Ron Vlaar (stage <17/assistent)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Jammer dat het zo moet eindigen maar dat zat er natuurlijk wel aan te komen. Snel een mooie functie geven zodta hij behouden blijft voor de club!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Van Voetbalprimeur.
Nijhuis: 'Waren alle Eredivisie-spelers maar zoals hij: niet zeiken, voetballen'
Gepubliceerd: Vrijdag 12 februari 2021 om 15:02

Bas Nijhuis heeft in een ode aan de deze week gestopte Ron Vlaar aangegeven dat hij graag zou zien dat er meer voetballers zo zouden zijn als de robuuste verdediger. Vlaar pakte slechts één rode kaart in zijn carrière en die werd niet veel later geseponeerd.

"Een kleine ode aan Ron Vlaar. Misschien wel de aardigste voetballer van Nederland", begint arbiter Nijhuis zijn verhaal op NPO Radio 1. "Ik heb een grenzeloos respect voor mijn tegenpool: Ron Beton. De man die woensdag bekend maakte te stoppen met voetballen."

Waar Nijhuis het voetbal af en toe als 'een bijzaak' ziet, was dat voor Vlaar wel anders. "Voor Ron betekende prof zijn een veertig-urige werkweek. Eerst een balletje trappen, daarna het krachthonk in. Voor mij is voetbal bijzaak. Ron staat voor een wedstrijd niet een uur voor de spiegel, zoals ik. Je zal hem ook niet in een kroonluchter zien hangen bij een avondje stappen."

Wanneer Nijhuis een wedstrijd van AZ aan het fluiten was, kreeg hij maar nauwelijks te maken met Vlaar. "Vlaar is een zegen voor mij als scheidsrechter. Hij kreeg in zijn hele carrière slechts één rode kaart. En die werd ook nog geseponeerd. Waren alle Eredivisie-spelers maar als Ron Vlaar: niet zeiken, maar voetballen."
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 13 feb 2021, 09:31 Van Voetbalprimeur.
Mooi compliment.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Hadden alle voetballers maar de mentaliteit van Ron, dan werd er meer gevoetbald en waren er minder schwalbes, tijdrekken en minder gezeik op de scheidsrechter.

Ron heeft in een interview aangegeven nu al vaker naar Jong AZ te kijken. Hij wil wel graag helpen die jongens wat vaardigheden bij te brengen. Prima plan.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Vlaar in de podcast retteketet - met Zwartkruis en Van Galen. Een afscheidsminuut zit er niet meer in voor Ron - vanwege zijn knie.

https://www.vi.nl/audio/vlaar-over-toek ... omas-halen
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Vlaar is een held. Superblij dat Feyenoord hem destijds niet terug wilde. Thanks Ron.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 24 feb 2021, 12:05 Vlaar in de podcast retteketet - met Zwartkruis en Van Galen. Een afscheidsminuut zit er niet meer in voor Ron - vanwege zijn knie.

https://www.vi.nl/audio/vlaar-over-toek ... omas-halen
Hij moet straks in een vol stadion gewoon invallen bij een ruime voorsprong. Een paar minuutjes wandelen moet toch wel lukken. Nu is Kiev-uit zijn laatste wedstrijd en dat gun je niemand.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 25 feb 2021, 08:17 Hij moet straks in een vol stadion gewoon invallen bij een ruime voorsprong. Een paar minuutjes wandelen moet toch wel lukken. Nu is Kiev-uit zijn laatste wedstrijd en dat gun je niemand.
Tegen die tijd zitten we al ruim in volgend seizoen en zal hij niet meer ingeschreven zijn. Hij krijgt evengoed zijn ereronde wel, maar dan voorafgaand aan een wedstrijd.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 25 feb 2021, 07:01 Vlaar is een held. Superblij dat Feyenoord hem destijds niet terug wilde. Thanks Ron.
Vlaar heeft in twee fases van zijn loopbaan voor Feijenoord boven AZ gekozen.

Feitelijk is hij geen haar beter dan Arne Slot.

We moeten dan ook niet gek opkijken als hij straks op zijn Slotiaans of Landzaatiaans vertrekt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 02 mar 2021, 10:16 Vlaar heeft in twee fases van zijn loopbaan voor Feijenoord boven AZ gekozen.

Feitelijk is hij geen haar beter dan Arne Slot.

We moeten dan ook niet gek opkijken als hij straks op zijn Slotiaans of Landzaatiaans vertrekt.
Nee joh, die mocht voordat hij weer naar AZ kwam niet eens bij Feyenoord meetrainen/herstellen, dat zou hun groepsproces toen verstoren. Die is dus wel klaar met Feyenoord. Levenservaringen leiden tot nieuwe inzichten he!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 02 mar 2021, 10:16 Vlaar heeft in twee fases van zijn loopbaan voor Feijenoord boven AZ gekozen.

Feitelijk is hij geen haar beter dan Arne Slot.

We moeten dan ook niet gek opkijken als hij straks op zijn Slotiaans of Landzaatiaans vertrekt.
Feijenoord is de wijk, Feyenoord is de club.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Topictitel aangepast.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Kilkenny schreef: 28 mei 2021, 06:57 Topictitel aangepast.
Krijgen alle oud-spelers die in de opleiding werken dan zo'n soort titel? Of wordt hier een aparte map voor gemaakt? Voor Martens en Bouhlarouz zou dan feitelijk ongeveer hetzelfde gelden. Wordt wel een beetje onoverzichtelijk hier anders.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

DiepeMast schreef: 28 mei 2021, 18:33 Krijgen alle oud-spelers die in de opleiding werken dan zo'n soort titel? Of wordt hier een aparte map voor gemaakt? Voor Martens en Bouhlarouz zou dan feitelijk ongeveer hetzelfde gelden. Wordt wel een beetje onoverzichtelijk hier anders.
Nou ja, de topictitel is "Elftal, technische staf en bestuur". Dus oud-speler is nog niet eens een voorwaarde. Daarbij komt dat het topic al bestond en wanneer je een staat van dienst hebt zoals Ron Beton lijkt me een eigen topic meer op zijn plek dan (met alle respect) Jan Sierksma. Tenzij er (structureel) hele noemenswaardige zaken uit zijn koker gaan komen natuurlijk.

Zolang Bouhlarouz op de achtergrond blijft opereren en zijn functie als assistent "gewoon" uit blijft voeren lijkt een eigen topic dan ook een beetje overbodig. Dus met die onoverzichtelijkheid zal het allemaal wel meevallen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik ga Ron zijn topic natuurlijk niet op slot zetten zo lang hij nog bij AZ actief is. Dat heeft hij inderdaad aan zijn staat van dienst te danken.
En als er dan toch niks te melden valt, dan zakt het topic vanzelf weg en overweeg ik dat slot volgende jaar wel weer.
Maarten Martens heeft natuurlijk ook een grote staat van dienst maar die komt in het Jong AZ topic genoeg aan bod.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 29 mei 2021, 07:40 Ik ga Ron zijn topic natuurlijk niet op slot zetten zo lang hij nog bij AZ actief is. Dat heeft hij inderdaad aan zijn staat van dienst te danken.
En als er dan toch niks te melden valt, dan zakt het topic vanzelf weg en overweeg ik dat slot volgende jaar wel weer.
Maarten Martens heeft natuurlijk ook een grote staat van dienst maar die komt in het Jong AZ topic genoeg aan bod.
Qua overzichtelijkheid kun je natuurlijk ook een apart forum deel voor Oud AZ spelers maken en/of een apart forum deel voor trainers van AZ. Bijvoorbeeld een Martens mag best een eigen forumdraadje hebben buiten die van Jong AZ om.
Plaats reactie