is er, ondanks slechte prestaties van basisspelers, weinig jeugd ingebracht.

Dit heeft ook mede te maken met blessures van bijvoorbeeld Barasi, maar desondanks had Jansen wel meer jeugdspelers (bijvoorbeeld tegen RKC) aan het werk zetten.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Hoe zou het met de nieuwe sponsor zijn?
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Ferry schreef: 29 mei 2022, 07:41 Hoe zou het met de nieuwe sponsor zijn?
Wordt vandaag na winst bekend gemaakt :lol: :lol:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ moest playoffs spelen om tijd te winnen omdat de sponsor nog niet rond was. :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

differentcook schreef: 29 mei 2022, 10:31 AZ moest playoffs spelen om tijd te winnen omdat de sponsor nog niet rond was. :wink:
Mooi moment voor een nieuwtje vandaag
Van Alkmaar begint de victorie
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

WC Eend zou een mooie sponsor zijn past wel bij de directie :lol:. Hoe kan je nu nog steeds geen nieuwe sponsor hebben, we zouden er toch beter op worden na het ontbindende van de hoofdsponsor deal met AFAS? #-o

Inmiddels 8000 kaarten pas verkocht in een stadion van 19500. Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit naast het apathische spel in veel wedstrijden ook ligt aan de laconieke houding van de directie tov het eigenlijk niet verwezenlijken van de uitgesproken ambitie (stoere top3-praat) en zich vervolgens verschuilen achter ''ja maar de doelstelling is anders''.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Uit de Podcast 67, met AZAlerts/Anthony als gast, kwam naar voren dat AZ nog wel met Unibet in gesprek is over een bepaalde manier van sponsoring. Daarnaast heeft AFAS weer voor een bepaalde periode zijn naam verbonden aan AZ. Begreep ook dat er wel degelijk nog gesprekken gaande zijn met (een) potentiele hoofdsponsor(s) maar dat dit lastig loopt oa vanwege personeelsverloop bij AZ. Het splitsen van het sponsorschap naar verschillende partners is begreep ik ook een bewuste keuze van AZ. Kortom, het loopt niet gesmeerd maar volgens mij is er zeker wel een grote kans dat dit op korte termijn rond komt.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Joostess schreef: 31 mei 2022, 07:20 Uit de Podcast 67, met AZAlerts/Anthony als gast, kwam naar voren dat AZ nog wel met Unibet in gesprek is over een bepaalde manier van sponsoring. Daarnaast heeft AFAS weer voor een bepaalde periode zijn naam verbonden aan AZ. Begreep ook dat er wel degelijk nog gesprekken gaande zijn met (een) potentiele hoofdsponsor(s) maar dat dit lastig loopt oa vanwege personeelsverloop bij AZ. Het splitsen van het sponsorschap naar verschillende partners is begreep ik ook een bewuste keuze van AZ. Kortom, het loopt niet gesmeerd maar volgens mij is er zeker wel een grote kans dat dit op korte termijn rond komt.
Waarschijnlijk is er gedacht dat het opsplitsen van de sponsorcontracten meer geld oplevert. Maar ja, als je het dan niet kan realiseren vanwege personeelsverloop dan is dat wel knullig. En als je last hebt van veel personeelsverloop: besteed dit dan gewoon uit. Genoeg partijen die hier een rol in kunnen spelen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Joostess schreef: 31 mei 2022, 07:20 Uit de Podcast 67, met AZAlerts/Anthony als gast, kwam naar voren dat AZ nog wel met Unibet in gesprek is over een bepaalde manier van sponsoring. Daarnaast heeft AFAS weer voor een bepaalde periode zijn naam verbonden aan AZ. Begreep ook dat er wel degelijk nog gesprekken gaande zijn met (een) potentiele hoofdsponsor(s) maar dat dit lastig loopt oa vanwege personeelsverloop bij AZ. Het splitsen van het sponsorschap naar verschillende partners is begreep ik ook een bewuste keuze van AZ. Kortom, het loopt niet gesmeerd maar volgens mij is er zeker wel een grote kans dat dit op korte termijn rond komt.
Was het verhaal ook niet oorspronkelijk dat de partij waarmee een akkoord was, als mouwsponsor zou fungeren?
AZ was namelijk van plan om over te gaan tot diversificatie van de sponsoring. Dat zou ook verklaren waarom het foutgelopen is met twee sponsoren uit dezelfde markt: het ene bedrijf als hoofdsponsor op het shirt en het andere als nevensponsor op de mouw gaat natuurlijk niet werken als het concurrenten van elkaar zijn. (Verhalen gaan immers over op zijn minst twee gokbedrijven toch? Betcity en Unibet als ik mij niet vergis).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Een aantal jaar terug werd regelmatig Gazprom als gewenste sponsor genoemd hier. Ik denk dat dit inmiddels wel anders is.
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Ferry schreef: 31 mei 2022, 08:51 Waarschijnlijk is er gedacht dat het opsplitsen van de sponsorcontracten meer geld oplevert. Maar ja, als je het dan niet kan realiseren vanwege personeelsverloop dan is dat wel knullig. En als je last hebt van veel personeelsverloop: besteed dit dan gewoon uit. Genoeg partijen die hier een rol in kunnen spelen.
Of investeer in je personeel en verbeter de werkomgeving als er zoveel personeelsverloop is. Dat is meestal ook niet voor niets.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Betcity en Unibet inderdaad. Unibet is betting partner en die samenwerking zou verder uitgebreid moeten worden. Is de wens/bedoeling begrijp ik.
In dezelfde podcast begreep ik ook dat Eenhoorn en Huiberts niet zouden weten wat er op de werkvloer plaatsvindt. Ze zouden er gewoon niet bij betrokken zijn. Dat is iets tussen werkvloer en management. Directie staat er boven en min of meer los van. Lijkt me heel bijzonder, zeker als het om iets belangrijks gaat als een sponsorovereenkomst.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Az564 schreef: 31 mei 2022, 06:48 Inmiddels 8000 kaarten pas verkocht in een stadion van 19500.
Seizoenkaarten bedoel je?
Het seizoen is koud afgelopen. AZ-supporters zijn nooit zo snel. Een paar van mijn voetbalmaten hebben ook nog niet verlengd en gaan al zo’n 25 jaar weer met me mee. Sommigen wachten op het vakantie-geld.
Ach, ik zou daar nog geen conclusies aan verbinden. Het is overigens inmiddels 9000 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

072 schreef: 31 mei 2022, 11:47 Of investeer in je personeel en verbeter de werkomgeving als er zoveel personeelsverloop is. Dat is meestal ook niet voor niets.
Mee eens; laat ook zien dat er intern ook wel wat te verbeteren valt: personeelsmanagement.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47


:?


Genoeg te beleven deze zomer #-o
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 02 jun 2022, 10:13
:?

Genoeg te beleven deze zomer #-o
AZ lijkt al haar rechtszaken te verliezen, al vanaf de Scheringa periode (Afonso Alves, KNVB over CL-ticket en nu BAM). Dat geeft te denken ...
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 02 jun 2022, 10:13
:?


Genoeg te beleven deze zomer #-o
Tja gaan we weer. Na corona en het afbreken van de competitie en het gekrakeel daarop vanuit onze leiding naar KNVB en UEFA nu weer juridisch gezeik omtrent de financiële afwikkeling van de herbouw van ons stadion.

Dit treft AZ Vastgoed. Hopelijk geen effect op het sportieve deel van AZ. De focus Zou nu volledig moeten liggen op het sportieve en de aanwas van de sponsoring waar het doodstil over is. Of nieuwe sponsors enthousiast worden van dit gezeik is de vraag.

Nu heb ik van horen zeggen dat BAM vaker bij hun projecten in dit soort steekspellen beland en niet altijd wint.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Het eerste (openbare) signaal van het conflict met BAM was december 2021. In de tussentijd schijnbaar niet nader tot elkaar gekomen.
Een rechtszaak is nooit goed.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wordt n eenzame zomer voor Vindahl in de loods van BAM :lol: .
Plaats reactie