Ron Vlaar (stage <17/assistent)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Even zijn eigen topic.

Feyenoord ziet af van AZ-verdediger

Brescia meldt zich voor Vlaar

Van onze Telesportredactie


ALKMAAR, dinsdag
Het Italiaanse Brescia onderneemt een serieuze poging om AZverdediger Ron Vlaar (20) in te lijven. Vandaag rond het middaguur schuift een delegatie van de Italiaanse club aan bij de technisch directeur van AZ, Martin van Geel, om te informeren naar de transfersom. De club uit de Serie A toonde eerder ook interesse voor AZ’er Barry van Galen, maar die ziet een transfer naar Brescia niet zitten. Feyenoord heeft ook een visje uitgegooid bij de AZspeler, nadat het de Rotterdammers ter ore was gekomen dat de verdediger in Alkmaar nog een jeugdcontract heeft. „Ik ken Ron nog uit de tijd dat ik bondscoach van het Nederlands elftal onder de twintig jaar was en ben ervan overtuigd dat hij een versterking zou kunnen zijn voor Feyenoord”, vertelde Ruud Gullit over de AZspeler, die in de halve finale van de UEFA Cup tegen Sporting Lissabon een uitstekende indruk achterliet en door bondscoach Marco van Basten is voorgeselecteerd. Toch lijkt de kans dat Vlaar volgend jaar echt in De Kuip speelt klein. „We dachten dat we Vlaar tegen de opleidingskosten konden overnemen, maar dat schijnt toch anders te zijn”, zei Gullit. „Nu we weten dat hij alleen door middel van een arbitragezaak voor een schijntje weg kan, zien we voorlopig van hem af. We hebben hem afgeraden het zo hard te spelen, omdat dat zo vroeg in zijn carrière niet goed is voor zijn reputatie. Bovendien hebben wij een goede relatie met AZ en wij willen dat zo houden.”

Bron: de telegraaf
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Klein voorstel dat AZ hem heel snel een contract gaat aanbieden zodat al deze onzin overbodig is. Voor zijn verdere toekomst is een of meerdere jaren AZ natuurlijk alleen maar goed, evenals voor ons.

Keurig van Feyenoord dat ze het zo spelen.
Gebruikersavatar
De Hoer van vak G
Supporter
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:10
Locatie: Highlow

Alsof Vlaar naar Feyenoord zou gaan?
Ookal zing je niet, ga je een kwartier voor tijd naar huis en zet je 10x de wave in. Als AZ in je hart zit, zit jij in die van mij!
Jantje Peters
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2004, 08:42

Johannes schreef:„We dachten dat we Vlaar tegen de opleidingskosten konden overnemen, maar dat schijnt toch anders te zijn”, zei Gullit. „Nu we weten dat hij alleen door middel van een arbitragezaak voor een schijntje weg kan, zien we voorlopig van hem af. We hebben hem afgeraden het zo hard te spelen, omdat dat zo vroeg in zijn carrière niet goed is voor zijn reputatie. Bovendien hebben wij een goede relatie met AZ en wij willen dat zo houden.”
Keurig van Feyenoord dat ze het zo spelen.
Dat is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt.
Gullit impliceert met zijn uitspraak, dat Vlaar geinteresseerd is in Feijenoord.
En zelfs dat Vlaar bereid zou zijn om een arbitragezaak aan te spannen.
Waarna Gullit zegt dat-ie 'm dat heeft afgeraden.

Klinkt behoorlijk pedant.
Alsof Gullit Vlaar in bescherming tegen zichzelf neemt,
omdat-ie staat te springen om naar Feijenoord te gaan.
Alweer een klassieker.
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Jantje Peters schreef:[..]


Dat is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt.
Gullit impliceert met zijn uitspraak, dat Vlaar geinteresseerd is in Feijenoord.
En zelfs dat Vlaar bereid zou zijn om een arbitragezaak aan te spannen.
Waarna Gullit zegt dat-ie 'm dat heeft afgeraden.

Klinkt behoorlijk pedant.
Alsof Gullit Vlaar in bescherming tegen zichzelf neemt,
omdat-ie staat te springen om naar Feijenoord te gaan.
Zo las ik het dus ook. Denk dat Gullit maar wat graag een arbitragezaak zou aanspannen als hij zo Vlaar kon losweken. Maar denk eerlijk gezegd niet dat Ron daar trek in heeft. Hij breekt net door, en krijgt volgend jaar zat kansen door de afwezigheid van Mathijsen.
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
mAZije
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 feb 2005, 10:51

Hij moet voorlopig nog even bij AZ blijven. Je hebt vaak genoeg gezien dat jonge spelers weg gingen, maar daar veel minder van werden.
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

mAZije schreef:Hij moet voorlopig nog even bij AZ blijven. Je hebt vaak genoeg gezien dat jonge spelers weg gingen, maar daar veel minder van werden.
Zoals?
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Jantje Peters schreef:[..]


Dat is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt.
Gullit impliceert met zijn uitspraak, dat Vlaar geinteresseerd is in Feijenoord.
En zelfs dat Vlaar bereid zou zijn om een arbitragezaak aan te spannen.
Waarna Gullit zegt dat-ie 'm dat heeft afgeraden.

Klinkt behoorlijk pedant.
Alsof Gullit Vlaar in bescherming tegen zichzelf neemt,
omdat-ie staat te springen om naar Feijenoord te gaan.
Ik heb vrijdag een interview met Ron Vlaar. Ik zal het hem eens vragen. Uiteraard laat ik jullie weten wat hij gezegd heeft.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Johannes schreef:Feyenoord heeft ook een visje uitgegooid bij de AZspeler, nadat het de Rotterdammers ter ore was gekomen dat de verdediger in Alkmaar nog een jeugdcontract heeft.
He, he, eindelijk weer eens AZ-acties 'old style'. Lekker je talentvolste verdediger laten debuteren in de Uefa Cup en competitie, alsmede opgeroepen laten worden door oranje, maar dan niet ondertussen even een supercontract voor meneer regelen. Zo ken ik AZ weer. Hans v.d. Zee had het niet beter kunnen verzinnen. Jammer dat Feijenoord niet even doorgedrukt heeft, want anders had AZ (Martin van Geel) echt een mooie pluim kunnen incasseren.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Gillus schreef:Keurig van Feyenoord dat ze het zo spelen.
Bij Shabir Isoufi waren ze niet zo keurig nochtans.
Ik vertrouw Feyenoord op dat vlak, of hoegenaamd op geen enkel vlak, voor geen meter.

Maar ik denk ook niet dat Ronnie naar Feyenoord zal gaan hoor. Een arbritagezaak aanspannen tegen de club waar hij opgeleid is en waar hij zijn debuut heeft mogen maken, zie ik hem echt niet doen. Daarvoor is hij veel te dankbaar en zit er veel te veel fatsoen in die jongen.

Daarom hoeft Antti Opdam ook niet te vrezen voor zijn geschetst scenario. Ronnie weet ook wel dat hij straks een gewoon goed contract krijgt. Daarvoor hoeft hij echt niet tegen AZ aan te gaan schoppen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Antti Opdam schreef:[..]


He, he, eindelijk weer eens AZ-acties 'old style'. Lekker je talentvolste verdediger laten debuteren in de Uefa Cup en competitie, alsmede opgeroepen laten worden door oranje, maar dan niet ondertussen even een supercontract voor meneer regelen. Zo ken ik AZ weer. Hans v.d. Zee had het niet beter kunnen verzinnen. Jammer dat Feijenoord niet even doorgedrukt heeft, want anders had AZ (Martin van Geel) echt een mooie pluim kunnen incasseren.

Ik denk dat er al gepraat is door AZ of dat de afspraak al gemaakt is om te praten.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

RULEAZ schreef:[..]



Ik denk dat er al gepraat is door AZ of dat de afspraak al gemaakt is om te praten.
Ze zullen inderdaad wel de afspraak hebben staan dat AZ als eerste mag onderhandelen over een contract.
_________________
"I don't know that!"
mAZije
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 feb 2005, 10:51

Kilkenny schreef:[..]


Ze zullen inderdaad wel de afspraak hebben staan dat AZ als eerste mag onderhandelen over een contract.
Het zou raar zijn als dat niet zo is, hij komt toch uit de eigen jeugd.
Konijnenkeizer
Herry en/of Berry
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 apr 2004, 21:52

kuifje schreef: Bij Shabir Isoufi waren ze niet zo keurig nochtans.
Ik vertrouw Feyenoord op dat vlak, of hoegenaamd op geen enkel vlak, voor geen meter.
Is Pa Isoufi al gesignaleerd in zijn nieuwe Mercedes trouwens?
Vak K rules the Alkmaarder Hout.
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Kilkenny schreef:[..]


Ze zullen inderdaad wel de afspraak hebben staan dat AZ als eerste mag onderhandelen over een contract.
Als het maar niet zo'n Robben contract is, 2 jaar rijpen en dan zo naar de kuip, Als AZ verstandig is leggen ze deze jongen tot zomer 2009 vast.
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Konijnenkeizer schreef:[..]


Is Pa Isoufi al gesignaleerd in zijn nieuwe Mercedes trouwens?
Zoveel geld zullen ze nu ook weer niet hebben gekregen of wil je eigenlijk iets anders zeggen ...
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Gijs
Moderatort
Berichten: 192
Lid geworden op: 27 nov 2004, 09:41

assendelft schreef:[..]


Als het maar niet zo'n Robben contract is, 2 jaar rijpen en dan zo naar de kuip, Als AZ verstandig is leggen ze deze jongen tot zomer 2009 vast.
Dan moet hij wel willen. Hopen dat hij niet hapt bij die gasten van Brescia die opeens AZ willen leegshoppen.
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Gijs schreef:[..]

Dan moet hij wel willen. Hopen dat hij niet hapt bij die gasten van Brescia die opeens AZ willen leegshoppen.
Nu we weten dat hij alleen door middel van een arbitragezaak voor een schijntje weg kan, zien we voorlopig van hem af. We hebben hem afgeraden het zo hard te spelen, omdat dat zo vroeg in zijn carrière niet goed is voor zijn reputatie. Bovendien hebben wij een goede relatie met AZ en wij willen dat zo houden
quote Jahannes


Je gaat toch alleen over een arbitragezaak nadenken op het moment dat een speler aangeeft interesse te hebben, het lijkt mij niet dat je alle mogelijkheden voor een mogelijke transfer gaat na trekken op het moment dat een speler uberhaubt ( fout woord , sorry ) geen trek heeft in een eventuele overname
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
DennAZ
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 apr 2005, 16:22
Locatie: Alkmaar

Er is zeker niets uit het gesprek gekomen dat AZ gisteren met Brescia had. Anders had het vast wel in de media gestaan dat Ronnie daar heen zou gaan.

Laten we hopen dat hij nog zeker één jaar (liever meer :!: ) bij AZ blijft. Dan hebben wij er tenminste ook nog wat plezier aan. Daarna gun ik die jongen natuurlijk het allerbeste! :D
mAZije
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 feb 2005, 10:51

DennAZ schreef:Er is zeker niets uit het gesprek gekomen dat AZ gisteren met Brescia had. Anders had het vast wel in de media gestaan dat Ronnie daar heen zou gaan.
Met de komst van Ikedia hebben ze ook een half jaar gewacht met het in de media brengen. Hier kan je dus niet je conclusie uit trekken.
Plaats reactie